Krátce po Toyotě Tundra double cab přichází další obludný pick-up, ozdobený japonskou značkou. Podle zvyklostí je úchvatně obrovský, pod kapotou mu tluče zdatné osmikomorové srdce a nabízí bezbřehý komfort pěti kovbojům.
Predek vychazi z RSG, celek mi pripomina f150 a pujde po beranovi. jeste bednu na naradi a nadrz s cerpadlem za kabinu a muzeme do prace. kdyby tady aspon delali poradny pickupy a ne takovy tintitka.
Idealni do hor. 4x4, do korby hodis motorovku, nahore pokacis, narezes a nahazis do korby, vylozis na pile. Hafan se sveze v korbe. Obr nakup? Neva. Na korbu. Aaa, babi potrebuje odstehovat tu velkou almaru. Korba...Deti pomuzou (pojedou s nama) a babi se sveze taky. A tahleta zed by potrebovala strhnout, synacku...Zadnej problem! Deti, na korbe jsou krumpace! Kdepak deti, nekolik vrstev hadru na predek a bourame! Drzte se. A vecer, az se pojede od babi, tak nejstarsi muze nacvicovat do autoskoly, automat je jednoduchej a volantu se umi drzet kazdej.
V zime se ti nestane, ze bys normalne zapadl (do predu navijak), naopak pomahas ostatnim. Na predek si namontujes nastavbu, na ni hodis pluh a muzes si v poho protahnout cestu k chate. Ohromne flexibilni tyhle auta.
Mam je proste rad kombinujou v sobe neco od kazdyho a daj se pouzit na tolik veci!
Za sveho pobytu v USA jsem mel pujceny mid-size Buick Century a kdyz jsem se na dalnicich mijel s auty typu F-150, Tundra nebo dodge RAM, pripadal jsem si jak nejaky chudinka s malym autickem - jsou ohromne a uzasne, priste si pujcim neco takoveho:-)