Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
12
/
13
Prohlédnout znovu
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
|
acz
Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
|
acz
Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
|
acz
DAF
|
acz
Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?