Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler PT Cruiser: Výroba po deseti letech končí

Produkce retro minivanu Chrysler PT Cruiser po jedné dekádě skončí. Poslední vůz vyjede z bran továrny v mexické Toluce 6. července 2010.
Zpět na článek
10. 6. 2010 11:19
10. 6. 2010 15:36
neregistrovaný "RavicBlack"
10. 6. 2010 17:07
10. 6. 2010 21:02
10. 6. 2010 20:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 6. 2010 23:51
11. 6. 2010 08:51
11. 6. 2010 09:08
11. 6. 2010 11:43
11. 6. 2010 11:50
11. 6. 2010 13:48
11. 6. 2010 14:18
11. 6. 2010 14:54
12. 6. 2010 12:17
14. 6. 2010 09:40
14. 6. 2010 12:09
14. 6. 2010 14:49
14. 6. 2010 15:04
14. 6. 2010 15:54
14. 6. 2010 16:23
11. 6. 2010 13:51
14. 6. 2010 14:51
10. 6. 2010 07:31
Ja som bol v tom, že....
výroba už bola ukončená... :-O Správa o pokračovaní výroby ma nejak obišla.
No škoda, jeho história končí, pokračovanie by si podľa mňa zaslúžil. Žiadny krásavec, ale štýlovo výnimočné auto.
Rozbalit vlákno
27
10. 6. 2010 07:59
Re: Ja som bol v tom, že....
Tohle auto se mi nikdy moc nezamlouvalo, slzu asi neuroním...
Avatar - Pierro
10. 6. 2010 08:51
Re: Ja som bol v tom, že....
tak sbohem a šáteček. myslím, že za tímhle pseudoretrem moc lidí plakat nebude... :-!
10. 6. 2010 09:24
Re: Ja som bol v tom, že....
ale ano :'-( odchadza za poslednych 10 rokov mozno najporuchovejsie auto >:D
Avatar - Pierro
10. 6. 2010 09:29
Re: Ja som bol v tom, že....
tys ho měl doma, žes tak znalý a smutný??? ;-)
10. 6. 2010 15:14
Re: Ja som bol v tom, že....
nie, ale odkedy si pamatam na rebricky poruchovosti, vzdy bolo sa nachadzalo chvoste ;-)
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 08:48
Re: Ja som bol v tom, že....
žebříčky TUV nejde porovnávat, mimochodem copak bylo poruchové? Motor 2,2 CRD od Mercedesu? :-)

Ten dvoulitr z neona těžko - časem osvědčený a prověřený motor...
Avatar - adam007
10. 6. 2010 16:13
Re: Ja som bol v tom, že....
Osobně se mi taky nikdy nelíbilo.
Ale druhá strana pohlaví ho často milovala ;-)
11. 6. 2010 13:24
Re: Ja som bol v tom, že....
"Ale druhá strana pohlaví ho často milovala" - to je myšlienka mesiaca... ;-) >:D
Avatar - adam007
11. 6. 2010 18:01
Re: Ja som bol v tom, že....
To není myšlenka, to je fakt :-) Aspoň co vím ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2010 09:38
Re: Ja som bol v tom, že....
Mohu potvrdit - znám přímo čím vím o několika spokojených majitelkách PT Cruiserů, které na ně nedaj dopustit.
Avatar - Pekelná Micinka
10. 6. 2010 11:13
Re: Ja som bol v tom, že....
Ano. Vlastně podobný osud jako Vel Satis.
10. 6. 2010 17:06
Re: Ja som bol v tom, že....
Ale VelSatis bol krasny oproti tomuto hamburgeru s cili paprickou.
Avatar - Pekelná Micinka
10. 6. 2010 17:24
Re: Ja som bol v tom, že....
To je subjektivní názor, nicméně že oba skončili nikterak slavně a bez ideového nástupce, to je fakt.
10. 6. 2010 20:59
Re: Ja som bol v tom, že....
PT byl ideový nástupce a prodalo se jich celkem dost. Podobně, jako brouk od VW. Vel satis byl rozmar k ničemu.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2010 09:25
Re: Ja som bol v tom, že....
PT má nástupce?
11. 6. 2010 10:07
Re: Ja som bol v tom, že....
Kdo říkal?
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2010 11:44
Re: Ja som bol v tom, že....
Já se ptal, tys neodpověděl. ;-)
Avatar - white label
11. 6. 2010 10:11
Re: Ja som bol v tom, že....
Navtech psal, že PTC byl! ideový nástupce... ;-)
PTC asi mít nástupce nebude, ale aspoň, že ho má PCT... :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2010 11:43
Re: Ja som bol v tom, že....
Ideový nástupce čeho? Dyť je to retro. PCT?
Avatar - white label
11. 6. 2010 12:42
Re: Ja som bol v tom, že....
Retro je i New Beatle, Mini Cooper, F500... a to nástupci jsou..., ale jak to přesně Navtech myslel nevím, protože PTC je vlastně retro-stylizované auto..., původně jako Plymouth...

