Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
6
/
13
Prohlédnout znovu
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
|
acz
Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
|
acz
Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
|
acz
DAF
|
acz
Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý