Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Tiguan: První jízdní dojmy

Vítězný tým se nemění, a tak ani modernizace Tiguanu v polovině životní dráhy zásadní změny nepřináší.
Zpět na článek
1. 6. 2011 16:08
1. 6. 2011 22:50
17. 6. 2011 13:15
neregistrovaný "kamil2"
1. 6. 2011 16:09
1. 6. 2011 16:40
1. 6. 2011 19:00
1. 6. 2011 21:08
1. 6. 2011 19:02
1. 6. 2011 17:31
1. 6. 2011 21:08
2. 6. 2011 16:32
1. 6. 2011 19:04
1. 6. 2011 19:33
1. 6. 2011 20:50
1. 6. 2011 21:06
1. 6. 2011 21:33
1. 6. 2011 21:40
1. 6. 2011 21:24
1. 6. 2011 21:28
1. 6. 2011 21:31
2. 6. 2011 09:27
1. 6. 2011 21:54
1. 6. 2011 22:09
1. 6. 2011 22:22
1. 6. 2011 18:11
2. 6. 2011 09:40
2. 6. 2011 15:10
1. 6. 2011 19:05
1. 6. 2011 19:57
1. 6. 2011 20:04
1. 6. 2011 20:12
1. 6. 2011 20:34
2. 6. 2011 05:19
2. 6. 2011 07:43
1. 6. 2011 13:45
upřesnění pro autora článku
7st. DSG použité ve faceliftovaném Tiguanu má spojky v olejové lázni, tedy nikoli suché jak se objevuje v článku. Jedná se o "druhou" generaci DSG pro příčnou zástavbu motoru, které zvládá točivý moment nad 500 Nm.
Rozbalit vlákno
3
1. 6. 2011 13:57
Re: upřesnění pro autora článku
Simpsone33, podle tvrzení lidí z VW, jde o převodovku převzatou z VW T5.

V tiskové zprávě k modernizovanému Tiguanu je výslovně uvedeno, že jde o převodovku se suchými spojkami.

Jestli máte lepší/přesnější informaci, sem s ní, ale i se zdrojem.

Díky

OL
1. 6. 2011 14:26
Re: upřesnění pro autora článku
Nevím sice, co české zastoupení uvádí v tiskové zprávě, ale na německých stránkách www.volkswagen.de se v minulosti objevila informace o nové 7st. převodovce DSG pro příčnou zástavbu několikrát a vždy s tím, že má obě spojky v olejové lázni. Mně to přijde celkem logické vzhledem k možnosti přenášet momenty nad nad 500 Nm, tahání přívěsů okolo 2,5 tuny apod.
[odkaz]
Avatar - white label
2. 6. 2011 23:10
Re: upřesnění pro autora článku
"Náš" sim(p)son33 přece není ze Springfieldu (to spíš jako malé motocykly, z bývalé NDR)... >:-[]
Docela povedený překlep... >:D
1. 6. 2011 14:59
Ještě k novému DSG
Ještě podrobněji k novému 7. st. DSG:
[odkaz]

Je nach Anforderung kommen verschiedene DSG-Getriebevarianten mit verschiedenen Eigenschaften für eine optimale Funktionsweise zum Einsatz.

Für Motoren mit Drehmomenten bis 250 Nm
Das DSG-Getriebe für Drehmomente bis 250 Nm ist ideal in Verbindung mit kleineren, ökonomischeren Motoren. Das entscheidende Bauteil bei diesem DSG-Getriebe ist die „trocken“ laufende Kupplung. Sie benötigte kein Ölbad und ist damit einzigartig. Die trockene, hydraulisch geregelte Doppelkupplung ermöglicht neben vielen Vorteilen vor allem eine erhebliche Reduktion des benötigten Getriebeöls, da dieses nur noch zum Schmieren der Verzahnung und der Lager, nicht aber zur Kühlung der Kupplung verwendet werden muss. So entsteht ein wesentlich höherer Wirkungsgrad. Dieses DSG-Getriebe besitzt zudem einen lang übersetzten 7. Gang der zum Minderverbrauch beiträgt.

