Co mají společného moderní koncepty japonské a francouzské automobilky? Důraz na organické křivky, navržené pod dohledem společného designéra holandské národnosti.
Niektorí dizajnéri skrátka urobia najvýznamnejšie veci tým, že z nejakej firmy odídu >:D . Podobne ako tento Laurens van den Acker. A pred ním Chris Bangle u BMW.
Až keď títo páni odišli, začali firmy, v ktorých predtým pracovali, robiť naozaj pekné autá. A Renaultu týmto vyslovujem úprimnú sústrasť...
Re: Už je jasné, prečo nové Mazdy vyzerajú tak dobre
Myslím, že Renaultu by sa začalo dariť aj pod dizajnérskou taktovkou Le Quémenta. Chyba bola v tom, že že Patrick bol až príliš šikovný, so svojim dizajnom prišiel o pekných pár rokov prv, ako bol naň trh pripravený.
Re: Už je jasné, prečo nové Mazdy vyzerajú tak dobre
Ku koncu kariéry V Renaulte sa Le Quément už akosi vystrieľal. Možno to bolo spôsobené nariadeniami zhora, ale napríklad Twingo II vnímam ako premárnenú príležitosť. Alebo si jednoducho pri predošlej generácii nastavil latku privysoko.
Re: Už je jasné, prečo nové Mazdy vyzerajú tak dobre
Souhlas... :yes: Současná Clia a Captury jsou jedny z nejhezčích a nejspolehlivějších aut na trhu. Byla jím i pomalu dosluhující Laguna, ale ta poněkud trpěla na ne zrovna vydařený (osobně bych řekl, že jakoby uplakaný) design předních partií. Naopak interiér je jeden z nejlepších ve třídě pořád, ale to ještě nebylo dílo Ackera, ani pomalu dosluhující Mégane. Naopak jeho připravovaný facelift už ano a je opět skvělý, byť se změny dotkly pouze exteriéru, ale nečekaně Mégane prokoukl a i o dost omládl. Snad jenom, že Acker to poněkud přepísk s velikostí předních světel u Clia, což byl nástřel jeho směru v designu a zřejmě to pochopil velice rychle, jelikož a u Capturu to rychle napravil, což je dobře... :yes:;-) Jsem ale rád, že Renault si konečne našel svojí přední masku, podobně jako většina jeho konkurentů a je jedině dobře, že už konečně upustil od divkohého stylu nedávných let, co model, to zas jiný vzhledově nesourodý auto... 8-s:-)