Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Chevrolet Captiva - první jízdní dojmy

Handicap neexistence SUV, turbodieselu a ESP vyřešil Chevrolet najednou – nová Captiva má ambice konkurovat nejen korejské, ale určitě i japonské produkci.
Zpět na článek
18. 7. 2006 20:15
neregistrovaný "Honysek"
18. 7. 2006 21:02
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
18. 7. 2006 21:34
neregistrovaný "Homer"
18. 7. 2006 21:56
neregistrovaný "RRAAFF"
18. 7. 2006 22:13
neregistrovaný "Petr"
19. 7. 2006 09:21
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2006 21:45
neregistrovaný "Petr"
31. 10. 2006 08:31
anonym
18. 7. 2006 22:31
neregistrovaný "dodo"
19. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "Dzosua"
20. 7. 2006 11:35
neregistrovaný "Ax"
18. 7. 2006 22:24
neregistrovaný "don Pedro"
18. 7. 2006 22:40
neregistrovaný "MichalH"
19. 7. 2006 07:49
neregistrovaný "free"
19. 7. 2006 16:10
neregistrovaný "don Pedro"
5. 10. 2006 08:03
anonym
21. 7. 2006 21:33
neregistrovaný "Jenyk"
19. 7. 2006 09:41
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 13:52
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 23:41
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 7. 2006 00:32
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 08:20
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 09:34
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 11:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 11:26
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 12:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 09:06
neregistrovaný "Frollo"
26. 9. 2006 15:44
neregistrovaný "Dragon68"
15. 10. 2006 18:52
neregistrovaný "Bonosa"
26. 10. 2006 12:08
neregistrovaný "PGH"
27. 3. 2007 19:17
neregistrovaný "nmnnm"
neregistrovaný "Honysek"
18. 7. 2006 20:15
Pro redakci Auto.cz
Vážená redakce ve druhé části článku se Vám zopakoval úsek o jízdních vlastnostech Captivy... :-! Jinak zajímavé auto za velmi zajímavou cenu... :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
18. 7. 2006 21:02
Re: Pro redakci Auto.cz
Vážená redakce děkuje váženému čtenáři. Opraveno. ;-)
neregistrovaný "Homer"
18. 7. 2006 21:34
Radši Hyundai
Captiva vypadá po stránce designu celkem obstojně, ale osobně bych dal přednost Santa Fe. To nevypadá tak evropsky, ale dle mých zkušeností jsou Hyundaie mnohem spolehlivější. Viz Aveo, vypadá taky dobře, ale co ta kvalita? To Accent je mnohem lepší.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RRAAFF"
18. 7. 2006 21:56
Re: Radši Hyundai
V čem je Aveo horší? V crashtestu, to ano. Ale rozhodně bych neřekl, že je to méně kvalitní (myslím spolehlivost).
neregistrovaný "Petr"
18. 7. 2006 22:13
Re: Radši Hyundai
Aha a jak můžeš posuzovat Captivu z nové továrny GM která nyní začala vyrábět Captivu, brzy se připojí Opel, Saab, Holden a Saturn.. Captiva je prvním skutečným Chevroletem pro EU prvním skutečným GM autem, které v sobě nemá nic z Daewoo.... tak si sedni ho Hnůjdaje a mazej. A pokud srovnám design novýho Accenta s Aveem... tak není o čem Aveo zaručeně vyhrává, koukni u SantaFe na palubku s imitací dřeva jak z nábytkové stěny z dob totality.... to se fakt s EU designem Captivy nedá srovnat...
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2006 09:21
Re: Radši Hyundai
Nazdar hoši,
súhlasím s tou imitáciou dreva z totality >:D
Ale pozor!! Včera som ho bol vyskúšať /Santa Fe/ no a mam vlastne iba jednu vyhradu a to tu imitaciu. Inak moji mili poviem ze mi santa vyrazil poistky. Skusal som aj Rav 4 no a to je nebe a dudy. Rav skakal po ceste jak koza a ked si vezmem tu zaruka oproti Toyote - 3 roky alebo 100 000km, santa 3 roky bez obmedzenia km, tak je santa vytaz. Urcite by som siel don a veu aj pojdem :-!
Fakt som bol velmi prekvapeny, cakal som rozhupany tazky nemotorny kontajner, ktory huci a ma slaby diesel 110kw ktory s nim ani nopohne.
