... ale ako auto, o ktorom by som mohol reálne uvažovať - ani náhodou.
Mám taký dojem, že keď automobilka nedokáže zaujať technikou či kvalitou, tak to skúša preplácanosťou dizajnu. Subaru, VW, Škodovka, Mazda, Audi či BMW nemusia stavať na futuristickom dizajne, keďže okrem neho majú aj iné prednosti.
Určitým spôsobom mi je ale sympatické sizyfovské úsilie Citroenu - extravagantný dizajn, prepadák, extravagantný dizajn, prepadák, extravagantný dizajn, prepadák. A čo zvolí Citroen po iks prepadákoch? Samozrejme extravagantný dizajn. Ako v dobrej francúzskej komédii. >:D
A potom nariekajú, že francúzske autá nikto nechce kupovať.
Vy budete ten typ, co až jednou (v příští generaci audi A4) koncern nabídne obdobný typ pohonu budete mluvit o "NÁSKOKu DÍKY TECHNICkE VWyspělosti", že? ;-)
PS: Tak audi A1 už se v prodejích (konečně) "dotáhlo" na DS3? No tak to nezbývá než gVWatulovat.. :-)
..a doufat že nápaditost a originalita designu CITROËNu zůstane, že NE"sklouzne" do designové uniformity audi či současných ŠKODovek ;-)
A1 se nikdy nedotáhla a nejspíše ani nikdy nedotáhne na mizerné prodeje DS3. Při tak nízkých prodejích jako DS3 by byla A1 dávno stažena z prodeje nebo nahrazena.
??? :-|
PS: Pokud mne paměť neklame, texty o skladech PLNÝCH (poněkud předražených) verzí VW Polo zvaných A1 se objevily i ZDE a tabulky prodejů DS3 (které k dnešku budou někde u čtvrt milionu?, no to vlastně asi už VÍCE vozů) také.. :-)
Však se DS3 také vyrábí déle (první roky to také bylo přes 100.000 kusů ročně) - co CELKOVÁ čísla? Tam už se tedy (vypouštím to "poněkud" - když to tak vidím napsané, NEpatří "sem" :-) ) PŘEDRAŽENÉ audi a1 dotáhlo na (celkové) prodeje DS3? ;-)
PS: Počkejte až (příští?) rok příjde nová generace Mini, (nejspíš) hned POCHOPÍTE o čem jsem mluvila.. :-)
:-)
a) audi A1 (aneb Seat Ibiza v DRAHÉM balení) předražená JE (o tom ŽÁDNÁ ;-)
b) DS3 levné auto NENí (tenhle váš "výrok"/vtip či co to je nějak NEchápu
c) u stylového pidivozu (s cenou 300 až 800 t. kč) považujete roční prodeje v rozsahu 70 - 130 tisíc kusů) za "MIZERNÉ PRODEJE"?
d) jo a vypadla vám tam 2 písmenka "do" (ve slově "neDOkáže" :-)
Drahé zboží, které se prodává lépe než jiné levné zboží, je evidentně málo předražené a má velký prostor k dalšímu zdražení.
Ano, nedosáhnout u mainstreamového výrobce na hranici 100tks je problém.
NEtušila jsem že DS3 je "mainstreamový model" ;-)
PS: Už tam zase máte (navíc STEJNÉ) CHYBY - DS3 rozhodně není levné zboží (co by pak byl třeba ten "dárce orgánů audi A1", tedy VW Polo/SEAT Ibiza - jak budeme ("cenově") říkat TĚM? :-) ¨
PPS: Uvažování ála prodejce vám JDE - já na to koukám z pohledu "fanouška/-nynky aut" a použité techniky - no a to audi A1 docela PŘEDRAŽENÉ JE (když dovede být o 4tvrt milionu dražší než DS3, které ho v testu porazilo
Nejdražší A1 50t eur. nejdražší Polo 33t. eur, nejdražší DS3 31t. eur. Takže DS3 je cenově sotva někde na úrovni lidových vozítek. No a lidová vozítka jsou levná, to dá rozum i název.
1) PŘEDRAŽENOST (techniky vw polo) audi A1 rozebírat NEmusíme - to je prostě FAKT
2) bože jaké Polo stojí 33 tisíc euro? :-) ¨
(nějak "beru" že nejdražší je "normální" Polo GTi 130 nebo kolik kW ;-)
PS: Už jsem "dohledala" (u nás stojí dokonce 36.000 €! :-) ) - sice trochu "nesedí" to označení WRC (které 2litry už docela DLOUHO NEpoužívá), ale "ok" ;-)
3) tak jak budeme ("cenově") říkat (technicky stále identickému) SEATu Ibiza?
