Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon přijde o jednu ze svých verzí. Příliš to nepřekvapí

Čtvrtá generace Seatu Leon nabízí, obdobně jako sesterská Octavia, plejádu motorizací a derivátů. O jednu však španělský kompakt přijde.
Zpět na článek
17. 7. 2020 14:44
17. 7. 2020 16:14
17. 7. 2020 15:36
17. 7. 2020 19:57
17. 7. 2020 22:42
Avatar - Emel
17. 7. 2020 14:44
Trošku kecy
Nevím, proč by mladší klientela neměla mít zájem o "dobrodružnější" (na to už začínám být alergický) variantu Leonu. Pro aktivně žijící mladé lidi je tohle přeci fajn.

BTW... čím se liší ližiny u Xperience od normálního Leona ST?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - LeonST
17. 7. 2020 15:37
Re: Trošku kecy
Škoda, jezdil tady u nás jeden s 2.0 TDI 135 kW a až na ty nepříliš vzhledné plasty bych mu neměl co vytknout. Výbava velmi bohatá. Určitě bude úspornější, praktičtější, rychlejší a obratnější než většina SUV.

:-) Jsem snad Leona ST bez ližin neviděl, i Reference je má a krom povrchové úpravy jsou všechny na všech kombíkách totožné.
Avatar - Emel
17. 7. 2020 16:14
Re: Trošku kecy
Jo, je to škoda, minimálně z venku se mi Seatí mutace líbila nejvíc, byla taková nejpřirozenější. Interiér jsem viděl nějaký fotky v hnědý barvě, to bych zrovna nemusel.
17. 7. 2020 17:55
Re: Trošku kecy
Přesně, oplastovaný zvednutý kombík s čtyřkolkou je ideál, proč hned kupovat SUV.
Avatar - SKAY
17. 7. 2020 15:36
Plasty
Mě se minuly terenni leon líbil a nabizel se i v social verzi jen s fwd.
Ližiny měly hlinikový povrch..
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2020 16:40
Tak určitě...
Audi má asi v nabídce málo SUVéček, proto si drží 2 Allroady a další oplastované varianty svých nepočetných modelů.... Škodovka vlastně žádná SUVéčka nenabízí, a tak Scouty nabízet musí, že.
Logika pana Kolzmana je vážně a) zasvěcená, b) odborná, c) seriózně míněná, d) hluboce promyšlená, protože pan Kolman to ani jinak neumí. To = informování o zajímavých událostech v autoprůmyslu pro ty, co je autoprůmysl a auta zajímají... :no:
Však víte, kam máte psát své příspěvky, pane Kolmane (do Vlasty).
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2020 19:12
XPerience zmizel z nabidky uz davno
Seat tenhle vybavovy stupen stahnul z nabidky uz u predchozi verze Leonu.
Posledni modelove roky jej asi pro velky uspech vubec nenabizel, tak neprekvapi ze u nove generace s nim vubec nepocita.
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2020 19:57
Bude to strata
Seat Experience ročník 2017 mám. A je výborné v 4x4, funguje ďaleko lepšie ako SUV. Má nižší odpor vzduchu, dá sa s ním aj celkom vyblbnut, na asfalte jazdí doslova ako lepšie až športové cestne auto, dostane sa minimálne tam kam 90% SUV, na dovolenku som sa zbalil bez problémov, pohon aj zadných kolies je cítiť, a aj cena bola prijateľnejšia aj oproti svojim konkurentom VW Golf a O Scout. A BA viac je aj subjektívne krajší.
V našich končinách bol možno záujem slabší ale na cestách EU kolegov stretávam často. Koniec nastal asi kvôli zníženiu konkurenčného trenia v domácej stajni VW, alebo kvôli nákladom, ked by v ESP museli vyrábať iba jediný model 4x4 na platforme Leon(Golf). Všetky ďalšie modely 4x4 sa vyrábajú buď Nemecku aleboCZ a SK (iba niektoré modely Cupra budu čisto Španielske). RIP Seat Leon Experience - skvelý model.
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2020 21:06
Re: Bude to strata
2017 uz je po faceliftu ne?
Mam 2016, 1.8TSI a jedine co me stve, je v komfortnim modu tlumicu, kdyz obe zadni kola prejedou treba retarder, jakou to da ranu. Ve sportovnim rezimu, kdy je tlumic tuhy a kolo nepusti, to neudela a kupodivu ani, kdyz v komfortu sjedu jenom jednim kolem. Musi to byt obe naraz.
Deje se to u po FL verze taky?
17. 7. 2020 21:52
Re: Bude to strata
Mám klasické pruženie, bez možnosti nastaviť režim. Ale je fakt že ma v určitom momente vždy prekvapí veľká rána od odskočeného zadku auta. Myslim že to robí dvojité dno kufra. Keď mám plne naložený kufor tak je tento jav výrazne potlačený. Inak motor TDI 110KW
17. 7. 2020 22:42
Design Leon
Videl jsem novou verzi Leonu (a sedel v ni).

A snad ve vsem se mi libi vic nez Octavia nebo Golf.

Zajimave. Driv tomu bylo naopak.
Rozbalit vlákno
0