Zdá se vám Dacia příliš tuctová a laciná? Pro takové zákazníky má francouzské zastoupení automobilky nyní odpověď – modely Black Edition, které přinášejí vyšší úroveň výbavy než byla dosud u Dacie obvyklá.
K čemu šíbr když je v autě klima?Nastavitelnej volant budiž..ale v Loganu si za volantem najde pozici skoro každý.
Na co elektriku vzadu..když je v autě stejně klima a kolikrát se využije stahnutí zadních oken?
No a rádio? :-) Nikdy bych si nekoupil rádio instalované výrobcem..za cenu příplatku si pořídím daleko lepší a kvalitnější poslech..
Blackline Logan na slušných alu kolech...s tónovanými okny a klimou...to už je celkem slušně vypadající auto za ty peníze....mně se u Dacie líbí..že si na nic nehraje..je to jednoduché auto bez zbytečných "pomocníků" ono to ještě chvilku automobilkám potrvá,než si uvědomí...že existují lidé,kteří chtějí jednoduché auto bez zbytečností pouze k jednomu účelu a tím je doprava...nebodou si v něm prodlužovat orgán nebo zvyšovat sebevědomí.
Závěrem...řekněte mi do kterého (nového) auta kolem 200tisíc se dozadu vejdou vedle sebe 3 dospělí?
1. K čomu šíber? To by si sa divil. Dávka príjemného čerstvého vzduchu je príjemnejšia ako vychladený závan z klímy. Sklo nad hlavou má tiež svoje čaro, roletku zatiahneš, len keď páli slnko.
2.Nataviteľný volant? Nájsť so pozíciu za volantom sa dá aj vo Felde, výškovo nastaviteľné edadlo vodiča a vo dvoch osiach nastaviteľný volant je však celkom iná pesnička.
3.Elektrika vzadu? Vidno, že nevozíš deti. Kľučku im nezabrániš sťahovať, v elektrike okná jednoducho zablokuješ. Vzadu otváram okná v lete docela často - nemá cenu naplno pustiť klímu, ak predtým poriadne nevyvetráš a nevyženieš prehriaty vzduch z auta von - aké je to jednoduché s tlačíkami pod rukou, a aké obťažujúce so švihadlami.
4.Rádio? To je síce pekné tvrdenie, že rádio od výrobcu nikdy nekúiš, ale rad ľudí to berie, inak by to ani nebolo v ponuke. A slušné rádio v lacnom aute v rámci akciovej výbavy je príjemný prvok výbavy. Do Dacie rozhodne nebudeš kupovať rádio, čo má kamoš v Audine...
5.Iný lak, hliníkové kolá...veci, čo najmenej potrebuješ, najmä v lacnom aute. Tí "zbytoční pomocníci", ako si ich nazval, by boli oveľa väčším lákadlom ako šminky. Tie z Dacie hodnotnejšie auto nespravia.
6.Posledná veta je tak trochu mimo kontext. Čo tým chcel asi básnik povedať...?
do kolika aut do 200tisíc se vzadu vejdou 3 dospělé osoby...narážím na šířku interiéru a celkový prostor..pokud jste rodina kde všichni mají kolem 180cm tak do 200 neseženete prostornější auto
Jj, taky jsem si zavzpomínal na Fáčka a Felicie, i když elektrický okna ve fáčku se dělaly spíš tak nějak tuningově >:D na středové konzoli, ale pamatuju si, že se dal pořídit čtyřramennej volant s širším věncem - to bylo něco :yes:
Nevedel som o tom že Fávo mal el. okná, počul som že mal vyhrievané zrkadlá ale o oknách ešte nie, inak na stredovej konzole mal elektrické ovládanie okien aj napr. Ford Sierra alebo Škoda Felicia a iní... vtedy bolo umiestnenie el. okien na tomto mieste niekde okolo riadiacej páky bežné, a stále mi to príde ergonomickejšie ako u Dacie na palubnej doske alebo starom Suzuki Swift ten ma el.ovládanie predných okien za ručnou brzdou...
Buď doma a nebo zahraničními dovozci. Pro Turecký trh byly el. okna k mání již od začátku výroby/vývozu. V Německu se kromě oken montovala i klimatizace.
