Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další luxusní Volkswagen nejspíš nebude

Volkswagen plánuje již řadu měsíců výboru nového luxusního modelu s pracovním označením C1, který by měl zaplnit mezeru mezi dalšími modely koncernu - Passat a Phaeton, ale...
Zpět na článek
5. 12. 2003 13:58
neregistrovaný "jeffo"
6. 12. 2003 21:31
neregistrovaný "Tomasino"
5. 12. 2003 14:14
neregistrovaný "Maara"
5. 12. 2003 14:40
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 15:29
neregistrovaný "empi"
5. 12. 2003 16:14
neregistrovaný "morris"
5. 12. 2003 17:14
neregistrovaný "Michal"
6. 12. 2003 14:50
neregistrovaný "anonym"
7. 12. 2003 00:24
neregistrovaný "anonym"
7. 12. 2003 20:12
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 18:46
neregistrovaný "Michal"
9. 12. 2003 16:38
neregistrovaný "Michal"
10. 12. 2003 16:33
neregistrovaný "Michal"
13. 12. 2003 20:14
neregistrovaný "Peter"
14. 12. 2003 11:18
neregistrovaný "Michal"
15. 12. 2003 21:28
neregistrovaný "Peter"
17. 12. 2003 11:17
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 19:26
neregistrovaný "Peter"
18. 12. 2003 12:01
neregistrovaný "Michal"
18. 12. 2003 19:46
neregistrovaný "Peter"
19. 12. 2003 15:08
neregistrovaný "Michal"
6. 12. 2003 15:37
neregistrovaný "Permon"
7. 12. 2003 00:19
neregistrovaný "anonym"
7. 12. 2003 23:04
neregistrovaný "Fechta"
7. 12. 2003 01:26
neregistrovaný "patrik"
7. 12. 2003 10:14
neregistrovaný "Michal"
11. 12. 2003 12:59
neregistrovaný "anonym"
11. 12. 2003 13:40
neregistrovaný "Michal"
7. 12. 2003 10:06
neregistrovaný "Michal"
7. 12. 2003 20:24
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 18:01
neregistrovaný "Michal"
7. 12. 2003 23:16
neregistrovaný "patrik"
9. 12. 2003 08:50
neregistrovaný "Kamil"
9. 12. 2003 16:36
neregistrovaný "Michal"
11. 12. 2003 13:04
neregistrovaný "anonym"
11. 12. 2003 13:43
neregistrovaný "Michal"
12. 12. 2003 15:41
neregistrovaný "marian"
8. 12. 2003 18:00
neregistrovaný "Michal"
5. 12. 2003 17:00
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 20:10
neregistrovaný "Niemand"
5. 12. 2003 23:49
neregistrovaný "omi"
6. 12. 2003 16:29
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 12. 2003 20:56
neregistrovaný "Niemand"
7. 12. 2003 20:05
neregistrovaný "omi"
8. 12. 2003 09:24
neregistrovaný "Radek"
8. 12. 2003 10:38
neregistrovaný "West"
8. 12. 2003 19:16
neregistrovaný "Šumík"
12. 12. 2003 18:18
neregistrovaný "Gabrosh"
16. 12. 2003 20:09
neregistrovaný "HALELUJA"
7. 12. 2003 18:39
neregistrovaný "jag"
7. 12. 2003 20:26
neregistrovaný "Niemand"
10. 12. 2003 19:03
neregistrovaný "jag"
7. 12. 2003 20:29
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 07:12
neregistrovaný "Samy"
8. 12. 2003 23:32
neregistrovaný "Niemand"
8. 12. 2003 09:17
neregistrovaný "Maara"
8. 12. 2003 11:21
neregistrovaný "geroc"
8. 12. 2003 13:54
neregistrovaný "limach"
8. 12. 2003 18:08
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2003 20:01
neregistrovaný "Peter"
8. 12. 2003 23:36
neregistrovaný "Niemand"
9. 12. 2003 07:49
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 20:43
neregistrovaný "Niemand"
11. 12. 2003 09:41
neregistrovaný "limach"
13. 12. 2003 20:43
neregistrovaný "Niemand"
17. 12. 2003 19:03
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 19:04
neregistrovaný "Michal"
9. 12. 2003 16:30
neregistrovaný "Michal"
9. 12. 2003 20:37
neregistrovaný "Niemand"
8. 12. 2003 19:56
neregistrovaný "iceman"
9. 12. 2003 13:42
neregistrovaný "Rudi"
10. 12. 2003 16:48
neregistrovaný "maxim"
11. 12. 2003 09:49
neregistrovaný "limach"
14. 12. 2003 11:30
neregistrovaný "Rudi"
28. 12. 2003 13:28
neregistrovaný "O.M.Levi"
30. 12. 2003 09:14
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 18:05
neregistrovaný "mts"
5. 1. 2004 14:26
neregistrovaný "Istvo"
19. 1. 2004 21:59
neregistrovaný "Jura"
neregistrovaný "jeffo"
5. 12. 2003 13:58
NO KONEČNĚ !!!!!