4) Lidová vozítka už dááávno NEjsou levná a dělá je zcela jiný VWýrobce (kdysi byl i celkem "sympatický", dnešním honěním za prodejními čísly a maximální možnou unifikací - to není NIC pro fanoušky aut) než ten co vyrábí DS3
5) téma kterak si (nijak)"levné" DS3 k svačině dalo (drahé) audi A1 (což by se DALO brát jako "důkaz" toho PŘEDRAŽENÍ asi raději "rozebírat" NEbudeme, že? :-)
1) A1 je velmi drahá, přesto se velmi dobře prodává, takže o předražení nemůže být řeč, naopak je zde prostor pro zvýšení ceny. Na rozdíl od DS3, která i přes nízkou cenu je zralá na další snížení protože prodeje padají jak listí na podzim.
2) Polo R
3) Ibiza je cenový low-cost
4) Když lidová vozítka nejsou levná tak nezbývá než zvolit výrobce low-costu, jeden z nich se jmenuje Citroen. Fanoušci ho prý mají rádi. Otázkou je jen jestli kvůli kvalitě nebo kvůli ceně.
5) Tu svačinu myslíš tady
[odkaz]
nebo snad tady
[odkaz]
nebo takto
[odkaz]
nebo myslíš hodnocení Autocaru
[odkaz]
[odkaz]
Škoda, že nevzali DS3 hrát kuličky s velkejma klukama
[odkaz]
1) vy do všeho (o autech) zatahujete PRODEJnost - ta s předražením (nebo naopak výhodností koupě) NEmá ŽÁDNOU souvislost (my tu NEJSME prodejci! My jsme "fanoušci aut" = to je něco ZCELA jiného! :-)
2) Nikoli "R" ale R WRC ;-)
3) ok
4) nevím - ale my se (NE)bavíme o (C3, ale) DS3 (a to "lidové vozítko" - čistě CENOVĚ - moc NENí)
5) hezky jste se VWyhnul testů kde audi A1 PROHRÁLO - zjednodušeně v (této kategorii NEpříliš prodávaných) dieslech VYHRÁLO, v benzínech NAOPAK :-)
PS: A že ty testy ZNÁTE - to VÍME oba, že? ;-)
PPS: Tak uvidíme jak to bude s "růstem/poklesem" prodejů A1 až příjde nové Mini - myslíte že KLESNOU pod 100 t. kusů?
Ach a jak je to s CELKOVÝMI čísly, už se A1 prodalo (alespoň) tolik co DS3ek? :-)
1) Prodejnost určuje zda je cena přiměřená. A je zcela jedno jestli je to z pohledu výrobce nebo kupce, když kupci kupují tak jsou evidentně s cenou spokojení a považují ji za přiměřenou.
2) Řada C je dnes u Citroenu low-cost, řada DS mainstream. Když řadu DS postaví proti skutečné prémii tak to končí debaklem
[odkaz]
3) Benzín tam je. [odkaz] Jako vždy zase nejsi schopna dát žádný odkaz.
1) aha, no tak dobrá = tak NĚKTEŘÍ z nás jsou fanoušci.. :-)
A mám-li odpovědět "vážně" - MÝLÍTE se, Popisujete SE jak jste v ABSOLUTNÍM vlivu prodejů - že ODMÍTÁTE použít "nezávislý vlastní rozum/znalosti" - možná to má SOUVISLOST s tím proč jste TAK pod VWlivem! Možná ;-)
2) A kruciš - takže já jezdím s vozem kterým má motor jako "skoro žádný jiný" v mainstreamu a je celkem NE"běžný" i v "prémii" a používá ho Range Rover a mám celou kabinu v kůži která není zcela běžná ani v "prémii" a je to vlastně "low-cost"? >:D
Já VĚDĚLA že si mám koupit to audi A4 2.0 Tdi 105 kW - měla bych "prémiový" vůz, sice s (daleko) horšími sedadly, motorem, materiálem v kabině, ale byl by (pro lidi jako vy) "prémiový" :yes:;-)
3) STYĎTE se :-| fakt chcete HRÁT že testy (německé i britské) kde Audi A1 prohrála NE"znáte"? :-)
PS: Teď máte ŠANCI ukázat "co jste (doopravdy) zač" ;-)
A "něco" jako VWy říká MI že jsem "PROLHANÁ LHÁŘKA" :yes:;-):yes::-):yes: >:D
PS: Zkuste spočítat KOLIK jsem tu už dala (všemožných) ODKAZů ;-)
PPS: A ve "zkoušce" jste "hrubě" PROPADL :no:
(což je - sorry - u "koncernoVWých fanoušků - bůhvíproč - docela ČASTÉ, nebo alespoň "NE výjímečné" :-|
(na vás) Až NEčekaně tVWapné.. :-|
1. i vy jste ode mne četl viděl xyz odkazů..
