Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EK vybízí státy k rozšíření vyšetřování ohledně emisí

Evropská komise napsala členským státům dopis s výzvou, aby rozšířily své vyšetřování možného porušování pravidel o emisích motorových vozidel. Pokynu předcházelo sdělení VW, které tento týden připustilo nesrovnalosti v údajích o měření emisí CO2.
Zpět na článek
8. 11. 2015 15:02
8. 11. 2015 15:28
8. 11. 2015 15:14
8. 11. 2015 17:38
9. 11. 2015 00:53
8. 11. 2015 17:47
8. 11. 2015 17:51
8. 11. 2015 17:55
8. 11. 2015 17:56
8. 11. 2015 17:59
8. 11. 2015 18:26
9. 11. 2015 00:58
9. 11. 2015 01:02
9. 11. 2015 11:15
8. 11. 2015 15:02
Kontroly
A budou se i tyto auta svolávat?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
8. 11. 2015 15:18
Re: Kontroly
Nepochybně! Podle údajů výrobce většina osobních vozů s benzínovým motorem má takové emise CO2, jakoby ten vůz měl průměrnou spotřebu 5litrů na 100km. Takže ty vozy, které mají emise větší (čili spotřebu větší, než těch zmíněných pár litrů) nemohou projít technickou kontrolou a majitel je bude muset odvézt k povinnému sešrotování. :-)
8. 11. 2015 15:28
Re: Kontroly
A co turbodieseli?
Avatar - Ada je zase tady
8. 11. 2015 15:14
Ano!
Pokud se ukáže, že benzínové vozy produkují více CO2, než kolik deklaruje výrobce, měly by být ty smrduté křápy vyřazeny z provozu >:D
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2015 15:25
No a já si zase myslím,
že Evropu daleko víc než nějaké zfalšované emise zamořují miliony přivandrovalců z muslimských zemí,kteří tady nepřinášejí nic dobrého.Ale to EK nijak neřeší. :-!
Rozbalit vlákno
154
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 15:52
Re: No a já si zase myslím,
Obzvlášť těch necelého 80 syřanů co zažádalo o válečné azyl u nás je asi big problém >:-[]

Jak ty si přežil když tady za jugoslávský občanský války bylo 10 tisíc muslimů? >:D
8. 11. 2015 16:15
Re: No a já si zase myslím,
10 tis. bosňáků tady nikdy nebylo a i kdyby bylo,tak je to něco úplně jiného než muslimové z Asie a Afriky.Ve Švédsku bylo taky kdysi pár muslimů a jak to tam vypadá dnes?Každý ví.Jen EK ne.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 16:40
Re: No a já si zase myslím,
Samozřejmě že bylo :-)

Celkem asi 20 tisíc jugoslávců zhruba polovina bosenskejch muslimů. Byl jinej prezident jiná vláda = většina lidí to tehdy možná ani nevěděla. O těch letosnich7 80 kouscích ze Sýrie ví každej >:D

Stejne velký Švédsko příjímá 50 tisíc uprchlíků ročně, letos jich tam je už skoro 100 t. - to bych s našima necelejma 80 jednotlivcema nesrovnával >:-[]

I tak je u nás větší panika než ve Švédsku >:D

Mrkni na článek v Reflexu o Chorvatsku - vlevo nahoře ;-)
8. 11. 2015 17:17
Re: No a já si zase myslím,
Švédsko bych nepřipomínal....Už brzo se to tam bude horko. Lidi nejsou ovce, když jsou zahnáni do kouta.
Re: No a já si zase myslím,
Presne tak, Stací se podívat na zprávy ze Svédska z posledních dní.
8. 11. 2015 17:41
Re: No a já si zase myslím,
Pozor ať tě neosočí ze lží, protože Švédsko je vzor v začleňování migrantů. A vzory se nesmí bořit ;-)
Re: No a já si zase myslím,
Ale, bojovník za lidská práva a hrdina co drív drzel hubu a krok s nickem samael promluvil. >:D >:D >:D
8. 11. 2015 16:02
Re: No a já si zase myslím,
Jo ještě bych dodal,speciálně pro tebe,gilgíte,že slavná EK neudělala nic moc ani proti tvému milovanému Voloďovi,který není o nic lepší než muslimští barbaři.
Re: No a já si zase myslím,
Kazdopádne za momentální príliv muslimu do Evropy muze z velké cásti tvoje modla USA a z mensí cásti nemecká kanclérka Merkelová. Tak muzes jít treba protestovat pred velvyslanectví USA a Nemecka, ty antikomunstický hrdino a kecale. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 16:08
Re: No a já si zase myslím,
Tohle je totální prd proti tomu stěhování národů co nás čeká ;-)

Až přijde nedostatek vody a války o ni :-!
8. 11. 2015 16:19
Re: No a já si zase myslím,
Jistě,komunistický hrdino,USA můžou za to,že evropské státy nejsou schopné vykopnout muslimy tam,odkud přišli.
Re: No a já si zase myslím,
Nikoliv, ty antikomunistický hrdino který za komunismu drzel hubu a krok. USA z velké cásti muzou za destabilizaci situace v nekolika zemích ze kterých ted do Evropy prichází vetsina muslimských imigrantu.

Krome toho USA opakovane pozadují od EU aby se velkoryse chovala k muslimských imigrantum ale samy jsou ochotny vzít jen malý pocet muslimských imigrantu na jejichz prílivu do Evropy nesou hlavní podíl.

Jinak je jasné ze vám protiruským zvracecum to moc nepálí a tudíz tyto souvislosti nechápete.

A Putin není o nic lepší než muslimští barbaři? Fakt? A ted tu o perníkové chaloupce.
>:D >:D >:D
8. 11. 2015 17:03
Re: No a já si zase myslím,
Řekl bych, že na destabilizaci regionu mají větší podíl USA než Evropa, ale z řešení uprchlické krize v Evropě musíme spílat jen a pouze EU (a nejvíce Al Merkelové). Že nejsme schopni si hlídat hranice a dovážíme si migranty přímo od břehů Libie nemůžeme příčítat USA.
Re: No a já si zase myslím,
Jiste, to más pravdu. Ale nebýt aktivit USA tak by tech migrantu bylo mnohem méne.

To ze EU absolutne selhala a Merkelová svou politikou nejen neprispela k ochrane Evropy ale jeste k tomu motivovala obrovské mnozství uprchlíku vubec do Evropy vyrazit je bez diskuse.

Ale pozor, místní vypatlánek a lhár Hammunasakra to vidí úplne jinak a je tím co Merkelová provádí úplne nadsen. Krome toho Hammunasakra je v této veci podle vlastních slov "v parte s papezem, Gauckem a Merkelovou" takze bacha na neho. >:D >:D >:D
8. 11. 2015 17:15
Re: No a já si zase myslím,
1.Jako první měla být námořní blokáda u Evropských břehů: Řecko, Itálie
2.Okamžité uvolnění řádově několika mld EUR na provoz uprchlických táborů v Turecku a Libyi
3.Souběžně s tím vybudování v táborech registry žadatelů s potřebnou agendou.
4.Vytvoření Evropských azylových center pro ty migranty, kteří obstojí před evropským azylovým systémem
5. Vytvořit maximální roční počty příjmu uprchlíků.
6. Prověřené uprchlíky umisťovat do center a začleňovat do společnosti
Re: No a já si zase myslím,
Souhlas,

Místo toho máme to co máme.

Jenom jedno aktuání císlo: Od 17. ríjna, kdy Madarsko dokoncilo plot na hranici s Chorvatskem, do 5. listopadu zaregistrovali ve Slovinsku pruchod priblizne 150.000 migrantu.