Já jsem to vědel od počátku, že Phaeton nemúže mít šanci - i když to není špatný vúz. Ale když mají přece na luxusy Audi, nač se do toho pro boha montuje VW??? Piech není blbý, ale v tomto případě zjevně minul svou genialitou cíl. Skleněná fabrika uprostřed Drážďan - vždyť to si nedovolí ani Mercedes! Jezdil jsem chvíli na Phaetonu W12 a bylo to boží, ale co když zepředu vypadá stejně jako Passat??? Nejvíc jsem mi ale na něm stejně líbilo zavíraní předních dveří - to bylo skutečně jako když zabuchnete masivní bankový sejf ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomasino"
6. 12. 2003 21:31
Re: NO KONEČNĚ !!!!!
Phaeton byl od začátku vývoje brán jako ztratový model- byl vytvořen z jednoho prostého důvodu a to vylepšit image značky. A to se myslím povedlo.
neregistrovaný "Maara"
5. 12. 2003 14:14
kde by byl rozdíl..?
to by to vypadalo stejně jako passat a phaeton, nebo s velkýma kolama v kombíku jako tuareg..?? A kdy začnou dělat motorky?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 14:40
kdo ty prachy má ...
... ten podle mě skočí raději do MB, BMW atp. ... proč kuovat luxusní vůz bez historie a navíc s názvem "lidový vůz" ... že ;)
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "empi"
5. 12. 2003 15:29
Re: kdo ty prachy má ...
Audi taky nema takovou historii v kategorii luxusnich vozu a stejne bych si v dnesni dobe, kdybych nato mel, koupil a osmu
neregistrovaný "morris"
5. 12. 2003 16:14
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
neregistrovaný "Michal"
5. 12. 2003 17:14
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Přesně. dobrá auta se prosadí i bez "historie". Hlavně v Americe, kde nejsou tací snoby jako evropani a obzvláště slovani. ty jsou nezdobnější národ co znám.
neregistrovaný "anonym"
6. 12. 2003 14:50
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Jenomze Lexus ma narozdil od Audi a VW technickou dokonalost. Audi ma jen zavratnou cenovku, kvuli ktery je tak zajimavy.
Ja bych si za ty prachy stejne koupil Jaguara :)
neregistrovaný "anonym"
7. 12. 2003 00:24
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
lexus a technicka dokonalost :))) v jakymkoliv testu proti mercedesu, bmw a audi totalne propadnul jedina vyhoda je ze hodne vydrzi, cemu se neni divit pouziva starou otestovanou techniku. + super kopie mercedesu s pred 10 lety [odkaz]
neregistrovaný "rasto"
7. 12. 2003 20:12
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
lexus nepodareny mercedes uplna kopia , vlastne co japonci nekopiruju vsetko a hovoria tomu auta pre europskeho zakaznika
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2003 18:46
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Němci kopírují od Japonců všechno: čirou optiku světlometů, variabilní časování ventilů, brzo se budou o***t s kolenními airbagy...
neregistrovaný "Ace2"
8. 12. 2003 21:45
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
No nevím, nebylo náhodou první auto s kolenníma airbagama Chrysler Pacifikaca, tedy americké auto z US-DE koncernu DaimlerChrysler ? Všimni si, ani slovo o japoncích...
neregistrovaný "Ace2"
8. 12. 2003 21:46
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
kurnik překlep Chrysler Pacifica
neregistrovaný "Michal"
9. 12. 2003 16:38
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Myslím že prodej nové Toyoty Avensis začal o něco dřív než Chrysleru Pacifica. a Avensis má kolenní airbagy stoprocentně
neregistrovaný "Ace2"
9. 12. 2003 20:23
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
ne e, je to přesně naopak. Kolenní airbagy jsou opravdu americký nápad. Třeba příště.
neregistrovaný "Michal"
10. 12. 2003 16:33
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
nemá nic proti us autům. právě naopak. ale Pacifica má německej nulovej design a ta cena je na Chrysler moc vysoká. Takže přes nádherné skóre v NHTSA (porazila i Volvo XC90!!!!) jsou její prodeje opravdu ubohé.
neregistrovaný "Peter"
13. 12. 2003 20:14
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
mate vsetci smolu, ako prve auto malo kolenne airbagy BMW 7 od zaciatku vyroby, ale iba pre americky trh.takze 2roky skorej
neregistrovaný "Michal"
14. 12. 2003 11:18
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
tak o tom jsem opravdu neslyšel. ale je to docela možné. pro US trh mají německé značky monhem lepší výbavu a 4letou záruku.
neregistrovaný "Peter"
15. 12. 2003 21:28
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
pokial si zamerany iba na toyotu tak moc velky prehlad nemozes mat, lebo vacsinou iba kopiruju.nie vsetko,vacsinou
nechcem vyvolavat flamewar, ja mam mercedes, tym mas neviem co. ja som spokojny aj bez cirej optiky vzadu ktora je aj tak na ....
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 11:17
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
nejsem zaměřený na toyotu. ale uznávám každému jeho zásluhy.
například poslední mercedesy mají často rozložení tlačítek: větší kruhové, pak řada tlačítek mezi tím a nakonec zase vetší kruhový ovladač. tento element je ze studií Renaultu(např. Talisman) už od začátku devadesátých let. M-B si ho sprostě "vypůjčil"
neregistrovaný "Peter"
17. 12. 2003 19:26
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
ako to vidim tak sme jedini co sem prispievame.este som pred tyzdnom odpovedal na jeden tvoj prispevok.
neviem ake tlacitka mal renault vo svojich studiach,mozno si ich pozical, ale pre mercedes su dlhu dobu obvykle okruhle ovladace. vyzera to teraz efektne a pekne, narozdiel napr. od camry kde su tlacitka ako z golfu II a este kombinovane s drevom.podla mna toyota kopiruje mercedes.
to je dobre ze uznavas zasluhy kazdemu, tak si to mozme zhrnut ktora automobilka je nainovativnejsia a ma najvyspelejsiu techniku.pokial niesi zaujaty, tak je iba jedna spravna odpoved.
neregistrovaný "Michal"
18. 12. 2003 12:01
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
chceš abych napsal, že je to Mercedes?
elektrický startér: okopírován od Cadillacu
airbagy taky vymysleli amíci, aktivní opěrky hlavy: Saab,
tuším že jediné co vymyslel Mercedes podstatného je pouze ABS
ted se mercedes snaží Cadillacu ukrást Night-vision
audi mu ted krade Magnetic Ride control
bmw mu právě ukradlo Head-Up Displej
opakuju se ale budiž: čiré světlomety jak vepředu tak vzadu: koncern Toyota
tlačítka z Renaultu (když toyota kopíruje mercedes tak proč teda má "ty hnusné nekruhové ovladače"?)
správná odpověď:
1. místo Cadillac
neregistrovaný "Peter"
18. 12. 2003 19:46
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
MB
prve auto
prvy spalovaci motor
ABS
funkcny airbag,nebudeme sa o tom hadam,vieme kto ho mal prvy v serii
prvy crashtest
prva bezpecnostna karoseria,def. zony
BAS
priame vstrekovanie benzinu v roku 1954
vzduchove pruzenie v 40rokoch.
prvy V12
ak si chces o tom pokecat,tak s merc. on je fanatik,ja sa o to zaujimam len tak zbezne. na cadilacu som siel,pohoda,ale merc je merc.uznavam ze mali elktricke okna a take sprostosti uz v 70rokoch,ale tie obrovske 8valce s vykonom dvojlitra.
to pisem len tak z hlavy
pekne vianoce
neregistrovaný "Michal"
19. 12. 2003 15:08
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
no jo. prvni auto. mas pravdu, na to sem zapomněl.
ale jeste me napadá: 1. čtyřválec:Cadillac
otazka: kdy měl M-B automatickou převodovku? ja jen že ji maj i US veteráni z 50. let. a třeba na Kubě jim fungujou do tedka.
pekny vanoce
neregistrovaný "Permon"
6. 12. 2003 15:37
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
v Americe nejsou takovy snobi.... hm, tam mi rekni kdo tvori hlavni prodeje Mercedesu, BMW, Rollsu, Benteley atd. Bez Ameriky by byly tyhle firmy v pr...
Ale na druhou stranu jsou amiici schopni kupovat i to co se ukaze jako spolehlive a kvalitni i kdyz to nema historii... i kdyz image Lexusu je dnes srovnatelna s Mercedesem! A kde je Audi? V Americe o nej jen tezko zavadis (max. A4, ale A6 a A8 jde videt hodne zridka)
neregistrovaný "anonym"
7. 12. 2003 00:19
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
image lexusu neni srovnatelna s mercedesem, protoze ho kopiruje ( [odkaz] ) a navic lexus se prodava jen v usa. arabske staty, rusko, evropa, lexus ani nepoznaji. a to nemluvim o porovnani v motorech, podvozku vysledky v F1 (toyota) atd...
neregistrovaný "Fechta"
7. 12. 2003 23:04
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
seš pablb
neregistrovaný "patrik"
7. 12. 2003 01:26
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Dovol , abych Ti objasnil nazor , ze v americe nejsou snobi . Jsou , jsou vsude na svete , ale kupni sila dolaru je tak obrovska , ze si muze i relativne hodne mlady clovek poridit vuz snu , pokud ma praci dobry kredit a plati dane , ale to je z jineho soudku , a na dlouhe vysvetlovani . Zkratka pro priklad - jsem 27 -29 lety clovek , mam dobrou praci ( tim myslim manualni - tovarna , stavba .... ) jako american mam tydenni plat cca. 750 dolaru , samozrejme za praci od rana do vecera + soboty - to jen pro ty co si mysli , ze tady litaji pecene kravy do huby , ale zpet . Muj sen je treba BMW 3 - 2004 , zajdu do prodejny a mluvim s prodavacem , ten zjisti kdo jsem , kolik vydelavam a jestli mi nejaka banka muze nabidnout pujcku , kdyz splnim a skoro vzdy splnim tyto podminky , pokud nejsem samozrejmne ,, hilbili ,, tak mam ten samy den muj novy vuz . Muj tydenni plat mi pokryje mesicni splatky , oboustrannne pojisteni a benzin na cely mesic a to nemusim prosim davat ani zadnou zavratnou akontaci , nekdy chteji 10 % nekdy nic a pozor nekdy vam i penize jeste daji ( nelzu !!! ) , rika se tomu cashback a dela to vetsinou 5 - 10 % z ceny , samozrejme se to potom ukaze na splatkach , ale hotovost je vzdycky fajn . No a ted to nejzajimavejsi - uroky od 0 - 5 % u uplne novych a nebo od 5 - 30 % u ojetych , takze zadni snobove , ale trh , ktery funguje , a ver mi vim o cem mluvim . To bych mohl byt snob i ja , mam Chrysler Voyager , Ford Cougar ( v USA Mercury ) a Honda CBR 600 RR , ale protoze jsem splnil vsechny podminky , tak jsem na to vsechno dostal pujcku , a za to vsechno platim 50 - 70 hodinami prace tydne , takze jak jsi to myslel , nezmnenis svuj nazor ???