..nebo hVWajete že ne, nebo "stařecká demence", nebo CO ("hVWajete")? :-)
2. není (nejmenších) pochyb, že testy kde audi A1 dostalo "na budku" ZNÁTE - opět (tak jak "otce lži" v AVATARu máte) "hVWajte" (správněji asi LŽETE?) že NEeeee = (docela) "tVWapné" (správněji "ubohé" ... to že místo "normální" pravdy "raději" napíšete "NEumí, NEzná, NEní schopná a dokonce i (fak LŽIVÉ a až "hnusné" V-Y-M-Ý-Š-L-Í si - to je fakt FUJ ;-\
NEskutečné kam je schopen (jinak celkem znalý) fanoušek VW až zajít (jen aby nemusel "přiznat" že audi A1 v pár testech prostě a normálně prohrálo. Tečka
Jak je tam DOLE HLUBOKO v odpadu, který se NEštítí ničeho - a JEN aby "hVWál" že NEzná srovnávací testy kde A1čka dostala "na budku", tak (fakt těžko pochopit) LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE LŽE..
Smutné
Trapné a (naprosto nesmyslně) UBOHÉ = až je mi vás (málem) líto :no:8-s
Lhát Lhát Lhát a že si testy (které jsme ZDE docela dokladně "prodiskutovávali") NE"pamatujete" hrát - NEskutečné (tohle dělat "pro nic" - vás fakt NEzajímají auta ale JEN "pVWopagace" jednoho velkovýrobce
PS: A ten "roVWina chlap" ve vašem AVATARu je ZCELA "zaslouženě" = nechte (si) ho tam, (po tomhle) je jasné že a proč je to váš VZOR :-|
Ok - JE to na (okamžitou) ODBORNOU POMOC :-)
PS: A vaše (hloupě) opakovaná slova jsou (nepravdivá a proto) POMLUVOU (jak OBA VÍME ;-)
PPS: Tohle jak "já vím že vy víte" a i "vy víte že já vím že vy víte", ale i tak "hrajte" že nevíte, byť dobře víte že já vím... to je opravdu "na tu ODBORNOU POMOC" :-)
1) NEUMÍ - NEUMÍte (ani) říct CO? Smutné
2) NEZNÁ - ty testy známe oba a oba to víme (diskutovali jsme tady o nich) = vaše současné chování/zapírání je..
3) já si pamatuji ODKAZy které jsem dala, VY je četl a na ně REAGOVAL - tak "nevím nevím" (že by vám "definitiVWně přeskočilo"? Nebo CO to je?
4) CO si "vymýšlí"
PS: NEbo (žeby).. už mi to DOŠLO! Vy to celou dobu píšete o SOBĚ!?!?! :-)
"roVWina chlap" ve vašem AVATARu
"hVWál" že NEzná
"pVWopagace" jednoho velkovýrobce
do "úroVWně"
a JEN aby "hVWál"
Až NEčekaně tVWapné..
nebo hVWajete že ne,
nebo CO ("hVWajete")?
tak jak "otce lži" v AVATARu máte) "hVWajte"
A "něco" jako VWy
u "koncernoVWých fanoušků
TAK pod VWlivem!
Skupina VW děkuje za poctivou propagaci. A za odměnu nabízí bezplatné léčení v sanatoriu dle vlastního výběru. >:-[]
:-)
PS: Ale VÍTE že jste (opět) na NIC NEodpověděl? ;-)
PPS: Takže ČEHO se týká ono "neumí" říci NEumíte NEdokážete NEzvládáte
ČEHO se týká to "nezná" říci NEumíte NEdokáže NEzvládáte
PPPS: A teď k tomu VW. O člověku co autům NErozumí a (z NEznalosti) "obhajuje" JEN a POUZE koncernoVWé vozy si můžeme myslet "ledacos", ale "když mu holt Pánbůh NEnadělil...". Pak je ale MNOHEM HORŠÍ kategorie lidí, kteří autům (celkem) ROZUMí a NEdbaje svých znalosti LŽOU, SKRÝVAJÍ obcházejí fakta atd. a to JEN proto aby tyto VWýrobky "protlačovali" proti (doslova) všemu a všem. Například (jako tentokrát vy) hrají "ztrátu paměti". No a TAKOVÍ lidé jsou MNOHEM horší než ti co to dělají "z neznalosti", ti co "páchají zlo" VĚDOMĚ a ÚMYSLNĚ - jsou to nejHORŠÍ co je. Takové konání fanoušky aut opravdu mrzí a až BOLí - a vás opravdu auta NEzajímají, z vás se (bohužel) stal (dalo by se říci) šílený pVWopagátor koncernoVWých aut (PROTI VŠEM)
Už jste alespoň objednán?