Ale jsou vypatlánci, mezi diskutéry ACZ treba Hammunasakra, kterí v tom nevidí problém.
8. 11. 2015 17:33
Re: No a já si zase myslím,
Ano, místo toho tu máme většinou nekvalifikovanou masu, nemající pracovní návyky, neumějící jazyk, zažitou absolutně odlišnou kulturu, vychování, návyky, ale všemohoucí Evropská unie nám oznámí ze svých paláců toto: Tři miliony běženců podpoří hospodářskou aktivitu EU a zlepší veřejné finance, naznačila ve čtvrtek ve své nejnovější ekonomické prognóze Evropská komise, uvedla agentura Reuters. Výkonný orgán Bruselu předpokládá, že do Evropy letos dorazí celkem milion azylantů, napřesrok to bude 1 500 000 lidí a v roce 2017 komise očekává příliv půl milionu migrantů.
A to nepočítají s tím, že si sem pozvou celou rodinu. Tak to vynásobme střídmě čtyříkrát.
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:42
Re: No a já si zase myslím,
Jako fakt? >:D >:D >:D

Vim že v týhle otázce si dost mimo a maximálně tak žereš prezidentský populisticky xenofobní kecy ale ty snad budeš čestnej člen DSSS nebo tak něco ne? >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:40
Re: No a já si zase myslím,
Bacha spousta tý masy má nejspíš vyšší vzdělání než ty >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 21:46
Re: No a já si zase myslím,
A ještě větší spousta jsou analfabeti.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:48
Re: No a já si zase myslím,
Jo určitě tam bude to i to :-!

Co bys navrhoval? Když nemaj vzdělání, právo na azyl před válkou pro ně neplatí? ;-)
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 22:22
Re: No a já si zase myslím,
Irák,Afghánistán,Afrika, Albánie...a občas Syřan.
Nepřesvědčíš, nepřesvědčím.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 22:41
Re: No a já si zase myslím,
Já ale nikdy nemluvil o migrantech z Balkánu, Ruska atd ale jen o válečnejch uprchlících ;-)

Do jednoho pytle je hází tak Zeman >:D
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 23:35
Re: No a já si zase myslím,
Něco pro tebe: [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:12
Re: No a já si zase myslím,
Neblábol kraviny >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:12
Re: No a já si zase myslím,
Návrat do socialismu by fungoval ešte líp :-)

Na západě dráty, na východě SSSR, všude okolo spřátelené soc státy = k nám by neproklouzla ani noha >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 17:16
Re: No a já si zase myslím,
Zrovna sem si řikal kdy přijde vypatlaná Hammunasakra :-)

Vyčítáš Merkelová že dodržuje ústavu? Měla by si vzít příklad z našeho prezidenta ne? ;-)
8. 11. 2015 17:20
Re: No a já si zase myslím,
Merkelová dodržuje ústavu, ale zvací dopis byl adresován od slečny Merkelové a né od Evropské unie. Tudíž by všichni pozvaní měli přijmout vřelé přijení ve spolkové republice. A slečna Merkelová, by problémy s migranty neměla obtěžovat ostatní státy.
Re: No a já si zase myslím,
Presne tak, Ale nemuzes od vypatlané Hammunysakry cekat ze to pochopí.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 17:26
Re: No a já si zase myslím,
Problém je že o čem mluvim nejspíš nevíš ty! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:46
Re: No a já si zase myslím,
:yes: >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 21:45
Re: No a já si zase myslím,
Blbče není to slečna :-)

Její manžel je stejně jako ona vědec, profesor. Co si ty ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 16:44
Re: No a já si zase myslím,
Kam bys je uskladnil? :-)

V Jordánsku Turecku atd jich je asi 10, 5 milionu válečnejch uprchlíků

Pulmiliardová Evropa ten půlmilio novej zbytek snad nějak zvládne

I když samozřejmě lepší by bylo kdyby nás neobtěžovali a pochcípali mimo naše území ;-)
8. 11. 2015 17:27
Re: No a já si zase myslím,
voloda v OSN nekolikrat pouzil pravo veta, ktere se tykalo konfliktu v syrii.
v OSN vetoval i rezoluci, ktera v syrii odsuzovala nasili, cim dal asadoj volnou ruku v dalsim vrazdeni syranu, kteří logicky ze syrie uprchli, protože se nechteli nechat zavraždit.
asad je v soucasnem konfliktu zodpovedny za smrt cca 200tis svych spoluobcanu.

