Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 Picasso v ČR: základní cena 539.900,-Kč

Pětimístná Xsara Picasso a plnohodnotné MPV Citroën C8 dostávají od 19. října na českém trhu dalšího zástupce velkoprostorového segmentu s logem Citroën. Sedmimístný automobil se prodává za zajímavou cenu 539.900,-Kč s bohatou bezpečnostní výbavou.
Zpět na článek
18. 10. 2006 09:26
neregistrovaný "OPC"
18. 10. 2006 15:57
neregistrovaný "HonzaJ"
18. 10. 2006 09:37
neregistrovaný "mac2"
18. 10. 2006 10:00
neregistrovaný "pepek"
18. 10. 2006 10:11
18. 10. 2006 12:13
neregistrovaný "petulo"
18. 10. 2006 12:55
7. 11. 2006 14:14
neregistrovaný "Pietro"
18. 10. 2006 12:12
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 12:20
anonym
18. 10. 2006 18:39
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 12:38
neregistrovaný "Driver"
18. 10. 2006 14:22
neregistrovaný "Driver"
18. 10. 2006 16:55
neregistrovaný "shaggy"
18. 10. 2006 18:44
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 13:18
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 18:52
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 20:24
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 08:08
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 12:55
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 18:16
neregistrovaný "IT"
20. 10. 2006 21:32
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 18:26
neregistrovaný "IT"
20. 10. 2006 21:33
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 16:40
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 17:05
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 12:47
neregistrovaný "kenika"
18. 10. 2006 16:30
anonym
18. 10. 2006 16:36
anonym
18. 10. 2006 18:25
neregistrovaný "naftero"
19. 10. 2006 22:00
19. 10. 2006 10:16
neregistrovaný "brixs"
19. 10. 2006 13:00
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 21:17
neregistrovaný "landis"
27. 10. 2006 17:41
neregistrovaný "Paja-realista"
3. 11. 2006 11:59
neregistrovaný "Challenger"
17. 11. 2006 19:40
neregistrovaný "ricardolini"
17. 11. 2006 20:10
neregistrovaný "ricardolini"
neregistrovaný "OPC"
18. 10. 2006 09:26
Klimatizace
Tak to nechapu auto za pul koule a nema klimu zvlastni! :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HonzaJ"
18. 10. 2006 15:57
Re: Klimatizace
jj, navíc ta prosklená plocha...to bude v létě fakt luxus
neregistrovaný "mac2"
18. 10. 2006 09:37
Opel Zafira
Na našem trhu je možné všechno ;-\ Ovšem u Zafiry je to to samé (u Citroenu evidentně vycházeli z jejího ceníku) a navíc má v základu jen motor 1.6, nemá ESP, záclonové + kolenní airbagy ani tempomat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepek"
18. 10. 2006 10:00
picaso
krom stupid budíku uprostřed na tom nevidím nic PICASSO
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
18. 10. 2006 10:11
Picasso
No pánové, nevím jak vám, ale mě se tenhle francouzskej švihák líbí. A ta cena se mi zdá přiměřená. Nejsem příznivcem aut, která se prodávaj za vysokou základní cenu nacpaná výbavou, o kterou bych třeba ani nestál. Jsem pro to, aby si člověk měl možnost vybírat. ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "petulo"
18. 10. 2006 12:13
Re: Picasso
sam ale vies ze ked je to priplatkova vybava tak si za nu priplatis omnoho viac ako keby bola ta ista vybaa zaratana v cene auta.
18. 10. 2006 12:55
Re: Picasso
Ten rozdiel až taký nie je, a keď ušetríš za niečo, čo nechceš, vždy to vyjde lepšie.
neregistrovaný "Pietro"
7. 11. 2006 14:14
Re: Picasso
Kup si zigula
18. 10. 2006 11:51
Kráľ zomrel. Nech žije kráľ!
Prvé Picasso sa napriek silnej úvodnej kritike chytilo. napriek väčšej spotrebe, menej presnému radeniu rýchlostí a pod ostrým slnkom zle čitateľnými prístrojmi. Auto malo iné vychytávky, hromadu priestoru, perfektný výhľad, skladací box na kolieskach v kufri, francúzsky mäkké pohodlné sedačky...
C4 Picasso je o generáciu mladšie, o triedu krajšie a dá sa očakávať, že bude aj lepšie. Najmä, ak si dali na elektronike, ktorou je auto napchaté, naozaj záležať a nič neodflákli. Pre tých, ktorým sa páči a kúpia si ho, bude určite potešením na ňom jazdiť.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 12:12
Re: Kráľ zomrel. Nech žije kráľ!
:yes:
anonym
18. 10. 2006 12:20
Re: Kráľ zomrel. Nech žije kráľ!
ano, v zaveru sis mimo jine sam odpovedel: technicky slozity, navic elektronikou umocneny, Francouz nikdy nebylo a nebude to prave orechove....spousta skvelych napadu, ktere neumeji privest do reality, bohuzel;(
18. 10. 2006 12:53
Re: Kráľ zomrel. Nech žije kráľ!
A čo je to pravé orechové?
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 18:39
Re: Kráľ zomrel. Nech žije kráľ!
Jistě a doplnil bych otázečku: Co je to technicky nesložité auto,když tohle je složité? Neznám nesložité auto... Všechno je to skládačka na jednom principu, vyrobená v různých zemích a v jednom místě je vše smontováno,když to řeknu moc brutálně a zjednodušeně.
Pokud je to šmejd,pak by si nikdo neměl koupit Yarise,motor z Polska,smontováno ve Francii,Civica sedan či Toyotu Corollu Verso-smontováno v Turecko atd.Normy ISO jsou stejné všude,tak o co jde?Nechápu.
:-!
neregistrovaný "Driver"
18. 10. 2006 12:38
Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Na pohled moc hezký auto! Fakt se mi líbí :-) . Zůstává ale u francouzských aut obvyklá otázka, co kvalita? Mé zkušenosti s Francouzi nejsou moc pozitivní (s vyjímkou Peugeotu, který je přeci jen o třídu lepší) ;-\ . Ani známí konkrátně s Citroeny nejsou právě spokojeni - pohodlný, komfortní auta, ale ta kvalita, zejména elektro výbavy, děs. :no:
Rozbalit vlákno
20
18. 10. 2006 12:50
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
No tak najhnusnejšiu elektriku majú škodovky, to mi nikto nevyhovorí. Keď vidím na ceste auto "slepé na jedno oko", je to spravidla Fabia alevo Octavka, total vymlátená baterka, nerovnako svietiace svetlá, rôzna frekvencia blikania smeroviek, zblbnutý centrál...to sa u iných vozov stáva zriedka.
Moje skúsenosti s Citroenom sú založené na Xsare Break 1.8 a musím povedať, že to bolo jedno z najspoľahlivejších áut vo firme. Viac sa kazili škodovky, Opel Astra a Zafira a Ford Mondeo a Transit...
neregistrovaný "Driver"
18. 10. 2006 14:22
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Mé zkušenosti jsou založeny na C5-ce a na 406. Bohužel s C5-kou byly stale jen problém :-( , servis 1x do měsíce - hlouposti ale pořád. 406 naopak naprosto v pohodě, srovnatelná s vozy německé produkce :yes: . Teď jezdím VW a naprostá spokojenost >:D , jen ty ceny, za vše :-( .
neregistrovaný "shaggy"
18. 10. 2006 16:55
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
u nas na C5 najazdenych 83tis a servis len zarucny...