PS: Ano, VÍM že si "vymýšlíte" (no spíš "HRAJETE"), že testy kde audi A1 dostalo "na budku". Oba VÍME že VÍTE :-)
..a ("nově") že NEumíte NEzvládáte NEdokážete.. ;-)
Ty jsi se zasekla už dávno, a od té doby z tebe nepadá nic jiného, než legrační okopávání kotníků VW, protože nic jiného neumíš a tak si vytrvale vymýšlíš a horší se to.
Já se "zasekla" na tom že mám ráda AUTA (a proto mne "uráží" dominance jednoho dost "unifikovaného" VWýrobce), zkuste se zamyslet kde VWy ;-)
PS: Nápověda - když kdykoli na cokoli NADřazujete koncernoVWý výrobek, tak "v lásce k autům to NEbude" :-)
..kdyby to (alespoň) byly NEsmysly...
PS: Nicméně to by "ten kdo auta rád" dělat MOHL (to JDE "vysvětlit"), co ale "ten kdo auta rád" by nikdy v žádném případě dělat NEmohl, je "hájit" a "bránit" a "obhajovat" JEN a POUZE automobily jednoho výrobce "PROTI VŠEM" (ostatním - a nepodstatné jestli jde zrovna o Fabii, Superb nebo audi A6 - za NEJ považovat/nebo tak alespoň jednat - pouze a jedině auta toho JEDNOHO výrobce = vše ostatní "je špatně(-né)
Tak si po sobě přečti co jsi právě napsala:
- o autech nula
- pouze nesmysly/výmysly o mé osobě, které jsi schopná opakovat 100x pod každým článkem, popř. moji osobu zaměníš Piechem, ovcováním a dalšími objevy.
Ano JÁ auta RÁDA :-)
Vy zde "brojíte" proti KAŽDÉMU autu - pokud je konkurentem (doslova) ČEHOKOLI od jednoho VWýrobce - to není "směšné", to je SMUTNÉ
PS: Zdá se že vám (konečně) DOŠLO - že vlastně "bojujete PROTI autům" (a snad možná i trochu "konečné důsledky" vašich /splněných/ přání ;-)
Jediný hlupák, který tady bojuje proti autům jsi tu ty. A s jakou značkou bojuješ je také jasné. Až budu bojovat s auty (či jinými neživými předměty) tak se nechám dobrovolně zavřít do blázince, to normální lidé nedělají.
PRAVDA "bolí", že? ;-)
PS: Vám fakt (doteď) NEdošlo, že tím důsledným "pVWopagováním" jakéhokoli koncernoVWého modelu "proti všem", docela ČASTO stojíte na straně LEVNĚJŠÍCH horších atp. technických řešení? :-)
PPS: Takže vám asi NEdošlo že já přesně NAOPAK na straně těch modernějších sofistikovanějších atd. - BEZ ohledu jaký má zrovna znáček na kapotě ;-)
PPPS: Tohle "na blázinec" NEní - jen jste "otrok značky". BEZ ohledu na konrétní technická řešení = jedno zda jde o zavěšení kol nebo (doslova) "cokoli" - VŽDY volíte/preferujete to řešení které (zrovna) nabízí nějaká ta Fabia Superb Passat.. prostě NĚCO od VW. NEzajímá vás CO je "lepší/horší", ale JEN aby to "vyznělo/vypadalo" že "lepší" je..
No a tohle člověk co MÁ RÁD AUTA jaksi NEdělá? :-)
A NEpopírejte NEpopiratelné = vaše příspěvky tu čtu už... ;-)
..a proto po PRAVDĚ mohu (po těch LETECH) říci: "Ham. NEMÁ rád auta, z jakéhosi pro mne NEpochopitelného důvodu má rád/vždy se staví za JEN a POUZE výrobky VW - naprosto jedno jaké, zda zrovna povedenější nebo.."
Tolik k Ham.ovi - to je ten co NEMÁ RÁD AUTA