Hledáte-li pořádně okořeněného Itala, nemusíte rovnou volit Alfu, Maserati nebo snad Ferrari. Je tu i Abarth, léta vyrábějící rychlé autíčko na bázi Fiatu 500. Dokáže v nové době s relativně starou technikou pořád zaujmout?
ma aj pozdlzne nastavitelny volant? Lebo Citigo ma len vyskovo nastavitelny volant a tam by som si tiez vedel lepsiu polohu za volantom predstavit, keby bol aj pozdlzne nastavitelny volant.
takychto malych nadupanych kuskov je tiez coraz menej.... skoda ze dnes uz nemame pandu 100HP alebo nieco ako bolo saxo VTS pripadne este to twingo II RS... a pod... zazrak ze vw spravil UP GTI ale inak co mini auto to dnes uz samy lenoch a pritom prave v malej kompaktnej kasni sa nadstandardny vykon krasne prejavi a da vyuzit a nie v dvojtonovom plugin hybride... divna to doba no... vsetko je uz akosi proti logike... vid najekologickejie auta su 2 tonove elektra za 3 melony .... .alebo najlepsie sportiaky su dnes uz premotorovane SUVecka v tvare skatule a podobne nelogiky ... raz za takymito malickymi motokarami este zaplaceme... obzvlast panda 100HP by podla mna aj dnes mala velky uspech.. ale tak fiat uz dlhodobo robi veci akoby chcel cim skor zmiznut z automobilovej mapy sveta ... tak dobre mu tak... ma co chce... nova generacia mladych uz dnes tuto znacku skoro ani nepozna.. to skor aj kiu alebo hyundai....
Keby mala mat Panda velky uspech, asi by ju predavali :-) Dnes uz s Citigom v meste sa da jazdit podobne svizne a bez hluku a emisii. Dialnice asi domenou Abarthu nebudu.
Co to meleš o "ermisích"?! Tady se snad bavíme o radosti z jízdy v malých hot-hatchcích! Tobě už z té zelené propagandy taky totálně jeblo... :-O:-(:no:
Radost z jazdy mam samozrejme :-) Mne nemusia nic propagovat, mam aj diesle, ale ked sa da zabavit bez smradu, tak preco nie. A bez zahrievania motora :-)
Zminit hot hatch a mini ve verzi se v jednom odstavci, tak to jsou hned tri chyby. Hot hatch je neco jineho, treba golf,.. mini, jedine od verze s, nejlepe jcw, no a tu elektrinu schovej pro novodobeho apoštola, jestli uz tu jeliman uz davno nesmrdí.
.... že když je to taková limitka, že jeden kus zastoupení obětuje a dá ho k dispozici novinářům na zcela bezvýznamném trhu.... ;-) ale tak zas to je od nich vlastně sympatické ne?
jinak k autu těžko něco dodávat, je to prostě starý a strašně drahý.... klidně bych si to jaké čtvrté auto koupil, kdybych nevěděl co z prachama.... a ostatně tak to asi v případě této limitky dopadne, masový prodej tam plánovaný nebyl, takže to prostě zmizí a hotovo.... Že je poměr cena/výkon už úplně mimo, je evidentní.... :-) na druhou stranu z pohledu uchování hodnoty a servisních nákladů to může časem být velice zajímavá kára :-)
Dekor na palubnej doske nie je imitacia karbonu, ale pravy karbon (priplatok dakych 900e).
Ceny su vysoke, ale urcite netreba ratat s cennikovou cenou. Pri kupe som dostal dolu z ceny 3500e (1000e zlava a 2500e vybava "zdarma") plus 200e na nakup prislusenstva.
Este jedna vec, snad vsetky recenzie kritizuju posed za volantom (suhlasim, nie je idealny, ale da sa zvyknut). Da sa to poriesit v servise, kde vedia sedacky "posadit" nizsie o 3-4 cm.