No...pneumatiky bych na tuhle krasavici kupovat nechtěl. 235/50 R18 tomu říkám síla na nižší střední. Ve své podstatě ale zbytečné a nákladné. Přitom s menšíma to bude vypadat jak kdyby tam byly 13ky >:D ;-\
Naposledy jsem se takto divil u "devatenáctek" na Evoque - a ony stojí značkové kolem 5 tisíc za kus. Rozměr 235/50 R18 je stejný případ. Samozřejmě to není žádná láce, slušnější 16tky na Octavii stojí od dvou tisíc, ale ani to není cena, která by přivedla majitele na buben.
Samozřejmě, že ve chvíli, kdy někdo kupuje auto za 630 000, nedělá mu problém jednou za 2-3 roky koupit letní pneu za 20 000 a zimní za tutéž cenovku. Ale radost to neudělá
Ono radost neudela ani platit pojistku, havarjni, tankovat a servisovat auto, ale s tim se musi pocitat. Ja mam letni 225/40 18" a zimni 17" a vzdy si radsi priplatim za lepsi...
.... ne že bych měl pro nové Opely slabost, je to teda spíš naopak, ale přijde mi paradoxní, že v textu je auto poměrně hodně chváleno a nakonec si odnese tak nizoučkou průměrnou známku.....
Co ta "snadnost řazení" za 6? kde je problém? To samé "dojem z řízení".... Body ztrácí i za prostornost vzadu - to hodnotíte v kontextu nižší střední, nebo v kontextu pouze 3dv. hatchů....? Jako je jasné, že v Oktávii je vzadu víc místa, ale je to smysluplné srovnání?
Jinak auto je fakt zvláštní, moc mě nenapadá, pro koho vlastně je.... Kombinace třídveřáku s atraktnivním vzhledem, který ale není moc zábavný, je na naftu a málo žere.... Ani ryba, ani rak.... :-|
Ale jako zas nic proti, bude se s tím dát stylově nalítat 40tkm ročně po evropských dálnicích a asi žádný problém.... Akorát, kdo si na takovýhle styl ježdění koupí 3dv auto.... no....
PS: téma hmotnosti otvírat nebudu, ale třeba Giulietta s 2.0 naftou je o víc než 200kg lehčí >:D Možná proto má ten Opel tak široké gumy a stejně zanechává tak mdlý dojem z řízení....
Keby mi dali toto ako sluzobak, tak aktualnu fabiu aj octaviu hodim dolu z utesu >:D
Ako dynamicke a stylove presuvadlo na dialkove cesty hlavne v solo alebo vo dvojici je to idealne.
Urcite to nie je urcene pre sedlakov, aby si na chatu vozili mechy cementu.
Na to su tu ine "domace" znacky.
Ale zase tebou spomenuta Giulietta je moja laska, tu by som bral najradsej >:D
Krajsi hatchback neexistuje.
a to je právě ono.... ve srovnání s konfekcí v nižší střední třídě působí ta Astra jako "dělo", ale když ji srovnáš s něčím lepším, třeba s tou Giuliettou nebo třeba s tímhle: [odkaz] (ať sem netlačím ty svoje Italy) tak prostě najednou nevidím důvod, proč se o tu Astru zajímat.... :*)
mna by skor zaujimalo, preco ma za dojem zo soferovania 6 ked tak vychvalili jazdne vlastnosti / az tak, ze zadna naprava postrada zmysel multilinku/
a potom v jazda v extreme ma 7 co je tiez biedne hodnotenie, ktore na auto.cz vacsinou znaci, ze pri dodrziavani limitov a beznej jazde je ok a 7b v extreme je auto co sa zle sprava v zakrutach pri zmenach smeru atd proste jazdne vlastnosti pri sportovejsom zvezeni su biedne...
Pre koho to auto je? Pre mňa! >:D Bohužiaľ pre opel a celú svetovú ekonomiku, nemám zbytočných 30 000 eur na štýlové coupé s naftovým motorom. Ale karma vie, žeby som si také zaslúžil..
ps- hmotnosť už u oplov nevyťahujme. Vezmi si to ako spoločenskú udalosť, na ktorej sa stretneš s dámou trochu "pri sebe". Tiež jej nevykričíš, že tvoja žena má o 20 kíl menej ;-)
Trojdverová slečna Astra pekne skrýva svoje tukové vankúšiky, pohľad na váhu je ale neúprosný: 1550 kg. Ako? Vyše jeden a pol tony pri trojdverovom kompakte? Ďakujem, na takéto moletky ja nie som.
Len pre porovnanie Golf GTD má 1431 kg.
Důvodů je víc (mimo jiné je ten Golf o čtvrt metru kratší!), Opel jednoduše vsadil na tuto kartu a podle vyjádření představitelů automobilky jsou se svým rozhodnutím spokojeni.
To bolo len ilustračne ako najbližší konkurent. Myslím ale, že rozdiel 119 kg je fakt, ktorý nepotrebuje ďalší komentár. Ala ak sa Ti neťaží, sprav si lustráciu konkurentov, som presvedčený, že porovnateľný Focus, Giulietta, Megane, A3 či Bravo sú všetci výrazne (min. o metrák) ľahší, ako Astra.
Giulietta je o chlup lehčí v případě dvoulitrového dieselu (125 kW) - jak s manuálem (1.395), tak s dvouspojkou (1.410). Nekoukal jsem na ostatní motorizace a už vůbec se mi nechce porovnávat výbavy, pokud by to bylo těsné. I Focus je těžší?
Souhlasím, pří testovací jízdě jsem odhalil pouze jediný drobný nedostatek a to byla hmotnost dveří, které mi velmi zvláštně překvapily když mi nečekaně rychle pomohly ven z auta, pokud auto stálo šikmo v kopci dveřma dolů.
Jinak je to výborné auto, které se jízdním projevem hodně blíží Insignii...
zaujimave ze papierovo rovnaky motor, a zrychlenim je skoro o pol sekundy za Cruze s 2.0 VCDI 120KW, neviem ako vy, ale osobne by som cakal od "sportovej" verzie lepsie dynamicke vlastnosti... tocivy moment je tiez trochu nizsi.. (360Nm vs 350Nm u Astry GT..)
Do "sportovněji" laděného auta může dát diesel jenom šlahnutý němec ... Jako nic proti ale proč bych si kupoval třeba ten Golf GTD když třeba za normální Golf s dieslem 2,0 TDI 103 kw (což není o tolik slabší) dám snad o 250 litrů míň, když už sportovní tak s pořádným benzínovým motorem ...
GTD nabízí víc sériové výbavy. Přesně jsem to nestudoval, ale předpokládám, že je to stejné jako s GTI a bude cenově výhodný, pokud o tu výbavu tak jako tak stojíš.
A teď to začne. Najednou se i Citroen stane těžkým vozem. >:D (Jinak nenechte se mást, Astra GTC opravdu není žádným drobečkem.) Rozměrově se náramně blíží poslední Vectře (C).