O Volvo má zájem několik čínských investorů, avšak automobilka Changan Auto mezi nimi není. Čínský producent automobilů však hodlá vstoupit na vyspělé automobilové trhy a tak možnosti pro akvizice sleduje.
... tím bych si NEbyla až tak JISTÁ!
To že zatím VŠECHNY automobilky, které projevily "předběžný zájem", se po "prozkoumání" zázemí a účetnictví STÁHLY - to NEnaznačuje "nic dobrého"! ;-\
PS: A např. Jaguar či Aston po prodeji "na východ" doslova ROZKVETLY a EVIDENTNĚ jim to "prospělo" ...
Pěkný den ;-)
RÁDA potkávám "znalce" :-)
Jste-li "fanouškem" Dr. Ulrich(a) Bez(e) tak jste si vybral věru SPRÁVNÝ vzor! :yes:
... ali "tipuji" že by vám SÁM řekl, že DNES se mu pracuje "lépe" než před třemi roky (a dokonce je možná DOBŘE, že NE"zvládl" odkoupit značku sám ;-)
PS: A NEsouhlasila bych s tím "rozkvětem" pod FORDem - Ford se sice se svou skupinou PAG (asi i POCTIVĚ) "snažil", ale (nejsem si jista proč) NEšlo mu to NEšlo ;-\
PPS: Byť jste mne (jakoby)"správně" opravil - NIC to NEmění na tom co jsem napsala - po prodeji směr "východ" značky "rozkvétají" (a SILNÉHO investora, který umožní "dotáhnout" mnohé projekty POTŘEBUJE i Volvo ... a to jak mnozí předběžní zájemci po "prozkoumání zázemí" automobilky COUVLi - to se mi VŮBEC NElíbí, to NIC dobrého NEvěští!)
Ach a ještě - víte že dnes díky počítačům jde "vývoj" automobilu docela RYCHLE? ;-)
Pěkný den :-)
NEtřeba "opakovat" - možná si spíše PŘEČTĚ to, co jsem napsala ("... Ford se POCTIVĚ snažil ...") ;-)
Bohužel investice se mu ne a Ne a NEvracely a to co "vložil" se mu NEdařilo "zůčtovat" - "osud" MILUJE černý humor, takže "chvilku" po prodeji se prodeje (jak ASTONu, tak JAGUARu) začaly docela zajímavě "zvedat"..
U Volvo to vidím "problematičtěji", tam období VELKÝCH investic MUSí teprve přijít (aby mohlo být "reálným" soupeřem vozům "prémiové" třídy ... no ještě o DOST hůř je na tom ale Saab - tam dle mne už NEpomůže ani umělé dýchání - pacient "žije" - je "uměle udržován při životě" již jen za pomoci "přístrojů"..)
PS: TAKový "fanda" do ASTONů a NEmáte žádný model jako "auto snů"? :-)
PPS: CO říkáte na Rapid a co na Lagonda (ta MNE trochu ZKLAMALA - já bych LAGONDA možná pojmenovala ten "One 77")
Pěkný den ;-)
Lagonda, tedy alespoň ta studie nesoucí slavné jméno je přímo odporná. Něco tak oškliého na kolech jsem v poslední době snad ani neviděl. naopak Rapide vypadá skvostně. ;-)
To se SHODNEMe se ...
PS: Lagonda bude do budoucna asi typem vozu pro "ruské" zbohatlíky apod. do evropy se mi moc NEzdá/NEhodí ... ;-\
PPS: Zato One 77 ano - TEN se mi "líbí" :-)
Tak zaprvé,odpovídejte mi jako člověk,ne jako prase.A zadruhé je sakra rozdíl mezi indama a číňanama,to je taky potřeba si uvědomit.Na východě je víc zemí než jen Rusko a Čína.
Tak za prvé - PRAVÝ "dusoň" to takhle NEdává najevo ... (snad ani v KiLL BiLL(ovi)!
Tak za druhé - i když vím, že prasata jsou MNOHEM inteligentnější, než si o nich většina homo sapiens sapiens myslí, NEřekla bych, že píší tak nějak "podobně" jako já :-)
Tak za třetí - směrem na VÝCHOD je HODNĚ zemí a (vůbec) NEjde o nějakou "nacionalitu", ale o (pro Volvo VELMi potřebné) PENÍZKY! A ty jsou "tam i onde" - a že jich BUDE potřeba (hodně)!