Für Motoren mit Drehmomenten ab 250 Nm
Die DSG-Getriebe für Drehmomente ab 250 Nm eignen sich ideal in Verbindung mit leistungsstärkeren Motorisierungen. Ihr technisches Merkmal besteht aus zwei „nass“ in einem Ölbad laufenden Lammellenkupplungen. Ein gemeinsamer Ölkreislauf dient gleichermaßen zur Getriebeschmierung, Kühlung der Doppelkupplung und zur hydraulischen Gangstellung. Zum Einsatz kommt ein 6-Gang-Getriebe für mittlere Fahrzeuggrößen und Belastungen und ein 7-Gang-Getriebe für große Fahrzeugkonzepte mit hohen Belastungen
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 15:42
Re: Ještě k novému DSG
Podíváte-li se na (německé) diskuze tohoto typu, zdá se že pravdu má spíš autor článku (a oficiální tisková zpráva) - to na co odkazujete vy je jen "reklama" (platící snad/zřejmě pro BUDOUCÍ vozy, nikoli pro faceliftovaný starší model).
Pěkný den :-)
1. 6. 2011 16:07
Re: Ještě k novému DSG
Mně to zase připadá tak, že někdo od importéra si přečetl, že Tiguan bude mít 7-mi st. DSG a přeložil omylem z němčiny text k "suché" DSG (viz výše), protože se tam objevuje stejná formulace o hydraulickém ovládání suchých spojek jako v textu německém. Jak k tomu omylu došlo nevím, ale vím, že TIGUAN má novou generaci "mokré" 7-mi st. DSG. :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 16:58
Re: Ještě k novému DSG
Já narozdíl od vás NEvím, ale na straně českého importéra ta chyba URČITĚ NEní - (jak jsem výše napsala) to samé (včetně textu že jde o převodovku z modelu T5) najdete i v NĚMECKÝCH diskuzích!
Nezbývá než vám položit stejný dotaz jako autor textu - odkud to VÍTE (nebo pracujete jen s oním "obecným" textem z německých stránek vw)?
PS: Nevíte o jakou převodovku jde, tedy její číselné označení?
Pěkný den :-)
Avatar - white label
1. 6. 2011 18:25
Re: Ještě k novému DSG
Ta převodovka by měla být logicky mokrá. Sám autor píše o udáváné mimořádné odolnosti (nejen co se týče porce možných Nm) a kultivovanosti, která je typická pro mokré dvojspojky, nikoli suché.
Dívla jsem se na starší článek tototo autora k inovaci T5 a tam se tomuto "detailu" bohužel zcela vyhl...
"Mimo verze se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou bude v nabídce i 2,0 TSI DSG se sedmistupňovou dvouspojkovou skříní. Tento automat bude VW schopno dodat i ve verzi s pohonem všech kol 4Motion."
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 19:35
Re: Ještě k novému DSG
White label má (skoro) vždycky pravdu :yes: ;-) - viz můj příspěvek v 19:21
Pěkný den :-)
Avatar - white label
1. 6. 2011 20:14
Re: Ještě k novému DSG
Ale ještě před chvílí jsi o tom dsgéčku psala něco podstatně jiného... ;-) Mimochodem tohle "odolné" 7st. DSG (pro příčnou zástavbu) se každou chvíli objeví i v Amaroku...
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 21:11
Re: Ještě k novému DSG
O néééé - to být NEdorumění :-)
Můj textík se vztahuje (hlavně ;-) ) k vašemu "ta převodovka by měla být logicky mokrá" (což - zdá se - opravdu JE). Já fanynkou DSG v Polo GTi (čehož se asi týká to vaše "psala něco podstatně jiného") určitě NEjsem a obecně také až tak nee (byť NĚKDE funguje DOBŘE). Slova o "mimořádné odolnosti" jsou z tiskové zprávy výrobce - tam je vždy všechno "nej-" ;-) (u VŠECH výrobců)
Pěkný den :-)
1. 6. 2011 18:47
Re: Ještě k novému DSG
Kylie: O převodovku z modelu T5 jde určitě, s tím souhlasím, je ale "mokrá". Z překladu výše uvedených stránek VW.DE je věc podle mého názoru zcela jasná. Číslo převodovky sice neznám, ale už jen z faktu, že v T5 spolupracuje s motorem nad 300Nm a pohonem 4x4 je jasné, že to nemůže být "suchá" 7 st. DSG, protože o té je bezpečně známo, že může být použita do 250 Nm. A jinou než novou "mokrou" 7 st. DSG VW už nemá, protože první generace "mokré" má jen 6 stupňů. Já se popravdě docela bavím tím, jak má redakce ACZ v téhle jasné záležitosti problém přiznat chybu. Druhá možnost je jen že to opravdu neví, ale to už by byla přímo katastrofa. Protože tuhle novou "mokrou" DSG měl Tiguan dokonce ještě před tímhle faceliftem, a to po loňské technické modernizaci, a už jich v ČR pěkných pár kousků jezdí... Takže ona to zase taková novinka není >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 18:59
Re: Ještě k novému DSG
Osobně si NEmyslím že TOHLE by byla chyba na straně A.CZ (pokud je)! Stejný text má evidentně i oficiálnní tisková zpráva vw v němčině (viz diskuze k tématu na německých servrech) = jde kdyžtak o chybu tiskového odd. VOLKSWAGENu (přenesenou dál do češtiny a text českého zastoupení cituje redakce ...
PS: A že redakce NEví která z převodovek DSG je zde použita - to sice NEní "pěkné", ale objevily se tu již VĚTŠí chyby (a popravdě vy když budete "přepisovat"/k textu používat materiál výrobce ... televizorů xyz, tak mu také spíš budete "věřit", nebo? ;-)
PPS: Myslím že autor textu BY MĚL teď vznést dotaz na české zastoupení a ti by měli buď potvrdit že jejich materiály "platí", nebo že "chyb(ič)ka se vloudila" :-)
1. 6. 2011 19:09
Re: Ještě k novému DSG
Já to nechci nijak hrotit, rozhodně to nevnímám nijak osobně a je mi to vcelku fuk :-) Na ACZ chodím rád a nic na tom měnit ani nehodlám, beru to prostě jen jako zábavu. Jen mě opravdu překvapilo, že nejen ACZ, ale ani spousta jiných lidí zajímajících se o auta, netuší, že se už více než dva roky vyrábí druhá generace DSG. To mi přijde podobné, jako kdyby na stránkách o počítačích zjistili s dvouletým zpožděním, že byl vyvinut nový typ procesoru. Musím bohužel přiznat, že mně se podobné věci také stávají..... >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 19:21
Re: Ještě k novému DSG
Nu, já se mezitím zeptala "studnice vědomostí" a (na HODNĚ % ;-) ) jde o "mokrou" převodovku původem opravdu z T5, jména DQ500 schopnou přenosu až 600Nm..
Současně ale musím říci že jde (na HODNĚ % ;-) ) o chybu vw - stejné "chybné" označení se zřejmě objevilo i v "orig." německých materiálech.
Tak jsem ráda že jsme to "vyřešili" a PĚKNÝ DEN :-)
1. 6. 2011 19:47
Re: Ještě k novému DSG
Spíše už dobrou noc (teda z mého pohledu, chodím se slepicemi), ale s tím, že jde hlavně o chybu vw importu nemohu souhlasit. Teda za předpokladu, že nejsme na stránkách o vaření nebo zahradničení :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 21:15
Re: Ještě k novému DSG
Nejdříve: Dobrou noc ;-)
A ten zbytek ... nějak NEchápu? KDE tedy vidíte "chybu"? Já ony tiskové materiály k vozu (v češtině ani němčině) NEčetla - ale NEmám pocit že si to autor vymyslel - vy ano?? = Dle mne to prostě vypadá že někde někdo u vw "se přepsal" a redaktoři to prostě "opsali" (i konkrétně zde) - nebo?
Dobré ráno :-)
2. 6. 2011 09:16
Re: Ještě k novému DSG
Dobré ráno, můžem tedy ještě pokračovat, i když myslím, že se budu jen opakovat. Chybu/nedostatek spatřuji v neznalosti autora článku. Fakt, že někdo z importu uvede chybný technický údaj je jedna věc, ale pokud jsem motoristický novinář tak bych měl některé věci prostě vědět (a info o nové generaci DSG k těm zásadním věcem dle mého názoru patří) a nenechat se takovou chybou nachytat a ještě jako argument uvádět chybnou tiskovou zprávu výrobce. Zvláště pokud se nejedná o horkou novinku ale převodovku představenou před cca 2 lety. Další aspekt věci je, že v článku stále nedošlo k opravě, a to považuji za "prohřešek" nejpodstatnější. Chybu totiž může udělat každý.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2011 14:31
Re: Ještě k novému DSG
Vezmu to nejdříve "odzadu" - ANO a ANO (to na vaše poslední 2 věty) :-)
Já bych snad byla ochotna "odpustit" že "nezná" všechny typy převodovek DSG (resp. nezná všechny varianty všech převodovek, řekněme "na evropském trhu"), ale jak jsem napsala výše (a v tom se opravdu SHODUJEME) - po vzniklé "nejistotě" by si autor měl věc ověřit a "konat" ... jak v textu, tak v diskuzi věc "dát do pořádku"
Pěkný den :-)
Avatar - tomtoylc
1. 6. 2011 16:08
príroda
auta ma nezaujíma ale príroda je zaujímavá :-) Bavorské alpy ?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 17:04
Re: príroda
Příroda v pozadí je opravdu MIMOŘÁDNÁ - nicméně z toho mála to opravdu poznat nejde, může to být kdekoliv od rakouské části pár km za SALZBURGem, přes Německo, Švýcarsko až po (na lyžování SKVĚLÉ) francouzské Alpy.
Pěkný den (v Alpách tedy rozhodně ANO - obzvlášť když nahoře v horách se na úzké silničce míjíte s protijedoucím vozem, levé zrcátko raději sklopíte, pravá kola (obou vozů) jen pár centimetrů nad "stometrovým" srázem.. :-)
Avatar - tomtoylc
1. 6. 2011 22:50
Re: príroda
príroda je krásna to poznám osobne ... chodím do alp každý rok ... rakúske alpy mám prejdené z časti ale nalepšie sú horské priesmyky alebo vysokohorské cesty ako napr. Grossglockner alebo Passo dello Stelvio a dalšie :-)
a Bavorské alpy do bol tip v súvislosti s RZ 8-s
neregistrovaný "kamil2"
17. 6. 2011 13:15
Re: príroda
Jsou to Rakouské Alpy - středisko Ellmau (východní Tyrolsko) poblíž Kitzbuhelu.
1. 6. 2011 16:09
HALLO,
kde jste vy všichni ostatní pravidelně přispívající diskutéři, žádný názor!!!!!
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2011 16:31
Re: HALLO,
No když to chceš, tak ti zopakuji můj názor na DSG/PDK (30.5. - Polo GTI): Je to krám minimálně do té doby, dokud si Němci budou plést směry dopředu a dozadu. Tak jako všechna SUV obecně. :no:
1. 6. 2011 16:40
TIGUAREG
Přesně, jak píše autor článku - tohle není marcipánová koule na jedno odpoledne, tohle je Volkswagen - uměřené, dotažené, kvalitní auto od toho, kdo v Evropě určuje směr.

