Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
3
/
13
Prohlédnout znovu
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
|
acz
Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
|
acz
Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
|
acz
DAF
|
acz
Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?