Rumunská automobilka z Pitesti vyrobila stotisící Logan. Od zahájení výroby v červnu 2004 se denní výroby zvýšila z 21 vozů až na současných 640. Jubilejní model ve stříbrné metalíze je určen pro domácí rumunský trh.
najprv som si myslel ze to bude "hanba na ulici", ale cim dalej ju stretavam viac a viac, a nielen u taxikarov... keby bola trochu sirsia, tak by sa mi aj celkom pacila som zvedavy na prvy tunning, siroke 17-ky kolesa, znizeny podvozok... hmmm drzim im palce, nech sa aj dalej tak dobre predava !!
Jestli jste reagovali na můj příspěvek - tak jsem psal o roku 2010 - pokud si hodláte stejné auto jako máte dnes pořídit za 5 let nové tak Vás opravdu lituji.
Dost mě zaujal ten crashtest co provedl Autobild,novej logan vs Golf IV z bazaru s nějakýma 100.000 kilometrama,oba vozy stály 200.000 Kč.Logan to prohrál na celé čáře,ukázalo se že ten Golf je několikrát bezpečnější než ten logan.Mě se zdá že má logan moc měkej předek a proto není asi tak bezpečný
Tak samozřejmě že když to nacpeš pod náklaďák je jedno jestli sedíš v loganu nebo v nějakém MB,ale já měl na mysli takové ty bouračky,že ti někdo nedá na silnici přednost,a ty to třeba nezabrzdíš a napereš to doněj.Tam si myslím že má větší šanci vyjít stoho třeba jen s pár škrábacema řidič ojetého Golfu IV,než nového loganu.Crash testy se dělají nejspíš proto,aby ukázali,kde má ten či onen model slabiny,a v případě loganu je to nejpíš jasné-bezpečnost
Pozor,auto z bazaru nemusí bejt šunt,pokud koupíš dobrý model s servisní knížkou a prav. servisními intervaly máš velkou šanci že ti bude auto sloužit velice dlouho a dobře.Já mám např. taky auto z bazaru (r.v. 2002) a vůbec nanic si nemůžu stěžovat.Ještě sem sním neměl žádný problém a to mám na motoru chiptuning.
Za rok 100tisíc?No to je tedy expanze jako hrom.Nový oktávky se dělá denně zhruba 800ks, starý 220ks Fábie sjede denně zhruba 900 superblba asi 120ks denně ,takže takový bum , jak tady někdo psal se nekoná..
Pratele kamaradi - uvedomte si jednu vec! Nejde o to tady chvalit nebo kritizovat LOGAN jako takovy, ale spise se podivejte na obchodni strategii RENAULTU!!! Podle cilu si musi ted hezky mnout ruce nebot se jim vazne dari! Maji auto, ktere je za babku, da se na nej divat a lidi z vychodu na nej frci.Takhle si vybuduji slusny kapital a nebudou se rozsirovat na preplacanem trhu, ktery stagnuje - EVROPA!!!Ale drzim jim palce-konecne nekdo premysli ( CO SKODOVACI ?!?!?!? )
Podívej se kolik ocenění získala nová Octavia II.Pravda škodu sice vlastní VW,ale díky jemu je české jméno Škoda známé široko daleko. a to je myslím dobře.Už i angličané řadí Škodu hned za Lexuse......
Mě to stejně nikdo nerozmluví,prostě auto které má tak mizernou bezpečnost bude promě vždy pouze "rakev".Tímto se omlouvám všem uživatelům loganu,ale crashtesty prostě obelstít nejdou.U logana je dělalo EURO NCAP a potom ještě Autobild,dopadly pokaždé stejně........