voloda asi vzpomina na zlate casy CCCP, kdy se obeti vlastniho obyvatelstva pocitaly na miliony, a treba jen cistka v rude armade pred vypuknutim ww2 znamenala cca 40tis popravenych.

za to co se nyni deje v syrii je zodpovedny nejen diktator a masovy vrah asad, ale i jeho ochrance voloda, ktery zas nejspis vzhlizi ke svemu vzoru - masovemu vrahovi stalinovi, ktery si s hitlerem rozdelil polsko a evropu, cimz rozpoutali ww2 a svoje spojenectvi stvrdili spolecnou vojenskou prehlidkou wermachtu a rude armady 23.9.1939 v brestu kratce pote, co prepadli a zlikvidovali polsko.
Re: No a já si zase myslím,
Áááá, vypatlánek topten který zlehcuje vinu Adolfa Hitlera na rozpoutání 2. svetové války a sympatizuje s nacistickým Nemeckem se hlásí o slovo. Ty tvoje zvratky není treba komentovat. Ale je fajn vedet ze se shodujes s vypatlánkem Hammunasakrou a nedivil bych se kdyby se tady brzy objevil i vypatlánek mrazik. Ta se chlapci dobre bavte, máte k sobe ideologicky dost blízko.
8. 11. 2015 17:48
Re: No a já si zase myslím,
tam kde není argument nastupuji urážky, nasledne hruba sila a nakonec likvidace.
pro komunisty z CCCP a nacisty z nemecka nic neznámého.
evidentne k nim mas blizko
Re: No a já si zase myslím,
Nemás pravdu. Muj argument je jasný. Clovek s nickem topten v diskusích na ACZ opakovane zlehcoval vinu Adolfa Hitlera na rozpoutání 2. svetové vláky. Cloveka s nickem topten jsem se 6x otázal zda by mu vadilo kdyby dnes území Ceské republiky bylo soucástí nacistického Nemecka, mluvilo se na nem nemecky a Cestina by mela pozici utiskovaného vymírajícího jazyka. Na to jsem od cloveka s nickem topten 3x dostal nesmylsnou vyhýbavou odpoved která nebyla odpovedí na to co jsem se ptal a 3x nebyla reakce zádná. Proto jsi pro me vypatlánek který sympatizuje s nacistickým Nemeckem. Takze to nemuze být nadávka.
8. 11. 2015 18:15
Re: No a já si zase myslím,
tvůj svet je cernobilej, jak ti ho natloukli komunisti do hlavy.
blahoslaveni chudi duchem
Re: No a já si zase myslím,
Vypatlánku který zhlehcuje vinu Hitlera a sympatizuje s nacismem, más smulu, me komunisti do hlavy nic nenatloukli, takze i tímto tvrzením jsi za blbce.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:15
Re: No a já si zase myslím,
Tim si jako popřel to Putinovo veto v OSN? :-)

Žeru tvuj přístup: Kdo má jinej názor tak je do minuty vypatlanec, primitiv, slintal atd. :yes: ;-)

Vysmíval ses že ideologicky blízko mám k papeži nebo Gauckovi. Bacha aby to topten nevzal jako pochvalu >:-[]
8. 11. 2015 17:45
Re: No a já si zase myslím,
Puti má své chyby i velké chyby, ale až on se nasere a to že brzo, poté co mu IS sundalo civilní letadlo tak budou lítat třísky. A on je schopný do Sýrie poslat 200tis vojáků a vyhladit IS do poslední buňky klidně iperitem a napalmem! Bohužel, na takovou verbež nelze mít humální pohled.
A my na něj budeme nadávat a ve skrytu duše tleskat.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 17:48
Re: No a já si zase myslím,
Byl bych za to rád, ale nejsem si úplně jistý, že to udělá.Podle mě je kliďas.
Vyhladit je by dokázalo určitě i NATO, ale už dlouho si dávají pozor, aby jim přes cestu položili maximálně stéblo.
S verbeží souhlas do posledního písmenka.
8. 11. 2015 17:51
Re: No a já si zase myslím,
Bez pozemní armády se jich nezbaví. Jen najít odvahu vtrhnou tam. A je mi jedno, jestli to bude rus, nebo američan, nebo arab.
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:22
Re: No a já si zase myslím,
To je svatá pravda! :yes:

Bohužel za Syřany se nechce umírat nikomu. Hodně lidí má u p.dele i civilisty válečný uprchlíky. Podívej se jaká šou se v česku dělá kvůli těm necelejm 80ti co tu zažádali o dočasnej azyl před válkou :-!
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:20
Re: No a já si zase myslím,
Nedokázala. Vem si jen jakej brajgl by ve vteřině byl třeba v Česku kdyby tam mělo jít válčit třeba jen pár set ne-li pár tisíc vojáků ;-)
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:29
Re: No a já si zase myslím,
Blbost. Máme mise Irák i Afghánistán, a tahle jediná - IS - by byla všeobecně podporovaná obyvatelstvem.
Re: No a já si zase myslím,
To by bylo fajn ale uvidíme jestli to tak bude.

A vyhladit IS a jeho spojence do poslední buňky není tak jednoduché. Nejsou jenom v Sýrii, mají podporu cásti muslimu z jiných státu, dostalo se jim ruzných forem podpory ze strany USA, atd.
8. 11. 2015 17:52
Re: No a já si zase myslím,
Buňkou jsem myslel stavební část organismu :-) Jasné, že buňky organizační je nutno vyhladit postupně poizraelsku :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:24
Re: No a já si zase myslím,
:yes: >:D >:D >:D
8. 11. 2015 17:52
Re: No a já si zase myslím,
zajimavy, ze nikdo neuvazuje o tom, ze si letadlo mohlo privezt bombu z petrohradu nebo ze samary kde tankovalo, a všichni si mysli, ze jediny letiste kde se bomba mohla do letadla dostat je sarm-as-sajch.
co když se neprokaze, ze se bomba dostala na palubu letadla v egypte??
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 17:54
Re: No a já si zase myslím,
Nevím, kde bereš o čem kdo uvažuje. Rusko je v obviňování zatím zdrženlivé, i přes údajná videa a prohlášení IS.
8. 11. 2015 18:00
Re: No a já si zase myslím,
rusko kritizovalo velkou britanii za to, ze pozastavili lety do egypta aby za 2 dny pristoupili k tomu samému opatreni, a ted houfne rusaky evakuuji pryc z egypta.
me spis prijde, ze rusaci nevedi co delat a nejdriv kritizujou zapad, a az potom premysli
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:02
Re: No a já si zase myslím,
Toho jsem si nějak nevšiml(kritizování GB). Máš link?
8. 11. 2015 18:09
Re: No a já si zase myslím,
[odkaz]

"Britský postup se nelíbí ani Kremlu, který označuje veškeré teorie o pádu letounu za spekulace a apeluje na státy, aby počkaly na závěry oficiálního vyšetřování. Uvedl to ve čtvrtek mluvčí ruského prezidenta Vladimira Putina Dmitrij Peskov. Mluvčí také řekl, že lety ruských letadel do Šarm aš-Šajchu budou pokračovat. Do letoviska má ve čtvrtek dorazit 23 ruských letadel. "
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:14
Re: No a já si zase myslím,
Další odstavec ale dává smysl, ne?
"Šéf zahraničního výboru horní komory ruského parlamentu Konstantin Kosačov vidí v britském rozhodnutí zrušit lety širší politický tah. Podle něj je to projev nesouhlasu Londýna s ruskými vojenskými akcemi v Sýrii. „Existuje geopolitický nesouhlas s ruskými akcemi v Sýrii,“ citovala ho agentura RIA Novosti.
Zdroj: [odkaz]
Ale souhlasím s tím, že tahle kritika směrem k Británii je hloupá.

A volání po řádném vyšetření jen tleskám, po tom, co se dá dočíst o vyšetřování pádu Malaysijského boeingu nad Ukrajinou, a kde "naši" ihned věděli, kdo ho sestřelil.
8. 11. 2015 18:18
Re: No a já si zase myslím,
ja to ctu tak, ze rusaci za zrusenim britských letu vidi politiku proti rusku.
a vůbec si neuvedomuji, ze existuje nebezpečí, ze někdo propasuje bombu na palubu dalšího letadla a ve smyslu toho, ze dokud se to neprokaze, budem litat dal i když to nebezpečí hrozi..

a k ty ukrajine, rusaci měli asi 10 nesmyslných teorii o padu MH17 a prostrednictvim separatistu branili ve vysetrovani.
k sestrelu se prihlasili sami prurusti separati, aby to pak rychle stahli, když zjistili, ze jde o civilni letadlo ..
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:26
Re: No a já si zase myslím,
První odstavec s tebou souhlasím.
Druhý, Boeing- nizozemské vyšetření smrdí, většinu věcí dávají jako "tajné", i lidé spojení s vyšetřováním ho dost kritizují. Pokud by tě to zajímalo, dám ti link na českou verzi oficiální zprávy a komentář k ní. Faktem každopádně je, že amíci přiznali, že mají satelitní snímky stran události, a dodnes je nevytáhli. Rusové je tutově mají taky, a taky nic. Celé to smrdí, ať to shodil kdokoliv.
8. 11. 2015 18:30
Re: No a já si zase myslím,
mam original zpravu. komentar nepotrebuju, zalezi na tom, kdo to okomentuje - jestli zapad/ukrajina, nebo rusko.
kazdopadne rusky teorie o padu byly nektere uplne nesmyslne, predlozene důkazy (napr ten v televizi jak ukrajinska stihacka strili po MH17) sami rusove oznacili za podvod.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:42
Re: No a já si zase myslím,
Pokud sami rusové označili za podvod ruskou teorii, tak to je fajn, ne?
Nicméně za zásadní tu považuji: Usa i Rusko v podstatě mlčí. I když asi vědí. To mi nějak nejde do hlavy.
8. 11. 2015 18:51
Re: No a já si zase myslím,
co je na tom fajn??
z "důkazy"prisla statni televize ovladana kremelem
a tyhle "dukazy" zadny oficialni mista nezpochybnily, ale obycejni blogeri
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:27
Re: No a já si zase myslím,
Tam bych nevymejšlel konspirační teorie ta první všem faktum odpovídající je nejpravděpodobnější :-|

Proruský povstalci s ruskou výbavou chtěli sundat další ukrajinský letadlo. Ne civilní. Chybka se vloudila >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:49
Re: No a já si zase myslím,
"k sestřelu se přihlásili sami separatisti" - to se ale děje pořád, a nikdo to nebere moc vážně, to není moc velký důkaz. Hlásil se Ládin, teď se hlásí IS, ale rozeznáš, jestli se hlásí, aby se přiživil nebo upřímně?
8. 11. 2015 17:54
Re: No a já si zase myslím,
Až bude potvrzeno IS tak budou létat ruské třísky.
8. 11. 2015 17:58
Re: No a já si zase myslím,
rusko je v syrii uz vic jak mesic a ze by se situace nejak vyrazne menila se mi nezda.
spis roste ještě vetsi odpor proti asadoj a proti rusku.
rusko to bude mit hodne tezke
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:00
Re: No a já si zase myslím,
Tys tam byl?
8. 11. 2015 18:03
Re: No a já si zase myslím,
sice se z ruskych medii občas ozve nejaky chvalozpev, ale kdyby se jim opravdu dařilo, slysime ty sebechvaly daleko vic
Re: No a já si zase myslím,
Která ruská média pravidelne sledujes, vypatlánku toptene?
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:10
Re: No a já si zase myslím,
Mířil jsem spíš k tomu "roste odpor vůči Assadovi a proti Rusku"
Ovšem pokud jsi to myslel tak, že mezi bombardovanými roste odpor proti Rusku, pak samozřejmě ano. >:D
Otázky ohledně Sírie pro mě jsou:
-jak velké území ovládá Assad, jak velké rebelové a IS
- odkud prchají lidé
-ti co prchají z území Assada se bojí Assada nebo útočící opozice a IS?
-nakolik umírněná je opozice mučící zajatce, a bojující s těžkými zbraněmi?
Nečetl jsem o žádném území, spravovaném mírumilovně IS. Ale četl jsem o vyspělé Sírii, kde vedle muslimů žili v míru i křesťané, a kde roky vládl Assad.
Re: No a já si zase myslím,
Dobré otázky.