Omyl!!! Vsetko bolo presne naopak ako som si myslel. Santa jazdi omnoho lepsie nez Rav, je podstatne menej hlucny a lepsie sedi na ceste, povedal by som ze az moc dobre!!
neregistrovaný "Petr"
19. 7. 2006 21:45
Re: Radši Hyundai
Tak vyzkoušej Captivu.... ale na naftu si budeš muset počkat do září...
anonym
31. 10. 2006 08:31
Re: Radši Hyundai
Včera jsem absolvoval zkušební jízdu s Captivou a posléze s novým Santa Fé a musím nezaujatě konstatovat (neboť se mi moc líbí obě) že Santa jednoznačně vyhrál. Jel jsem s 2litrem Cap a 2,2 Santa. Santa měl podstatně tišší chod, pohodlnější sedadla, šel lépe za plynem a příjemně se řídil. U Captivy jsem měl pocit, že řídím dodávku a u Santy, že řídím osobák. Jedině interiér má Captiva líbivější. Laciná imitace dřeva skutečně ruší jinak velmi pěkný dojem ze Santy.
18. 7. 2006 22:11
AUTOBUS SKORO ZA 600
No, to je ideální auto pro české poměry... Nedostatky na kontě zaplácněš pokud možno co největším autem... Můj tip je, že to tady pofrčí. Vídám tu dost těch rádoby drsnejch kovbojů v Santa Fe a spol... jako by nevěděli, že BMW X5 je BMW X5... někdy mi napadá, že to ani neví... Jak tak koukám, poslední řada sedadel je sice vhodná jen k odvozu popravenejch stětím... ale dneska... když prostě na zahradní párty ledabyle prohodíš, že odvezeš šest hostů, jen to fikne... no, to se počítá... Tedy ale aby bylo jasno... je tahle liga a pak jsou ještě jiný ligy... P.S. Myslím, že Santa dostává těžkej úder... Captiva vypadá jako regulerní auto..., žádnej neumělej pokus o BMW X3... tohle bude tvrdej souboj. A Captiva ho asi vyhraje. Koneckonců... Chevrolet... to zní. :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dodo"
18. 7. 2006 22:31
Re: AUTOBUS SKORO ZA 600
:yes:
18. 7. 2006 22:38
Re: AUTOBUS SKORO ZA 600
:yes:
neregistrovaný "Dzosua"
19. 7. 2006 12:18
Re: AUTOBUS SKORO ZA 600
BMW X5??? ridil si ho??? BMW X5 je past na zoufalce co hledaji drsnou image a tak zahodi prilezitost za stejne penize poridit auto BMW 5 tourning. auto co neni jako koza, tereni vlastnosti jsou na chlup stejne kdyz drhnes spodkem uplne vsude je to fuk. BMW X5 GTI zase nevis jen si myslis a nevis, Chevrolet ti zni lip nez Hyundai? tak nezapomen na Tico, Nexii a spol... :-!
neregistrovaný "Ax"
20. 7. 2006 11:35
Re: AUTOBUS SKORO ZA 600
:yes: :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
18. 7. 2006 22:24
Sportovně Užitková Vozidla
Tož nevím jak vám ostatním, ale mně přijdou ta SUVčka skoro docela dost na jedno kopyto/brdo (obzvláště z pohledu bočního), každá automobilka je musí dělat aby byla IN neb jináč je OUT, a ty ostaní si tím pádem urafnou z onoho pověstného koláče víc. No nic, jen že už mám těch gaziků tak nějak po krk. Tož tak.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 22:40
Re: Sportovně Užitková Vozidla
:yes:
neregistrovaný "free"
19. 7. 2006 07:49
Re: Sportovně Užitková Vozidla
na to nezbývá říct než, vyber si nějakou slušnou značku a zajdi se povozit (doporučuji Discovery 3) je to hodně krabicovité takže tobě by se to nemělo líbit a přijď nám pak povědět donePedro ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
19. 7. 2006 16:10
Re: Sportovně Užitková Vozidla
Tož tos mne ogare neodhad. Mám pravda rád oblé tvary, ale ne zrovna u gaziků - ten má vypadat silně, hranatě, chlapsky, tam žádné velké obliny nepatří. A taky ctím tradice - tudíž ten kdo vyráběl SUVčka tehdy když se tak ani ještě možná nejmenovaly, tak ten ať je dělá dál (a stejně dobře jako doposud): Land Rover a Jeep. A taky v Japonsku má tato kategorie jistou tradici - Nissan a Toyota. Trochen jiná kategorie jsou potom US Trucks (takový Dodge Ram Quad Cab to je pro mne optimální rodínné vozidlo). Jenže dnes dělá SUV každej, dokonce i Porsche, a to už je na mne kapánek dost moc. Je to však jasný, jde o prachy/zisky, takže co vlastně ... Jen aby nám třeba LR či Jeep nezačal dělat supersporty.
anonym
5. 10. 2006 08:03
Re: Sportovně Užitková Vozidla
SUVcka su SUVcka, a gaziky (po zapadniarsky dzipy) su gaziky. To su dve rozne kategorie. Takze ked sa ti pacia hrusky, kupis si hrusky a nepleties ich s jablkami.
neregistrovaný "Jenyk"
21. 7. 2006 21:33
Re: Sportovně Užitková Vozidla
Discem jsem nejel, jen jsem si do něj sedl a vyrazilo mi dech, jak málo místa v něm je. Cítil jsem se jak v ponorce. Slušný kombík ho porazí o třídu.
