Přesně, každej blbec si tu udělá 5 anonymních registrací s vyplněnejma nesmyslama v profilu. Teda pokud tam vůbec něco naťuká a bude to zas tam kde předtím...
Osobně bych se přiklonil k tomu, že na moje.auto.cz stejně jako můžou hodnotit jen lidi s uveřejněným autem, aby taky mohli diskutovat jen lidi s recenzí. A aby mohl majitel recenze zablokovat diskuzi pod autem pro libovolného uživatele....
no ale keby aj mali 5 anonymnych uctov tak ak budu robit flamerstvo alebo proste somariny tak sa proste tie ucty zablokuju.a to osefuje aj jeden clovek raz za cas,a nie ako teraz mozno 4ria co kazdy den checkuju prispevky.takze myslim ze je to krok dobrym smerom kt nikoho neomedzuje.
Ano, přesně tak... Mě je také teprve 16 a pokud vím nikdy jsem zde nikoho neurážel... Takže omezení vlastnictvím recenze neshledávám přílíž přínosným... Ale krok portálu Auto.cz se mi velmi zamlouvá :yes::yes::yes:
Neřek jsem na auto.cz ale jen na moje.auto.cz a stejně tam nemůžeš hodnotit auta a dělat další věci. Stejně by tam měla být i diskuze. Diskuze a vzájemný hodnocení majitelů aut, jmenuje se to taky moje.auto.cz Ostatní maj jiný sekce na auto.cz Nebo to ponechat jak to je, ale majitel recenze by měl mít víc práv na spravování příspěvků pod svým autem (mazání a banovaní uživatelů/příspěvků co ho uráží i přes to, že tu recenzi udělal zdarma a dobrovolně i ku prospěchu ostatních). Pokud by se někdo cítil autorem recenze úmyslně, či bezdůvodně omezován, či poškozován, mohl by se odvolat k adminům. :yes:
Zde s tebou rozhodně nebudu souhlasit. Nemusím recenzovat na moje.auto, abych se recenzenta nemohl zeptat na určité věci, které mě na jeho vozu zajímají, například kvůli mému možnému zakoupení stejného typu vozu. Takže dovolit přidávat příspěvky jen recenzentům je kontraproduktivní.
Spíše bych umožnil, aby onen recenzent měl možnost moderovat diskuzi pod jeho článkem.
No tak v principu máš pravdu, ale v raálu vesměs 99% příspěvků pod auty není o autech. Ale o tom, že ti někdo dal 10 a buď přímo či nepřímo ti naznačuje. Že bys jí měl dát jemu taky. S tím koresponduje i to, že zásadně nesouhlasím s veřejným hodnocením aut. Líbí se mi současná průměrná známka z více dílčích. Ale přestal jsem už úplně hodnotit ostatní auta. Protože pokud někomu dáš za starou rezatou pixlu 4, nebo 6. Protože si ten vrak prostě víc nezaslouží. Přistane ti následně 1, s výzvou abys mu to opravil na 10. V tom je hniloba moje.auto a říkám to s vědomím případnýho tajnnýho poškozování soupeřů při předhánění v pozicích v tabulce. Ale budiž, najde se jednou do roka vyjímka a bude se chtít zeptat, tak tedy ano. Ponechme možnost přispívání jako je nyní. Ale dejme autorům možnost administrace diskuzí pod svími auty pod dohledem adminů. Při záměrném poškozování diskutujících bych pak prostě mazal profily.
Mí je 15, taky auto nemám, dal jsem tu od našich, sice s bídnou recenzí, ale překopu ji... a o body mi nejde... Ale myslím že je to dobré,že se zavedlo psaní příspěvků jen pro registrované :yes::yes::yes:
Řeší. Když si přečtu nick Wolff, GTI, Mates, Marko, tak vím co od daného příspěvku mohu očekávat, a buď si ho přečtu nebo jej přeskočím. Ale pamatovat si IP adresy je celkem dost velká zabíračka na paměť a podařilo se mi to jen u DD.
Kvalita se změní onou registrací uvidíš. Projdi si diskuze, a vesměs flame tvoří neregistrovaní. Jistě jsou tu "války" i mezi registrovanými, ale ty jdou díky nickům přeskočit
Možná jste to nepochopil zcela správně - Vaším benefitem po registraci je právě možnost přispívat do diskusí, a pak také používat "Soukromé zprávy", zadávat inzeráty apod.
Nevím, jak si vysvětlit druhou větu psanou verzálkami - copak někdy někdo z registrovaných dostal od nás nějaký nevyžádaný mail? Mail uvedený v registraci slouží k řešení potíží s účtem a je neveřejný.
Čas od času, a je to již v lidské společnosti taková dějinná tradice, musí ti chytřejší pozvednout prst těm hloupějším. Je to ovšem věčný boj. Boj s lidskou malostí, s lidskou omezeností. Totiž většině lidí ani tak nevadí, když je někdo předběhne při sprintu na metro o pět vteřin. Ovšem nedej bože aby snad někoho někdy někdo v nějaké neuvážené chvíli poměřil kvalitou intelektuálních obzorů na diskuzi. No, to je třetí světová na obzoru...
Doufejme tedy, že od velikonoc budou přispívat jen ti, jejichž IQ dosahuje alespoň hodnot výkonu jejich auta. V koních.
Samozřejmě nelze obecně přitakávat cestě zákazů a omezení. Asi i to bylo důvodem, proč byl zvolen jaksi elegantní, nejmírnější model. Totiž ta registrace, jakkoli se to může někomu zdát nepochopitelné, se může pro leckteré včerejší přiZpěvatele stát nepřekonatelným rébusem. A to je než dobře. Neboť písemná diskuze přece logicky vyžaduje jednu maličkost, totiž umět... psát.
Tedy končí profilování anonymních přispěvatelů, globálně na diskuzi označovaných jako - stydlíni, končí profilování diskuzní osobnosti skrzevá smajlíky a nastupuje éra auto-mozků. A to, že někdo jede mozkovou atmosféru a někdo má v každém uchu po jednom turbu, to je jenom dobře. Minimální hranice výkonu je nastavena. Géniové jsou vítání. Tak vzhůru na diskuzi.
P.S. Jen malá poznámka na závěr - není registrace jako registrace. Já jen aby se tu nějaká komunita snad nedomáhala možnosti, aby ji na víkendy svěřovala redakce do výchovy jednu devětsetjedenáctku v záběhu...
Lenze napr. aj na www.pravda.sk je podmienkou prispievania registracia, je tam aj filter na vulgarizmy a nepomohlo. OK, na politiku je sice odbornik kazdy.... ale aj tak sa tam pravidelne vyskytuju diskusne kruzky, ked si navzajom nadava 5 ludi a kaslu na to, ako ich nick vyzera.
Ale hadam ked tu zacneme vecne diskutovat a navzajom so sebou nesuhlasit, tak sa oddeli zrno od pliev :-)
A já su blb... protože jsem to blbě pochopil. >:D Takže jsi měl pravdu, GTI. Vyšší číslo, vyšší IQ. (Tak si říkám, že to se svým mikroautíčkem mám velmi jednoduché, jen 60 koníků.)
No to by tady dost uživatelů muselo být zároveň členy Mensy,to je myslím docela tvrdý požadavek,aniž bych se tím chtěl kohokoliv dotknout.Třeba tomu tak je.Ale osobně bych parametr výkon/IQ trochu zjemnil.Jinak tomuto kroku fandím,uvidíme,co na to fenoméni typu DD.
No, já jako člověk, který má podrobné znalosti anatomie, se tomu až tak nezasmál, protože to je silný nesmysl... Ale když někdo chce mít v Cortiho orgánu přeplňování, tak proč ne, ale na kvalitě příspěvku, dokonce ani slyšení, mu to nepřidá >:D A ono to funguje i v autech. Ne každý dobrý benzínový motor je přeplňovaný ;-)
Nemusíš nám tady předvádět, že děláš saniťáka na Bulovce, Ronaulte. Je dobře, že ses ozval, potvrzuješ, že to rozpětí intelektuální potence tu bude i po registraci. Jinak, někde jsem četl, že není od věci mít smysl pro humor. V té souvislosti jsi mě dost vzal tím, že to turbo v uchu je nesmysl. Tak dík za saniťácko anatomickej pohled na věc... 8-s ;-\
Odtušuji, že o tom, kdo je tu trapný budeš ode dneška rozhodovat ty... :-) Tak jo, saniťáku, bojuj. Jak koukám, ten největší boj ovšem vedeš sám se sebou. To žes ho dávno prohrál, to pochopíš časem.
Ale, prosím Tě, nedělej ze sebe psychologa, který na pár příspěvcích v diskuzi pozná osobu. Na to nemáš, stejně jako nemáš na nic jiného.
Jak s oblibou říkám: Nedostatek iodu je jedna z diagnoz, kterou lze poznat již po přečtení pár příspěvků v diskuzním foru. Ty jsi zářným příkladem onoho tvrzení.
Pracně jsem vypotil,jaká že je registrace.Heslo či co to bylo jsem kdysi dávno umázl,ale jak vidím,cosi ještě funguje, i mozek.Takže první a poslední názor: mám pocit,že registrací se nic nezměnilo.Jeden napíše,že zná anatomii a další mu napíše,že pracuje jako saniťák na Bulovce.Co dodat? Nic.Pardon,tohle(myslím podobné myšlenky) se psávaly i před registrací.Konečně:přečtu článek a dál to končí.Úspora času.Pozitivní věc.Urážení a invektivy budou pokračovat.Proto hezké Velikonoce všem,které baví auta,redakci zvlášť,ať se Vám daří. P.S.: asi je nefér,že mladí kluci,když nemají zveřejněno své auto,nemají právo se vyjádřit či hodnotit.Mně se také nechce sepisovat něco o tuctovém autě,jako je M6.Prostě to jezdí,problémy žádné a co dál...nevím,o čem bych psal.Vše je uvedeno už nyní.Psát totéž stokrát?Tak,není to prémiovka,to už dávno vím,resp.by mi to bylo moudřejšími sděleno,ale mně to nevadí.Takže:naschle. ;-)
obávám se, že o fungování moje.auto jste se dosud moc nezajímal - jinak byste věděl, že pro přispívání do diskusí není nutné nic víc, než být zalogován. Pro hodnocení vozů je však již potřeba mít uveřejněnu recenzi svého vozu. Tato potřeba vyplynula z praxe a myslím, že nikdo z účastníků moje.auto s tím nemá žádný problém (opravte mne, jestli se mýlím). Předpokládám, že pocitu že je nutné mít svou recenzi i pro možnost přispívat v diskuzi pod autem jste nabyl zdejší diskuzí, kde k tomuto bylo některými vyzýváno. K této variantě však nedojde.
Slušnost je odpovědět(byť o 100% překračuji svůj limit příspěvků):
děkuji za upřesnění,myslel jsem hodnocení-mladí kluci,pakliže nemají auto,nebo auto nemají rodiče,nemohou mít svoji recenzi,pak nemohou dávat "desítky"...ale nehodlám radit,natož aby se něco měnilo,co je zažité.To určitě ne.Byť by možná bylo zajímavé,ať kluk napíše:je mi 17,tohle se mi líbí a za 9-když jsem tam nakoukl,působilo to na mne občas zvláštně.Proč by měl někdo obhajovat,že nedal jinému za 10?Pomíjím "snobské"recenze,tuším to byl nějaký černý Mercedes,krásná reg.značka a snobismus z toho přímo tryskal....ale dost názorům....Konec. :no:
No, ja som to zas nebral tak prisne anatomicky. ;-) Ako metafora (volna) mi to vtipne prislo. Naviac zasadene do obsahu tychto stranok , ale aj do vseobecneho pohladu na motory (cim samozrejme netvrdim, ze dobry motor musi byt len preplnovany). ;-)
Jasně, jako metafora možná, ale tak možná od Tebe, případně od Baracudy, T613 a dalších, co se v daném odvětví opravdu vyznají a z jejich příspěvků se člověk vždy něčemu přiučí. Rozplývat se nad příspěvky, které jsou povětšinou jen poetickou onanii, případně jen napadaním druhých osob, to mi adekvátní nepříjde.
Ja si nemyslim ze ide iba o "pateticku onaniu". GTI ma podla mna nespochybnitelny literarny talent. Jednoducho, vie podla mna veci napisat sakramensky dobre. A viac, alebe menej v tom byva skryte nieco hlbsie. Tento nazor zastavam bez ohladu na vznikajuce sarvatky.
To, ze tu dochadza ku konfliktom ma mrzi. Ja som za cele tie roky nemal s GTI-m nijaky problem. Ak sme aj nesuhlasili, dokazali sme si to bez napadania vysvetlit (dokonca aj akceptovat, ze v niecom sme mali iny nazor). Chodim sem, preto ze ma bavia auta, a rozpravam sa o veciach o ktorych je tento server - a to s kymkolvek. Rozhodne nechcem byt nastrojom nikoho voci nikomu. To by som radsej odisiel uplne. Alebo inak - neprislusi mi robit sudcu.
Každý čtenář, co autům aspoň trochu rozumí, má je rád a věřím, že většina z nás je obdivuje tento krok přivítá, protože i moje recenze na moje.auto.cz se stala terčem některých řekněme nevybíravých útoků co otravují život a hlavně zbytečně uráží. A naopak jsme rád, že díky věcné debatě jsme byl schopen zkvalitnit recenzi uznat chybu v údajích, kterou jsem přenesl z chyby v katalogu automobilky.Přeji hezký den všem, co mají chuť rozvíjet, ne ničit... ;-)
Osobně jsem na diskuse prakticky zanevřel už dávno. To čím bývaly pro mne bývaly dříve už je dlouho pryč. Člověk si prakticky na Internetu o svých oblíbených tématech a na svých oblíbených webech nepokecá... ať už je to díky bandě pitomců léčících si bůh ví co všechno nadáváním všem a všemu kolem sebe. Nebo díky restrikcím, které se objevují právě v důsledku chování takových lidí... třeba auto mám jenom služební, proto nemám důvod si pořizovat vlastní, které bych i zrecenzoval. A cizím peřím, kterým jezdím se přeci chlubit nebudu
Opravdu vítám možnost přispívat jen registrovaným, tak apoň bude šance se orientovat v diskutujících a delší dobu sledovat jejich kvalitu a následně je nebrat v potaz. Jediné, co bych ještě přidal, je možnost diskutovat v moje auto jen těm, kteří mají vloženo své auto.
K tomu moje auto... Sním o chvíli, kdy největší registrovaní kecálci v čele s GTI vloží na moje auto i svůj vůz a tím dostanou jejich příspěvky konečně nějakou kvalitu. Můžete namítat, že já vloženo také nemám, ale již jsem to zmínil proč. Auto mám aktuálně po drobné nehodě a opravovat se bude až na jaře... a vkládat fotky auta s zapučenými dveřmi není to pravé ořechové.
ALE, proč TECHNICKÝ PROBLÉM? Nevím, zda je to jen můj problém, ale jakmile se přihlásím, tak při kliknutí na jiný článek mě to v 80% znovu odhlásí, takže se musím hlásit znovu. Používám Operu. Tak se ptám redakce, zda by se s tím nedalo něco dělat?
manželka:myslím si, že tvůj problém je právě v té opeře.občas mě taky vypeče a proto mám nainst.víc prohlížečů a střídám to.vyzkoušej jinej prohlížeč a když to nepomůže pak žádej pomoc tady .... ;-)
Co byste chtěli od prostého lidu, že? O redakci si nedovolím pochybovat, nezpochybňuji Vaši slušnost ani profesionalitu. Ale to máte jako s fotbalem nebo pivem. Je to prostě přitažlivé a jednoduché, tak se kolem toho točí spousta jednoduchých existencí. Jsem všema deseti pro, nicméně snažit se o konstruktivní debatu v anonymním prostředí internetu je úsměvné :-) Já tvrdím, že pokud za svá slova nenesete přímou neanonymní odpovědnost, pak tato slova nikdy nebudou mít váhu. Čili ani tento můj příspěvek ji nemá, pokud ho nepronesu někde veřejně, třeba na srazu Auto.cz;-)
a Vám někam zmizel?
My mu sice říkáme "hate-list" - ale v tom snad problém nebude.