Jinak tezko ríct jaká je v Sýrii momentálne skutecná situace. Jedna zajímavá informace která dokonce souvisí i s automobily: Nejvetsí íránský výrobce automobilu Iran Khodro spolu se syrskými partnery v minulém desetiletí postavili montázní závod Siamco v syrském meste Adra. V roce 2007 tam zacala montáz automobilu Iran Khodro Samand. Vzhledem na chaos v Sýrii byl tento montázní závod svého casu uzavren. A práve pred nekolika dny firma Iran Khodro prohlásila ze situace se zlepsila a partneri se proto rozhodli továrnu znovu otevrít a opet zacít montáz osobních automobilu, ted uz ovsem novejsích modelu.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:27
Re: No a já si zase myslím,
:yes:
8. 11. 2015 18:22
Re: No a já si zase myslím,
asad většinu syrie uz davno neovlada
a je mi s podivem, ze clovek, který vyznava náboženství, které ma v syrii jen 15% stoupencu, tak dostane ve volbach 90% hlasu, tedy hlasy i od tech, které dlouhodobe pronasleduje a vrazdi
Re: No a já si zase myslím,
Tobe je toho "s podivem" víc, vypatlánku.
8. 11. 2015 18:33
Re: No a já si zase myslím,
jojo IPA, kde není argument ani rozum, prichazeji nadavky a urážky.
v tomhle ses prebornik
Re: No a já si zase myslím,
Musím se bohuzel opakovat:

Nemás pravdu. Muj argument je jasný. Clovek s nickem topten v diskusích na ACZ opakovane zlehcoval vinu Adolfa Hitlera na rozpoutání 2. svetové vláky. Cloveka s nickem topten jsem se 6x otázal zda by mu vadilo kdyby dnes území Ceské republiky bylo soucástí nacistického Nemecka, mluvilo se na nem nemecky a Cestina by mela pozici utiskovaného vymírajícího jazyka. Na to jsem od cloveka s nickem topten 3x dostal nesmylsnou vyhýbavou odpoved která nebyla odpovedí na to co jsem se ptal a 3x nebyla reakce zádná. Proto jsi pro me vypatlánek který sympatizuje s nacistickým Nemeckem. Takze to nemuze být nadávka.
8. 11. 2015 18:37
Re: No a já si zase myslím,
a navíc ještě tapetujes
jsi na urovni kremrole z parlamentních listu nebo ac24
uzi si to
Re: No a já si zase myslím,
Netapetuju, jenom upozornuju na tvoje názory aby bylo jasné ze jsi sypatizantem nacistického Nemecka. To zároven vysvetluje tvoje nénávistné zvratky proti Rusum.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:40
Re: No a já si zase myslím,
Pokud Assad většinu Sírie už dávno neovládá, proč od tamtud uteklo tolik lidí?
Že dostal 90% hlasů vím, no možná jo, možná ne.To dostává kdejakej diktátor,a já nepopírám, že je diktátor. Jen nějak nevím o nějakým dlouhodobým pronásledování a vraždění, byla to pokud vím rozvinutá, bezpečná země, jedna z mála arabských, kde se nemuseli bát křesťané.
8. 11. 2015 18:43
Re: No a já si zase myslím,
většinu uzemi neovlada
to nevypovida nic o tom, kolik lidi zije na uzemi které asad ovlada a o uzemi, které bombarduje a ostreluje.
většina obyvatelstva syrie byla na zapade syrie, IS je ve vnitrozemi a na vychode
8. 11. 2015 18:44
Re: No a já si zase myslím,
Souhlas. V islámském světě nelze vládnout jinak, než diktaturou(bohužel) Jen se to nesmí přehánět. Pro mě v Sýrii lepší utlačovat 2 mil, než nekontrolovaný dav 20mil.
U nás není diktatura a taky si každý stěžuje (trocha zlehčení)
8. 11. 2015 18:47
Re: No a já si zase myslím,
asadovi alevisti maji 15%, suniti 75%, krestani 10% a pak ten zbytek.
takze mensina vladla vetsine
podobne jako u nas za komousu 10% komousu vladlo zbylym 90%.
8. 11. 2015 18:52
Re: No a já si zase myslím,
To mi nemusíš říkat. Ale kde byla ta většina co se má špatně od starýho Asada? nebo mi chceš říct že režim Asada pronásleduje 85% obyvatel Sýrie???
Re: No a já si zase myslím,
toptene, jak to bylo u tebou oblíbených nacistu?
8. 11. 2015 20:55
Re: No a já si zase myslím,
ty jsi uz dostal banana gilgite, nebo ne??
jakmile zacnes nekoho obvinovat z nacismu, tak to uz prestava bejt sranda
Re: No a já si zase myslím,
toptene, más pravdu. Co se týce tvých výroku, napríklad prokazatelného zlehcování viny Hitlera, tak to uz prestava bejt sranda.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:43
Re: No a já si zase myslím,
V tomhle nemá hlavu v pořádku. Zkoušel to řikat i o rodilý němce což je fakt za hranou debility :no: 8-s

