absolutna parada... jak parametrami tak dizajnom..... ci uz ide o kupe alebo kabrio.... vidim tu v oboch pripadoch top produkty sucasneho automobilizmu... ten adrenalin dycha uz z fotiek... taketo nieco dokazu len americke muscle cars .... camaro :yes:
Je parádní! Amíci umí dělat zajímavá auta. Na tom je moc vidět, jak nás s tím downsizingem berou v Evropě na hůl. Osobně ale dávám přednost více retro Amerikám - Challenger a Mustang.
Jasně. Vím, jaké auto je momentálně dobré pro moji potřebu. To se mi jako exmajiteli hned několika V6 a V8 nemůžou pořád líbit takový káry? Odpověď: můžou. Ty máš aspoň rozum, to agresivní mládě dole nekomentuju... ;-)
Tak to jsem rád, že k tomu přistupuješ takhle a že spalovací motor nepovažuješ za sprosté slovo.
Z některých tvých až moc nadšených e-příspěvků jsem měl mylný pocit, že jsi "zachvácen a zaslepen e-chorobou" jako třeba král smajlíkových pyramid. Proto ta jízlivá pozvánka k lékaři v diskuzi o Leafu. Beru zpět, k lékaři nemusíš. :-) Zatím. ;-)
Po vyzkoušení tohoto motoru v CTS-V je potřeba amíkům vyseknout poklonu. Zvuk, ovladatelnost jednotky, gradace...FANTAZIE!
Sladění s 8° už horší, ale ten motor by pobral i tříkvalt, kdyby na to přišlo. Jen ty prodlevy ;-)
Jak je na tom podvozkově Camaro těžko říct, že to nebude řešení á la dražší Cadillac je nasnadě, ten je však tak výborný, že i 80% Caddyho by mělo stačit.
Celkově je na mě auto moc Transformers Type, přesto :yes:;-)
K sportovním Amerikám se spíše hodí manuály. Bývají tvrdší a kopou, ale to k neurvalým Amerikám patří. Podobně se na to dívají i fans v Americe....kde v automatu mají všechno až na právě muscle cars. Shelby GT350 v automatu ani nejde. A třeba i k hellcatu je v základu manuál. A souhlas...na mě je to taky moc moderní, ale fandím tomu. Zkoušel jsme jen Vette Z06 a zážitek..i když na mě to bylo trochu moc. Raději zůstanu u atmosféry a ne tak vyhraněné.