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 09:41
Re: Sportovně Užitková Vozidla
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 13:52
Re: Sportovně Užitková Vozidla
Nejlepší byl stejně UAZ >:-[] Jinak souhlas :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 7. 2006 23:41
OT: DO-KO-NA-LOST
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 00:32
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
Jo jo. Takhle vypadá sedan. Luxusní sedan. Výkonný sedan. Jedinečný sedan. Stylový sedan. Krása. Yaroukh umí.. ;-) :yes: Tohle auto má něco, co ostatní mít nikdy, nikdy nebudou...
neregistrovaný "dCi"
19. 7. 2006 08:20
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
XJ je nádherný vůz, ta jeho Daimler verze pak nemá chybu. Nicméně takováto úprava mě nijak ohromná nepřijde. Až nepatřičně velká kola a více než chromované výdechy za předními koly působí jako pěst na oko. ;-\
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 09:34
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
Souhlasím - standardní XJ na mě působí mnohem vkusnějším dojmem... :yes: Ta kola nemají na takové limuzíně co dělat nejen vzhledově, ale především funkčně - zabijí veškerý cestovní komfort...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 11:06
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
??? Nejkrásnější kola co znám... Na XJR jak vyšitý.. Budiž na XJ8(6) pro firemní flotilu, tam asi ne.. Ale na "R" určitě ano.. Jsou to "jen" dvacítky, ano komfort je u této limuzíny, tak nějak vedlejší... Je to auto pro řidiče a ne všude jsou silnice tak špatný jako tady.. Tohle je polykač dálničních kilometrů, takže velký kola mají určitě svoje opodstatnění.
neregistrovaný "2,7 RS"
19. 7. 2006 11:26
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
Uznávám, že mé vyjádření "nemají tam co dělat" bylo příliš radikální... ;-) Ale nemohu si pomoci, dvacítky + nízkoprofilové pneumatiky mi k XJ příliš nejdou - domnnívám se, že kdyby ta kola byla trošku menší a pneu malinko vyšší, na sportovnosti by to vůbec nic neubralo... Ale samozřejmě je to jen můj subjektivní dojem... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 11:49
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
No já jsem zase ustřelil s tím, že jsou to nejkrásnější kola.. Nejsou, jsou jiná i u Jagu, která mám rád víc. Je možné, že i 19" by stačilo, každopádně já mám tyto pětipaprsková kola v podání Jaguaru a na Jaguaru moc rád.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
19. 7. 2006 12:01
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
Ty kola jsou velká patřičně. Po delším pozorování mě ta chromová lišta výdechu také ruší, spíše bych uvítal, kdyby u tohoto XJR portfolia byla v barvě karoseríe a chromová jen u SV8 Portfolia.
neregistrovaný "Frollo"
19. 7. 2006 09:06
Re: OT: DO-KO-NA-LOST
Do příchodu Astona Rapida je tohle designový král mezi luxusními sedany.
neregistrovaný "Dragon68"
26. 9. 2006 15:44
PRO ČR OK
Je jasné, že na silnicích v ČR se člověk bude moci bohybovat jedině od SUV výš. Pokud se ěkdo nevzbudí a nezačne se stavem silnic něco dělat jdu do SUV taky. Mám teď MPV a když jedu s autem, kde sedím níž třeba i s MB E 210 necítím se dole nejlíp.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bonosa"
15. 10. 2006 18:52
88KW??/
Nikde jsem nenasel zrychleni na 100vku u toho slabsiho dieselu...???
No ale zadny zazrak to asi nebude...O tom motoru uvazuji,4x4 nepotrebuji,jen to pohodlne nasedani a vysedani...a bezpecnost,ktera doufam bude aspon 4 star..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PGH"
26. 10. 2006 12:08
"první jízdní dojmy" ???
Mila redakcia, co toto ma znamenat? Ci uz nerozumiem dobre po cesky, lebo ked citam clanok "první jízdní dojmy" ocakavam naozaj dojmy z jazdy, nie 6 odstavcov textu - prepisanych marketingovych dristov ktore najdem na kazdom letaku alebo na webe importera, a 1 (slovom jeden, po cesky jeden) odstavec ako sa v tom jazdilo, aj to z neho polovicu viet zase len vseobecnych blabolov. Preboha, to ste kolko v tom jazdili, 10 minut ??? Zase jeden clanok vyzaplatany dristami, informacna hodnota sa blizi k nule.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nmnnm"
27. 3. 2007 19:17
mnmnm
:'-(
Rozbalit vlákno
0