PCT = PorscheCayenneTurbo! >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2010 11:51
Re: Ja som bol v tom, že....
Přesně tak. PT nemá žádný konkrétní modelový vzor v minulosti, to auto je takový slepenec retroprvků jak je chápali v první polovině 90. let (minulého století >:D )

PTC je mi putna.
11. 6. 2010 13:39
Re: Ja som bol v tom, že....
Ta idea je právě v tom retru, tak čeho by měl být nástupce?
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2010 11:46
Re: Ja som bol v tom, že....
Cituji: "PT byl ideový nástupce a prodalo se jich celkem dost." Tak se ptám, čeho že byl PT ideový nástupce, když žádné "PT" předchozí generace nebylo. ;-)
11. 6. 2010 13:42
Re: Ja som bol v tom, že....
Prednosti Vel Satisu neprevýšili negatívny vplyv avantgardných tvarov. Čo je škoda. Priestranný a pohodlný ako máloktorý konkurent.
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 08:49
Re: Ja som bol v tom, že....
Narozdíl od Velsatisu se tohohle za 10 let prodalo asi tak 198x víc a rozhodně to enbyl žádný propadák.
Po světě jich jezdí spousta a to i v evropě.
10. 6. 2010 23:22
Re: Ja som bol v tom, že....
promiň, ale VelSatis byla jen exhibice frantíků, ve stylu "nikomu se to nelíbí, takže děláme umění, a můžem si to dovolit, protože jsme napůl státní :-) ", Cruiser se mi celkem líbil, i když bych si ho nekoupil
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 08:47
Re: Ja som bol v tom, že....
Měla být ale nakonec nebyla z důvodu, že ho nebylo čím nahradit a to zejména ve výrobním závodě Toluca. Čekalo se na Fiat 500 a jeho přípravu na sériovou výrobu která letos započně.
Avatar - Pekelná Micinka
10. 6. 2010 11:19
PT
Myslím, že zásadním problémem z hlediska designu byla ta stoupající střecha [odkaz] a původní provedení masky. Změnu by snesla i optika světel. Třeba tahle konkrétní kombinace není zlá. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RavicBlack"
10. 6. 2010 15:36
Good news!
Good news,Chrysler PT Cruiser is finally dead!!! >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
10. 6. 2010 15:51
Re: Good news!
Silná myšlenka, na druhý příspěvek! >:D :-(
10. 6. 2010 17:07
Re: Good news!
In medias res :yes:
Avatar - gld
10. 6. 2010 21:02
Re: Good news!
aj britský humor, a už niekoľko rokov

btw "píťák" mi príde ako zaujímavé auto, normálne som nad ním uvažoval..v nafte zohnateľný za fajn peniaze a keď zastaneš na semaforoch tak nemáš okolo seba 5 rovnakých áut
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 6. 2010 20:17
PT Cruiser...
... Jsem pro každý experiment, alepsoň není na světě nuda. Nebýt originalit podobného ražení, bude naše fantazie upadat bez jakéhokoli rozvinutí... kupříkladu ve formě tradičních tříprostorových sedanů s konzevativními tvary... Bože můj!
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2010 23:51
Díky
Konec dalšího amerického *, Děkujme Bohu!!!
Dobré auta z USA za posledních 10 let se dají totiž spočítat na prstech jedné ruky
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 08:51
Re: Díky
HAHAHA.

Tohle uato se udrželo ve výrobě jen s mírnou inovací tak dlouho, jako žádné evropské auto za poslední dekádu.
A rozhodně nelze tvrdit že bylo neúspěšné.

A necpěte sem MB G a Nivu, to jsou poněkud jiné případy.
Avatar - white label
11. 6. 2010 09:08
Re: Díky
S těmi americkými auty je to spíš v poslední (dlouhé) době k pláči (až na pár vyjímek v čele s Fordem), než k smíchu, tím nemyslím jen smutný konec Oldsmobilu apod. Že tam postupně až z neuvěřitelné části ovládli trh s automobily Japonci, (kteří mimochodem s USA prohráli válku) taky o něčem svědčí...
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 11:43
Re: Díky
No Toytě se nějak moc nedaří poslední dobou že :-) a kdo je další? Honda, která na GM a Ford nemá a Chrysler na ní naposledy ztratil asi 40 tis aut...(květen)

S vyplazeným jazykem ještě z dálky dýchá Nissan a zbytek je někde hooooodně daleko.
11. 6. 2010 11:50
Re: Díky
Rád bych slyšel alespoň 5 kvalitních amerických aut za poslední dekádu. Evropské a bohužel ani japonské konkurenci momentálně nešahají ani po kotníky. Sám bych zařadil mustang, challenger a charger. Ale to je odkaz minulosti a světlou budoucnost jim vzhledem ke spotřebě nevěštím.
To že se PTéčko dobře prodávalo spíš svědčí o americkém (NE)vkusu!!!
11. 6. 2010 12:26
Re: Díky
Co tady motáš americkej vkus a kvalitu?Já jezdil s PTC v americe měsíc každej den a netvrdil bych že to byl křáp,příjemně mě překvapily i jídní vlastnosti,ten automat trochu historie,pravda ale s tou 2,5 to jelo pěkně.Spotřebu vzhledem k ceně phm neřešíš,ale žádná tragédie to nebyla.
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 13:48
Re: Díky
Chevrolet Malibu, Cadillac CTS, Jeep Wrangler, Corvette, nový Mustang, nové Camaro, nový Jeep GrandCherokee 2011, Buick LaCrosse, Ford Taurus jen tak namátkou.

Třeba o Malibu i řada amerických novánářů tvrdí, že oprti toytoě rozhodně nic neztrácí....

Ono se slušně svého času prodával i v EU, Mexiku, Kanadě, JIžní africe atd..
Stejně jako Caliber.

Charger právě přichází jako 2011 model s novými úpravami a novými V6 motory Pentastar 3,6 DOHC - které jsou úspornější a výkonější než předchozí 3,5 SOHC.

Mustang má stejnou spotřebu jako Porsche Panamera 3,6 V6 a to samé i nové Camaro.
Časy se mění a třeba na fordí motory Ecoboost ani některé evropské značky nemaj....
11. 6. 2010 14:18
Re: Díky
No vlezl ses do desítky...
Cherokee už dlouho není zázrak, vždycky nastartu kariéry vypadá dobře, do doby než prohraje první srov. test s německou konkurencí...
LaCrosse, Malibu ani Taurus bys asi za passat,superb nebo mondeo taky nestřelil. Už jen kvůli nabídce dieselu... To ani nebudem rozmazávat interiéry,jízdní vlastnosti a spolehlivost jednotlivých kusů.
Prostě zlatá éra amerického automobilového průmyslu je pryč a další šanci možná dostane pokud si nepokazí nástup elektromobilů šmejdy!
I pacifisti tohle musí uznat... ;-)
Avatar - white label
11. 6. 2010 14:54
Re: Díky
To je zase srovnání... Mustang a Panamera!!! 8-s
Doufán, že máš aspoň ("věkově") dost času, dostat ještě trochu víc rozumu... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2010 12:01
Re: Díky
Pokud odhlídneš od stylu jízdy daného rozdílem mezi 4dv. CC a 2dv. Coupé. Rozdílů v hmotnosti, v Cx, v připojené převodovce, atd. tak je spotřeba plně srovnatelná. ;-) >:D
Avatar - white label
12. 6. 2010 12:17
Re: Díky
...jako u všech šetiválcových benzínů vůbec... >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 6. 2010 09:40
Re: Díky
No jo no....
Víš co porovnej si výkon těch motorů - obsah je na chlup stejný a u výkonu je fuk, jestli jde o motor v limuzce, kupé nebo třeba obracečce sena.

Kde je ten špatný litrový výkon, hm?
Další oblibený kec odpůrců amerik, který už dávno, dávno neplatí....
Avatar - white label
14. 6. 2010 12:09
Re: Díky
Odkdy je samotný litrový výkon obecným měřítkem celkové kvality motoru???
Nevidím důvod k tomu, aby Porsche u Panamery tahalo vyšší výkon zrovna z šestiválce, když mají v nabídce i podstatně výkonější osmiválce (navíc i včetně přeplňování)... ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2010 14:49
Re: Díky
To je zas argument teda, doslova perlíš.
Jiní výrobci a zejména ti američtí v nabídce nad V6 už V8 nemaj, vid?

Toč se korouhvičku toč - když se ti to hodí do krámu, tak najendnou němci nepotřebují tahat a to prosím u špičkové značky jako Prosche z motoru velký výkon - ale když jde o ameriky -tak ty motory na EU nemaj že maj malej výkon a moc žerou (což ti právě ukazuju že není pravda).

