Jako bývalý dlouholetý příznivce aut evropského Fordu a nadšený hračička (smartphones, wi-fi, media players atd...)
Zodpovědně prohlašuji:
1. uvedenou PR zprávu a potažmo úmysl Fordu s konceptem sync považuji za další výplod chabé mysli managerů Fordu na základě chybné interpretace chybně navrženého a zpracovaného výzkumu "preferencí" spotřebitelů.
(mám vážné obavy, že v managementu evropského fordu je přežabožroutováno).
2. osobně jsem si na Fordech vždy cenil toho, že důraz byl na primární funkci - auto, co dobře slouží a ve kterém se dobře jezdí. Jako bonus s několika málo vychytávkami, které neruší, nejsou zbyteční a podporují primární funkci - mocný dopravní prostředek používaný lidmi.
3. poslední dobou "vylepšování" nových modelů o "nové" vychytávky mě dovádí k pláči, když si uvědomím, jak zároveň ustupuje kvalita nezbytná pro primární funkci, kterou od auta očekávám.
Na základě vývoje prodejů nových vozů tvrdím, že je to cesta do pekel.
Není důležité, kde Sync vzniknul... důležité je rozhodnutí zase něco nacpat do evropské produkce... a Microsoft? Chces mít v aute další trojkombinaci, tentokrát ctrl alt delete?
Stačí, jak mi občas mrzne BT konektivita - hlasové ovládání rádia, CD, klimatizace a telefonu...
Ja nemam nejak extra doveru k Microsoft embeded aplikaciam. Vo Fiatoch je Blue&Me na MS platforme a furt to treba restartovat, lebo to vytuhava. PSA a BMW maju/mali WindRiver Linux ale neviem, dalsie detaily.
Naopak ja myslim, ze zrovna se Sync ma Ford vyhodu pred konkurenci a ze je to vec, ktera do moderniho auta i mainstreamu rozhodne patri.
Pokud jde o kritiku primarnich/zakladnich funkci v soucasnych Fordech, to zvladaji dobre, tak nevim, co ti vadi??? Nechapu.
Co treba vadi me, jsou ty nadstandartni "moznosti", treba hloupa politka Fordu se systemy pohonu vsech kol ve vozech. Presne rikam politika, protoze treba Lincoln prodava uz vic jak polovicku aut jen s pohonem vsech kol jak nedavno Ford sam uvedl, pritom Lincoln jsou jen Fordy s jinym znakem a premiovou ambici... [odkaz] [odkaz]
Ale v Evrope zadne auto od Fordu nema AWD, rikam auto ne SUV. A Lincoln se tu neprodava.
Tak ze nechapu proc zas nekdo auta se znakem Ford umele omezuje, pokud jde o pohony, ale pritom ruzne Sync neomezuje. Sync ma treba i Fiesta v US snad uz vic jak rok?!
Rekl bych dost nelogicka firemni strategie pro globalni zakazniky Fordu... 8-s