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 18:44
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
No právě. Lidé na základě své jedné zkušenosti,nebo dvou mají tendenci zobecňovat,což nemá racionální základ.Nevím čím to je, ale Laguna 2 mi už 2 roky funguje dnes a denně.Ale fungovalo každé auto před ní.Asi mám smůlu. ;-)
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 15:19
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Nevsimej si ho, je to jeden z tech "kecalku" co placaji nesmysly dnes a denne... Soucasna produkce Renaultu je nejkvalitnejsi z produkce frantiku vubec a kdyz si precte ten "nymand" jakekoliv nejnovejsi statistiky (i kdyz je ja osobne az tak moc rad nemam, protoze nekdy se srovnavaji jabka s hruskama), tak koncern PSA je vzdy na mistech za Renaultem a nikoliv pred nim... Uz jenom kvuli jejich prisernym prevodovkam, ktere Renault (jelikoz to pochopil o neco driv) vypiplal temer na uroven VW. Naopak u novych BMW se v prevodovkach ubiraji smerem k PSA coz je tragedie... :'-(
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 13:18
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Peugeot a Citroën jsou na tom kvalitativně stejně. Nejhůře z franc. aut je na tom Renault... a nepomůže tomu ani Alfonso >:-[]
neregistrovaný "IT"
18. 10. 2006 18:52
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
A proto jich bylo ve staré EU+Norsko+Island za první pololetí zaregistrováno(nových)725.502 ks, Citroenů 484.801 a Peugeotů 584.686 ks.Oficiální číslo z ofic.katalogu z pařížského autosalonu určeného novinářům. Připusťme,že tam nepíší čísla z paty,neb by to byl trošku velký průser.Není to akce JPP,co vím :-! Alonso s tím nijak nesouvisí.
Fiat:474.851, Ford 662.772, VW 838.277 ks,ať udělám radost GTI. >:D
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 20:24
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
A jak prodejní čísla souvisí, že z franc. automobilek má Rendl nejhorší reference? Nespolehlivá elektronika je známým neduhem všech Rencků :-!
neregistrovaný "IT"
19. 10. 2006 08:08
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Já teda nevím,ale zkusme připustit,že lidé v původní 15 tce jsou trochu informovaní a auto potřebují k životu(dojíždění do práce) daleko víc,než lidé zde.Snad potřebují,aby auto jezdilo a nestálo v servise?Alespoň v tomto shodneme?OK?Takže,pokud je Renault naprostý šmejd,pak by si jej asi nekupovali,nebo potřebují naši radu?Nijak to nesouvisí s tím,že mám fungující Lagunu,že všichni majitelé Reanultů z okolí nemají žádný problém(rekord je majitel Mégane1,Scénic1 a Scénic2 nebo už druhá Lag2 a ročně 60 tis,krom financí muzikant=primáš cimbálky).Až na jednoho majitele L2,který si svojí blbostí zničil turbo a vstřikování.Honil studené,nechladil po zátěži,neřešil kde,ale za kolik tankuje naftu a aditivum tam dává až nyní,po opravě.Můj názor je,že nanaše názory zde mají nulovou vypovídací hodnotu.Znám majitele napříč spektrem značek,kteří koupili zmetka a už nechtějí příště ani Toyotu či Mazdu(já zase příště ano a jejich zkušenost mne neodradí)atd.Někdo ze Škody šílí,jiný najezdí 50-70tis/rok,má už 3 Octávku a v pohodě. Jeden názor není realita. Je to jenom jeden názor. BTW: Mně to vyhovuje,dokonce s tím jesm ji bral,že má údajně špatnou pověst a odrazuje zloděje.Chtějí Passaty. :no:
Picasso2 se prostě bude prodávat,protože je solidně uděláno,je praktické,cena příznivá.
V diskusi si může Tom69 psát co chce.
