Německý automobilový koncern Daimler prodloužil kontrakt svého šéfa Dietera Zetscheho o tři roky. Dvaašedesátiletý manažer tak zůstane v čele podniku do konce roku 2019. Oznámila to dnes firma.
Mercedes jde vždycky správným směrem, protože už víc jak 120let směr určuje. Zbytek automobilového světa se potácí za ním :-)
A zrovna tenhle týpek vypadá, že kdybych viděl jeho fotku v muzeu ve Stuttgartu s tím, že je to významný zaměstnanec z dvacátých let dvacátého století, sežral bych to i s navijákem, >:D
s tím tvrzením, že jdou vždy správným směrem bych byl opatrný. Pár přešlapů se za svou historii dopustili. V "nedávné" době třeba s tou mizernou antikorozní ochranou, nebo třeba s elektronickými brzdami.
Ale je fakt, že ve srovnání s ostatními automobilkami jde spíše o úsměvné "eskapády". Motory na rozdíl od své přímé konkurence umí asi nejlépe (výkon/životnost). Chvíli se plácali i v designu, který ne všem přirostl k srdci (čtyřoka se líbí fakt málokomu).
A ten chlapík? By mohl dělat firmě maskota. Kdyby se mě někdo zeptal kdo dělá generála v Mercedesu, okamžitě si jej vybavím - takový ten plešatý chlapík s mohutným bílým knírem. U ostatních automobilek nemám šajna.
Nezbývá než popřát, ať se Mercedesu pod jeho palci stále daří. Jedna z mála automobilek, kde je svět ještě v pořádku.
Zapoměl si na neúspěšnou fůzi s Chryslerem, krom koroze u několika modelů (ML,C,E) a slavných el. brzd taky problémy prvního Áčka (slavný losí test) a poměrnou velkou nekvalitu proukce let 98-05 >:D
ten losí test byl také vtipnou příhodou, ale pokud vím, tak všechna auta stáhli a dodělali jim ESP, trošku jim upravili podvozek. Překvapivě ani nezdražili nová auta se seriovým ESP.
A vlastně tím i odstartovali sériovou montáž ESP do všech aut. Takže ano, určuje směr. I když v tomto případě nechtěně.
životnost pumpy, mají tam naprogramován počet povolených sepnutí, jako ochranu před selháním (selhání = nebrzdí to). Výměna této pumpy 30 Palackých. Dá se to řešit resetem jednotky, ale ... u brzd? Jsou i tací, co tuto jednotku repasují, za půlku nové ...
(v řeči čísel ... pumpa prý vydrží 300k sešlápnutí, což dá životnost cirka 150k-300k km)
Opatrně s tím nebrzdí.... jsou to 2 okruhové brzdy....tzn pokud SBC selže pak brzdí "klasika". Jinak ostatní je pravda nakonec od tohoto řešení bylo upuštěno. Jinak ještě bych dodal zpackanej test PRE SAFE Distronicu v oné zamlžené garáži.