Z kompaktních mainstreamových nabídek padá do reálné úvahy právě a jenom TIGUAN. Soupeř z nejočekávanějších, totiž KUGA, duel položil ještě, než se stačil ohřát v podejnách. TIGI je přesně to, co to chce, elegantní auto, které jede na velmi módní vlně vyšší stavby karoserie, auto, které se nehledá, které se nenafukuje jak konkurenční pouťovej balón, auto, které nemá břišní koliku jako konkurenční počin, auto, které nepotřebuje bratrskou pomoc z dálného východu, prostě TIGI - festovní evropský klenot pro ty, co vidí a proty, co vědí.

Ke karoserii tedy nelze mít žádných výhrad. Jak na kabinu? Občas tu čítám jemnou, náznakovou (polo)kritičku přístrojové desky, jde zejména o zdvojené kulaté výdechy ventilace a celkově malou originalitu. No, neříkám, že není co zlepšovat.

Jinak v tomto velikostním a kvalitativním segmentu lze volit samozřejmě o fous menšího YETIho, tedy toho den ode dne krásnějšího, zejména v bílé :yes: a pak opravdu už jen TIGIho. BMW1 jako prémiová inspirace tak nějak ne a ne zabrat, takže nezbývá než prémiově čekat na - AUDI Q3, MB-compactGLK a samozřejmě na bejby cayenna, tedy - PORSCHE CAJUN.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 17:21
Re: TIGUAREG
Taková zkušená diskutérka jste, milá G(alino) T(atjano) I(vanovno) a modely s nejlepšími (naftovými) motory jste zapomněla? Co nenápadné ale všechny testy (mj. díky momentálně nejlepšímu "maloobjemovému" naftovému motoru vůbec) až DRTIVĚ vyhrávající Mitsubishi ASX? Co skvělé Subaru Forestter s "mňamkovým" dvoulitrovým dieslem?
PS: "BMW X1 ne a ne zabrat"? CHÁPU vaši narážku, až příště pojedu třeba do Rakouska vezmu vás s sebou (schválně do kolika X1 umíte počítat :-)
PPS: Na Porsche Cajun ale zvědavá JSEM ;-)
Pěkný den :-)
1. 6. 2011 18:01
Re: TIGUAREG
Kylie, jsem rád že jste zase zpět zde na diskuzích. Dáma vašeho formátu tomu tady dá trochu nadhled. ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 18:12
Re: TIGUAREG
Děkuji (za "lichotku") ;-)
Popravdě, udělala jsem výjímku a přispěla do diskuze o mé oblíbené značce BRISTOL ... a pak ještě ... a pak .. a ještě ... :-)
Pěkný den :-)
1. 6. 2011 19:00
Re: TIGUAREG
Kylie je chlap, pozor ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 19:23
Re: TIGUAREG
G(alino) T(atjano) I(vanovno) - tohle vás NEní hodno :no: ;-\
1. 6. 2011 21:08
Re: TIGUAREG
No především nejsou hodny tebe ty feministické mimikry :-!
1. 6. 2011 19:02
Re: TIGUAREG
Jo jo ASX a Forester jsou ty pravé evropské trháky. Nejde o Rakousko, jde o to, že zde ne a ne zabrat.
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 19:30
Re: TIGUAREG
To jste si to ale POPLETLA, milá G(alino) T(atjano) I(vanovno)!
Docela "trhák" (potkáte jich opradu DOST) je BMW X1 :yes: ;-)
O Subaru Forester a hlavně Mitsubishi ASX jsme se zmínila PŘEDEVŠÍM v souvislosti s VYNIKAJÍCÍMI dieslovými motory (ten v ASX je aktuálně NEJlepší a nejprogresivnější vůbec) a Mitsubishi ASX je také VÍTĚZ srovnávacích testů v této kategorii ...
... že nejprodávanější je něco jiného je celkem "běžné" (já tohle MOC dobře znám třeba z hudby, které se věnuji/má ještě raději než "autíčkům" ;-)
Pěkný den (s Mitsubishi ASX 1.8 DI-D - momentálně možná nejlepším vozem této kategorie :-)
Avatar - Sosa
1. 6. 2011 17:31
Re: TIGUAREG
musim s tebou suhlasit, v tejto triede k tiguanu nevidim adekvatnu alternativu, az na tu otrasnu pristrojovku povodom z golfu plus :-!
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 18:49
Re: TIGUAREG
Jestli OPRAVDU nevidíte adekvátní alternatiVY - tak by se snad v odpověď hodilo napsat vaše motto (buďte klidný - myslím že většina lidí si to NEpřeloží ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Sosa
1. 6. 2011 21:08
Re: TIGUAREG
a co je mu podla teba alternativou?
Opel Antara? asi najnepodarenejsie auto pod znackou Opel (schvalne nepisem od Oplu) za poslednych 20 rokov..a to sa pokladam za fandu Adam Opel AG
Mitsu ASX? ta ´vec´ s predkom povodom z Lanceru a dalej Outlander odseknuty za zadnymi dverami? nesranduj, pripustam ze tecnicky je OK, ale dizajnovo otras
Honda CR-V? pristrojova doska tvrda tak ze by si jeden o nu hlavu rozbil, preposilovane riadenie, iba 5 stupnove automaty...
Toyota RAV4? stare auto s divnym interierom, nemoznost automatu k dieslu
Sportage/ix35? tak tu iba jedno..sadnite do nich a pochopite ze su neni alternativou, navyse uz nekonkuruju ani cenami (najma pri vyssich verziach), motory s papierovo krasnymi vykonmi co vskutocnosti vobec netahaju a uplne odhliadnuc od otrasnych sedaciek v Sportage a divneho dizajnu ix35
Renault Koleos? viac menej plati to co uvadzam k Antare, otras

Skoda Yeti a Nissan Qashqai, k tymto dvom nemam zavaznejsiu vyhradu, iked ich dizaj moze byt viac polarizujuci ako Tiguan, ale su o chlp mensie (iked u Qashqaiu tu mam aj XL, vsakze).
Celkovo najvsestrannejsi celok preto ponuka prave Tiguan. Neni to chvala na VAG, neni som ani ich fanusikom, skor to berte ako kritiku ostatnych.

