Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Astra GTC 2,0 CDTI – Insignia kupé

Na Mallorce Astra GTC potěšila sportovním podvozkem. Obstojí i na českých silnicích?
Zpět na článek
23. 3. 2012 09:50
23. 3. 2012 10:51
23. 3. 2012 11:16
26. 3. 2012 18:36
23. 3. 2012 10:55
23. 3. 2012 14:27
23. 3. 2012 14:45
23. 3. 2012 15:14
23. 3. 2012 18:56
24. 3. 2012 00:06
24. 3. 2012 00:19
24. 3. 2012 14:20
24. 3. 2012 15:08
24. 3. 2012 15:39
24. 3. 2012 21:19
24. 3. 2012 21:33
23. 3. 2012 13:20
2. 1. 2013 22:57
23. 3. 2012 14:36
23. 3. 2012 19:05
2. 1. 2013 23:01
23. 3. 2012 09:50
Pneu
No...pneumatiky bych na tuhle krasavici kupovat nechtěl. 235/50 R18 tomu říkám síla na nižší střední. Ve své podstatě ale zbytečné a nákladné. Přitom s menšíma to bude vypadat jak kdyby tam byly 13ky >:D ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
23. 3. 2012 10:51
Re: Pneu
Takéto megakolesá (v kontexte triedy), to musí byť tiež slušný kus neodpruženej hmoty. 8-s
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 11:04
Re: Pneu
Naposledy jsem se takto divil u "devatenáctek" na Evoque - a ony stojí značkové kolem 5 tisíc za kus. Rozměr 235/50 R18 je stejný případ. Samozřejmě to není žádná láce, slušnější 16tky na Octavii stojí od dvou tisíc, ale ani to není cena, která by přivedla majitele na buben.
23. 3. 2012 11:16
Re: Pneu
Samozřejmě, že ve chvíli, kdy někdo kupuje auto za 630 000, nedělá mu problém jednou za 2-3 roky koupit letní pneu za 20 000 a zimní za tutéž cenovku. Ale radost to neudělá
26. 3. 2012 18:36
Re: Pneu
Ono radost neudela ani platit pojistku, havarjni, tankovat a servisovat auto, ale s tim se musi pocitat. Ja mam letni 225/40 18" a zimni 17" a vzdy si radsi priplatim za lepsi...
23. 3. 2012 09:51
Zvláštní auto, zvláštní hodnocení....
.... ne že bych měl pro nové Opely slabost, je to teda spíš naopak, ale přijde mi paradoxní, že v textu je auto poměrně hodně chváleno a nakonec si odnese tak nizoučkou průměrnou známku.....

Co ta "snadnost řazení" za 6? kde je problém? To samé "dojem z řízení".... Body ztrácí i za prostornost vzadu - to hodnotíte v kontextu nižší střední, nebo v kontextu pouze 3dv. hatchů....? Jako je jasné, že v Oktávii je vzadu víc místa, ale je to smysluplné srovnání?

Jinak auto je fakt zvláštní, moc mě nenapadá, pro koho vlastně je.... Kombinace třídveřáku s atraktnivním vzhledem, který ale není moc zábavný, je na naftu a málo žere.... Ani ryba, ani rak.... :-|

Ale jako zas nic proti, bude se s tím dát stylově nalítat 40tkm ročně po evropských dálnicích a asi žádný problém.... Akorát, kdo si na takovýhle styl ježdění koupí 3dv auto.... no....

PS: téma hmotnosti otvírat nebudu, ale třeba Giulietta s 2.0 naftou je o víc než 200kg lehčí >:D Možná proto má ten Opel tak široké gumy a stejně zanechává tak mdlý dojem z řízení....
Rozbalit vlákno
5
23. 3. 2012 10:09
Re: Zvláštní auto, zvláštní hodnocení....
Keby mi dali toto ako sluzobak, tak aktualnu fabiu aj octaviu hodim dolu z utesu >:D
Ako dynamicke a stylove presuvadlo na dialkove cesty hlavne v solo alebo vo dvojici je to idealne.
Urcite to nie je urcene pre sedlakov, aby si na chatu vozili mechy cementu.
Na to su tu ine "domace" znacky.

Ale zase tebou spomenuta Giulietta je moja laska, tu by som bral najradsej >:D
Krajsi hatchback neexistuje.
23. 3. 2012 10:23
Re: Zvláštní auto, zvláštní hodnocení....
a to je právě ono.... ve srovnání s konfekcí v nižší střední třídě působí ta Astra jako "dělo", ale když ji srovnáš s něčím lepším, třeba s tou Giuliettou nebo třeba s tímhle: [odkaz] (ať sem netlačím ty svoje Italy) tak prostě najednou nevidím důvod, proč se o tu Astru zajímat.... :*)
23. 3. 2012 15:58
Re: Zvláštní auto, zvláštní hodnocení....
Ne, toto ne.
Bezpohlavne auta nemam rad.
To uz radsej toto [odkaz] , co je rovnaka trieda aj motorom aj zameranim.
Avatar - lamal
23. 3. 2012 14:30
Re: Zvláštní auto, zvláštní hodnocení....
mna by skor zaujimalo, preco ma za dojem zo soferovania 6 ked tak vychvalili jazdne vlastnosti / az tak, ze zadna naprava postrada zmysel multilinku/

a potom v jazda v extreme ma 7 co je tiez biedne hodnotenie, ktore na auto.cz vacsinou znaci, ze pri dodrziavani limitov a beznej jazde je ok a 7b v extreme je auto co sa zle sprava v zakrutach pri zmenach smeru atd proste jazdne vlastnosti pri sportovejsom zvezeni su biedne...

rozporuplne
Avatar - gld
26. 3. 2012 19:43
Re: Zvláštní auto, zvláštní hodnocení....
Pre koho to auto je? Pre mňa! >:D Bohužiaľ pre opel a celú svetovú ekonomiku, nemám zbytočných 30 000 eur na štýlové coupé s naftovým motorom. Ale karma vie, žeby som si také zaslúžil..

ps- hmotnosť už u oplov nevyťahujme. Vezmi si to ako spoločenskú udalosť, na ktorej sa stretneš s dámou trochu "pri sebe". Tiež jej nevykričíš, že tvoja žena má o 20 kíl menej ;-)
Avatar - iudex
23. 3. 2012 10:55
Tlstá Berta
Trojdverová slečna Astra pekne skrýva svoje tukové vankúšiky, pohľad na váhu je ale neúprosný: 1550 kg. Ako? Vyše jeden a pol tony pri trojdverovom kompakte? Ďakujem, na takéto moletky ja nie som.
Len pre porovnanie Golf GTD má 1431 kg.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 11:05
Re: Tlstá Berta
Důvodů je víc (mimo jiné je ten Golf o čtvrt metru kratší!), Opel jednoduše vsadil na tuto kartu a podle vyjádření představitelů automobilky jsou se svým rozhodnutím spokojeni.
23. 3. 2012 11:20
Re: Tlstá Berta
Audi A3 1,4 TSI? 1175 kg (bez vodica)... :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 11:58
Re: Tlstá Berta
Ta má ale hliníkovou kapotu a blatníky a modernější konstrukci karoserie - minimálně o jednu generaci.
Avatar - KANKUNEN
23. 3. 2012 11:37
Re: Tlstá Berta
Navíc polovina majitelů jsou za velkou váhu rádi a uvádějí nejraději váhu celkovou tedy skoro 2 tuny.
23. 3. 2012 14:05
Re: Tlstá Berta
V čem spočívá ta modernější konstrukce, konkrétně ? A ta "generace", to je vlastně co, jak se měří ?
Avatar - lamal
23. 3. 2012 14:27
Re: Tlstá Berta
tymto by som sa moc nechvalil na to aky je golf maly je to tiez pekna tucnota 1431 kg
Avatar - iudex
23. 3. 2012 14:45
Re: Tlstá Berta
To bolo len ilustračne ako najbližší konkurent. Myslím ale, že rozdiel 119 kg je fakt, ktorý nepotrebuje ďalší komentár. Ala ak sa Ti neťaží, sprav si lustráciu konkurentov, som presvedčený, že porovnateľný Focus, Giulietta, Megane, A3 či Bravo sú všetci výrazne (min. o metrák) ľahší, ako Astra.
Avatar - lamal
23. 3. 2012 15:14
Re: Tlstá Berta
vsetky opely su tlste ci uz astra insgnia aj corsa to je bez debaty fakt ... reagoval som iba na golf, ze aj ten je tiez tlsty v tej specifikacii
15. 5. 2012 13:04
Re: Tlstá Berta
Zejmena v tom Golfu odvezes 4 i 5 lidi aniz by ti nadavali, ze jsou jak sardinky.
25. 3. 2012 23:20
Re: Tlstá Berta
empiricky :-)
23. 3. 2012 18:56
Re: Tlstá Berta
Teď jsem koukal na německé stránky VW a GTD má udávanou 1.409 kg. 1.431 kg má s DSG. Hmotnosti jsou dle evropské normy, takže +75 kg.

Vzhledem k tomu, kolik lidí tu tvrdí, že šestka je jen facelift, tak to není vůbec špatný výsledek na staříka. >:-[]
Avatar - Ham.
24. 3. 2012 00:06
Re: Tlstá Berta
No on je totiž stařík ve srovnatelných motorizacích/převodovkách nejlehčí ve třídě.
24. 3. 2012 00:19
Re: Tlstá Berta
Giulietta je o chlup lehčí v případě dvoulitrového dieselu (125 kW) - jak s manuálem (1.395), tak s dvouspojkou (1.410). Nekoukal jsem na ostatní motorizace a už vůbec se mi nechce porovnávat výbavy, pokud by to bylo těsné. I Focus je těžší?
24. 3. 2012 15:08
Re: Tlstá Berta
Mluvil jsem o 125 kW verzích: [odkaz] A tady mají u GTD špatné číslo. V ceníku i konfigurátoru je 1.409 kg.
24. 3. 2012 21:19
Re: Tlstá Berta
A to jsou udávané hodnoty nebo naměřené? Čísla, která jsem napsal já, jsou z aktuálních oficiálních technických údajů pro Německo.
Avatar - Ham.
24. 3. 2012 21:33
Re: Tlstá Berta
To jsou naměřené.
Avatar - -TEAC-
23. 3. 2012 13:20
ASTRA
Žádné auto není dokonalé (vlastně jo GOLF,PASSAT >:D ) ale až na pár drobných přešlapů musím OPELU za GTC zatleskat!To nás ještě čeká OPC :yes:
Rozbalit vlákno
1
2. 1. 2013 22:57
Re: ASTRA
Souhlasím, pří testovací jízdě jsem odhalil pouze jediný drobný nedostatek a to byla hmotnost dveří, které mi velmi zvláštně překvapily když mi nečekaně rychle pomohly ven z auta, pokud auto stálo šikmo v kopci dveřma dolů.
Jinak je to výborné auto, které se jízdním projevem hodně blíží Insignii...
23. 3. 2012 14:36
Astra GT
zaujimave ze papierovo rovnaky motor, a zrychlenim je skoro o pol sekundy za Cruze s 2.0 VCDI 120KW, neviem ako vy, ale osobne by som cakal od "sportovej" verzie lepsie dynamicke vlastnosti... tocivy moment je tiez trochu nizsi.. (360Nm vs 350Nm u Astry GT..)
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2012 19:05
Re: Astra GT
Záleží hodně na převodovce. A pokud je Cruze citelněji lehčí, tak to má Astra zpečetěné.
23. 3. 2012 16:56
Sportovněji laděné auto
Do "sportovněji" laděného auta může dát diesel jenom šlahnutý němec ... Jako nic proti ale proč bych si kupoval třeba ten Golf GTD když třeba za normální Golf s dieslem 2,0 TDI 103 kw (což není o tolik slabší) dám snad o 250 litrů míň, když už sportovní tak s pořádným benzínovým motorem ...
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2012 19:06
Re: Sportovněji laděné auto
GTD nabízí víc sériové výbavy. Přesně jsem to nestudoval, ale předpokládám, že je to stejné jako s GTI a bude cenově výhodný, pokud o tu výbavu tak jako tak stojíš.
Avatar - Rysguf.
23. 3. 2012 18:46
Citroen C5 sedan 2.0HDi 120kW
co mam vazi len o 13(!) kg viac ako tato Astra?

>:D :yes:

Ta Astra je teda tank, to je sila....
Rozbalit vlákno
3
24. 3. 2012 10:37
Re: Citroen C5 sedan 2.0HDi 120kW
okrem hmotnosti treba pozrieť aj na rozmery... ;-)
15. 5. 2012 13:10
Re: Citroen C5 sedan 2.0HDi 120kW
Myslis jako, ze C5 je mensi, nez Astra?
Sedan mensi nez kupe?
Nebo cos tim chtel rict?
2. 1. 2013 23:00
Re: Citroen C5 sedan 2.0HDi 120kW
A teď to začne. Najednou se i Citroen stane těžkým vozem. >:D (Jinak nenechte se mást, Astra GTC opravdu není žádným drobečkem.) Rozměrově se náramně blíží poslední Vectře (C).
Avatar - King of the road.
25. 3. 2012 18:23
Mégane RS
Já si nemůžu pomoci,ale desig tohoto vozu mi hodně připomíná Mégane RS.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2012 21:18
Re: Mégane RS
A megan RS vychází evidentně ze starší generace Astry GTC, předevšim zadní partie.
2. 1. 2013 23:01
Re: Mégane RS
Takže kdo se opičí? No francouzi přece. Kdo jinej >:D .