Landwind je vlastne kopie stareho oplu frontera, a opel frontera je kopie chvroletu Blazer.... pokud je to stejna kvalita jak jejich vanocni zarovky na stromecky tak to vydrzi jen jednu zimu a pak konec.
No už od pohledu působí lacině(materiály) a zúracování taky hrůza. A souhlasím, zabítz se můžu třeba na kole a je to levnější, tam je taky vcelku velká jistota >:D
Teda, když jsem viděl jak to vypadá vevnitř, tak jsem se zhrozil :-O Opravdu to vypadá jak kdyby to nakupovali u Vietnamců v tržnici... No myslím že ať byl crash test ADACu jakejkoliv, myslím že nebyl daleko od pravdy. Jak to dostane šupu na předek, všechny ty plasty z přístrojovky má člověk v sobě ... Takže jestli to projde homologací, tak asi někdo z těch zkušebních komisařů dostane asi pěkněj balík... :-(
S tolika vylepšeníma to nemůže být špatné auto. Počítám, že po úprávách budou v bezpečnosti na úrovni prémiových značek. Oni na tom totiž evidentně zamakali. Kolik automobilek po horším testu třeba na 4 hvězdičky tak zamaká na svém autě? Z číny to není daleko do japonska, takže spolehlivost bude taky na jedničku. A filtr pevných částic nenabízí taky kde kdo. O to líp to pojede. Doufám, že udělaj i nějaký pořádný velký benzín s filtrem. To pak bude jízda!
Bude mít tak pevnou kastli po těch úprávách, že když nabouraj, tak se ani nenafoukne arebeg. Nebude muset. Jenom vystoupíš a zavoláš tomu druhýmu záchranku... Číňani válcujou svět!
Mezitím, co se Japonsko snaží zubynehty udělat Golfa na druhou, mezitím, co Korea dotahuje v kvalitě evropská auta (a tady je to každýmu šumafuk, jde přece jen o cenu) připravuje se další invaze skorouat - jo, my, co to tu čteme, víme, že to bude obdobné... budou tu obdivovatelé, kteří nám budou vnucovat myšlénky, že je vše v pořádku, a že SUV za 215tisíc je vlastně to samé, jako bavoracká emixpětka za dva melouny... A my tu budeme bušit na poplach... vytahovat brnění blanickejch rytířů... mávat korouhví se srdcem na erbu a bojovat za tu starou dobrou milenku, za tu tvou Evropu... Jak to ovšem pozoruji na silnicích, je to zbytečné. Tady lidi prodaj i poslední špetku svý evropský důstojnosti hrdýho člověka za to, aby si mohli svůj zadek dovézt do Delvity ve svý káře... no, káře... prostě, dovézt zadky... o to tu jde a půjde, to je ta pravá ambice středoevropskejch prostitutů, pasáků vlastního stínu, gigolů svejch snů... V čem ty zadky ovšem vezou, to je podružné. Naštěstí tu budou vždycky rytíři srdce, kteří ve svých bavorácích a meďourech a jaguarech a poršákách a férrech, a golfech... potáhnou tuhle neskutečnou prostituci zoufalců na svejch bedrech... Jo, brácho, věř tomu... pohled na svět zpoza volantu LAND ROVERA je poměrně příjemnější, než z Picanta... ale, jak jsem tu nabyl dojmu, tak v Česku platí jiný představy o pohledech... zejména sama na sebe.
Jen pro upřesnění, Korea je v technice vyspělejší než Evropa. Koukni co tam dělaj za mobily a všelijaký serepetičky. To se nám může jenom zdát. Pravda je, že auta sou tak nějak normální kvality, ani špatný , a ani dobrý. Je to ale cenou. Kdyby byli lidi ochotný zaplatit za hyundaie tolik co za škodovku, tak by byly auta na stejný úrovni.
Myslím, že budu mluvit za 99% evropskejch řidičů, když ťamanům ještě jednou vzkážu - DĚKUJEME ODEJDĚTE a tenhle ksindl si vemte s sebou. My ten váš zemní vítr opravdu NECHCEME. HOWGH. KAPIŠTO.
Mistr Pjong byl vždycky ďábel. K jeho legendárním značkám Biwang, Tomy, nebo Odidos se přidávají další. A už to nejsou jen oděvy a elektrtonika.. Brzy tu vyrostou igelitový showroomy a lidé se jen pohrnou pro Pjongova nová veleluxusní přibližovadla. Evropská a americká klasika bude jen pro největší drsňáky, kteří znají správný počet pruhů na svých šusťákách i kruhů na masce chladiče.