neregistrovaný "Michal"
7. 12. 2003 10:14
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Právě. Snobové jsou nějací všude, ale tady má nos nahoru každej osmnáctník v golfu, kterej má zadní světlomety alá levná napodobenina Lexusu :-)))))
Lexus opravdu nemá techniku z deset let starých mercedesů. kdo tomu fakt věří, musí být úplně dutej. Ale jestli měl M-B před deseti lety parkovací zpětné kamery, hybridní auta skoro připravená do výroby, čiré přední a zadní světlomety, proměnné časování ventilů a tak dále, tak potom se omlovám :-)
neregistrovaný "anonym"
11. 12. 2003 12:59
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
michale michale ty ses z tech cirych svetlometu nejakej vystrikanej ne?
neregistrovaný "Michal"
11. 12. 2003 13:40
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
nějak sem přeslech tvoje jméno, pane chytrý
neregistrovaný "Michal"
7. 12. 2003 10:06
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Hlavní prodeje jo. ale jen proto, že je to trh s 300 000 000 lidma! Jinak ty hlety M-B, BMW atd Lexus v pohodě válcuje. Což se v Evropě samozřejmě neděje. Právě proto, že tu jsou jen snobíci. A hlavně, když už tady někdo ten německý vůz má, tak si myslí, že je přinejmenším pánem silnic, což v USA zas tak neplatí.
A Hlavně Koncern VW tam má jen tři pilíře: Porsche, New Beetle a Audi TT ( a to je teď v háji, od tý doby co se tam prodává Nissan Z350. jen to donutilo audíky dát do TT taky šestiválec ale stejně je jim to prd platný)
neregistrovaný "rasto"
7. 12. 2003 20:24
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
trepes blbosti mercedes je mercedes to nezmenis a kazdy si moze kupit ake auto chce ja mam rad ford kupujem ford a japonske si nekupim nepacia sa mi menia casto modely a ze su spolahlive bodaj by neboli ked napr, preda sa 100 000 ks golf a 30 000 ks corol a porovnavaj ktore su spolahlive jasne ze vyhrava toyota lebo ma menej predanych , sadni si do 20 r mercedesu a prevez sa .dufam ze si to pochopil porozmyslaj nad tym
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2003 18:01
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
"ty trepes blbosti"
žebříčky poruchovosti se sestavují ze stejně početného vzorku od každého modelu, takže fakt nevím, jak si to myslel.
neregistrovaný "Istvo"
5. 1. 2004 14:05
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Bol som v USA 5 mesiacov a A8 si fakt nepamatam. A6tiek par bolo, ale naozaj najcastejsie som videl A4. Ja som bol na severovychode, inde je to mozno inak.
neregistrovaný "patrik"
7. 12. 2003 23:16
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Nevim v ktere americe je malo A6 a A8 , ale v te co znam jich je dost , pravda je , ze zatim je malo videt novych A8smisek , ale to se brzy zmeni . Audi je oblibena znacka a tak si myslim , ze tech novych tu bude brzy jezdit stejne a mozna vice nez starsich A8smicek .
neregistrovaný "Kamil"
9. 12. 2003 08:50
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
No nevim, kde jsi na to prisel. V americe jsem byl a treba v New Yorku jsem si pripadal jako v nemecku, jak se to tam hemzilo bavorakama, mercedesama, audinama a wolksv
neregistrovaný "Michal"
9. 12. 2003 16:36
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
zase další co byl v USA nejmíň třikrát na každým pobřeží a vyzkoušel všechny luxusní vozy osobně. Když vidím fotky nebo filmy z NY tak jediný, co se tam hemží v každý ulici desetkrát jsou Fordy Crown Victoria, Lincolny a pod.
Mercedesů a obzvláště BMW tam taky dost najdeš, ale s těma VW a Audi si fakt děláte blbou srandu. Maximálně New Beetly a TTčka
neregistrovaný "anonym"
11. 12. 2003 13:04
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
samo ze se to tam hemzi jenom americkymi vozy uvedom si co jsou USA za zemi prece si nenechaji ujit sanci na to aby cely svet videl jejich automobilovou produkci.natoci kravinu ktera obleti cely zapadni svet a tudiz udelaji plosnou reklamu fordu nebo nejakymu jinymu kramu...prece nebudou propagovat VW to by byl federalni zlocin... nebo velezrada nebo ja nevim co ( v tomhle nejsou amici normalni- neco jako prusko pred 1 WW)
neregistrovaný "Michal"
11. 12. 2003 13:43
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Viděl jsem mnoho záběrů od zahraničních turistů a bylo to to samý. takže žádná propaganda.
průměrná ulice v NY: 10 Crown Vic, 2 Lincolny, 1 M-B, 1 BMW, občas sem tam i nějaký to Volvo či Saab
neregistrovaný "marian"
12. 12. 2003 15:41
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Nuž, s tym Vw to nieje take zle ako si niektory, z Vás myslite, najprv by som Vam odporučilosobne navštíviť USA a potom hodnotiť. A moja osobná skúsenosť je taká že pomerne dosť vyskytujúcim modelom je VW JETTA v európe je to BORA, sám som bol prekvapený ich častým pobehovaním cestou....
neregistrovaný "VLK"
8. 12. 2003 10:09
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Slovani jsou národ????Proč sem můžou psát i vypatlanci?