P.S.: kto by mal depku ze je to len socialna verzia Touaregu, nech do neho nesada, normalny clovek nieco take neriesi :-!
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 21:40
Re: TIGUAREG
Co je alternativou jsem již výše napsala...
"Ta věc s predkom povodom z Lanceru" vyhrála německé testy docela DRTIVĚ, české "s přehledem" ... jestli vůz vybíráte JEN podle vzhledu, tak to se shodneme, to mne také až tak NEbere (ale popravdě to ten Tiguan také NE ;-)
Mé dlouholeté sympatie má většina modelů Subaru, konkrétně Forester znám i z praxe a je to POVEDENÉ vozítko (co "vydrží doslova všechno") s dokonce HODNĚ POVEDENÝM motorem (mám na mysli boxer diesel) :yes:
No a BMW X1 je v některých motorizacích také docela DOST "použitelné" aut(íčk)o - řekla bych (a MOC zvědavá jsem na Range Rover Evoque :yes: ;-)
Pěkný den :-)
2. 6. 2011 16:32
Re: TIGUAREG
Tady musím souhlasit. Hlavně pokud se člověk chce vydat mimo silnici, Forester je skvělá volba. Ale sáhl bych spíš po benzínu s redukční převodovkou. X1 mne nechytlo, ale Evoque... na Evoque se těším.
1. 6. 2011 19:04
Re: TIGUAREG
Jistě, Tigi je trefa, no ten vnitřek by chtěl vylepšit, souhlas.
1. 6. 2011 19:33
Re: TIGUAREG
Výraz TIGI se používá už od první generace pro Opel Tigra ... Chápu, že ti to tak "zdrobněle" zní mnohém lépe než nějaký Leguán, ale nazývej laskavě ten krám pravým jménem ...

Jo a jen tak mimochodem, ta stará Tigra má dodnes větší designové charisma než tohle ... >:-[]
Avatar - white label
1. 6. 2011 20:33
Re: TIGUAREG
Nespolkl jsi nějakou "encyklopédiu"...? 8-s
Říkat TIGI se může logicky všemu, co začíná třemi písmeny v tomto pořadí!
Pokud tu sám voláš po správných názvech, pak sám používej pro "skoroauto" Opel Tigra ten správný, oficiální název a ne nějakou přezdívku z fóra...
Netuším sice kde vidíš nějaké velké designové charizma zrovna u Tigry, ale bourat bych v něm rozhodně nechtěl, zejména jeho převrácení mělo obvykle pro cestující vzadu ještě horší následky, než v novějších kabrioletech...
1. 6. 2011 20:50
Re: TIGUAREG
Á, první z GTI-ho "stínů" na scéně ...

Opravdu jsi mě pobavil s tím vysvětlením. Takže logicky platí první tři písmena, hm ... >:D

Nikde jsem nepsal, že je Opel Tigra "uberwagen", jak to tady někteří místní šasci neustále opakují u toho průměru z produkce VW.
A vytahovat tady bourání s vozem, který se začal prodávat v roce 1994 a je z úplně jiné kvalitativní třídy a koncepce je vážně úsměvné ... Nemáš lepší argumenty?

A ano, světe div se, ale ta stará Tigra se mi osobně líbí více než tenhle paskvil od VW. Asi nejsem IN, co? >:-[]
1. 6. 2011 21:06
Re: TIGUAREG
Myslím, že právě nastal čas, aby ti tu někdo vysvětlil, že není vůbec důležité, co se ti líbí nebo nelíbí. Ostatně koho by to zde také mohlo zajímat, že? Nebo ty se snad z mých příspěvků domýšlíš, že se mi líbí Tiguan? Kategorie líbí/nelíbí sem nepatří, to je doména pískovišť.

Pokus se příště v sobě potlačit tu abnormalitu (když už ses rozhodl sdělovat privátní náklonnosti) že se ti líbí Tigra a zamýšlej se nad segmentem kompaktních SUV, z nich nyní především nad Tigim. A z tohoto pohledu, ať chceš nebo nechceš je Volkswagen Tiguan tím nejlepším, co současný trh v dané velikostní a kvalitativní třídě nabízí.

P.S. Podle úrovně tvých textů mě napadá... jestli se ti nepřehodila čísla u věku v tvém profilu... to by myslím i dost věrohodně vysvětlovalo tvou adorační masturbaci Tigry.
1. 6. 2011 21:33
Re: TIGUAREG
Sám velký GURU sestoupil aby poučil prosté a nevzdělané chudáky o tom, co se má ve světě automobilismu uctívat a u čeho se má masturbovat!

Ty Tvoje stále se opakující vyblitky a urážky už drtivou většinu lidí odrazují od toho, cokoliv tady psát, případně jakkoliv reagovat. O můj věk neměj péči. Je uvedený pravdivě a narozdíl od tebe mám v profilu alespoň něco ...

Je spousta vozů, které jsou podle dnešních měřítek z automobilového "pravěku", byt´se přestaly vyrábět před 10 - 20 léty, ale to nic nemění na tom, že se mi líbí mnohém více než drtivá většina současné produkce a ty na tom nic nezměníš. A že je jedním z těch vozů i Opel Tigra první generace, tak za to se vůbec nestydím.