Každopádně už to zanedlouho bude rok, co je pořád na stejném místě - ve správě Vašeho účtu je "Hate-list" a tam je výčet těch nešťastníků, které hodláte ignorovat. Přidat na toto místo můžete kohokoli tak, že v nějaké diskusi kliknete na jeho nick a na zobrazené uživatelově kartě klinete na 'Zapsat uživatele na "hate-list"'.
Díky za reply. Takže on prostě zase jenom nefunguje. ;-\ Mám v něm ode dne, kdy jste ho zavedli, jednu osobu; ale docela bežně se mi komentáře toho člověka zobrazují. (Ano, když jsem přihlášený.)
edit: Mea culpa, hate-list samozřejmě nezmizel, já si jen nevšiml menu vlevo. Každopádně to funguje docela sporadicky. Jsem přihlášený, a vidím komentáře od dotyčné osoby; tak se jdu podívat, co je s tim ignore-listem, NIC NEZMĚNÍM, a když se vrátím do diskuse, najednou vše funguje. (Není to poprvé, kdy se mi tohle stalo.)
to mne mrzí a zároveň zajímá - o problémové funkcionalitě této služby nic nevím. Právě jsem zkoušel tuto funkci (pro kontrolu) pod několika účty a žádný problém jsem neshledal.
Tohle téma by asi bylo lépe probrat mimo diskuzi - je to taky trochu OT a nerad bych jako admin sám takto "hřešil" :-) … navrhuji SZ nebo mail.
Obávám se, že některé věci se nezmění. Většina flamerů už stejně má registraci a nepřestanou se svými útoky ani tak. Zejména útočnost některých lidí vůči nicku GTI... je to marné, je to marné, je to marné.
Když mi kapsář šáhne po peněžence, a bude mít tu smůlu, že ho načapu, tak o 15s později MichalPolan uvidí, jak jeden halama mlátí nějakýho chudáka... A náš MichalPolan bude mít ihned jasno o viníkovi - ten halama je prostě agresivní jedinec, kterej si dotyčnýho vybral namátkou, nejspíš aby si vyléčil nějakej komplex.
Hmmm... tak tohle teda kulhalo na obě nohy.
GTI málokdy ve svém prvním příspěvku otevřeně někoho napadne, ale okamžitě se najde dost aktivních blbců, kteří napadnou GTI. Takže bych to spíš přirovnal k situaci, kdy někdo omylem více strčí do druhého v tlačenici a ten do něj začne bušit jako do vrat.
Podle tebe je GTI někdo, kdo v tlačenici omylem strčil do někoho jinýho. Podle mě je to někdo, kdo do ostatních strká cíleně, navíc v poloprázdnym metru, a asi to považuje za něco normálního.
Ty ses rozhodl, že si tu hodně lidí namátkou vybralo jedinýho, aby zrovna do něj kopali. Asi máš velkou víru v náhody... Ovšem daleko přirozenější vysvětlení situace, kdy lidi na něčí komentáře reagujou podrážděně/otráveně/znechuceně, je, že toho jeho "nechtěnýho strkání" maj plný zuby. :-)
Podívej se níže - Bench se snaží diskutovat, v odpovědi se mu dostane poučení, že se musí učit žít. Ale to nesplňuje definici otevřeného napadení, takže to nikomu nemůže vadit, viď? >:D
Ano, je pravdou, že GTI v prvním příspěvku z 60% nenapadá. Ale pokud mu kdokoliv začne odporovat, nedejbože kloubnými argumenty, tak GTI reaguje ihned urážkou, že by si měl jít hrát s matchboxem, na playstation, že to bylo označení na zlatý ventilek... a těch jeho řečnických urážek je daleko a daleko více. Přitom GTI nemusí použít fakta, stačí jednoduše nadávat a někteří, kterým se to hodí, to prostě berou. Už v tom nehledají nějaký faktický základ, zdroj ingormace, argument, či něco, co by jeho příspěvek stavělo do roviny diskutujícího na AUTOMOBILOVÉM foru.
Máš a nemáš pravdu. GTI má možno proste pocit, že má vždy pravdu. A ak s ním niekto nesúhlasí a príliš mu protirečí, dopúšťa sa aj urážok. Netreba niekoho častovať nadávkami, stačí sa zmieniť o jeho nedostatočnom rozhľade či obzore a ukáž mi jedného, ktorého by to nevytočilo.
Myslím, že často si za rôzne urážky a osobné invektívy na jeho osobu môže GTI sám. Aj sršne bodnú, ak im niekto pichá do hniezda. A najmä platí staré známe: "trafená hus zagága". Nie je potrebné nejaké zosmiešnenie alebo poníženie osoby adresovať. Postihnutí sa vždy ozvú. Preto by tak GTI ako aj jeho rivali, medzi ktorých sa tiež občas počítam, (a tiež všetci potencionálni hádači a nadávači) mali svoje príspevky najprv 3x po sebe prečítať, a až potom kliknúť na lačítko "Odeslat příspevek".
Je smutné, že aj v tejto diskusii, ktorá vznikla k snahe redakcie očistiť tento server od balastu, sa takmer ihneď objavili dve dlhé žlté polia flame...
Tento krok redakcie podľa mňa príliš nepomôže, alebo len načas. Nakoniec si možno tak ako inde budeme vstup do diskusie platiť.
Což nepomůže také, neboť lidi jsou ochotni platit i za nesmyslné online hry. Jediné co pomůže, je dát těm výtečníkům lekci a prostě je odstavit. Snad budou mít více inteligence než jeden nejmenovaný slovenský přispěvatel a poučí se
No hej, Daniel, to je už skoro legenda...
Ale ako si si určite všimol, aj v tejto debate stojí na začiatku nie príliš sympatických výmen názorov GTI. Náhoda? Povedal by som, že nie. Píše štýlom, ktorý sa často niekoho dotkne. A čo spravíš? Zakážeš mu písať? Ak sa tu pár dní neobjaví, korenie v jeho podobe takmer chýba.
Nikdo není nenahraditelný, to je bohužel krutá pravda. Jak jsem navrhoval adminovi, možná by stačilo zavést systém:
budeš jednou označen jako flejmista, bude to takové tytyty
podruhé distanc na týden
potřetí na tři týdny
po čtvrté čtvrt roku?
Myslím, že je to ten nejlepší možný systém. Kdo je inteligentní tak se poučí, kdo ne skončí. Když to pomohlo některým výtečníkům co zde kdysi působili, tak co by to neplatilo na jiné?
No to je zase raz spásny nápad, áno zabránime flamu a spamu tým že sa prinútime registrovať, no čo regol som sa za minutku a to isté môže spraviť hocikto takže nechápem komu týmto pomôžete...p.s. pre redakciu, čo to bude nabudúce, mesačný poplatok za možnosť prispievať do diskusie? ;-\ :no::no::no:
Pro možnost diskutování na Seznamu se musíš nejen registrovat, ale poslat SMS (tedy zaplatit za to). Proč by tedy ne? Jsou mnohá diskusní fora, kde se registrace neodbyde vložením nicku a hesla. A mnohde příspěvky i po zásazích moderátorů mizí, pokud jsou totálně mimo téma, nebo urážlivé. Opět - proč ne?
Jde o to, že z jednoho tel. čísla můžeš zaslat například jenom jednu registrační SMS. Když ti pak zablokují nick, tak abys od někoho sháněl na půjčení telefon... prostě tři koruny za registraci nikoho nezabijou a znemožníš tím zakládání více nicků...
Aha, o takomto riešení som nevedel, ja som mal na mysli tvrdé spoplatnenie, 5 stovák mesačne a tak. Jedna SMS nikoho nezabije ale kopu ľudí určite odradí, a nemyslím tým len spamerov
Tohle je naprosto zcestný pohled, protože registrací se skutečně odfiltruje drtivá většina těch, kteří o rozumnou diskusi nemají a nikdy neměli zájem. To není žádný hokus-pokus redakce, to je už jinými weby dávno ověřená věc - vím mimo jiné z vlastní zkušenosti.