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2003 18:00
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
Názor vypatlance: omlouvám se, že jsem se zapletl do citlivé národnostní otázky, na kterou máš určitě velmi vyhraněný názor. už jen stačí abys to vykřikoval: nic než národ.
neregistrovaný "HUFUH"
5. 12. 2003 17:00
Re: ani LEXUS nema taku historiu, ale su to technicky vyspel
me se A8 taky moc libi, ale co sem slysel tak neni tak spolehlive
neregistrovaný "Niemand"
5. 12. 2003 20:10
Jak se to vezme
Vite, image v segmentu vozu okolo 2 a vice milionu hraje velmi dulezitou roli. VW chtel posilit prave svoji image luxusnim vozem a to se mu myslim podarilo. Ze to nebude prodejni slagr jakym je Golf a Passat, to bylo jasne od zacatku, ale je na co navazovat a znacka se muze pochlubit luxusnim a kvalitnim vozem ve vlastni rezii. Proc BMW dodava 12 valcove motory do rady 7, ktere si kupuje jen minimum lidi, prave kuli image. Pravdou je, ze pokud ma koncern ve svem majetku znacku Audi, je o image technicky vyspelych a kvalitnich vozu postarano. O co tu vlastne slo? Jak se to vezme...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "omi"
5. 12. 2003 23:49
Re: Jak se to vezme
Myslim, ze tu slo o to, aby si piech a ten novej meli v cem vozit zadek. A nemuseli jezdit v Audi...
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 12. 2003 16:29
Re: Jak se to vezme
teds' na to kapnul
neregistrovaný "Niemand"
6. 12. 2003 20:56
Re: Jak se to vezme
No to je nazor cloveka, ktery bud o automobilovem prumyslu a rizeni podniku nic nevi, nebo o tom nedokaze ani trochu premyslet.
neregistrovaný "omi"
7. 12. 2003 20:05
Re: Jak se to vezme
Tak mi to vysvetli, kdyz si tak chytrej... Nemyslel jsem to doslova, ale soucasnou situaci to vystihuje.
neregistrovaný "Radek"
8. 12. 2003 09:24
Re: Jak se to vezme
Pokud udělám srovnání já tak na první místo dám Phaeton, pak LS43, pak A8 a nakonec S třídu. Důvody:
1) Phaeton má nejlepší design, je nejvíce nenápadný a elegantní
2) Není zprofanovaný jako MB, kdy ho využívají "gauneři"
3) Má nejlepší diesel
4) S třída je neskutečně nepohodlná a malá
5) Málo se krade, protože ho nikdo nechce
neregistrovaný "West"
8. 12. 2003 10:38
Re: Jak se to vezme
Ty uz to nehul!
neregistrovaný "Šumík"
8. 12. 2003 19:16
Re: Jak se to vezme
Přesně, Phaeton je elegantnější než MB třídy S. To je jenom image, ale jinak hnus. BMW bych dal za Phaeton a to kvůli dieselu a trochu nezvyklému, ale zajímavému designu. Jinak s pořadím aut taky souhlasím...
neregistrovaný "Gabrosh"
12. 12. 2003 18:18
Re: Jak se to vezme
Úžasný!!! Takže jinak:
1) Phaeton je velký Passat, o designu se bavit nebudeme
2) MB je a vždy byl vládním vozidlem a jestli v mamutech jezdí gauneři to je myslím jejich věc.
3) Nejlepší Diesely jsou jsou dle všech hodnotících kritérií BMW. To jsou fakta a nemá cenu se o tom dále rozepisovat. Najdi si to v testech.
4) O tom nemohu nic říct, jel jsem v S-Classe jen jednou a z toho nedokážu hodnotit - jestli ho máš, napiš, co je na ní nepohodlné. Jel jsem v Air Matic a byla to báseň
5) VW je dle všech statistik nejkradenější značka v Evropě - tak ti nevím...
neregistrovaný "HALELUJA"
16. 12. 2003 20:09
Re: Jak se to vezme
Neni co řešit
BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "jag"
7. 12. 2003 18:39
bez titulku
No proste nemci opet udelali chybu.pokut chce nekdo (a zvlaste v evrope) delat luxusni auta musi delat bud jen luxus(MB,BMW,Volvo,JAguar,...) nebo zvolit pripad VW.JAk jde vydet ten druhy je chybny.Stejnou chybu udelal i Renault,Vel Satis narozdil od nemcu je vsak jediny luxusni automobil francie a proto zas az tak moc nepropad(navic jeden z nejbezpecnejsich vozu evropy).VW navic v posledni dobe dela tolik chyb ze prodej jde dolu a mam strach aby nedopadly jak Fiat(ikdyz to se v nemecku asi nestane).