Naštěstí o tom nikdy nebudeš rozhodovat ty, co si máme oblékat, kdy a co máme pít nebo v čem se máme vozit a co se nám musí líbit ... Ty jsi jen obyčejný maskot tohoto webu, který si tady s partičkou přitakávačů hraje na chytrého a uráží kohokoliv s odlišným názorem ...
1. 6. 2011 21:40
Re: TIGUAREG
>:D Pozdravuj tigru... >:-[]
Avatar - white label
1. 6. 2011 21:17
Re: TIGUAREG
Neboj, zrovna s Tigrou bys nebyl příliš IN, ani v tom roce 1994.
Podle toho nesmyslu, co jsi napsal k pouhé přezdívce, máš zřejmě pocit, že ochranná známka se vydává i přezdívky... To je opravdu tak velký nápor na bednu, pochopit slovní spojitost mezi TIGrou a TIG(r)(leg)uanem?
Nikde tu nic o dokonalosti Tiguanu nepíšu, tak šetři náboje kovboji a zkus mi raději napsat nějaké jiné auto z devedásátých let, které mělo takový problém jako mnou zmiňovaná Tigra... ;-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:24
Re: TIGUAREG
Ochranná známka na přezdívky opravdu není, to máš pravdu, ale Tigra byla právě v tom 94 docela povedené autíčko, které se určitě líbilo ženám více než... VW "cokoliv" ;-)
Ta zadní místa pro sezení nebyla, jel jsem v tom jednou, to mi stačilo, ale tohle nebylo stavěno jako rodinný dostavník nebo auto pro čtyři ;-)
Avatar - jazva
1. 6. 2011 21:28
Re: TIGUAREG
Tiež som sa v tom raz viezol. Z discotéky na discotéku. Šoféroval policajt, vpredu sme sedeli traja a vzadu sa mačkali piati. Vzhľadom na to, že sme boli so šoférom jediný chlapi v aute a triezvy sme tiež neboli, tak to bolo znesiteľné. Ale teraz by ma do toho už nikto nedostal... >:D ;-)
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:31
Re: TIGUAREG
To proto, že jsi byl před léty štíhlejší >:D >:D

Co sobota? Jak to vypadá?
Avatar - jazva
2. 6. 2011 09:27
Re: TIGUAREG
sobota zatiaľ vypadá reálne. ;-)
Avatar - white label
1. 6. 2011 21:42
Re: TIGUAREG
Samozřejmě, že to nebylo auto pro čtyři dospělé (bylo to hodně malé kupé 2+2), ale já bych tam měl velký strach posadit i malé děti, protože nad hlavou by měly jen sklo, nic víc, které třeba jen při samotném převrácení někoho vzadu ochrání dost těžko. I na polovinu devadesátých let to považuju za výrazný bezpečnostní překlep, a nevím o ničem srovnatelném z té doby v tomto ohledu...
Že se tehdy někomu líbilo, a někomu zase naopak nelíbilo (včetně žen) je přirozené, rozhodně to ale dnes (s odstupem času) není žádná třídní "designová ikona" 90tých let...
Avatar - Hammunasakra
1. 6. 2011 21:44
Re: TIGUAREG
Tehdy i dnes s odstupem času byl (dle mne) v kategorii (vzhledově i "funkčně") nejlepší Ford Puma :yes: :-)
Avatar - white label
1. 6. 2011 21:59
Re: TIGUAREG
Jasně, Puma (zvlášť s 1,7ičkou) byla mimořádně povedené malé kupé po všech stránkách! :yes:
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:54
Re: TIGUAREG
Jenže, co je dle tebe designová ikona 90. let, tedy mimo Favoritu >:-[] >:D ;-)
Avatar - white label
1. 6. 2011 22:04
Re: TIGUAREG
Když zůstaneme u malých kupé, tak zrovna ta Puma na tom byla nesrovnatelně lépe, i když přišla až o tři roky později...
U kupé o třídu větších (z meinstreamu) je to pro mě určitě Corrado..., jehož stín pro mě celkově nepřekročilo ani současné Scirocco, aspoň to bez "R" určitě...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:09
Re: TIGUAREG
No, podle mě v té době bylo dost popolární o třídu výše i Calibra, která, i když je dnes poznamenána tuzingery opravdu hodně, se mi líbí více.

Mezi malými se mi, tedy spíše té cílové skupině, kterou si v ní dokážu představit, líbí ona Tigra.
Avatar - white label
1. 6. 2011 22:16
Re: TIGUAREG
Tak Calibra byla přímý dobový konkurent Corrada, ale podle mě na něj celkově prostě neměla. Několik kousků Calibry jsem v devadesátých letech řídíl a Corrado nakonec chvilku sám měl, takže srovnání si ještě dnes živě pamatuju.
Navíc Calibra trpěla velmi bídnou kvalitou zpracování, Viklající se sedačky nebyly nic vyjímečného ani u mladších kousků s relativně menším nájezdem...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:22
Re: TIGUAREG
Jo, Calibru jsem neřídil, ale jel a i za ten krátký zážitek jsem nějaký pocit bytelnosti neměl. Ale od začátku jsme se bavili spíše o designu ;-)
Avatar - white label
1. 6. 2011 22:30
Re: TIGUAREG
Tak zrovna mě design ve stylu Tigra/Calibra určitě neoslovuje a ani tehdy neoslovoval u Corrada to mám přesně naopak, to se mi líbi dodnes, ale už jen z dobových fotek, i ty poslední kousky zničili tuzeři, podobně jako u Calibry, která toho navíc vydržela znatelně méně...
2. 6. 2011 06:17
Re: TIGUAREG
O převrácení Tigry bych se ani tak nebál, jako o převrácení Tiguanu, resp. SUVček obecně.
Avatar - white label
2. 6. 2011 09:34
Re: TIGUAREG
Při nehodě se může klidně dostat na střechu i ta Tigra, zvlášť při její hmotnosti, SUV spíš snadněji na bok, než na střechu...
Avatar - boost.
1. 6. 2011 18:08
Startování čudlem
Někdy nechápu, proč do některých aut se dodělává startování tlačítkem, na které pak není nikde místo. Buď tam bude už od začátku výrobu, nebo ho tam po faceliftu dávat. Anebo prostě ho dají někam, kde je na dosah.... :-)
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2011 18:11
VW
Klišé, klišé, klišé...
Žiadne zásadné zmeny. Samozrejme. Niekto snáď niečo zásadné čakal? Otrepané heslo "dobré netreba meniť" stále platí. Dobrá brzda.
Tiguan sa pohol. Minimálne, ale pohol. Po vzore Passatu a vlastne takmer všetkých modelov VW - k bezpohlavnosti a absencii akýchkoľvek emócií.
Platí takmer bez výnimky - pokaziť sa dá všetko.
Rozbalit vlákno
2
2. 6. 2011 09:40
Re: VW
ty vole, pekne si to napisal, naozaj pekne Klaudius, for today, thumbs up :yes:
Avatar - Guttalax
2. 6. 2011 15:10
Re: VW
700 000prodaných kusů mluví za vše :-!
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 18:15
Další hozený oblázek v řece
charisma tohoto modelu je stejně silné, jako 10x provařený sáček pigi čaje. Fotografie pořízené v reálných podmínkách jen potvrzují moje slova o zadupání zbytkového šarmu hluboko do výkopu. Možná, že pro typického zákazníka lidového vozu to je správně.
Kdo však hledá osobnost mezi SUV, obejde Tiguana po jakékoliv křivce druhého stupně.
Touareg pro chudé, VW SUV, to by byly označení, které by si vůz zasloužil. Tiguan prodělal mozkovou příhodu. Žije dál, ale vzhled už není co býval.
Alternativ je víc než dost a jediné, čím Tiguan vyniká nad konkurencí, je šíře výbav, motorizací, převodovek a konfigurovatelnost. Zkrátka dokáže oslovit masy. Jen je otázkou, jestli někoho z ní dokáže i nadchnout.
Další lidový vůz, další oblázek hozený do řeky. Dokonale tam zapadá, dokonale nezáživný.
Rozbalit vlákno
53
1. 6. 2011 18:26
Re: Další hozený oblázek v řece
Tak nejak.
1. 6. 2011 18:40
Re: Další hozený oblázek v řece
rohYpnol: nádherně řečeno: "jediné čím Tiguan vyniká nad konkurencí je šíře výbav, motorizací, převodovek a konfigurovatelností" prostě kouzlo nechtěného :-)
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 19:04
Re: Další hozený oblázek v řece
Není na tom nic nechtěného. Naopak.
1. 6. 2011 19:15
Re: Další hozený oblázek v řece
Taky je v rámci objektivity třeba přiznat, že krom výše popsaného vyniká Tiguan také v komfortu jízdy. Pokud se projedete třeba v Toyotě RAV nebo Fordu Kuga a následně vyzkoušíte Tiguan tak tušíte o čem mluvím, kdo nejel samozřejmě neví o čem píšu. U Kugy bych bral její dobré řízení, ale třeba RAV nebo ix35 jsou jenom tvrdé a nenabízí přidanou hodnotu žádnou...(samozřejmě dle mého názoru).
1. 6. 2011 19:09
Re: Další hozený oblázek v řece
Jo, to takovej Koleos, to je rajc... 8-s >:D Pokud to zvládneš, vypiš zde ty úchvatné mainstreamové konkurenty, ať tu soustavně nejsi za garážového prosťáčka.
1. 6. 2011 19:44
Re: Další hozený oblázek v řece
Ty si garážovej honič péra, je tak?
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 20:58
Re: Další hozený oblázek v řece
Nevím, proč zmiňuješ Koleose. Jen tím ukazuješ na svoji nicotnost.