Zdravim!!! Tento prispevok sem davam len preto, aby mi nejaky inteligent v najblizsom case nenadaval, ked niekde hodim svoj prispevok, len preto, ze som sa zaregistroval len dneska... Spravil som to preto, ze tato diskusia nemala moc zmysel, kedze som prednedavnom nieco skritizoval a bol som v momente odfajceny, ze som "neregistrovany debilko". Auta su moja najvacsia zaluba, len aby si niekdo nemyslel, ze som dosiel vyvolavat hadky... ;-);-);-) Tiez si myslim, ze sa kvalita a uroven diskusie zmeni, lebo nikdo asi neni taky zakomplexovany, aby sa registroval x-krat len preto, aby mohol niekomu nadavat...
Dnešní diskuse zcela potvrdila můj názor, že se zde scházejí na pokec staří známí a soutěží mezi sebou v diskusích. Už v dávných dobách to byla bohulibá činnost, která tříbila myšlení i slovní projev. Taky je člověk většinou rád, když potká někoho jiněho a může si s ním vesele i nevesele pošpásovat. Že tady jde o auta tomu už věří málokdo. Když se chci něco dozvědět, tak se kouknu na diskusi k určitý značce. Tady většinou každý hájí tu svou a někdy i za cenu větší než velkou. Přiznám se, že já taky. Je to jako ve fotbalu, taky na svůj klub nezanevřu po první blamáži (většinou ani dalších a dalších). Takže chlapci do toho a trénujte závity ať je zase co číst a nemusím tupě zírat jen plochu monitoru s blonckou pod palmami.
Tak jsme si to tady opět pěkně napsali. Někteří z nás dokonce posunuli diskuze skutečně k vybranému klubu vlastníků aut. Je to jasné, povinně musíme uvěřejnit na Moje auto svá auta. Kdo má víc, dá dle výběru. Minimum je alespoň jedna kára. Údajně se dále zřídí podsekce RC model, tihle vlastníci, ti budou moci používat smajlíky s výjimkou palce dolů a brejlovce. Poslední podsekcí bude "angličák" (zn. foto nutné). Majitel takovéhoto auta bude naopak muset užívat jenom smajlíky, a sice - smějící se a palec nahoru. Počet palců v příspěvku určuje, jak daleko je od jeho autíčka vzdálen kolegův vůz.
Konečně tak budeme moci mindráky, komplexy a charakterová negativa v globálním pojetí vůbec poslat do věčných lovišť. každému bude všechno jasné, každý bude všemu rozmět a každý, a to je hlavní, bude moci každého poslat do pr...ázdna. A o to jde zejména, ne?
Představuji si to takhle. Kolega s nikem x5 například napíše - Mám ixpětku, je to dělo. Někdo s yarisem (nesmí kritizovat ale zároveň nemusí chválit) odpoví - hm. A bude to. kolega s nikem Fabia RC ten to bude mít těžší, ten napíše - Jo, dobrý a přidá půlpalec. Aby se jako neřeklo. No a nejhorší na tom bude "angličák" ten dá tři palce dolů a doprovodí slovem - jsi prase. Ovšem tím překročí pravidla, neboť jak už všichni víme, angličák musí jen chválit. Za to dostane flastr. Jaký? No to nevím, třeba bude muset za trest na diskuzi lhát. Představuji si to takhle - S nickem "angličák sierra" napíše - valím jednoho nebo dva astony, teď si to nepamatuji. Kolega RC odpoví - nelži. Pořádek udělá až ixpěťák, ten dá dvakrát palec nahoru, jednou mrkne a odpálí se svou ixpětkou do dáli. Ti dva skončí soubojem. Vzájemně si vypíchnou voko. RC anténou od ovladače, angličák párátkem co žmoulá mezi zuby, aby vypadal starší. No... a je to. To by bylo, aby i takoví zhůvěřilci jako je referentík Yaroukh či saniťák Ronault nakonec nebyli na diskuzi spokojeni.
Já budu spokojený tehdy, pokud takoví zakomplexovaní jako Ty, přestanou napadat osoby, které jim oponují. To mi bohatě stačí. Je totiž velmi jednoduché si na foru hrát na znalce aut, milionáře, vzdělance, mistra volantu a motoristického boha, ale realita je zdaleka někde jinde. A právě ono moje auto je nákuk do pisatelovy reality. Dokud čtenáři ten nákuk o Tobě nemají a dokud jsou Tvé články a příspěvky jen lyricko-epickým dílem, tak jsi stále jen na úrovni žvanila.
Až budeme na zábavním serveru nebo herním, tak pak prosím, tam ať si každý hraje na cokoliv. Tady jsme pořád na www . auto. cz, což je nepletu-li se server o autech...?
V tvém obzoru chápání světa rád tím žvanilem zůstanu, saniťáku :-) Těžce bych dokonce nesl být tebou nedej bože respektován. To bych považoval za svou diskuzní prohru. Naše patra jsou každé úplně jinde. Tedy, abych byl přesný, mé patro a tvůj bahenní, nudný, jednoměrný suterén. Neboť jsou ti, co umí. A pak jsou ti, jako jsi ty... mistři nul, principálové ošmajdaných charakterů a kašpaři zajatí ve vlastních bludištích... Na stropě tvých trámů tančí svět sambu. Svět světla je ti navždy odepřen... Jak bys tohle mohl vědět? Ty, zajatec tmy.
Už ho nechej GTíčko. Mám samo na mysli Ronaulta.
Jó sranda muši byť, ale vždy je třeba vědět, kdy se má přestat.
A to, mám pocit ty někdy nezvládáš.
Jinač O.K. Perme se o názory věcnými a pravdivými argumenty, nelžeme, nepleťtme si diskusi s dealerstvím a nedělejme si z toho agitaci naší ( tedy jen někoho jestli vůbec ) práce.
Respektujme názory druhého a ikdyž napíšeme blbost, jako že to nevíme nebo jsme hloupí, nezesměšňujme.
Nechci, aby to vyznělo směšně, volám po kultivovanosti. :-):yes::-!
Satisi, díky za podporu, ale myslím, že tato existence, mne opravdu nemůže rozhodit.
Již na základní škole jsem neměl rád některé mé spolužáky, kteří si dokázali vymýšlet neskutečné historky o tom, jak jsou jejich tatínkové bohatí, jaké mají auta, co dostanou k Vánocům atd. Smutné je pozorovat, že někteří ani v dospělosti z tohoto nevyrostli a jakmile se jim naskytne situace, kdy mohou bez problému lhát a vymýšlet si, tak to musí využít. Proto pohoda a jazz :-!
GTI, to je ale snůžka prázdných a nic neříkajících vět >:D Tak tedy jsem rád, že jsem ten bahenní suterén, to mě činí šťastným, protože měl-li bych asi jako Ty být internetovým žvanilem, kterému patří půlka světa a jen a jen on je ten nejlepší, vlastní hromadu aut, řídí jako král, jen on si umí vychutnat jízdu, jen jedna značka má pro něj smysl, jen on může tvořit třídy a škatulkovat lidi, jen on je žijící modlou všech motoristů... a tak bych mohl v Tvé ničím nepodložené samochvále, která smrdí i přes internet, pokračovat až sem, to raději zůstanu v onom mém nudném bahně. A je mi tady opravdu dobře :yes:
Víš jak, my saniťáci, jak sam říkáš, si dnes žijeme nad míru dobře.
Ronaulte, co tě štve? Tady se diskutuje o autech, jak už tady zaznělo všichni jsou si tady rovni a nebudeme tady ohýbat pravdu podle toho co mám v garáži.
Čti příspěvky a sám si rozliš, které jsou pro tebe přínosem, které dávají smysl, ze kterých je cítit zkušenost. Nebo budeš zkoumat nicky a číst jejich příspěvky podle jejich káry? Nebuď směšný...
Mno..co ho štve zcela chápu. Přesně jak napsal -- postačilo by, kdyby člověk co nepovažuje vtip druhého za až tak vtipný, nebyl okamžitě urážen saniťáky a kdesčím..toť vše.
Co mě štve? To jsem snad vyjádřil hned na začátku ;-) Dokonce jsem nepoužil ani označení "štve", ale zřejmě jsem pár lidem mázl pravdu do očí a za pravdu se bije.
Také se zde nebudu pouštět do kritiky Daewoo Lanos, protože jsem žádného Lanosa neměl a neřídil. Natož abych kritizoval majitele těchto aut.
Máš pravdu v tom, že kvalitu příspěvku si dokážu odvodit sám, ale jakmile na něj reaguji, že s ním nesouhlasím, tak dostanu salvu urážek... tak asi je něco v nepořádku, ale že by to bylo na mé straně?
Tak cos napsal mi přijde dost mimo:"Také se zde nebudu pouštět do kritiky Daewoo Lanos, protože jsem žádného Lanosa neměl a neřídil..."
To znamená, že když mám pouze jedno auto a žádný jiný jsem před tím neměl, tak jako nesmím ostatní auta kritizovat? Musím je jen chválit, aby to nevypadalo... To už je opravdu na psychiatrii. Je to stejná paranoa, jako když každej Landovi 15 let po rozpadu Orlíku cpe, že je skinhead a za vším, co dělá vidí nacistickou symboliku.
Takže milí Ronaulte, jak jsem psal, za svými názory si stojím a budu si kritizovat jaký auto se mi zachce, protože máme (zaplať pánbůh) demokracii.
A auto je jen auto (čti spotřební zboží-koupíš, použiješ, prodáš), takže nesuďmě lidi, ale opravdu jen ta auta. Už jsem se tu setkal s názorem (a bylo to naznačeno i zde), že kdo má krásný nový a nedejbože dražší auto, tak je to automaticky zamindrákovanej člověk, co si musí něco dokazovat a nebo snob. Zvláštní, že tenhle názor maj lidi s levnejma autama. Když má někdo levný auto, tak taky o něm automaticky netvrdím, že je chudák, holota atd. Ale když se mi jeho auto nebude líbit, tak mu ho přece nebudu chvlálit a klidně napíšu (a to jsem taky párkrát udělal třeba u Loganu), že se mi to auto prostě nelíbí a podle mě to je hnusná krabice. MŮJ NÁZOR TEČKA
"Když má někdo levný auto, tak taky o něm automaticky netvrdím, že je chudák, holota atd." - Protiřečíš si, není to tak dávno, co jsi označil kupce Loganu za socky. ;-)
A pokud jsi ten příměr nepochopil, že se jedná poté o zcela jinou kvalitu příspěvku, tak to je pak těžké. Samozřejmě, že například o Tobě vím, že máš pseudoterenní auto, stejně jako jsi pseudoznalec aut, ale je na Tobě dobré, že to i přiznáš a na nic si nihraješ, za to máš odemne :yes: (jediné)
A v čem se lišíš od tvého úhlavního nepřítele? Jakmile nesdílí někdo tvůj názor, hned je to letušák a má pseudotereňák, a tak musí mít pseudonázory. Díky lidem jako jsi ty je zbytečné udávat cokoliv o sobě. Tebe totiž názor ostatních nezajímá.
Kvalitu příspěvku?? Na kvalitní příspěvek musíš mít mozek ne auto. Něco jiného je, pokud si vyměňuješ zkušenosti o konkrétním voze. Ale na všeobecné diskuzi je úplně jedno co máš ve své stáji.
Ale Hory pracuje jako letušák (je nějaký jiný překlad slova steward?), tak to prostě je a co na tom? Jakmile někdo nadává majitelém Loganů do socek, tak to o něčem svědčí.
Caliber je pseudoterenní auto - není terenní (pokud nebudeme počítat cestu k chatě), i když si na svalnatých tvarech staví.
Pokud jsi četl můj první příspěvek a ne ten, který překroutil GTI do podoby jemu se hodící, tak víš o čem mluvím, proto mi nevkládej do úst slova někoho jiného. Děkuji.
Dík, za podporu. Pravda je, že steward sem, to jo, ať si tomu někdo říká letušák - I don´t care. Jinak jestli si někdo myslí, že je Caliber pseudoteréňák - dobře, nechme ho při tom. Stejně jako Logan je pro mě hnusná krabice. Ale zajímalo by mě, proč si kolega Ronault myslí, že jsem pseudoznalec aut...
Jak si to někdo vůbec může dovolit říct, to mi hlava nebere! Já nebudu stejnej a nenapíšu, že v tom případě si myslím, že je Ronault naprostej nabubřelej ignorant s inteligencí prázdnýho odpadkovýho koše! :-!
Souhlas, akorát jsem se tak koukal na ostatní diskuse a bohužel polovina příspěvků je opět plná invektivů a vzájemného osočování... A pořád známý "firmy". Ronault, GTI... Takže kdyby prošel návrh na dočasnou blokaci, tak by "pánové" měli asi pořádnej problém, bo by si nemohli ulevovat před internetovou veřejností na tomto serveru.
Tak já nevim, ale připadá mě to tu nějaký podivný. Registrace proto, že jako anonym nemůžu napsat svůj názor? Setkal jsem se s tím párkrát v reakci na můj příspěvek ve smyslu, že jsem zbabělec, když musím napsat anonymně o renaultech, jaký to jsou šroty a schovávám se za jakousi zeď. Vždyť je to můj názor, nebo zkušenost a mě to nedělá problém zopakovat i osobně (i když nevím proč) a ještě přidám po přečtení pár příspěvků, že pár místních nadšenců "francouzké krásy" má tady takový to socialistický myšlení. Češi mají v tom nařizování, buzerování a uniformování ostatních asi nějaký světový patent.
Přátelé, bavím se. Už nějakej ten rok diskuzi na auto.cz sleduju, sem tam se rozhoupu sám pár řádků přidat. Před jistou dobou jsem se poněkud stáhl - právě z důvodu, kterej redakci vedl k usměrnění diskuze: příspěvky byly čím dál míň o autech a čím dál víc o "lidech". Doufejme, že se toto omezení projeví jako pozitivní krok. A nad čím že se to teď bavím? Bavím se, že po takový době jsou tu lidé, kteří neustále budí vášně. A lidé, kteří i přes své zjevné vzdělání nejsou schopni se povznést a uvědomit si, že sedí před počítačem ve svým obýváku a těmi pár žlučovitými řádky svět (a ani GTIho) nezmění. Složme zbraně a bavme se o autech. A nebo ještě lépe: Bavme se. ;-)
pro ty, jež se navzájem nemohou vystát tady znovu uvádím, že v rámci svého účtu můžete využít funkce "hate-listu" - tedy soupisu jiných registrovaných uživatelů, kteří Vám nestojí za pozornost a jejichž příspěvky Vám "krátí život". Důsledkem zápisu jedince na "hate-list" je mimo jiné to, že příspěvky tohoto budou pro mne skryty. Využití této funkcionality by myslím mnohým zde prospělo.
… a ještě připomenu další funkci - pokud máte potřebu někomu sdělit svůj názor, jež není nutné prezentovat všem čtenářům diskuse - použijte prosím "Soukromých zpráv". po kliknutí na "nick" autora příspěvku, se zobrazí jeho "karta". Na ní je možno kromě přidání tohoto jedince na Váš "hate-list" nebo naopak mezi "Přátele" také možnost poslat mu "Soukromou zprávu". Přehled jak poslaných, tak přijatých Soukromých zpráv najdete v editaci svého účtu a o existenci nových SZ jste informováni také v záhlaví stránky - vedle informace o Vašem zalogování.
Pochybujem že niekto zo znepriatelených strán využije pri výmene názorov súkromné správy. Totiž podstata diskusného flamu je dokázať celému svetu že "ten druhý" je blbec a "JA" som génius..tak to proste je..hovorte si čo chcete
no, tím ale prezentuje svou malost a nezájem na prosazení svého názoru - tím si takový účastník veřejného duelu jen snaží opečovávat své ego takovou exhibicí na veřejnosti a ne přesvědčit protivníka o meritu věci.
Nechci být za šťouru, ale správnější by bylo, kdyby ve vašem nicku byl odkaz na auto.cz. to že jej máte v kartě nic neřeší. A vaše autorita je tak někde úplně jinde.
prozatím jen tu, že se výčet uživatelů (které máte mezi přáteli) zobrazí při psaní SZ jako možní adresáti psané SZ. Do budoucna by se mohli odlišit (např. barevně) příspěvky těchto uživatelů apod.
U psaní SZ se v levé části okénka vypíší nejprve uživatelé z Přátel, potom ostatní uživatelé se kterými jste už pomocí SZ už komunikovali a můžete pomocí check-boxu zatrhnout toho nebo ty, kterému/ým právě tuto psanou SZ chcete poslat.
Člověk odejde na pět, šest hodin na třídní sraz. Vrátí se zpět a ejhle vidí, že děcka se zase bili o to kdo má lepší bábovičku. Člověka to ani nebaví číst. Hlavně dělejte všichni tak, ať se vymýšlí nějaké další překážky k diskuzi. Rozčílil tě GTI/Ronault/Xyz natolik, že se neudržíš? Vypni to, jdi se projít, až se uklidníš tak se vrať zapni to a kašli na něj. Pro mě je nálada příliš cenným materiálem na to, abych si ji kuavil nějakým..
Všichni máte kecy o tom, jak diskuze klesá a kde by co by, ale snaha o zlepšení? Ale kde že! Hned se musím připojit do hádky, hned si musím přisadit, hned musím na něj reagovat.
Naprostý souhlas a pochvala trefného přirovnání (sice asi s překlepem, ale vem to čert).
Pánové a dámy, prosím Vás, věnujte se v diskuzích pouze autům a věcem kolem nich. Nejsem asi jediný, koho nebaví číst Vaše "blafy, jestli někdo tohle nebo tamto".
Chtel bych podekovat redakci za jiste spravny krok. Jiz z principu nemam rad anonymni vykriky. Anonymni prispevky jsou pro me vykriky ze tmy, davove pokriky, ktere vetsinou maji za cil vyvolat negativni reakci. Nemyslim, ze kdokoliv s cestnou myslenkou ma problem se pod ni podepsat.
Zde jde o diskuzi a osobne chci vedet s kym ze diskutuji. V realnem svete se pri diskuzi divam do oci tomu s kym prave mluvim. Na internetu toto zastupuje uzivatelske jmeno, neboli nick.
Zde diskutujeme na tema automobilu a automobilismu. Je mi osobne jedno, kdo vlastni jaky automobil. Nezajima me jezdi-li ten ci onen kolega diskuter autem, vlakem, nebo na kole. At je kolegovi 20 let nebo sedesat, jeho nazory mohou byt i tak velice cenne. Chci zde diskutovat s cestnymi lidmi a cestny clovek se pod svuj nazor podepise.
Vrele dekuji redakci.
je škoda že redakce byla dohnána až sem , ale vůbec se jí nedivím - poslední dobou sem také už nechodím tka často jako dříve, ne kvůli obsahu a kvalitě článků, ale kvalitě a obsahu dizkuzí které jsou plné nadávání, osočování některých prapodivných lidí , nehledě na to že někteří mají pocit že jen oni mají pravdu a musí ji vnutit všem okolo čímž trpí celá diskuze a úroveň serveru ... tak snad toto aspoň trocu pomůže ... :yes:
Nebyla uvazovana myslenka, kdy by bylo mozne hodnotit prizpevky tez uzivateli? Byl by nastaven nejaky hodnotici prah a az na zaklade vicero reakci by doslo k oznaceni prizpevku a moznost jeho skryti. Predstava je, ze by byl/y atribut/y napriklad "flame" ci jeste "blabol" a pokud by uzivatel chtel, mohl by si zapnout bud vse nebo prochazet jen prizpevky, ktere nejsou nijak negativne oznaceny. Nabizi se i atribut "souhlas" pro prizpevky, ktere budou mit pro uzivatele urcitou kvalitu. Porad by to odrazelo nazory uzivatelu navstevujici server, ale alespon ty nejvetsi extremy by tak bylo mozne odfiltrovat...
Jsme snad ve školce, abychom se hodnotili? Tvůj názor je dosti naivní, protože zde je několik soupeřících "klanů" a jen málo nezávislých. Stačí se orientovat podle nicků, je to přehledné a okamžité. Pokud si myslíš, že je zde nějaký flame, tak ho nahlas administrátorovi. A ten ať posoudí zda to je či není. A blábolíme tady všichni, neb těmi bláboly se posouváme vpřed. Jeden blábolí druhý mu to objasní, a hned je o blábolila méně.
nebo snad chceš že si budeme diskutovat ve stylu:
XYZ má 40stupňovou převodovku. Ano máš pravdu jen bych upřesnil, že musíš do ní zásadně používat rybí tuk. Vcelku nuda.
Diskuze je od toho, aby se zde diskutovalo. Já se zeptám, ty nebo někdo jiný mě opravíš a naopak. Pokud budeš ignorovat bláboly je diskuze o ničem, protože postrádá smysl. Myslím, že zde nejsme na idnes a novinkách, ale abychom pokecali o autech s našimi virtuálními přáteli a kolegy. Na ty ostatní je tu hate-list
Zpětná vazba? Myslíš jako to, že jednotlivé "klany" se budou mezi sebou hodnotit negativně? >:D
Nebuď naivní prosím tebe. Nikdo se nezmění, protože dostal trojku nebo pětku. Vzpomeň si na DD, ten tady dostal kapky od všech a změnil se? Nezměnil. Myslíš, že se změním já, GTI, Wolff, Dinar jenom proto, že mi někdo neznámý dal špatnou známku?
Pokud ti chybí známkování, tak se vrať do školy, já jsem už na známkování starý. Já budu radši, když mi někdo vyvrátí nebo potvrdí můj názor, proto tu jsem. Pokud tě někdo štve, tak od toho je tu hate-list a tlačítko nahlásit administrátorovi.
1) Ty "klany", se kterými tu operuješ, jsou Jenom Tvoje Teorie.
2) Nijak jsem se do tebe nenavážel; tak se teď laskavě mrkni, co jsi vyplodil. Dobrý, co? (Ne že bych se kvůli tomu rozbrečel, ale těžko můžeš mentorovat a pak plodit tohle. 8-s )
3) Opravdu si myslím, že známkování je rozhodně lepší zpětná vazba než ignorování (což je zpětná vazba mizivá)... Nějak na ty zpětné vazby prostě věřím; a to nejen v diskusích.
4) Nechápu, jak _tvůj_ názor na "známkování" koliduje z možností konfrontovat vlastní názory s ostatními...? Můžeš mi tu konstrukci nějak objasnit? Implikuje taková fičura zakázaní psaných reakcí?
5) Známkování řekne, co si o komentáři myslí ostatní; tedy i ti, kterým něčí výlevy už dávno nestojí za psaní reakce a živení flamu; ale přesto by rádi ostatním poslali touhle cestou vzkaz.
6) Fakt, že zrovna tebe názor ostatních na konkrétní komentář nezajímá, bledne ve světle skutečností, že hodnocení je fičura dost rozšířená a (hlavně!) v praxi uživateli opravdu využívaná.
6) Díky za starost; ale hate-list používám od doby jeho zprovoznění přesně na tu osobu, kvůli které byl zaveden. (Bohužel funguje jak se mu zachce.)
Podtrženo sečteno: tvoji evidentní _averzi_ vůči známkování opravdu nechápu, a myslím, že je těžko obhajitelná. 8-s
Jestli sis nevšiml "klanů" tak nevím.
Nijak se do tebe nenavážím ani se o to nepokouším. Možná volím ostřejší formulace než si zvyklý. Pokud se tě to dotklo, tak se omlouvám. Známkování ničemu nepomůže, jediné co pomůže je dočasná blokace jeho účtu. A ano myslím onu konkrétní osobu. Již několikrát byl označen za flejmaře a to je tak vše co se stalo. Myslím, že to svého času bylo použito na dCi a na Šviháka, a oba dva se proměnili. Pokud v této debatě chceš pokračovat tak bych to dal přes SZ nebo email.
Něco v tomto směru chystáme. Zamýšlená funkcionalita je hodnocení příspěvků pomocí palce nahoru či dolů, čímž se autorovi přičte kladný či záporný bod a kvalita tímto určená se bude zpětně projevovat u příspěvků tohoto autora vypsáním jeho "aury". Tento princip je používán například na webu www.lupa.cz . Potom by se dala takto určená "kvalita" uživatele vztáhnout i na grafické ztvárnění jeho příspěvků - například tak, že ti s hodnotnou aurou by měli příspvky prezentovány větším nebo kontrastnějším písmem a naopak.
Zatím však nejsem schopen říct, kdy tato funkcionalita přibude.
Proč se nemůže udělat tento princip. Administrátor označí na základě stížností příspěvek (nebo dle svého uvážení) jako flame. Přispěvatel dostane distanc na jeden týden, při druhém přečinu na dva, při třetím na měsíc. Proč to neudělat takto?