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Niemand"
7. 12. 2003 20:26
Re: bez titulku
Jake chyby mate na mysli? Myslite, ze novy Golf je chyba? Myslite ze Touran je chyba? Myslite ze Touareg je chyba? To jestli se zrovna Vam tyto vozy libi, nebo ne, to je zcela bezpremetne. Dulezite je, aby se prodavaly. Pokles prodeje zaznamenaly i jine automobilky, takze jestli se da takto usuzovat, no nevim.
neregistrovaný "jag"
10. 12. 2003 19:03
Re: bez titulku
Ano treba novy golf je chyba,reknetemi co je na nem noveho?(kromne toho ze ho vyrobyly tet a ne nekdy pred rokem a ze tedy nestoji rok ve skladu ale ze jej opravdu tet vyrobyly a je tedy novy?)
Touran?TA krabice na koleckach ma i jmeno?Parada!TAk natom se mi neliby jak vzhled(aspon 15 let zpet) tak i cena.
Co se tyce Touaregu tak proti tomu vcelku nic nemam ale moje penezenka ano a navic automobilka s "lidovymi vozy" by nemela delat od vseho trochu a hlavne ne terenaky nebo oco se to pokusyli.
Co se tyce poklesu prodeje tak ten ma VW jeden z nejvetsich v evrope,samozrejme ze v stagnaci ekonomyky v cele evrope ma praktycky kazdy problemy.Jen Renault a hlane japonci+korejci jsou presny opak.
Samozrejme je to jen muj nazor a je tedy "bezpredmetny" ale pokles prodeje je taky "bezpredmetny"?
Pekny den a sorry jestli jsem nekoho urazil. JAG
neregistrovaný "rasto"
7. 12. 2003 20:29
Re: bez titulku
Renault sa chvaly iba tymi hviezdickami ale aky je spolahlivy to sa nechvali auto sa na zapadnych narocnych trhoch vlastne ani nepredava sem tam je ho vydiet
neregistrovaný "Samy"
8. 12. 2003 07:12
Re: bez titulku
Vis co je sranda "Pepiku"? Ze Renaultu se v zapadni Evrope proda vic nez piksel s logem VW. Staci mrknout do statistik... Tak hlavne, ze Foksliky sou videt :-))))
neregistrovaný "Niemand"
8. 12. 2003 23:32
Re: bez titulku
A vite proc? Ceny Renaultu jsou priznivejsi. Znacka ma solidni pomer cena/uzitna hodnota. V posledni dobe ma opravdu vynikajici diesly a bezpecnost. Jenomze design je znacne kontroverzni a kvalita neni porad to prave orechove (mam dobre informace ze servisu).
neregistrovaný "Maara"
8. 12. 2003 09:17
..
Saabu roste prodej. A ne málo a taky to drží trh v americe, kterej je prioritní a je tam velká kupní sílá.. (dáno právě těma půjčkama atd..)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "geroc"
8. 12. 2003 11:21
VW a luxus
Konečně u "fauvé" dostal někdo rozum a řekl že Phaeton byl šlápnutím do h...a. Byl to taky nesmysl když Piech už měl ve stáji Audi. Jenom by mě tak zajímalo co budou dělat s tou skleněnou fabrikou, co zaplatili plebsové co si kupují Golfy a Pola až se zarazí výroba Phaetonu.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "limach"
8. 12. 2003 13:54
Re: VW a luxus
Co budou dělat? Budou dál kupovat Golfy, lepit na ně černé fólie, rychlé pruhy a koncovky výfuku z totálek z vrakáče. A ještě domontujou Akai hudbu s vyrachtaným subwoofrem.
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2003 18:08
Re: VW a luxus
zapomněl si na zadní světlomety alá Lexus.To tu píšu už pomiliontý ale každý dělá jako že to neslyšel, ale je to tak: opičíte se po Lexusu!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Peter"
8. 12. 2003 20:01
Re: VW a luxus
uz sa ukludni s tym tvojim lexusom.poziri sa na ls430 pred faceliftom a na staru S klase w140. uvidis ten rozdiel v dizajne. a este lepsie je to modelove oznacenie. ked si prehadzes pismena dostanes S430L
o cirej optike sa nehadam, ale golf mal vpredu uz dost zavcasu,od zaciatku vyroby97-98
a variabilne casovanie ventilov mal V12 motor mercedesu v 93roku. tie parkovacie kamery nema ale ani teraz, to je asi jedine.a este dotykovy displej,uz vidim ten skvely lexus a zasraty displej v nom.fakt bohovina
neregistrovaný "Niemand"
8. 12. 2003 23:36
Re: VW a luxus
Chapu, ze ke znacce VW citite odpor, ale zda se mi, ze je to odpor za kazdou cenu. Vypada to jako by jste tem nymandum v Golfech zavidel. Jiste me budete presvedcovat, ze urcite nemate proc, protoze jezdite minimalne MB S AMG.