Neserioznost servisů jde napříč značkami.Také tam pro jistostotu nejezdím,s výjimkou jednoho VW,neb mám200% jistotu,že auto bude OK a vždy bylo. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 12:55
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Tak pozor! Já nikde neříkám, že je Renault naprostý šmejd. Špatně si má slova vykládáš! Já říkám OPAKOVANĚ, že Renault je na tom nejhůř z francouzských automobilek... Tom69 mi je ukradenej. To vypovídá maximálně o špatnému přístupu Renaultu ČR ;-) Picasso2 je solidně uděláno? Jak to víš? ;-) Ještě mě zajímá, kam tedy jezdíš na garanční prohlídky, když ne do zančkových servisů? To raději oželíš záruku a nesvěříš auto do rukou nemehlům? :-)
neregistrovaný "IT"
20. 10. 2006 18:16
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Jenže servis mohou provádět se vstupem do EU i neznačkové servisy,nebo lidé,kteří mají přísl.certifikáty.Mám takového zaměstnance,má veškeré vybavení(nemá pro geometrii),jinak aktuální SW pro vše,co se za posledních 10 let provozovalo(myslím složitější systémy),takže udělá perf.roční prohlídku,dá razítko.podpis a vše je OK.S Lagunou jsem ve značkovém servise nebyl,resp.byla svolávačka,měnili spojkový válec,ale jinak mám vše v práci.Záruka nepadne.Jenom se Swištěm jsem šel do značkového po roce a musel jsem nad tím klukem stát.Málem nevypustil ani celou náplň oleje z motoru.
Serioznost Picassa: jistě že jenom "nasucho",jak jinak,ale když zvážím,že frantíci tím autem byli naprosto posedlí,nasedali,vylézali,bouchali dveřmi,nebyla věc,na kterou by se nesahalo a nelomcovalo s ní....V polovině autosalonu,kdy do každého auta vlezlo hezkých pár tisíc lidí,bouchli dveřmi atd. a zvuk stále krásně tlumený...už jsem zažil,že v polovině salonu se to auto lehce rozpadalo(v nadsázce)a provoz to pak potvrdil.První dojem byl dobrý,seč si to auto nikdy nekoupím,neb dodávku nechci a nepotřebuji. Nicméně nebylo, co by se tomu dalo něco zásadního vytknout.Jo,byla jiná auta,je kousek o něm diskuse a řemeslně někde na úrovni Felicie.Ale oni se také zlepší.
;-)
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 21:32
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
No jo... Já tomuhle novému Picassu taky přeji velký úspěch :yes: ;-) Jo a máš kliku, že ten tvůj kluk má všechny certifikáty a nepřijdeš o záruky.
neregistrovaný "IT"
20. 10. 2006 18:26
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Aha,já zapomněl: to si možná nerozumíme.Obecně lidé řeknou,že je rencl šmejd.Mně je to jedno. Jiní nadávají na Peugeota a máme kamarády(manželé),on měl 405,406,nyní 607.Jeho žena 106, nyní druhou 206.Chystají se kupovat další 607 a 207.Všechna auta bez problémů, ta větší mají najeto vždy řádově 200 tis,nemší 100t.A teď si vyber.Sekretářka má syna,ten sice přešel na A6,ale za 3 roky ujel s Picassem 250 tis,neb jako šéf firmy pendluje po stavbách.No problém, a to jezdil i dost přes Rumunsko a Bulharslko.Jiným se to sype.Tak, a co platí? Je to o štěstí a snad údržbě a zacházení,než o modelech.Ale třeba se mýlím. :no:
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 21:33
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Vždycky je to o štěstí na kus. Ovšem u některých značek je toho štěstí potřeba víc a někde míň ;-) PS: Já měl francouze dva a jeden se sypal a druhej ne ;-)
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 15:57