Tak nádherně si protiřečíš, že to prohlídne i záček mateřinky...
No jono...
hele běž do politiky - nečas,paroubek, topol i kalousek dohromady jsou proti tobě slabej čajík :-)
Avatar - white label
14. 6. 2010 15:04
Re: Díky
Tak na perlení si tu především ty... a že se tu na tom už pár lidí shodlo...
Naopak, pokud přistoupím na tvou logiku čím větší výkon při stejném, nebo menším objemu tím lépe, jak asi dopadnou americké motory obecně? Takže nevím, kdo tu píše, jak se mu to hodí, viz tvé nedávné výkřiky o supervelkých objemech motoru...
Požadavky na motor do luxusní Panamery jsou logicky (zkus najít význam slova ve slovníku) poněkud odlišné (proti autu jako je Mustang), takže si stále "mimo"..., něco nového nemáš? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2010 15:54
Re: Díky
Nové dopadnou velmi dobře - snesou srovnání s evropou a někdy maj i větší výkon.

Bavíme se o V6 zejména a některých V8.

R4 američani zatím moc neumí a i z důvodu, že tam pořád ty motory tak nefrčí, mimo malá auta (malá rozuměj střední a nižší střední v EU).

Na čem se tu kdo shodl je mi upřímně putna a nejsem typ člověka kterýho zajímá co si o něm kdo myslí.
Já si o spoustě lidí myslím svoje a nemam potřebu to nikde ventilovat.

Já kričel co o velkých objemech?
že pokud má daný vůz větší objem, ale stejný výkon a stejnou spotřebu jako konkurence s nižším že to neva?
Jistě, zatím si stojím.
Ano - litrový výkon je pak nižší, jenže EU zas nemá moc V8 s objemem nad 5 litr a atmosférou, takže není moc s čím srovnávat. Proto si můžu dovolit srovnávat to se 4 litry.

A V8 nejde ve všech aspektech srovnávat s V12, to je něco trošku jiného.

Prostě nechme toho - závěr je ža nad Reich uberwageny není no.
Nikdy nebude - je to modla ovcí.
Jednou se řeklo že je to In, tak ovce po tom jde.
Jako je in Fejsbůůk, tak tam každej musí jít. Atd, atd.
Jak málo stačí ke štěstí.
Avatar - white label
14. 6. 2010 16:23
Re: Díky
Motor se ani zdaleka nerovná celé auto, takže raději neskač z tématu motorů hned na celá auta a jejich majitele...
Takže za každým větším "prodejním" úspěchem je třeba nutně vidět stádovitost!?! >:D
Asi jsem anomální, německé auta sice můžu, ale facebook mě naprosto míjí, ale musím se dobrovolně přiznat, že se občas dívám na NOVU... :*)
Zeptej se některých prachatých amíků, co na těch německých prémiovkách vidí, když můžou mít lepší a levnější auta domácích značek...
:-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2010 11:47
Re: Díky
Je to tak, Japonci dělají američtější auta, než sami Američané. Nedávno mě na u Tsc na Zličíně myšlenkově dekapitovalo Infiniti QX56. [odkaz] Chvíli mi trvalo, než jsem "strávil" tak velkou masu kovu.
Avatar - Barrichello
11. 6. 2010 13:51
Re: Díky
To jsou japonci pro ameriku.
Zrovna velké SUV, pikapy atd. už dnes tak úplně neletí tkaže trošku cesta mimo v dnešní době.

Doba kdy frčeli suv je fuč a v té děobě na nich GM, Ford i Chrysler vydělali slušný balík za minimální náklady.

Ale jsou stálice co frčí furd třeba jako minivany TownCountry/Caravan, nebo musle cars typu Mustang,Camaro, chally či zas nově crossovery typu Dodge Journey...
Avatar - Pekelná Micinka
12. 6. 2010 11:55
Re: Díky
O to tam nešlo. To auto je ne nepřehlédnutelné, ale neignorovatelné. ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2010 14:51
Re: Díky
Takových aut z us produkce ti vysipu - když to vezmu od 30 let asi tak 600 :o))

Jestli to nebude tím, že to tady v EU skoro nikdo nezná - což je i případ toho Infinity :-)
11. 6. 2010 23:49
Odvážné retro
Patřím k lidem kterým se PT Cruiser v první generaci hodně líbí. Povedené retro se slušnou spolehlivostí a trochu vyšší spotřebou danou vysokou stavbou a hmotností. Praktičnost nic moc. Ale stále to bude jedno z nejvýraznějších aut na silnici. Mám ho rád hlavně pro tu jeho odlišnost od dnešních rádoby cool uniformních krabic. Jestli mi jednou bude jedno jak praktický auto mám, asi do nějakýho zachovalýho PT Cruisera půjdu.
Rozbalit vlákno
0