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 07:49
Re: VW a luxus
To ne. Jezdím v Alfě, jsem spokojenej, šťastnej a do auta se vždycky strašně těším. Jsem dost na pochybách, že to samé by mě čekalo ve studené beznápadité popelnici typu Golf. Spíše už bych se bál, že za jízdy bych se bál a nebo usnul, protože to v německých autech vypadá stejně fajn, jako v rakvi. Sorry, musel jsem to říct.
neregistrovaný "Niemand"
9. 12. 2003 20:43
Re: VW a luxus
Nekomu to reba vyhovuje. Napriklad me se ryze studeny design VW libi. Shodneme se asi na tom, ze je to otazkou osobniho vkusu. Na aute ma dle meho nazoru hodnotit pouze technicke parametry, ktere se daji jasne porovnavat. Alfa to je znacka, ktera sice podle vas oplyva designem, nicmene jsem nedavno cetl dlouhodoby test na AR 146 (doufam, ze to cislo jsem napsal dobre) a zrovna dobre teda nedopadla.
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 09:41
Re: VW a luxus
Ale jo. Nikdy jsem netvrdil, že Alfa je nějaký vzor spolehlivosti a držák typu Corolly to asi nikdy nebude. Makaróni zůstanou makaróny. Já jen doufám, že moje 147-ka (jako následovník oné 146-ky z toho testu) na tom bude o něco lépe a zatím, až na drobnosti, jezdím v pohodě. Rád jí některé prkotiny odpustím za trochu těch neobvyklých emocí, např. když ji mohu prohnat k 7000 ot. nebo pod plynem projet nějakou zatáčku nebo vlásenku ve sportovním krásném kokpitu. Jen kdyby těch lepších silnic u nás bylo víc.
P.S.: Asi tak dva měsíce zpět jsem četl v Auto Motor a Sportu statistiky spokojenosti zákazníků a auty. Časopis německý, anketa taky z Německa. V kategorii nižší střední třídy bylo toto pořadí:
1.Corolla (jak jinak)
2. Audi A2
3. Alfa 147 (sám jsem byl překvapen)
.....na samém konci (okolo 40. místa nebo ještě hůře byl Golf IV)
Není to určující anketa, ale o něčem to taky vypovídá.
neregistrovaný "Niemand"
13. 12. 2003 20:43
Re: VW a luxus
Ankety spokojenosti jsou vzdy zajimave cteni. Napriklad ja jako uzivatel vozu z Japonska bych je hodnotil jako katastrofalni, ale nekdo jiny zase jako vynikajici. Ten vysledek Alfy je zarazejici. Mozna tak dopadla proto, ze stejne jako vy, tomu autu kazdy odpusti vsechno.
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 19:03
Re: VW a luxus
je to Consumer Satisfaction Index- index spokojenosti zákazníka.
žebříčky skutečné poruchovosti (VDS apod) dopadají ouplně jináč.
neregistrovaný "Michal"
17. 12. 2003 19:04
Re: VW a luxus
ale VW Golf dopadá samozřejmě blbě v obou :-)))))))))) (dodatek)
neregistrovaný "Michal"
9. 12. 2003 16:30
Re: VW a luxus
Vlastní auto nemám žádný. Ale jak vidím, když se mě někdo snaží utlouct argumenty, tak jste tu každej byl v USA a vyzkoušel za život všechny auťáky luxusní třídy.
neregistrovaný "Niemand"
9. 12. 2003 20:37
Re: VW a luxus
Vidim, ze mate obdobny nazor na ty mudrlanty.
neregistrovaný "iceman"
8. 12. 2003 19:56
Audi top klasse ?
Vsichni tady mluvite jakou ma Audi skvelou image, asi nikdo z vas nikdy nebyl v Nemecku. Audi = managersky a reditelky vuz, MB= luxus, BMW me take daleko lepsi image
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Rudi"
9. 12. 2003 13:42
Re: Audi top klasse ?
Delam v nemecky firme. Takze o sluzebnim voze nerozhoduju. Mluvil jsem s majitelem na tema Phaeton, no je to jasny. Nemci to nekupujou, protoze auto VW je proste lidovy vuz a mit stejny hejblatka a prvky v Polu a Phaetonu je jim proste proti srsti. Takze uznavaj v top class pouze M-B,BMW,Audi. Dali me sluzebni Audi A6 2,5TDI no nestezuju si. Ale kdybych se mohl rozhodnout sam, tak by to byla spis Alfa 166
neregistrovaný "maxim"
10. 12. 2003 16:48
Re: Audi top klasse ?
o ano, Alfa 166. Moze mat to auto srdce, ake chce, ked ma spracovanie ako Wartburg a miesta menej ako v Octavii. Je to super auto, ked si ho mozete pozicat od znameho. Je to presne ako s blondinou so stvorkami prsiami...Na jednu noc-super! Na cely zivot-nikdy!! Viete preco maju Alfy pociatok otackomeru aj tachometra kolmo dolu? Lebo ked potom idete v inych autach , rucicky su za polkou, a vam sa zda, ze to stale nejde...a v Alfe stacilo "iba trosku" pridat... to iba trosku znamena vsak 5000 otacok! su to krasne auta- a rovnako ako krasne zeny-su na spokojny zivot uplne nevhodne! Alfy by sa mali iba pozociavat, nie predavat. Ver, ze v tej A6 2.5TDI pojdes v klude 200km/h aj o 5 rokov-v Alfe len ak ti pojde o samovrazdu...
neregistrovaný "limach"
11. 12. 2003 09:49
Re: Audi top klasse ?
