Nádhera, vie mi niekto povedať či to predchádzajúce rady BMW 5,6,7 robil iný dizajnér. Viem, že sa to tam nejak menilo ale neštudoval som si to. Lebo toto je očividne návrat k tradícii a potvrdzuje sa, že to je ta správna cesta. Plačem a píšem list Ježiškovi.
Jsem volaký zmetěný z toho počtu karosářských variant: karosářské varianty 6er jsou snad dve a každá kastle má dvě verze ne? Což ale nedává 4 karosářské varianty, nebo jsem něco zaspal?
Oktávka má tedy koli karosářských variant? 2 (lift a kombik) nebo 5 (lift lift RS, kombik, kombik RS a scout)?
Hele na 22" bych Vám přál jezdit.... po Praze >:D >:D
Jinak auto pěkný, předek PECKA... ale zadek je hnus :-(( ty koncovky jsou moc malý a takový nevyvážený v porovnání s tím předkem
na novou trojku dávají dvacítky /performance kola/ a v pohodě, auto je daleko měkčí než E90. i nová M5 má dvacítky, takže si myslím, že by to nebyla vůbec taková hrůza...
No samozřejmě záleží hlavně na váze těch kol, ale už z principu to nemůže být pohodlný... na západ od nás vcelku bez problémů, ale u nás epic fail bohužel....
Teď jezdím na 20" a pohoda (byl jsem s tím i v Praze). Menší na to stejně dát nemohu (kvůli homologaci a také brzdovým třmenům/ kotoučům). Na léto mám 21". Celkem mne zajímá, kde se tenhle vývoj zastaví.
ale ako najnepraktickejsie auto roka by vyhrat mohlo :yes: po vzore X6tky a 5GT dalsi vykvet od BMW ktory neohuri ani dizajnom ani prakticnostou ale snad len astronomickou cenou 8-s
vodic v interieri si musi pripadat ako v pande ale asi aj tam je viac miesta ako tu: [odkaz]
A praktický je až, až. Stačí namontovat kouli a s 560 ti koňskými silami předjede s prstem v nose každou H a K i s bagrem na plaťáku. :-)
Design je subjektivní záležitost a zcela chápu, že tě neohúrá. No a když se ti nelíbí, tak ti může být i jedno, kolik stojí. Poradím ti, raději si ho nekupuj. Evidentně ani nevíš, proč taková auta vůbec existují.