Nebo máme neustále v kůži chu´t lidi kádrovat?
protože rozhodování jedním nemusí být správné - daný jedninec při sebelepší vůli a s čistým svědomím při svých činech může mít prostě jiný názor než 90% ostatních a z jejich pohledu rozhodovat špatně. A je potom dobré uzpůsobit vše názoru tohoto jednotlivce a nebo nechat rozhodovat vetšinu? Samozřejmě - na našem webu si můžeme my sami rozhodovat o tom, co a jak - nicméně chceme dát i tento nástroj do jisté míry všem.
Tak od toho tady máme snad možnost nahlásit to administrátorovi. Tak by stačila úprava, kde by bylo vidět kolikrát byl daný přispěvatel nahlášen. například by se vedle mého nicku ukázala v závorce určitá číslice. Při určitém počtu nahlášení bych dostal distanc. Samozřejmě na Vás by bylo uznat, či neuznat oprávněnost stížnosti. A samozřejmě trestné body by se po určité době umazávaly (kdybych sekal dobrotu).
Systém známkování je zde podle mne neuplatnitelný, neboť se pouze ukáže, který "klan" zde má momentální převahu. Sám přece vidíte, že tady to funguje na řevnivosti jednotlivých značek. Neutrálů by jste zde napočítal na prstech jedné ruky. Bohužel.
klan neklan - to je přece z pohledu většiny jedno - pokud se každý může vyjádřit a jeho hlas je brán vážně - je to podle mne nejlepší způsob záznamu "hlasu lidu". Nakolik potom kdo dá na tento hlas lidu je jen na něm. Klidně berte za autoritu i uživatele s nulovou aurou - pokud Vás přesvědčil o svých kvalitách.
To je ta chyba. Ignorujete fakt, že zde existují ony skupinky, které já označuji klany.
Většina zde není, jsou tu jen dny kdy tady má početní převahu určitá skupinka lidí.
Z dlouhodobého hlediska je jedno, že jsou nějaké dny, kdy je něco tak a jiné kdy je to jinak - prostě kdokoliv může/nemusí ohodnotit jeden konkrétní příspěvek kladně či záporně a poměr těchto hodnocení se průběžně bude projevovat jako ona aura. A ta má odpovídat vnímání tohoto uživatele ostatními. A tady to je vztaženo na kvalitu jeho příspěvků. Tato funkcionalita se dá ještě do budoucna ladit a kombinovat s dalšími funkcemi - např. pokud označím dejme tomu 30 příspěvků jednoho uživatele palcem dolů, tak se tento automaticky octne a bude držet na mém hate-listu a jednak už mne nebude rozčilovat, protože jeho příspěvky mi budou skryty a "druhak" už tím pádem už mu nebudu moci dávat další palce dolů a dále tak znehodnocovat jeho auru. … to byl jen příklad dalšího možného vývoje.
Dostáváme se do debaty, kterou není vhodné vést pod článkem - netýká se přímo tématu - navrhuji případné pokračování např. mailem nebo SZ.
V červeném proužku s "drobečkovou navigací" a přihlašováním nahoře každé stránky se úplně vpravo objeví zkratka SZ a číslo určující počet nových soukromých zpráv. Kliknutím na tento údaj skočíte přímo do svých soukromých správ ve správě Vašeho účtu.
Tak koukám, že se asi nebudu bát přijít o body jako řidič, ale i jako internetovej uživatel... Všechno jenom né trestný body, to je už fuckt moc... Mimochodem, jak to vypadá, tak to SCI-FI z budoucnosti, kde byl člověk tak pokrokovej, že skoro nic nesměl a všechno se hlídalo, se nebezpečně blíží realitě.
Přestali byste, pánové, laskavě s tím vaším verbálním vyměšováním? :no:
Docela by mě zajímalo, jak zaručíte objektivnost hlasování, nebo hodnocení nějakého příspěvku. Všelijaké hodnocení a koláče sledovatelnosti v našem státě vyvolávají různé emoce a zneužití hlasování ho za pár dní odsoudí k zániku, nebo ho přestanou diskutující akceptovat. Ze všech směrů mě pořád vychází, jako nejjednodušší na nějakýho dementa nereagovat.
to je přirozeně nejrozumnější (nereagovat na pitomé příspěvky) a tento přístup vřele doporučuji všem. A tento přístup doporučuji i po případném zavedení jakýchkoliv dalších opatření.
Každopádně hodnocení jednotlivce nemůže nikdy být objektivní - vždy je subjektivní (vždy jde o pohled hodnotitele) - na objektivnosti hodnocení přidá jedině větší množství takovýchto hodnocení reprezentativního vzorku dotčených. A o to máme snahu - do budoucna připravit takovýto systém, kde sami diskutující budou mít možnost jakýkoliv příspěvek ohodnotit ze svého pohledu. Výsledné sumaré těchto hodnocení bude průběžně prezentováno u jeho nicku.
U některých výrazných diskutérů se dá předpokládat větší reakce ostatních a mnohdy negativní - což mi ale nemusí (pokud se s většinovým názorem neztotožňuji) bránit ve čtení jeho příspěvků - budu zkrátka mít vlastní (a třeba menšinový) názor.
OK, ale ta objektivnost mě spíš zajímala z hlediska zamezení falešného hodnocení. Nejsem počítačový génius, ale je jasné, že je dnes spousta lidí, co dokážou s PC technikou divy a může se stát, že největší blb bude nejlépe ohodnocen. Potom to ztrácí smysl.(podobně, jako již zmíněná registrace).
Falešné hodnocení je dost těžko proveditelné při účasti jen registrovaných uživatelů - tam je každá volba realizována jako záznam mezi jedním a druhým registrovaným uživatelem. Tento princip je dost jiný, než nějaké anonymní ankety apod., které se opírají o IP adresy a cookies, kde obé je možné jednoduše obejít.
Opět se dostáváme dál od hlavního tématu článku - opět navrhuji případné další pokračování této diskuse přes SZ nebo email.
Nebude o autech, bude o "lidech" Ostatně máme výjimečnou možnost nepsat o autu v článku. Tak tedy - jezdi srdcem, piš mozkem a vyměšuj konečníkem. Že jsou tu jedinci, kteří ani v tomhle nemají zatím jasno, to se na horní diskuzi zračí jako letní obloha nad otevřeným šíbrem.
Co je však důležité. I nadále tu budeme moci diskutovat o autech. I nadále se budou moci vypisovat čísla. Tedy myslím počet matek u kol. V této diskuzní rovině tu zcela zřejmě najdou svou parketu mnozí registranti, lidově zvaní parkovišťoví sčítači. Budeme ovšem moci diskuzovat i o tom, co je automobil v celé šíři významu tohoto slova. Tedy i o autě jako o fenoménu života moderní společnosti. Velmi bych v té souvislosti žádal tu jednodušší část diskutantů - hoši, řada vět vás zaskočí, řada vět vás i přeskočí. Většinou se budete domnívat, že to co čtete snad nedej bože nemůže být realitou dne. No, musím vám sdělit, že realitou je. To jen váš pohled na svět aut zatím rámován než obrysovými světly vozů metra ve stanici Kačerov vám neumožnil pochopit ten základní diskuzní a životní axiom milovníků aut, totiž - jsi než to, co tvé auto. Bližší pojednání o tomto nepominutelném a zásadním postulátu diskuzí o autech najdeš na mém blogu.
A konečně... opět tu zde zazněl světový hit diskuze - sděl čím jezdíš, bude mi lépe na světě. No, tak těmto kolegům jeden malý vzkaz: spi sladce nýmande, to čemu ty říkáš svůj svět, do toho bych já šlápnout nikdy nechtěl. Neboť jezdi si čím chceš, šlapej chodník kde chceš, piš si co chceš, ale když už píšeš, piš tak, aby ses za to zítra nemusel stydět. Těžké, co?
"Slyšeli sme slovo boží.... ó díky".Snad jsem blízko pravdě.
Jinak dobré ráno všem.Než udělám holkám skvělý bramb.salát a řízky,dokonce i naší babičce odvedle,tak mne napadá,co je na tom tajného se přiznat(popravdě), že jezdím M6, např? Pár lidí si to zafixuje a pak mi mohou,kdybych,nedej bože měl názor,sdělit...hele,mladej(51),co to meleš...takhle je to jen povídání na způsob virtuální reality,byť může být sebelepší text...píši to proto,že pokud v životě se mnou lidé nehrají "narovinu", pak to mají se mnou hodně těžké.Holt jsme lidé různí.Počet názorů od včera je překročen o 200%...se tu mějte,i jinde se mějte OK a nehádejte se skrz pitomosti. ;-):yes:
Můj ty Tondo, kolenatej... Ty tu zase bouříš vody, chlape. Z toho, cos výše napsal, jsem zaznamenal dvě myšlenky, které chápu jako zásadní. A co mě donutilo na ně reagovat? Fakt, že ony dvě myšlenky vnímám ve vzájemným rozporu, což u Tebe nebejvá zvykem - zdaleka netvrdím, že s Tebou vždy souhlasím, ale většinou si zastáváš jasný stanovisko a držíš se ho. Tady jsi podivně schizofrenní, což upoutalo mou pozornost (možná to bylo tou pokročilou hodinou, co? ;-) ). Rád bych tomu tedy porozuměl: První myšlenka: "životní axiom milovníků aut, totiž - jsi než to, co tvé auto". Nemůžu říct, že bych se absolutně ztotožňoval s tímhle tvrzením. Jen ztěží lze něco takovýho zcela zobecnit. Nicméně bych na druhou stranu nebyl zcela upřímnej, kdybych tvrdil, že sám zčásti netvořím názor na člověka podle věcí, jimiž se obklopuje. Auto je pochopitelně jednou z takových věcí - a ať se nám to líbí nebo ne, o člověku může leccos vypovědět. S tím pochopitelně souvisí druhá myšlenka Tvého příspěvku: "světový hit diskuze - sděl čím jezdíš, bude mi lépe na světě". Potud zcela pochopitelná logická návaznost. Kde se ovšem logika láme, je Tvůj obrat "a nepovím a nepovím." Ne, neoptřebuju vědět, čím jezdí velkej GTI. Ale uznej, že na základě Tvých vlastních slov o několik řádků výše, je zájem kolegů diskutérů o poznání Tvejch čtyř kol zcela legitimní a Tvoje křeč vše velkoryse smést ze stolu se slovy o malosti jejich myslí je v tomto světle přinejmenším podivná. Ale ze staré známosti - buďme velkorysí - určitě se podepsala ta pokročilá hodina... :-)
Tento rozpor v jeho názorech jsi dokonale vystihl a není to pokročilou hodinou, protože tato osoba to tady hlásá již dlouhou dobu a to od rána až do večera. Z jedné strany "jsi to, čím jezdíš", ale když chceš vědět jak máš soudit jeho dle auta, tak dostaneš odpověd, že jsi slabomyslný. Připomíná to schizofrenii. :-(
Nepřipomíná, jen pouze tomu výroku nerozumíte. On je poměrně silně zavádějící, ale je o něčem jiném než o posuzování někoho jiného skrz jeho auto. Ale více viz debata pod jeho blogem.
Nevím proč chcete hledat řešení, jak se zbavit určitých diskutujících nebo jak kultivovat diskusi. Jednoduše nereagujte.
Pokud to neumíte, tak vás to asi baví víc než si umíte přiznat.
Tak to tak nechte a užívejte si to.
Člověk sem na ACZ občas koukne a u vybraného článku mrkne i do diskuze... Otráven to pak zavře, přihlašovat se už nemělo žádný smysl. No a máme tu povinnou registraci, která nevyřeší vůbec nic, dokud lidi, kteří neustále napadají a kopou kolem sebe, nebudou za své chování pohlavkováni, distancováni. Myslím, že konkrétně tato diskuze a její flamy naprosto příkladně ukazují, odkud tento zapáchající smrdutý odér vane... Věcné a zajímavé diskuze jsou ty tam. Po roce, nebo bůhví jaké době, se redakce pokusila učinit nějaký nápravný krok. Výsledek? Bohužel pořád to samé.
Opravdu mě nynější diskuze nepřesvědčují, abych do nich přispíval a to celé se odráží i na touze po návštěvě samotného serveru...
" Vězte, že ze všech možných opatření se skutečně jedná o opatření mírné, které snad pomůže z Auto.cz vytlačit invektivy a bezobsažné bláboly." - tak co tady ještě pohledává tahle diskuse, která je invektivami a bláboly doslova přesycena? 8-s
Zaregistroval som sa nedávno. Prakticky v čase, keď sa začalo hovoriť o nemožnosti anonymne prispievať do diskusií. Chcel som tak urobiť aj skôr, ale vždy niečo bolo dôležitejšie. Mojích príspevkov do diskusií bolo pramálo, takže mi to nevadilo. Už to tak nie je.
Sledoval som diskusie a ich aktérov, ako si vymieňajú svoje nielen názory. Preto ma niektoré nicky už neprekvapujú a zatiaľ si nehodlám založiť hate-list... zatiaľ. Ale túto vetu asi najskôr prehodnotím, lebo čas je nevratná veličina. Ale diskusie pre mňa neboli nejako smerodajné, ani som ich nevyhľadával, skôr bola v tom zvedavosť.
V dohľadnom čase mienim nafotiť môjho/nášho tátoša a napíšem recenziu. Toto opatrenie redakcie osobne vnímam pozitívne, pretože ma zo šedej neaktivity presunula inde. Dúfam ale, že aspoň čiastočne splní svoj účel. Lebo sú tu ľudia, ktorí ... no už sú vyhranení. Je viacmenej jasné, čo môžeme od nich čakať. Som fanúšik áut, ale radšej sa o ne starať a využívať ich na účel, pre ktorý ich vlastníme, ako len o nich rozprávať a písať. Nemal som a ani nemám nejaké super autá, ale auto je pre mňa to je v prvom rade potreba. Potom to ostatné. Lebo ak budem vlastniť čo i len auto uvedené v profile, tak budem veľmi spokojný. Nebojím sa napísať, že napr. Lada bola na svoju dobu fajn auto; že Daewoo splní očakávania a nároky obyčajného človeka, čiže aj mňa a Toyota je zaujímavá alternatíva po tých dvoch zmienených značkách... Čosi som s nimi zažil, preto to o nich píšem. K iným značkám môžem len subjektívne ... alebo radšej nič.
Prajem redakcii... veľa dobrých článkov a menej odkazov, plodné a obohacujúce diskusie.
...Čitateľom, pasívnym, aktívnym aj hyperaktívnym, dobrú klávesnicu a ešte lepšie myšlienky.
P.S.redakcii: Priznám sa, že som dosť zareptal a bol trochu nespokojný s obsahom stránky (dal som to aj najavo) v určitom čase, najmä po pár zmenách na vašej strane. Naozaj je to z tých príspevkov a článkov cítiť. Ale aj tak ďakujem za vaše úsilie, že mám kam kliknúť, keď chcem vedieť autonovinky a informácie.
Překvapení? Nikoliv. Stačí si přečíst přízpěvky k této diskusi (GTI, Ronault..). To je prostě náš národní sport. Závist a pomluvy. Vy si tady začínáte nadávat a předhánět v rádoby vtipnejch hláškách už po 2 vzájemnejch zprávách...! Takže to asi nebude jen anonymama, že? A opravdu by mi už přišlo dost za lajnou, aby mohli komentovat auta jen lidi s vlastním vloženým autem, to by pak byl důvod, proč tenhle server opustit...
To, že můžou přispívat jen registrovaní je v pořádku, proč ne, já se za svý názory nestydím a stojím si za nimi, tak to nechme takhle.
Opravdu mi přijde, že se tady rozjíždí klasický syndrom "ruka ruku myje", aneb kdo mi nedá 8 a víc, tak ho automaticky zkrouhnu a za trest (že si dovolil mi dát malou známku) mu tam frknu 1 nebo 2... Tak to se hodnocení recenzí na mojeauto může pohybovat ve škále 8-10 a bude to stačit!!!
Dobrý den,
rádi bychom všechny ty, kdo si za poslední dva roky koupili nové auto, jménem studentské skupiny na požádali o vyplnění následujícího dotazníku. Vaše odpovědi nám pomohou při akademickém výzkumu.
Dotazník naleznete na: [odkaz]