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Kamo ja mel kdysi Passata, 1 majitel, rocnik 97, najel jsem s nim asi 180tis. a tak poruchovy auto jsem jeste nezazil... Furt na nem neco odchazelo a ted nemluvim jen o elektronice, ale treba mi taky presakoval olej apod... a taky mluvim o imbecilnim pristupu "nejmenovaneho" znackoveho servisu, ktery ze me zrejme jenom tahal umne prachy nebo mi tam rval repasovane dily... Ale to auto se mi tenkrat libilo a chtel jsem ho, tak jsem si ho poridil. Ale i tak bych si nikdy nedovolil tvrdit, ze VW vyrabi sr.cky, protoze to auto bylo neskutecne bytelny na tu dobu i mimoradne bezpecny a krome sebe jsem v tu dobu neznal nikoho kdo by s nim mel takove problemy jako ja... Jelikoz jiz melo v r.2003 na muj vkus jiz dost najeto a novy Passat tehdy jeste nebyl, tak jsem si v roce 2003 poridil (protoze se mi tenkrat Laguna libila) Lagunu Grandtour 2.0T v plne palbe (protoze slo o nejvykonnejsi verzi krome trilitru, tak asi jako jeden z mala tenkrat) a muzu ti rict, ze dneska na ni mam najeto temer 130 tis. km zima-nezima, sul-nesul a slape jako hodinky. Sice jsem jiz menil sterace, protoze mi praskl drzak (a dle vyjadreni servisu se musel kvuli konstrukcni vade bohuzel vymenit cely moturek, ktery byl jinak OK) nebo pruzinku u spojkoveho pedalu a ted me asi cekaji i predni kotouce, protoze ja tem autum davam vzdy docela slusne zabrat a neni vyjimkou, ze v Nemecku jedu maximalkou (220) i nekolik hodin, potom intenzivne brzdim, kdyz mi tam vlitne nejakej pomalejsi "umelec" nalepenej na sklo, ktery nedava pozor a muzu te ujistit, ze krome preposilovaneho posilovace (ktery je ve vysokych rychlostech fak pro neznale nebezpecny, pokud na to clovek neni zvykly) to auto nema chybu! Pokud bych se dneska rozhodoval jake nove auto, tak jednoznacne faceliftovana Laguna, Grandtour 2.0T, 170 nebo 205k. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 21:46
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Naprosty souhlas IT... :yes:
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 15:27
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
ZZ jses vedle jak ta jedle. ZZ nechci te presvedcovat, ale musim opakovat, ze IT ma pravdu a soucasna produkce Rendlu je nejkvalitnejsi z produkce frantiku vubec. Kdyz si prectes jakekoliv nejnovejsi statistiky (i kdyz je ja osobne az tak moc rad nemam, protoze nekdy se srovnavaji jabka s hruskama), tak koncern PSA je vzdy na mistech za Renaultem a nikoliv pred nim... Uz jenom kvuli jejich prisernym prevodovkam, ktere Renault (jelikoz to pochopil o neco driv nez PSA, kde spi do dnes...) vypiplal temer na uroven VW, coz byl a porad jeste je dle meho nazoru v teto tride aspon v prevodovkach vzor pro vsechny. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 16:40
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Jistě... přeci by jsi o "své" automobilce neřekl, že je nejhorší. :no:
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 16:50
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Kamo, hele, to neni ma automobilka (ja ji nevlastnim, zatim ;-) ),ale nepopiram, ze jsem jejich priznivcem. Jakziv se mi libily VW a Renaulty. Pokud se bavime o PSA, tak ten se mi libi taky, krome tech jejich psisernych prevodovek, ktere (nechapu proc) doposud cpou do jinak povedenych autaku a fakt je timto ponekud degraduji... Jinak Picasso :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 17:05
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Proto to "své" bylo v uvozovkách... :-! Já prostě slýchávám daleko více problémů s Renaulty (zejména elektronika), než s vozy PSA. Možná je to ale tím, že jich je víc ;-) Tak pak logicky je větší výskyt i těch chyb. >:-[]
neregistrovaný "kenika"
18. 10. 2006 12:47
Airbagy místo Klima
Citroen evidentně vsadil více na bezpečnostní prvky než na komfortní. Je jen otázkou, jestli se mu tato taktika vyplatí. Zatímco Airbagy nejsouvidět, tak elektrika, klima, radio už vidět je a to dost.....
Na druhou stranu si myslím, že toto auto bude velmi populární. Ze všech Mini MPV se mi líbí nejvíce....