Koukni sem na poslední fotky. Tohle je ale asi trochu jiný systém než se montoval třeba v Německu. Tam měla být klimatizace Webasto a její výdech byl v středovém panelu spolu se dvěma regulačními knoflíky. Bohužel sem mi nepodařilo najít fotku toho panelu.
Po skode Sport line, Black line a Color line prichazi na trh valecna verze, skoda Henlein, ktera disponuje kulometem, maskovanim a kouricim zarizenim >:D .
[odkaz]
Mně se na Fáčku vždycky líbily, pasovaly k té hranaté kastli. A hlavně jsem je záviděl, protože jsme tenkrát měli Comfort Line, ten měl skoro stejnou výbavu jako Black nebo Silver, ale kola jen plechy se spec. akčníma poklicema :-). Black měl ještě navíc ostřikovače světlometů na těch srandovních náraznících...
Já mám comfortline s Ronalama (pětipaprsek) ale že by se mi moc líbily...mám je na zimu :-) v létě jezdím na 6palcích BBS....ale i v zimě ty ronaly udělají trochu parády.
PS: Blackline byly ve své době moc hezká auta...jedny z nej Fáček (pak ještě Solitaire)..byla to slušná tečka za vytouženou Škodou
Nechapu, jak nekdo muze dat slova VYBAVA a FAVORIT do jedne vety. Vzdyt to vybavu nemelo. Jelo to, svitilo, troubilo, brzdilo, melo to sedacky, 4 kola, volant, sterace, blinkry, ostrikovace a do interieru to foukalo teplej vzduch. To je vsechno.
Ospravedlňuje ťa jedine Tvoj nízky vek a neskúsenosť. Výbavou v tej dobe boli anatomickejšie tvarované sedadlá, luxusnejšie výplne dverí s prúžkom textilu, otáčkomer namiesto hodín, či predné hmlové svetlá. Nemôžeš použiť pohľad dnešnej doby, vtedy sme ešte neboli tak zhýčkaní ako dnes... >:-[]
Jsem rocnik 1985, zaplat pan buh, ze i v dobach komunismu jsme jako spravni kapitalisticti odpurci statu jezdili v zapadonemecke produkci.
Kazdopadne prouzkem na textilu jsi mi vyrazil jatra :yes: .
Favorit startuje i dnes v -20°C na první otočení klíčem přijeď se podívat.
V té době už rezrly snad jen ty Opely. Takový peugeot 205 měl perfektní antikorozní ochranu, taky 405, R19, R Clio, i ten Golf či Passat. To Omegy a Vectry rezry i ročníky kolem milénia a to už je těžká bída.
To ze mam nepopularni nazor jeste neznamena, ze jsem blb sakra chlape. Ja bych jen rad umeru. Nemuzete oslavovat Dacii, jak to vsem spolecne s Tatou ukaze a pak nadavat na to, ze Volvo ma moc tlacitek :)...Ja Dacii fandim, aspon maj kamaradi v Rumunsku v cem jezdit. :-)
No hadam, ze hrdym majitelem Dacie se stat nechces...ano v pomeru cena a uzitna hodnota je to auto dokonale, to uznavam, ale rekni, neni lepsi treba trojkove bawo 2006-7 z bazaru..co takhle Octavia2 kolem roku 2007, nez cele Sandero, nebo Logan v cerne metle....? A proc se lide smeji Fabii v socialni verzi, kdyz v teto vybave stoji prakticky to same?
Bazár je bazár a nové je nové. Určite ti nová Dácka poslúži lepšie ako bazárový bavorák v rovnakej cene. Navyše je lepšie stavaná na naše autodrómy, nazývané u nás cestami. Dať cenu nového vozu za jazdenku je blbosť, pokiaľ vysovene netúžiš po luxusnom fáre, ktoré by si si inak nikdy nekúpil, alebo nepotrebuješ väčšie auto, na ktoré proste nemáš.
Ale vporovnaní lepšie/horšie by som jednoznačne šiel do nového, hoci Dacie. Ke´d nebudú prachy na iné, kľudne kúpim pre rodinu MCV s klímou v diesli. A nebudem sa zaň hanbiť. ;-)
Bazarový kovboj je odkázaný na smíření se s tím, že nikdy neví, co s daným autem kdo dělal. Je to takový ten pocit, kdy nejsi na 100% jistý, že tohle auto třeba nějaký šikovný pantáta nesesvařoval z dvou vraků po nehodě. Pak sníš noční můry o tom, že ta 525 po důchodci s 35 000 má ve skutečnosti 350 000 km tím nejotřesnějším způsobem atd.