Kolik jste těch Alf jel pane chytrý a kolikrát jste si s nimi zkusil tu dvoustovku? Kolik jste jich mě těch 5 let abyste si to vyzkoušel? To je ta demagogie typu můj známý má známého, který od svého nevlastního bratrance slyšel... Já Vás ve své 147-ce "jen" s motorem 1.6 bez úprav provezu klidně tou dvoustovkou. Pak uvidíte jak sedí správné auto, symfonie rychlosti, skvělého zvuku a pocity pevné vlády nad krásným autem. Žádné větší problémy zatím rozhodně nemám.
neregistrovaný "Rudi"
14. 12. 2003 11:30
Re: Audi top klasse ?
limach: je,jej, 147 - to je parada. Bohuzel, mozna az nas koupej naky italove :-))) Ted nam diktujou nemecky nadlidi. Dali me dobry auto, to jako jo, fakt spicka ve tride, ale neco me na tom aute chybi :-) Asi me pripomina ty nemecky suchary :-)
neregistrovaný "O.M.Levi"
28. 12. 2003 13:28
Re: Audi top klasse ?
Objektivně předesílám, že jako vlastník Alfy 156 nemůžu vystupovat jako objektivní hodnotitel... ALE: Každej z nás je na něco zvyklej, na vlastní ženy i milenky, i na vlastní i půjčený auta.... Já si vyzkoušel ode všeho něco a pominu-li zatím nesplněný sny jako je AstonMartin a Maserati (jakýchkoliv typů) potom musím souhlasit s částmi všeho,co tady kdo píše: Audi jsou výborně zpracovaná auta-bohužel jaksi sterilní a bez ducha (frigidní němka), Mercedes je nesrovnatelně lepší bomba, jenomže je takovej "zaprděnej" - chci ho až mi bude 50 (možná)... A BMW ?! To je něco mezi tím - a já se rozhodně necítím tak,že bych se potřeboval zařazovat mezi obtloustlý růžolící * z německa,kteří si v tom vozí zadky... :-) TY auta jsou navíc nekřestˇansky drahý,takže i když bych na něj měl,je mi líto platit za práci socialistům z Bavorska... ALFA je jedno z mála aut, který má skutečně srdce a když jsem se s tím autem poporvé svezl, cítil jsem se jako poprvé v posteli s mojí ženou (je to už pár let...) :-) 5 let to bude v květnu, co jsem si jí koupil.... ano-má malej kufr,takže pro chataře a chalupáře nic moc.... Jenže to na první pohled není nákladˇák-možná i proto pro ní ani dneska těch 220(kdekoliv!) není problém... Lepší podvozek jsem necítil u žádnýho auta!!! Bohuželskutečně v něčem zaostává dílenský zpracování - ale vlastně se jedná spíš o to, že tyhle auta nejsou dimenzovaný na naše zasraný silnice.... A kdo máte Audi,nebo MB, tak po 120000km stejně tak jako já musíte měnit svislý čepy, poloosy, tlumiče ramena atd.... Nic jinýho se na tom nesere... .-) Vivat Cuore Sportivo!!! (V březnu jdu do Toyoty RAV4 - musím, chceme třetí dítko!!!)
neregistrovaný "limach"
30. 12. 2003 09:14
Re: Audi top klasse ?
Hezky napsáno. Hlavně ty důvody proč ne německé auto, ale Alfa. Mé pocity jako majitele Alfy 147 jsou ty samé. A objekticně souhlasím i s tím zpracováním. Ale na druhou stranu udělali makaróni i zde dost pokrok. Bravo Cuore Sportivo.
neregistrovaný "mts"
11. 12. 2003 18:05
bez titulku
Kuci, kuci, nejak se nam to zvrhava v osobni vypady. Kazdej by tu mel povinne pridat, v cem jezdi sam. Aby nam tu nejakej borec s wartburgem v garazi a vyctenejma moudrama ze Sveta motoru nemasturboval :o)))))))
Phaeton je jiste technicky spickovy auto, jako Lexus, ale v tyhle klase je prvni image a to ani jeden z nich nema. Tady vladne MB, BMW a Audina a sekunduje Jag.
Konec Phaetonu bude rozpacitej, stejne jako konec naseho veleslavneho Superbu, to mi verte.
BTW mam Vectru C ale kdybych na to mel, tak bych si sel pro Jaguara :o))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Istvo"
5. 1. 2004 14:26
Phaeton & Superb
Pani, nemyslite, ze keby bol Phaeton postaveny na baze Audi A6 a Superb na baze A4/Passat, mohli byt oba tieto modely uspesne? Co ja viem, tak Superby sa u nas kupuju malo preto, ze vacsina ludi si mysli, ze to je Skodovacky derivat Passatu , je aj priblizne rovnako drahy, tak preco nekupit original - Passat?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jura"
19. 1. 2004 21:59
Re: Phaeton & Superb
Proč nekupovt originál passat?
Protože za stejný prachy ma superb mnohem lepsi vybavu, je veci a ma ho i president :))).