Rozbalit vlákno
2
18. 10. 2006 12:52
Re: Airbagy místo Klima
O tom to je. Obal predáva. V tej technike sú všetci viac-menej podobne. Niekto má lepšie to, niekto ono. Niekto má lepšiu základnú cenu bez výbavy a všetko si môžeš podľa chuti a peňaženky dokúpiť, iný má ceny vyššie a výbavu v základe bohatšiu, ale v nej si musíš zaplatiť aj to, čo nechceš.
18. 10. 2006 12:56
Re: Airbagy místo Klima
Inak C4 Picasso ťažko možno nazvať Mini MPV....nie je to žiadny drobček...
anonym
18. 10. 2006 16:30
Rad1
Mam c4 a sem moc moc spokojený je to supr, zatim mam najeto 10 000 a bez nejmenší chybičky fakt supr
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 10. 2006 16:36
rod
Proč pořád každý krytyzuje Citroen, aspoň ty auta maj nápad i tahle novinka je povedená......
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "naftero"
18. 10. 2006 18:25
Re: rod
porc kazdy krytyzuje citroen, opel...??? protoze ho nemaj a nevedi o cem mluvi, vetsina o nich slysela nejaky famy z vypraveni... (tim ho nechci branit jako nejlepsi auto na svete)
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 22:00
Re: rod
Souhlas. Je dost lidi, kteri se imervere vybavuji na ruznych serverech o jakesi nekvalite frantiku a pri tom ty kary nikdy nevlastnili a vlastnit nebudou z principu, ale plkaj a plkaj kraviny vesele dal... Ja rikam, hosi bejvavalo. Dnes jsou frantici plne srovnatelni ne-li lepsi v nekterych parametrech nez jejich konkurence viz napr. duraz na bezpecnost apod. a prodejni cisla to jenom potvrzuji... A verim, ze konkurence se ma jeste na co tesit viz napr. parizske studie Nepta, 908RC a C-Metisse...
Avatar - Perun
18. 10. 2006 22:34
Za zkoušku nic nedáš..
a je to tak. Od příštího týdne už bude možné C4 Picasso vyzkoušet v síti dealerů. Obvykle ve verzi SX v HDI, šetřílci mají Xka.. Za tu zkušenost ale nic nedáš a v každém případě odejdeš s broukem v hlavě. Někdo s malým střevlíkem, jinej s pořádným skarabem >:-[] :yes:
Pro zvědavé - koukněte do motorcafé... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brixs"
19. 10. 2006 10:16
Pekne. Skoda, ze je to Citroen.
Na prvni pohled pekne. Ale po zkusenostech z kvalitou Citroenu - nikdy vice. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:00
Re: Pekne. Skoda, ze je to Citroen.
Že by ses třeba trochu rozepsal...
anonym
19. 10. 2006 18:54
Samočinné sklápění zrcátek při couvání?
Pro mě není jasný význam této funkce?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "landis"
24. 10. 2006 21:17
x Picasso
mám na Pikassu 130000 km bez sebemenší poruchy na gumách 100000 km ,naprostá spokojenost.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja-realista"
27. 10. 2006 17:41
TAK DNES JSEM V NĚM SEDEL !!!!!
Vážení, mé pocity jsou velice smíšené. Vedle nového stálo staré Picasso a rozdíl pro nás normální lidi s 185 cm je zejména ve velikosti, resp. malosti otvoru předních dveří, menšího prosklení bočních oken a malého posunu sedadel vzad. Jinak sjutečně exklusivní výrobek za neuvěřitelnou cenu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Challenger"
3. 11. 2006 11:59
TAK DNES JSEM V NĚM SEDEL !!!!!