PS: ŠKODA že někdo NEdělá TAKová auta, jako vy meče, že? ;-)
PPS: I když Bristol ... :-)
NErušte NAVTECHu!
UČíM se vařit BRAMBORy ...
PS: Na KOHO jste dnes "spadl" vy?
PPS: Volvo bych NEkoupila (tam bude asi MOC "kostlivců ve skříni"), Bristol možná ano :yes:;-)
Dneska jsem sázel brambory.
PS: já nemusím padat
PPS: Bristol jistě kostlivce ani mít nemůže, tam se musí platit rok dopředu, aby bylo "za co" zkompletovat.
Ad PS - Chápu, pamatuji si ...
Ad PPS - mně je systém "Bristol" celkem VÝRAZNĚ sympatičtější než-li když se např. na kupce nového Bugatti Veyron musí "složit" majitelé vozů jako je Ibiza, Fabia, Passat atd. (a to že v reálu má Fighter a Veyron "podobnou" dynamiku je po těch utracených miliardách za Veyron celkem OSTUDA pro inženýry vw a VELKÝ ÚSPĚCH malé, dnes více než 60ti leté automobilky).
Mimochodem již v 60tých letech byly modely Blenheim s motorem 6.2 NEJRYCHLEJŠí vozy své doby (popravdě dodnes se mnoho NEzměnilo) + již TEHDY byly ceněny za MIMOŘÁDNĚ kvalitní zpracování srovnatelné snad jen s Rolls Royce...
... a že i přes TAKovou historii NEjsou známé pár diskutujícím někde na českém autowebu? To opravdu NEní moc "důležité"...
Pěkný den :-)
Ty jsi specialista na ty hruškojablkový kompoty. Vejrák je sice trochu nafouknutá bublina, ale rozhodně je o něj pořád zájem a vzhledem k tomu, že je to "kusovka" za big money, tak si o zálohu řeknu a nějaká Ibiza při těch cifrách asi nehraje roli. Bristol je v podvědomí potentních kupců podobných aut někde na okraji autoprůmyslu a nemaj oporu v nikom, takže to taky chápu.
Lidi, co si tyhle auta kupujou, nebo na ně "maj" určitě z větší části preferujou i to image a tu polívku okolo a Bristol je pro ně jen základ guláše. Pro mě "splácanina" bez ohledu na to, jak to jezdí a kdo tam klepe kladívkem blatníky.
Víte - NEzlobte se - ale s tím Bristol je to trošičku jako kdybyste do světa KŘIČEL: NIKDY jsem NIKOHO z těchto kruhů NEpotkal s NiKÝM TAKovým jsem se NEsetkal ;-)
Je to pro mne docela "překvapivé", jde o automobilku DESETILETí vpodstatě JEN "chválenou" ...
[odkaz]
Ta "ibiza/fabia" atd. v těch cifrách docela HRAJE roli! ;-\ :no:8-s
Projekt Veyron je totiž PRODĚLEČNÝ, takže poněkud "absurdní" dobu a náklady na vývoj "sponzorovali" a "sponzorují" ti kupci "obyč." vozů koncernu (a na každý další prodaný kus se "skládají") - což mi příjde ... maličko "out" ;-)
Pěkný den :-)
Ano, je to automobilka desetiletí a "nikdo jí nezná".
Je potřeba se smířit s tím, že ne všechny projekty automobilky v portfoliu VW jsou vydelečný, ale prodej Vejráka ještě není u konce a Phaetonu taky ne. Kdyby bylo všechno vydelecny na 100%, tak už je na světě v podstatě "jen" ten VW.
Té vaší první větě asi NErozumím ...
Jde o automobilku DESETILETí (desítky let) známou (no v česku možná až tak NEee) - myslím že NEJLÉPE to "vystihli" v německém Auto moto und sport:
"Drei Dinge braucht der Mann, um mit einem Bristol glücklich zu werden - viel Gel, viel Geduld und viel Selbstbewusstsein"
PS: Kdyžtak RÁDA přeložím :-)
PPS: NEjde o "výdělečný" - jde o to že PRODÁVAT vůz za NIŽŠí cenu než jsou náklady a nechat ho "dotovat" běžnou produkcí je opravdový NEsmysl (že VÁM to NEvadí - to nějak až NEchápu) ;-)
Jak nechápu? Já jsem kupec - spotřebitel, tak co je mi do toho, kdo to dotuje? Mám si snad koupit Bristol proto, že si zaměstnanci a "vývoj" na sebe vydělá a nemaj odbory, nebo co?