Ne každý si chce vozit pozadí v proprděných sedačkách 8leté ojetiny..a kdo prostě nemusí ESP a jiné pomocníky si Čaučeskovy sáně koupí...ono v týhle cenový relaci zkus najít auto pro 5lidí :yes:
Dacie, potažmo Renault a jeho plán Auto za 5,000 Euro, je mi sympatickej z toho důvodu, že přiblížil nákup NOVÉHO auta lidem, kteří o tom mohli leda tak snít.
A stokrát radši pojedu za novým Loganem než za olítaným báwem, kterýmu z vejfuku čudí tak, že není vidět na metr.
Co ty o tom muzes vedet? Veris tomu, ze nekomu muze EU platit za to, ze studuje? Me za posledni rok poslali vic nez 10 000EUR a neni to jedina vec, kterou z nich saju, staci chtit a vedet jak na to.
Mě je jedno koho škubeš, jestli rodiče nebo EU, až budeš škubat své vlastní výdělky, tak zde mluv, jestli je lepší nové auto se zárukou nebo olítaná herka s tisíci skrytými vadami placenými ze svých příjmů.
Jeste dostavam plat jako hokejista. Mam auta 2 zaplacene ze sveho, obe jsou nova, vlastne je ted novy Hilux s upravou od ArcticTrucku, civilnejsi auto uz mam 2 roky, nicmene ojete nebylo. Jeste neco?
Nic neni zadarmo, ani penize ne. Proc to nedelas taky, kdyz je to podle tebe jen primitivni cucani, coz je vlastne reflex, ktery mame nejrozvynutejsi v detstvi?Krom toho za hokej mam 170% prumerneho CZ platu, kdyz se nedari. Nejsem zadna hokejova hvezda, nicmene na tom kousku zeme kde si to klouzu, je to nadprumer...
Jasně za 200 můžeš mít třeba pašíka fdehtu...jenže buď musíš mít spolehlivý kontakty (dovoz) nebo prostě štěstí,že nenaletíš...kamarád dělá opravy aut pro pojišťovny a melouchaří..opravuje bouraný dovozy...když ty auta vidím...mají sice 20najeto poctivě ale po nárazu na celej předek...po opravě se prodá jako nebourané po německém důchodci..serviska.Navíc po 8letech už se dají čekat investice...výfuk,brzdy,spojka,ložiska a tak podobně...u vyšší střední sice auto pořídíš za 200 ale opravy budou v řádech desítek tisíc...takže za vydřenejch 200 pak ještě člověka čekají další investice.Logan je takovej novodobej Fanouš...prostorný auto,jednoduchý..žádnej kočkolap...ale svůj účel plní...mě se líbil už od začátku výroby..jednoduchej design..akorát ta volba motorů nic moc..v cizině se dá sehnat 1.6 16V 105k i do sedanu..u nás jen do MCV..navíc Dacia zalepila díru na trhu právě po Favoritech,pick-upech a Vanplusech.Poslední levnej pickup byl Fiat Strada (z Palia) jinak nic
Tak konečně přišel model, který Škodě ukáže, jak dělat auta. Super motor, špičková výbava, no zkrátka kam se na to ufuněný HTP v předražený Fabii hrabe. >:D
Takže po těžké kritice Škody za Fabii Easy čekám ódy na Dacii a její luxusní výbavu za super cenu. Já osobně krok Dacie nechápu - většina lidí Dacie kupuje jen a pouze kvůli ceně a velikosti auta, ne kvůli výbavě, ale třeba se bude "Dacia in black" prodávat dobře. Já osobně jí docela fandím.
V černém provedení vypadají všechny dacie parádní myslím si že se edice black edition chytne protože pokud chce zákazník lépe vypadající vůz a výpavu je to pravé.Jde vidět že renault zapojil i dacii protože u renaultu je zase laguna blackedition spravný krok určitě bych si logana koupil v blackedition. :yes: