Ok, vím, že je to předprodukční auto, ale přesto: nedávno jste v testu Fordu Focus kritizovali rozdíly v laku na karoserii a plastech. Proti tomu, co je na fotkách i40, to nebylo nic:
[odkaz] [odkaz]
Další věc je silueta, která vynikne při pohledu z boku - auto jakoby padalo na zadek.
Máte pravdu. Vzhledem k tomu, že jsme ale byli opakovaně upozorňováni na to, že se jedná o předprodukční vůz, s definitivními soudy v tomto směru raději počkáme.
s tím zadkem mě napadla paralela s i30, má stejný problem, na motory jsem také zvědavej a těšim se na první svezení, crdi 1.6 s 85 ale především s 94 kW, obě ještě bez DPF na mě učinily velmi dobrý dojem, u zážehového dvoulitru mě budéu zajímat otáčky při dálničních rychlostech a chod řadící páky. S odhlučněním podvozku a komfortu jízdy, soudě dle Sonaty by neměl být problem.
Díky redakci za první postřehy naživo. Poznámka o naladění posilovače vyvolává očekávání, že se u Hyundaie zase posunuli o kus dál. Stejně tak naladění podvozku vypadá slibně. Do podzima ještě pár měsíců, tak snad to u Hyundaie nestráví povalováním na pláži a dotáhnou produkční verzi. Naopak Velosteru už běží odpočítávání, protože přijde na trh teď v létě - co nestihli dodělat, už nestihnou.
Pánové, někde to tady už padlo, jen se mi to nechce hledat. Je možné, že se na Ukrajině tohle auto jmenuje Sonata? A je možné, že jsem ho bílý v sedanu na ukrajinských znáčkách včera potkal v Brně v provozu? :-O
Je však zvláštní, že se to na UA značkách již projíždí někde po Brně, když u nás je sotva v předsériové verzi dostání jen kombi a to pro novináře. :-O Tak buď je Ukrajina důležitější nebo bude v autech technický rozdíl.
Nedavno byl nekde (myslim, ze dokonce tady na Auto.cz) clanek, ktery porovnaval Sonatu a i40. Presto, ze se to na prvni pohled nezda, uz na ten druhy se skutecne jedna o odlisne vozy.
A jooo, díky :yes: Ono to setkání bylo rychlé, teda asi 20 vteřin jsem za ním jel, to bylo vše, takže detaily jsem nestačil posoudit. Každopádně mám už jasno.
Tak nějak vám nevím, připohledu z boku se mi to moc nelíbí, obvzlášt to zadní okno prohnutý na druhou stranu :-( Sedan mi přijde o dost vyváženější. Jsem trošku konzerva, tj na mě je tam moc křivek. No ale soudím zatím jen z fotek, nejlepší bude až to uvidím naživo ;-)
Mě se líbí jak tady většina lidí auto shazuje, ale ve skutečnosti ho ještě ani neviděla. Já měl tu čest i40 (právě tu šedou předprodukční) řídit a musím říct, že to auto je zase úplně jinde než třeba ix35. Má vše co bych na autě chtěl mít. Design? Za jedna, ze začátku smíšené pocity, ale po několika minutách obcházení vozu zjistíte, že to auto je krásné. Má prostě kouzlo...není to hranatý passat, není to nudný superb...řekl bych, že je to mondeo s něčím navíc...jako když potkáte holku a víte, že má něco do sebe, ale nevíte co. Jízdní vlastnosti chválím, tichý diesel, řízení v porovnání s aktuálním standardem Hyundai nesrovnatelně lepší, pohodlná sedadla, spousta místa (mám 190cm). Inetriér přehledný, praktický a hezký, moderní (na rozdíl od koncernové přehlídky ztraceného času). Kufr dost velký na to co denně potřebuju odvézt (jasně, už jsem se bavil s člověkem co vyzdvihoval, že superb má o 60l víc, jenže vč. díry na rezervu a hlavně, kdo řeší pár litrů...kdo si koupí superb a pak má denně naloženej kufr...nikdo). Nehodlám tu shazovat konkurenční modely, jsou to dobrá auta, ale jen se snažím popřít taková ty standardní hesla...škodovka má větší kufr, passat je lepší...apod. Chápu, že zarytí koncerňáci si i40 nekoupí, ale rozumný člověk si za méně peněz koupí stejně kvalitní a dobré auto s pětiletou zárukou navíc...