[odkaz]

za víc slov mi nestojíš
1. 6. 2011 21:11
Re: Další hozený oblázek v řece
Kopat se snažíš, na víc nemáš, nemáš ani na to, abys tu hrdě vypsal model, který považuješ za lepší než Tigi. To je pravda o tobě, všechno ostatní jsou jen vytáčky.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 22:03
Re: Další hozený oblázek v řece
1) Zrovna tobě jsem to do diskuse již několikrát napsal a nemám potřebu ti to psát znovu a znovu a znovu. Pokud máš zájem, najdeš si to - kádrovat umíš přece dobře.
2) Nevím, co jsem napsal za vytáčky. Důvod zmínění koleose jsi (jak máš ve zvyku) neuvedl.
3) Rád tu s kýmkoliv podebatím o autech. Nicméně s člověkem, co mě nazývá fašistou či uráží do čivav apod. si opravdu myslím nemám dál co říct.
1. 6. 2011 22:09
Re: Další hozený oblázek v řece
Počítám, ty budeš na to mitsu >:D horkokrevnej samuraj... Tam kde jsem tě nazval fašistou to bylo proto, žes psal věty obsahu až fatálně nezveřejnitelného (v kvalitní společnosti). Pokud jsem tě někdě přirovnal k čivavě... >:-[] pak jistě i tento příměr neměl chybu. Prosím, připomeň případně tu čivavu, uvidíš, že mi nakonec budeš muset dát za pravdu. Ale neštěkej... >:D ;-)
1. 6. 2011 23:02
Re: Další hozený oblázek v řece
Pre GTI-ho platia vseobecne dve pravidla.
1, GTI ma vzdy pravdu
2, Ak nahodou pravdu nema, plati vzdy pravidlo cislo jedna
3. 6. 2011 09:34
Re: Další hozený oblázek v řece
3. pokud je tomu chlapci víc než 15, má ohromný problém!!! >:D >:D
2. 6. 2011 09:45
Re: Další hozený oblázek v řece
najuspesnejsi a podla nedavneho porovnania kolegu ktory ho aj kupil je nissan qashqai. Potom tu mame este urcite popularnejsieho yetiho a nasledne nove modely IX35 a Sportage ktore zacinam vidat dost casto, cize su oblubene a predajnost maju dobru.
Avatar - white label
2. 6. 2011 10:05
Re: Další hozený oblázek v řece
Qashqai není! SUV. Je to kompaktní crossover, jako třeba někdejší CroossGolf. Už se to tu jednou podrobně řešilo s jasným závěrem, porovnej si třeba jen výšku těch aut.
Konkurence Tiguanu od Nissanu je logicky X-Trail, viz srovnávací testy menších SUV.
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 12:58
Re: Další hozený oblázek v řece
S tím rozdílem, že Qasqai je samostaný model.
Avatar - white label
2. 6. 2011 13:24
Re: Další hozený oblázek v řece
Ale to nic nemění na faktu, že Qashqai není (menší) SUV, tím je u Nissanu právě model Trail.
CrossGolf taky nevycházel přímo z Golfu, ale z Golfu plus, což je něco mezi kompaktem (Golf) a kompaktním MPV (Touran).
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 13:28
Re: Další hozený oblázek v řece
No jenže když se podíváš na proporce QQ, tak není nepodobný třeba ix35 nebo Sportage, klidně i tomu Tiguanu, zatímco XTrail je přecejen více echt SUV, jak karosérií, tak schopnostmi v terénu.
Ale chápu, že jej více považuješ za cross, i když je to v podstatě jedno.
Avatar - white label
2. 6. 2011 13:37
Re: Další hozený oblázek v řece
X -Trail je především podstatně hranatější (než Tiguan, nebo třeba Kuga, ale i než QQ), což dělá ten větší dojem offroad akcentu (to tvoje echt SUV, např. podobně působí i hranatý LR Freelander), ale rozměrově (hlavně výška) jsou si Tiguan s X-Trailem zřetelně bližší, než s QQ.
Navíc v těch zmiňovaných srovnávací testech běžně potkáš Tiguan s X-Trailem, ale s QQ nikoli.
QQ za kompaktní crossover považuje především samotný výrobce (Nissan) a já s ním vlastně jen souhlasím... ;-)
Jestli je dělení aut do jednotlivých tříd nepodstatné, je už spíš na další (jinou) debatu...
2. 6. 2011 14:54
Re: Další hozený oblázek v řece
ano QQ nie je trieda Tiguanu celkom. Myslel som to ale ako priamy konkurent pri rozhodovani ludi. A ver tomu ze ludia sa rozhoduju medzi Tiguan, IX35 Sportage, QQ, Yeti. Neveril by som keby som to nevidel na vlastne oci. Nie su to tie iste triedy ale v predajniach medzi ludmi v hlavach su.
Avatar - white label
2. 6. 2011 16:10
Re: Další hozený oblázek v řece
Tak lidé se určitě rozhodují i mnohem víc napříč třídama, s tím mám taky své zkušenosti, ale mě šlo spíš o to, že to nejsou zcela přímí konkurenti, aspoň pro nás "nelaiky"... ;-)
2. 6. 2011 16:44
Re: Další hozený oblázek v řece
Logicky, protože člověk nehledá například kompaktní crossover, člověk má potřeby a priority a hledá vůz, který je co možná nejlépe uspokojí.

Co se Nissanu týče, u nás to může být také marketingem. Na Qashqai jsem zaznamenal mnohem silnější reklamní kampaň.
Avatar - white label
2. 6. 2011 18:55
Re: Další hozený oblázek v řece
To určitě, Nissan v Evropě tlačí na marketingovou pilu (kdo by neznal TV reklamu na QQ, nebo i Juke) a na prodejích se to viditelně odráží...
To spíš ostatní "japonci" pomalu (částečně) vyklízí evropské pole...
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 23:21
Re: Další hozený oblázek v řece
Ono to není jen o reklamě, ale o tom vědět, co lidi chtějí. A nebo je tady ještě jedno takové pravidlo úspěchu.
Úspěšný je ten, kdo příjde s něčím novým, nebo alespoň nově upraveným, ale zároveň to musí lidi chtít, aniž to ví. No a to Nissan dokázal jak s QQ, tak s Juke... nebo Dacia s Loganem nebo teď s Dusterem. Funguje to třeba i v informatice, třeba facebook. ;-)
Avatar - white label
2. 6. 2011 23:25
Re: Další hozený oblázek v řece
Nepíšu, že je to jen o reklamě, ale bez dost dobrého marketingu by byl úspěch i těchto dvou modelů podstatně menší, tyhle "pravidla trhu" prostě platí i pro Nissan...
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 23:26
Re: Další hozený oblázek v řece
Já jen chtěl vyzdvihnout právě ty nepokryté části trhu, které Nissan pokrývá docela úspěšně a jak píšeš, jako jediní Japonci rostou.
Avatar - white label
2. 6. 2011 23:29
Re: Další hozený oblázek v řece
To jo, ale i na ty nepokryté části trhu by měl "ukázat" především marketing...
Marketing nejsou jen reklamy, ale i průzkum trhu a podobné "věci"...
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 23:54
Re: Další hozený oblázek v řece
Tak dobře, budiž, mají dobrý marketing, ;-)
2. 6. 2011 18:41
Re: Další hozený oblázek v řece
suhlas :-)
2. 6. 2011 18:55
Re: Další hozený oblázek v řece
QQ je novotvar (abych ti byl výrazově sympatický :-) jedná se vlastně o crossku z klasického kompaktního hatchbacku, který Nissan zapoměl vyrobit. V prodloužené verzi je pak QQ dotažený takřka k nekoupitelnosti...

X Trail (jakkoli na něho nemám libé vzpomínky) je SUV přesně jako TIGI, s tím rozdílem, že tigi je pohledový krasvec, co je XT doplň prosím sám :-) Nezapomínej, že tigi jede v dvojjediné konfiguraci - můžeš volit silniční verzi a verzi více off, takže ty schopnosti v terénu nemá Tigi zas tak špatné, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Avatar - Ronault.
2. 6. 2011 23:18
Re: Další hozený oblázek v řece
O tom, jestli je QQ nekoupitelný rozhodují hlavně kupující a jak to v Evropě aktuálně vypadá, tak koupitelný je pro obrovskou část kupujících, dokonce pro více než Tigiho.

Jenže ta dvojjediná konfigurace, to jsou hlavně nárazníky ;-) X-Trail je surovec, Tigi je už takový zženštilý měšťáček, který se do "terénu" podívá jen když jede do Špindlu na lyže ;-)

A ještě k Tigimu. Ten taky vznikl na základu klasického hatchbacku ;-)
3. 6. 2011 08:13
Re: Další hozený oblázek v řece
aspon netaraj, QQ ide jak teple rozky. Tu v Ba nie je na sklade nic, a caka sa na neho, kolega kupil posledny skladovy kus, vsteko beznadejne vypredane. To plati aj pre sportage a IX35. QQ bol prvy a je realne aj najlepsim co sa tyka ceny vykonu aj vybavy.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 20:08
Re: Další hozený oblázek v řece
Trošku přísný jsi ;-) Tigi je dobré povedené auto, jen mám podobný nýhled na to, že s faceliftem přišel o kus své podařenosti a přídi to moc neprospělo.
Avatar - white label
1. 6. 2011 20:38
Re: Další hozený oblázek v řece
Mě zase naopak přijde, že přišel o podstatný kousek původní designové nedokonalosti... ;-)
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 21:02
Re: Další hozený oblázek v řece
tak to mám názor zcela opačný (ten můj je samozřejmě ten správný ;-) )
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:20
Re: Další hozený oblázek v řece
Pro mne byl Tigi asi jediný, kterému slušela předešlá maska více než nová. Tedy ne jediný. Možná i Tuaregu, určitě Caddy. Pro mne je ten Scirocco styl sportovní, ostrý, drsňácký, takový ale pro mne není zbytek auta jak u Tigiho, tak Touranu a už vůbec ne Caddy. Trochu to pak onen skvělý nápad deklasuje.
Avatar - white label
1. 6. 2011 21:23
Re: Další hozený oblázek v řece
Mě naopak přijde ta designová jednoduchost přídě vhodná právě k offroadovému akcentu SUVéčka...
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:33
Re: Další hozený oblázek v řece
Tak to se evidetně neshodnem. Ta předešlá příď mi ale až tak komplikovaná nepřišla.
Avatar - white label
1. 6. 2011 21:46
Re: Další hozený oblázek v řece
Netvrdím, že byla až příliš komplikovaná, ale tahle mu sedne víc...
Jak se můžem na všem shodnout, když vy máte v garáži "Francii" a my "Německo"... >:D
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:50
Re: Další hozený oblázek v řece
Ještě že nemáme doma "Itálii" >:-[] >:D ;-)
To mi připomíná, že jsem dneska pátral, jestli vůbec máme doma Francii, jestli to není Slovenská Trnava. Není, kombi se dělá ještě pořád ve Francii. Jen je otázkou, jestli je to dobře, když od doby, co se přesunula výroba tam, tak vylezli v TUV na samotnou špičku 8-s >:D
Avatar - white label
1. 6. 2011 22:43
Re: Další hozený oblázek v řece
Itálii máme občas doma všichni... >:-[]
2. 6. 2011 16:50
Re: Další hozený oblázek v řece
"Itálie" je někdy zábava >:-[] Lepší než "tichá domácnost" :-!
1. 6. 2011 21:37
Re: Další hozený oblázek v řece
Přesně.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:40
Re: Další hozený oblázek v řece
Ale kdeže, ale kdeže >:-[] Ale z druhé strany vypadá lépe ten nový styl na Tiguanu než na Caddy, to ano ;-)
1. 6. 2011 21:45
Re: Další hozený oblázek v řece
Tady musíme Labelovi přitakat, předchozí tvář byla příliš dohezka, teď je TIGI ostřejší, a tu ostrost velmi potřeboval.

Líbí se mi jak tohle nahoře popisuje Ing. Láník, že se nejedná o lásku na první pohled. A to je přesně to, co to chce. TIGI byl (včetně zadních světel) více dámským autem, nyní je to malý Touareg, a sedne i chlapovi.

K diskusi může být dilema - zda silniční verzi (modrásek shora) či off (hnědásek).
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 21:53
Re: Další hozený oblázek v řece
Tak jsem sám, co by běžel pro poslední kusy před faceliftem :-) Stejně jako bych bral pofaceliftové Clio.

Mám spíše obavu, jestli ty ostré tvary přídě příjdou vhod oblejšímu základu.

Volil bych... a to je těžké, záleží na barvě, s tou hnědou spíše onen off nárazník, s modrou to bude opravdu na ten silniční. Tady asi obecná volba bez ohledu na barvu nebude.
1. 6. 2011 22:04
Re: Další hozený oblázek v řece
Také bych volil off - Das AUTO - [odkaz] Fakt povedené.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:07
Re: Další hozený oblázek v řece
Dokázal bych si tu hnědou ale představit ještě podstatně sytější, dovolím si říci, že více k odstínu, který je stěžejní pro Duster, neb ty stříbrno pískové odstíny se mi zatím nezalíbily nikde.
1. 6. 2011 22:11
Re: Další hozený oblázek v řece
Jo, ten Duster je hodně silný odstín. Tohle je asi více do bronzu.
Avatar - Ronault.
1. 6. 2011 22:19
Re: Další hozený oblázek v řece
Ta Tofee, jak se oficiálně u VW jmenuje, by oné sytosti zasloužila více, takhle je to decentní, ale na onen offroad nárazník by sedla jak ... na hrnec. Ta hnědá na Dusteru se podobná už nabízí např. i na Meganu kombi a v reálu taky nevypadá špatně. Evidentně hnědé byly dlouhou dobu odmítané odstíny, vrací se. Podobně se vrátily se Sciroccem zelené odstíny... nebo před léty, jestli pamatuješ, tak modní byla na Primeře oranžová metalíza
1. 6. 2011 22:31
Re: Další hozený oblázek v řece
Jo, jo, pamatuju.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 22:07
Re: Další hozený oblázek v řece
Nejsi ;-)
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2011 21:00
Re: Další hozený oblázek v řece
je to můj názor. Netvrdím, že za dané peníze to je špatné SUV. Vzhled po faceliftu (samozřejmě podle mě) :no:
Ale za dané peníze je skvělý i Duster. Takže Tiguan je podle mě zkrátka takový Duster pro bohatší. To je celé ;-)
1. 6. 2011 21:49
Re: Další hozený oblázek v řece
:yes:
Prave som sa mrkol na Mobile.de na tiguany, zhodou nahod som sa pred par dnami dival na RAM-y kedze otcov Discovery na tahanie privesov uz nestaci.
Novy RAM CREW CAB Cummins stoji zhruba tolko jak Tigi v plnej pare 8-s To si len vravim WTF? Jedine auto od VW ktore malo nieco do seba bol Käfer a to tiez len vdaka Adimu z Braunau >:D
VW nein DankE
Avatar - Guttalax
1. 6. 2011 19:05
tig
Tigoš udává trend SUV.Je to brácha od Toarega asi něco jako Sportáž a Sorento.Akorát o Sorento už je zájem skoro mizivý.O tyto vozy moc zájem nejevím ,ale kdybych si měl vybrat ,tak asi Tiguan by byl mezi kandidáty. :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - jazva
1. 6. 2011 19:57
Re: tig
Teba odkial vyhrabali? Na určovanie smerov v tejto kategórii a triede sú tu iní hráči ako Tiguan... Ale bavíš dobre, len tak ďalej. >:D
Avatar - Guttalax
1. 6. 2011 20:04
Re: tig
Tak povedz dačo můdreho ;-)
Avatar - jazva
1. 6. 2011 20:12
Re: tig
No ja ti neviem čo je podľa teba múdre... Ale mne tak nejak nejde do hromady to že niekto určuje trendy a zároveň vstupuje do hry ako posledný. Je to dosť múdre a chápeš to? >:D
Avatar - Guttalax
1. 6. 2011 20:34
Re: tig
>:D >:D >:D :yes: :yes: >:D >:D >:D Fajné-já si za tím ani moc nestojím.
2. 6. 2011 05:19
Re: tig
Sorento si za první 4 měsíce koupilo 103 zájemců, což je mimochodem více než kolik lidí si odvezlo LEGOvitý GLK.
Avatar - Guttalax
2. 6. 2011 07:43
Re: tig
>:D >:D Jé ty máš dnes KYJA den. >:-[] >:-[] >:-[]
2. 6. 2011 11:09
DSG - nová funkce
Jako uživatel DSG vítám změnu nastavení software, která převodovce umožňuje zařadit v případě jízdy po rovině neutrál, pokud řidič dá nohu z pedálu plynu. Můžou na to být samozřejmě rozdílné názory, ale podle toho mého je to zásadní uživatelské vylepšení DSG a jsem jednoznačně PRO. Při pohodové jízdě mi tahle vlastnost hodně chyběla. Při prvním kontaktu s pedálem brzdy pak předpokládám podřazení a brzdění motorem. Tedy samozřejmě jen v režimu D, pokud by to převodovka měla dělat i v režimu S tak to bych viděl jako problém, ale to určitě nikoho ani nenapadlo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
2. 6. 2011 11:56
Re: DSG - nová funkce
Já si tím jednoznačným PRO zase naopak nejsem tak úplně jistý. Na neutrál jsem jezdil i s manuálem opravdu velmi vzácně a třeba na šestku bzdí motorem i dsgéčko minimálně, navíc při jízdě bez plynu s nevyřazením na neutrál je momentální spotřeba na nule, při neutrálu ovšem není na nule ani bez plynu...
Podřazování/brždění motorem pří větším/táhlejším klesání, řeším buď režimem Sport, případně manuálním režimem ...
2. 6. 2011 12:19
Re: DSG - nová funkce
Já jsem tušil, že tobě se to asi moc zdát nebude, protože jsi spokojený s tím jak DSG funguje nyní. Já jsem zase naopak zvyklý neutrál používat hodně (dojezdy k semaforům, táhlá klesání kde není potřeba brzdit apod.) tak se mi tahle nová funkce líbí, ale jestli mi bude vyhovovat samozřejmě poznám až se svezu. Jinak brzdění motorem řešením stejně jako ty většinou režimem Sport. Ideální by byla možnost tuto funkci aktivovat prostřednictvím palubního počítače, to by neměl být problém. No o důvod víc jít Tiguan vyzkoušet :-)