popravde musim povedat ze citigo aj ked je jasne prve je miernym sklamanim co sa tyka poctu predanych kusov.... oproti poctu octavii fabii yetiho alebo aj superbu je citigo pozadu.... nie je to az taka tutovka ako sa cakalo.... a nebude nou ani predrazeny rapid.... cena je to co sa citigu ani rapidu nevydarila.... su to drahe nudne krabicoidne auta s biednymi motormi... prve negativne vysledky sa uz prejavuju.... 5 dverove citigo predava len zlomok toho co starsia fabia... kto by to cakal... rapid bude na tom podobne... a necudoval by som sa keby predaval tiez slabsie ako yeti alebo superb....
Se podívej na prodeje A segmentu z minulého/předminulého roku. Tady se nikdy velký prodej nedělal, o pidi auta Češi nestojí, takže v tomto ohledu jsou čísla CitiGo skvělým výsledkem.
Ty máš v hlavě naprosto duto. :-!:no:
PS: Např. v r.2009 se prodalo 1408 Pand, jakožto nejprodávanějšího modelu, v roce 2010 1531 kusů. Už teď je CitiGo na 2100 kusech a do konce roku to bude přes 2500. To že je neúspěch?
Tento měsíc má ve třídě podíl skoro 50 %. To je podle tebe "zklamání"?. Je jasné, že většina lidí radši sáhne alespoň po větší Fabii, protože mini do města prostě není to, co Češi chtějí. Nechápu, proč se to ty a jiní snažíte naprosto nesmyslně porovnávat s jinými třídami místo s přímou konkurencí. 8-s Asi proto, že tam prostor ke kritice není (pokud se bavíme o českém trhu)
Tak cígo už je hodně mini auto, u kterého se nedá ani náznakem uvažovat o tom, že by mohlo být bráno jako jedno auto do rodiny. Naopak fabia je u nás brána, v mnoha rodinách, jako právě to rodinné auto, proto se bude fabia vždy prodávat víc než cígo a já jsem ani nic jiného nečekal. Abych to shrnul, ten kdo chce vyloženě škodovku jen jako nákupní tašku do města si koupí cígo a kdo chce něco víc šáhne po fábce.
Pořadí modelů v tabulce je asi takové jaké všichni čekali. Já osobně mám radost z růstu prodejů pandice.
Souhlas se všemi kromě toppera kopra znalce. Nejdřív brutální kritika VW, potom odborník na GT a supersporty...na to, že tu diskutuju ani né měsíc, už je u mě ten člověk (bůhví, jestli to není třeba mimozemťan) za úplnýho blázna.
Topper napíše vždy prvý príspevok, potom diskusia a väčšina ho uvedie do reality a omylu. Pár jedincov, ktorý s ním súhlasia sa nájde.
Nikdy však nereaguje na kritiku a má problémy obhájiť svoj názor.
Jestli to dobře chápu, tak by se podle toppera v ČR mělo za rok prodat asi 150.000 kusů Citigo/Up!/Mii (tuším, že oktávek se zde za rok prodá asi 30.000/rok). To už by pak nezbylo ani Německo. >:D:no::no::no:
Citigo má 46,5% ve své třídě. Pro tebe je to zklamání. Pro mě informace, že nemáš odchozeno víc jak sedm tříd základní školy, protože procenta se berou v matematice tuším v třídě osmé. Jinak bys takovou blbost nemohl napsat.
asi jezdíš jen po cestách, kde se jezdí 80+ ;-)
Ale vážně, já tu čtyřícítku ročně taky nakroutím a Citigo jsem taky ještě nepotkal :-) Ale upřímně řečeno ani novou Pandu jsem ještě v provozu neviděl.... Zato F500 potkávám celkem často, asi už se to sem tahá i jako ojetina....
RPG bralo citigo do fleetu místo fabií, už jsem jich pár viděl. Viděl jsem jedno červené 3dvířko s párem sedmdesátníků. A pak jsem potkal jednu předvádečku zapůjčenou do zkoušení... A to je tak asi všecko... :-) Každopádně z těch čísel je nutné odečíst minimálně 127 kusů (viz nabídka TipCars) stojících u prodejců (třeba pand je takových 12). A nové pandy jsem viděl v soukromém užívání zatím 2, z toho jeden majitel ji vyměnil hned po příchodu na trh za předchozí generaci. Fleetový prodej u pandy moc nečekám, i když vím minimálně o 3 firmách, kam se taky braly.
Neříkám ani jedno, říkám minimálně těch 12, co je na TipCarsu mezi ojetinama - a klidně věřím, že jich je víc, obdobně jako škodovek. ;-) Na značky se staví hlavně "služební" a náhradní auta + předváděčky, postavit na značky skladovku znamená, že jí začíná běžet tovární záruka, je samozřejmě nevýhodné jak pro prodejce (musí dávat slevu tím větší, čím více záruky uběhlo), tak pro kupujícího (je až druhým majitelem a auto má zkrácenou záruku). Aspoň takhle to chodí u fiatu, za škodovku nemůžu hovořit. :-)
Já jsem v Praze přímo vedle Citigo během jednoho dne dokonce 2x parkoval. ( Během dne parkuju asi tak 10x ). Je jasný, že když se Fábií prodalo celkem asi 500x víc, tak ji budeš potkávat asi 500x častějš než Citigo. ;-)
Na to, ze Shitigo zvnutra vyzera ako lahko omladena Skoda 120 (kvalitou spracovania ani to), ma velmi slusne predaje.
Nostalgia je urcite silna vec a v konzervativnom stredoeuropskom regione ma korene ako 200rocny dub, ale zase zdravy rozum by mohol zacat kvitnut.
Snad coskoro.