jen tak pro informaci, velikost prosklenné plochy u nové C4Picasso je o mnoho větší než u staré XS Picasso, u předního sklad je to o 40% větší průhled, to samé, či podobné přední boční okénka, levé a pravé přední okno, nemluvě o zadních oknech pro 6. a 7. spolujezce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ricardolini"
17. 11. 2006 19:40
tak dnes jsem v nem jel
skutecne nevsedni zazitek uz jen diky BMP6 prevodovce. ja sam mam nyni octavii, mel jsem dva fordy, predtim formana. jako druhe auto mame clio II. toho jsme dostali darem, predtim jsem byl zarputilym odpurcem francouzskych aut a sam bych si ho urcite nekoupil.ale musim rict, ze ti francouzi maji neco do sebe. kvalita aut ruznych znacek hodnocena podle statistik je zavadejici a zavisla na mnoha faktorech. velmi bych uvital, kdyby skodovka vyrabela auta takove kategorie jako je c4 picasso na takove urovni inovace a bezpecnosti, jakou v soucasne dobe francouzi predvadeji za kvality, ktere se jim podarilo dosahnout. jestlize ma byr roomster rodinnym autem s velkym prostorem, tak je mi to velmi lito, ale musim sahnout radeji po autu z francouzske produkce a trochu zariskovat, nebot rozum mi rika, abych radeji koupil roomstera, sice s nulovou urovni inovace a velmi spornou nabidkou prostoru, ale s jistotou, ze dily ze kterych je smontovan byly jiz v prubehu poslednich 10-ti let overeny na nekolika stech tisicich seriovych vozu....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ricardolini"
17. 11. 2006 20:10
tak dnes jsem v nem jel 2
abych se ale vratil k pocitum ze zkusebni jizdy. mel jsem moznost vyzkouset 2,0 HDI BMP6 exclusive. zacnu vyhledem z auta, ktery je vemi dobry a to i vzad. sedadla jsou pohodlna, sedak je trochu kratsi, ale vzhledem k me vysce 1,75cm naprosto dostacujici.trochu mi chybela moznost nastaveni uhlu sedaku, ale pri nastaveni vysky sedadla se lehce meni i uhel sedaku a mohl jsem tedy najit pozici, ktera mi vyhovovala. auto pusobi utulnym dojmem a usporadani ovladacich elementu je prehledne. hlucnost motoru se projevuje az ve vyssich otackach (od 4000ot/min), pokud vsak pouzijete razeni manualni pomoci 2 volicu u volantu, lze se temto otackam vyhnout, coz jiste prispeje i ke snizeni spotreby. prevodovka radi v automatickem rezimu na muj vkus trochu pozde a nechava motor vytacet do prilis vysokych otacek, i v tomto rezimu vsak lze preradit manualne. razeni je jinak velmi plynule, dsg to ale neni. v manualnim rezimu je prubeh razeni podobny jako u bezne manualni prevodovky, clovek ale nemusi mackat spojku a prerazeni probehne mnohem rychleji. v obou rezimech je mozne brzdit motorem, coz mi bylo taky sympaticke.shrnuto - prevodovkou, resp. jejim ovladanim jsem nadsen, praxe ukaze, nakolik si ciröen dal zalezet na vyvoji zejmena elektrohydraulickych ovladacich prvku prevodovky.motor byl i na jeho syrovost pruzny a jak jsem se jiz zminil v normalnim rezimu velmi tichy.jizdni vlastnosti co se tyce pocitu stability vozu na silnici byly na citröen prekvapujici. co mne vsak prijemne prekvapilo z hlediska pohodli posadky byla uroven zpracovani. behem cele jizdy jsem nezaregistroval zadne pazvuky a da se rict, ze mne C4 picasso na prvni dojem nadchnul.co se tyce vybavy a ceny, tak musim priznat, ze bych uvital jinou strategii, nez jakou citröen zvolil, ale budiz. 750.000 v 2,0 HDI s BMP6 je za citröen docela dost, za C4 picasso takovy jaky je zase ale vcelku malo. pokud to auto bude spolehlive tak jako vsechny ostatni znacky, tak v soucasne dobe nezbyva, nez konstrukterum od citröenu pogratulovat, at uz by to bylo jen za uroven inovace, kterou za poslednich par let do automobiloveho prumyslu vnesli a kterou se jim ve spojeni s motorem a s prevodovkou v C4 picasso podarilo posunout o stupinek dal, nez co v soucasne dobe nabizi konkurence.
Rozbalit vlákno
0