Moje první věta je o tom odkazu... ano 60 let je fajn, ale "nikdo" to nezná, takže sorry.
VíTE jak jsem to myslela - je NEsmysl aby Octavia RS se prodávala "pod cenou" a "dohánělo" se to "masovým" modelem fabia 1.2 (ale SAMOZŘEJMĚ kupci Octavia RS budou "spokojeni" - to chápu) ;-)
PS: To "nikdo" platí možná pro česko - ale tady ještě před pár lety nikdo neznal ani Tod´s ani další značky z různých oborů ...
PPS: No, např. v Deutschland to NEní tak NEznámá značka jako zde a co se prodejů týče je desítky let celkem "stabilní" (a v takovém tom "útlumu" Aston Martin před pár lety prodali málem stejný počet kusů :-) ) - tím ČESKÝM odkazem jsem chtěla jen naznačit, že se o Bristol píše i v češtině ... (i když možná ne na auto.cz)
Dobrou noc :-)
No, já pořád nechápu, proč by spotřebitele mělo zajímat jestli by Oktávka RS měla dotovat Fábii, nebo opačně, nebo co s tim má v kontextu Vejrák... Jsi snad nespokojený akcionář VW? To u mě nemáš šanci, mě je to přeci šumafuck stejně, jako těm, co si to kupujou.
Pořád tady tlačíš, jak to dělaj blbě a blbě to nevypadá a "vně" ani neni, tak co s tim?
Jakožto "akcionářka vw" jsem vcelku SPOKOJENA - tam problém moc NEní ... ;-)
Nu máte pravdu - když statisícům kupcům těch octavií a passat(ů) atd. NEvadí že "sponzorují" ...
PS: Ale s tou aerodynamikou "bubost" prostě je (designově se mi Veyron docela líbí, ale kdybych ho JÁ stavěla - na PRVNÍM místě bych dala aerodynamiku - vůz by byl ještě "klidnější" a měl by menší spotřebu a ... a prostě stavět na první míst "vzhled" - to mi příjde trochu "na hlavu" - jak nám DOKÁZALi, "jde to", ale i TO stálo ... řekněme sto milionů "navíc" (a kupici těch fabií a ibiz atd. platí a platí) - JÁ to prostě považuji za NEsmysl :no:
PS: FiAT(u) se již zase docela daří, když v příštích deseti letech KAŽDÝ prodaný vůz alfa, lancia, fiat "zdaním" maličkou částkou navíc - jistě bude možné postavit ferrari, které "sfoukne" Veyron i se mnou za volantem ... ale "je to rozumné"? nebo je to "ekonomická bubost" (a VELKÁ)?
TAKhle nějak to vidím/myslím já ;-)
A teď již OPRAVDU: dobrou :-)
Ono to "sfouknutí" má docela "malý" háček...nejdříve by se totiž muselo prodávat více Bravo, než Golf a lépe Alfa než Audi apod.
Ono se totiž vždycky musí začít od toho "jednoduchšího"... vydělat ty "velké" peníze... :-!
Utíkáte k NEpodstatnostem - tak si tam doplňte třeba Hyundai či Toyota (to UTRÁCENí těch peněz bylo trochu NEsmyslné - prostě KDYŽ už byl za opravdu /NEsmyslně/ VELKÉ peníze Veyron postaven/vyvinut - a prodejní cena odklady STEJNĚ narostla, měla se zvýšit ještě o něco víc, na "odpovídající" hodnotu ...
Mimochodem ten Fiat by to jistě "hravě" zvládl také, má na to možná i LEPŠí (a ROKY prověřené/cizelované = takže by ho ten vývoj, resp. jen "vylepšení" stávajících modelů ferrari stálo možná MNOHEM MÉNĚ ...) know-how nežli vw, že? ;-)
Veyron to umí i na "normální" silnici a s "normálním" řidičem
a hlavně relativně! "s prstem v nose"... :-!
Ta dálnice je super, jen aby to konečně spojili až do Ovy...
A to většina maloměšťáků z HK tvrdí, že od Moravské Třebové dál na východ, už je jen "orient"...určitě jejich věčný komplex,
z toho, že jsou sami na východ od Prahy...není nic horšího, než zakomplexovaný východočecháček... :no: >:D
Na "normální" silnici to "umí" i "obyčejné" Ferrari.. ;-)
PS: Ale UZNÁVÁM, že "marketing" vw byl a je "výjímečný" (a dovede skoro ze VŠECH svých modelů udělat "více" ...
PPS: Já NEmám NIC proti Veyron (no snad aerodynamika ... ta by MOHLA být "lepší"), ale jeho způsob vývoje/konstrukce jaksi "odzadu" - to bych narozdíl od ostatních spíše "kritizovala" (a i proto si RADĚJi koupila ... třeba ten Koenigsegg či RUF či něco takového ... kdybych ty až "absurdní" rychlosti dosahovat chtěla..) ;-)
NEmyslím si, že by se "způsob" u těchto dvou vozů až TAK "lišil" ;-)
TO je ten "vtip" :-)
PS: Ale přiznávám, že ve Veyron jsem NEjezdila ..
... bylo by SMUTNÉ, kdyby po tolika letech (odkladů) a tolika vynaložených PROSTŘEDCíCH (+ těch "dotacích" od kupců Octavií a Golfů apod. na jeden KAŽDÝ prodaný kus Veyron) tento "top" model NEjezdil "skvěle" - to že mu jsou různé "garážové" firmy BRISTOLem počínaje, přes RUF, SSC a třeba KOENIGSEGG(em) konče "v patách" - navíc za "zlomček" nákladů - nu co na to říct ;-)
Pěký den :-)
Jasně, ty dotace! >:D Díky Vám, Vy Foxové z jižní ameriky, Vy prozřelí škodovkáři, že se kvůli Vám vyskytl Vejrák, jako pomník hrdinů! WOW!!!!!!!!!!!!!! >:D
Co je na tom "pomníkohrdinného"? ;-)
Já bych "pomníkovala" spíše ty malé automobilky (o nichž jsem se zmínila), že za zlomek peněz (a BEZ "dotací") dosahují podobných výsledků ...
PS: Já prostě RADĚJi ten RUF, Bristol či Pagani Zond (prý se chystá nějaký nový MOC zajímavý model)
PPS: KDYŽ už, tak by měl Veyron stát "odpovídající" cenu ...
Jasně, ale to jsou pořád firmy, co to tlučou z hotovejch věcí... RUF je v podstatě úpravce Porsche a Zonda používá AMG a zbytek běžně dostupných komponentů. I když je to CLASS A, tak celkově nepodstatný automobilky. |extrémy, bez nichž by si ani neprdli.
Nu Bugatti Veyron je V ČEM "jiný" než ten RUF či Pagani, 9FF (GT9ka "umí" také přes 400 km/h), Bristol, Saleen, Koenigsegg, SSC a další "velmi svižní"? ;-)
Pokud já vím tak HLAVNĚ cenou (tedy NÁKLADY na vývoj = NÁSOBNĚ více utratili a jsou "o fous" lepší - už dokonce ani není nejrychlejší - navíc již REÁLNÝCH 300 km/h je VELMi vysoká rychlosti a to i na HODNĚ dlouhém rovném prázdném kousku dálnice ... a těch je spíše "čím dál tím méně", než "více") ;-\
Dobrou :-)
Teto, koho zajímaj ty "400km"? Tyhle auta se snad kupujoun jen proto, že udělaj nějakou rychlost? Vejrák "nese" hlavně to jméno Bugatti a taky tu cenu a to je předsi rozhodující a ne hledání smyslu vs. výkonů.
NEříkej mi TETO (TAKhle můj synovec NEvypadá a kdyby vypadal dojdu si do kuchyně pro vařečku a ...)!
PS: My "v rodině" jsme členové KLUBu 300 (jste snad člen "klubu/rodiny"?) ;-)
Dobrou :-)
Veyron je jiný úplně ve všem, kromě toho, že "umí" také přes těch 400km/h...
Mimochodem, když je to tak zbytečné (v podstatě ano), potom nechápu proč mají potřebu tyto ("racionální" a "ziskové") "automobilky" stále potřebu dohánět a překonávat Veyron v tomoto jediném a určitě ne nejpodstatnějším parametru...
Trochu ano, ale stále asi tak 1000x "smysluplnější" než Veyron (a hlavně POHYBUJi, že by ho "dotovali" kupci trojkové řady bmw apod. - prostě cena ODPOVÍDÁ a kdo ho chce, nechť si ho koupí - mně by možná stačila verze 50i, i když ... ;-)
... i když já za tu cenu raději nějakou "cupku" - jedno zda AMG či Alpina či ... :-)
Jestli ho budou "dotovat" kupci 3kové řady apod., dnes nikdo nemůže vědět...(asi kromě tebe), cena se totiž stanovuje
bez čísel celkových prodejů, které jsou pro skutečnou návratnost jednotlivých modelů velmi podstatné... :-!
Vy "trénujete" na POLITIKa? ;-)
Když TAKové "znalosti" máte, víte že to většinou i docela "vychází" a cena je počítána na MINIMÁLNí variantu (u Veyron to bylo poněkud JINAK - tam ROKY před zahájením prodejů byl projekt "kritizován" - což nyní ZPĚTNĚ může i POTVRDIT jako "správný odhad" :-) )
PS: Jeden nabízejí i k zapůjčení (byť za TOTÁLNĚ NEhorázné sumy) - docela by mne to zajímalo, výsledek jistě NENí špatný ..
PPS: A s tím X6M to (krom mne) asi vědí VŠICHNi z oboru (že to NENí "dotovaný" model a že spíše NEbude "prodělečný")
Dobrou
Minimální prodeje se odhadují! podobně "lehce" jako skutečné...
S opravdu "minimálními" prodejí bude X5/6 také "dotována" zákazníky...
To aby se jednotlivé modely, ale i třeba jen jejich motorové varianty vzájemně "nedotovaly", je možné pouze teoreticky... :-!
NE"kličkujete" trochu MOC? :-)
Tenhle "systém" funguje ve VŠECH oborech a možná NE "bez chybičky", nicméně PROČ "bráníte" ten NEJvětší známý "extrém" či "výchylku od normálu" - to by mne ZAJÍMALO (dle mého rozoumku to může "vyhovovat" JEN a POUZE kupujícím a také zaměstnancům firmy - pro VŠECHNY ostatní je to "ekonomická pitomost") ...
... a mé ekonomické znalosti/vzdělání se proti tomu "bouří" úplně STEJNĚ jako proti Abwrackprämie (které je ostatně již NYNí v Deutschland KRITIZOVANO - dle mne ZCELA oprávněně..)
PS: A jen tak "mimochodem" - když "úplnou náhodou" původní propočet na minimální prodeje NEvyjde, NEní problém cenu dále "upravit" - což se stalo i u Veyron, jen jim bylo asi "hloupé" původně ohlašovanou cenu (a navíc u vozů kde již byla zaplacena záloha - tak jako třeba u Bristol ;-) - to je docela NE"vhodné" POTÉ dál měnit/navyšovat cenu) ZVÝŠiT o nějakých 50% (což by bylo třeba).
Howgh :-)
PROTOŽE právě na TAKové "bubosti" lidé dají, ne? ;-)
PS: Ale ODBOČIL jste od PODSTATY, malé sportovně zaměřené automobilky jsou tu "od toho" - v čem je Veyron tak "jiný" - ony malé firmičky používají často komponenty/motory z běžné výroby - Veyron šel ÚPLNĚ STEJNOU cestou jako tyto firmičky, JEN do toho investoval o STOvyky, vlastně TISÍCE procent více peněz ... Veyron NENí nějaká "zcela originální" konstrukce motoru apod. je to ZADÁNí vzhledu a KONCOVÉHO výkonu ze strany tehdejšího vedení a vy technici "dodělejte" zbytek (ať to stojí co to stojí) - což je to co já NE"oceňuji"
Proto jsou mi ti "ostatní" sympatičtější, neb tamtéž došli "přirozenou" cestou a za (doslova!) ZLOMEK nákladů ...
Právě v tom "způsobu" žádnou konkurenci nemá...!
Ty co zmiňuješ jsou právě v "něm" od Veyronu stále vzdáleni mnoho světelných let... :-!
Jet si ho nemusela, stačí číst testy...doporučuji např. TopGear, nebo AUTOCAR...
Proboha Kylie, "trapně" daleko si spíš teď ty...
Opravdu si myslíš, že "auto" jako Veyron bylo "projektováno"
s primární, nebo i sekundární podmínkou vlastní ziskovosti...?
To je jako by Nasa chtěla už teď návratnost raketoplánu z "letenek" do vesmíru... :-!
Nesouhlasim s tebou... Myslim si, že to maj přesně v úmyslu a Paroubek je v tom jednoznačně podporuje. Každopádně já taky, protože jsem si už koupil 4 hektary na Marsu a na Měsíci jsem rozparceloval asi 60 pozemků s veškerejma sítěma. A v neposlední řadě i dvě telefonní linky na každou parcelu od Ufon s.r.o. :yes:
Pokud NEtrpíte těžkou "sklerozou" tak BYLO (docela DRAMATICKÉ zvýšení ceny si vyžádaly roky znovu a znovu OPAKOVANÉ odklady a náklady na další vývoj a "vyladění" vozu) ;-)
PS: To s tím NASA NEní moc dobrý příklad - je to spíše jako by se majitelé fabia 1.2 "skládali" abyste si "levněji" mohl koupit Octavii RS (prostě EKONOMICKÝ NEsmysl)
A já "z principu" takovéto věci vzniklé systémem "poručíme větru dešti" NEmám ráda - je to takové NEpřirozené či "na silu" - a dokonce to ani technický vývoj zas tak moc NEposunulo, jde to vývojově trochu "bokem" - asi tak na 99,99% se nikdy nic podobného (např. MOTORově) dělat NEbude ...
... popravdě mne by "ke spokojenosti" STAČILO, kdyby Veyron stál to co MÁ stát ... např. 2.000.000 € - a kdo si ho chce koupit, SAMOZŘEJMĚ nechť si ho koupí! Ale PROČ by měl být LEVNĚJŠí?!? To mi tedy vysvětelete ... (protože pak MUSí být ty ibiza a fabia a passat být zas DRAŽŠí ... a jak jsem tu již v jiné souvislosti psala, já "zastánkyně" rakouské ekonomické školy Carl MENGERa atd., takže tyto "triky/praktiky" mne trochu "uráží" ... a "uráží" mne to i z pohledu mých "autíčkoznalostí", neb JEN kvůli VZHLEDu stavět TAKovýto vůz "vědomě" či vlastně "úmyslně" ŠPATNĚ - to jde nějak "mimo můj mozeček" - že jezdí VÝBORNĚ ... to NEzpochybňuji, ale CENA za tento výsledek je NEpřiměřená ... prostě když se zítra Hyundai rozhodne do podobného projektu dát "dvoujnásobek" peněz tak ho jistě do konce dotáhne a bude jezdit např. o dalších 5 km rychleji a bude se řídit třeba ještě "o fous" LÉPE, ale ... proboha PROČ? Za čas by se ke stejnému "výsledku" došlo "přirozenou" cestou a popravdě - jistě sám víte že "tvůrce" těchto poněkud "zpupných" plánů samo vedení automobilky "odvolalo" (vlastně "vyhodilo"), neb to prostě NENÍ "správná cesta" - to je alespoň MŮJ názor (a PO odchodu p. Pichech(a) se to celkem "běžně" psalo i v tisku ..)
To srovnání s raketoplánem není až tak moc mimo jak si myslíš...na ten se někdo opravdu musel! "složit" a vlastně spíš nedobrovolně...tu "Fabii" totiž nikdo nikoho nenutí (za ty peníze) kupovat... a že někdo umí vydělat tolik peněz, aby si mohl dovolit udělat třeba i Veyron, to má být jednoznačně špatná "reklama"?...vydělat méně, nebo nic, a i to málo rozpustit třeba jen v reklamě v TV apod., to je pro zákazníka lepší?...
TAKÉ si umím "hrát" se slovíčky, ale tohle je vhodné už skoro do úst politika ;-)
PS: Myslím že vývoj raketoplánu přinesl lidstvu maličko VíCE než to, že kupec Veyron ušetří a majitel fabie mu finančně "připomůže", ale to neva ...
... očka se mi zavírají: Dobrou :-)