A v německý společnosti za hranou únosnosti :no: :-!
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:45
Re: No a já si zase myslím,
O rodilý němce to říkají i rodilí nemci. :no: :no: :no:
Někteří vyzývají k otevřené vzpouře.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 01:11
Re: No a já si zase myslím,
No on to řikal o Kylii ;-)

A tohle může řikat jen naprostej idiot - na tom trvám

To je jako vždy bylo a bude z neznalosti a nepochopení. Takovejch příkladů v historii bylo. Máš volbu jestli dáš na názor odborníků, věci znalejch lidí nebo na populistický žvásty politiků

Většina volí většinou b) :-)
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 18:58
Re: No a já si zase myslím,
Jinak pod tím tvým odkazem o kritice Britů je v diskuzi celkem zajímavá otázka: proč IS za ty dlouhé měsíce "útoků a bombardování" nesundal dosud žádné USA letedlo (což v Egyptě jde, zdá se, snadno), až teď Rusy?
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:41
Re: No a já si zase myslím,
To by mě zajímalo kdo ti za ty faktografický údaje dal ty mínusy :-|

Někdo komu pravda nevoní? ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:39
Re: No a já si zase myslím,
Jo to je bohužel asi pravda :-|

Už prorok Mohamed byl pěknej řezník ;-\
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:44
Re: No a já si zase myslím,
Tak najednou je to pravda?? nejseš nějakej rozdvojenej?
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 01:11
Re: No a já si zase myslím,
Ne jen věci maličko znalej ;-)

A trvám na dodržování pravidel, smluv, zákonů atd. - Narozdíl od tebe nebo IPY kteří tvrdíte že to všechno musíme a měli bysme porušovat. My, Merkelová ale i Putin ;-)

Jinak sme totiž v p.deli - a ne kvůli pár válečnejm uprchlíkum :-!
Avatar - Machýrek
8. 11. 2015 20:51
Re: No a já si zase myslím,
Vetsina uzemi v Syrii je poust. Proc by mel Assad zbytecne vynakladat usili k ovladani pouste?
Ceny v Syrii cehokoliv jsou radove deseti/sto-nasobky cen pred valkou. Na uzemi pod kontrolou Assada se zije relativne bezpecne s omezenima danyma prave vsudepritomnou drahotou a dale take faktem, ze v dusledku ruznych mezinarodnich sankci bezhotovostni platebni styk prakticky neexistuje, coz treba Syranum zijicim v Evrope (jiz etablovanym) pusobi potize "jak dostat penize do Syrie pribuznym".
Vetsina syranu Assada respektuje. Za soucasnou situaci vidi zejmena globalni zajmy USA/Evropa vs Rusko. Jinak je normalni, ze v Syrii holky (ktery chtej) se oblikaj stejne jak holky v Evrope. Je tam obecne vysoka vzdelanost, mnoho vysokych skol. Jo a Assad se drzi tak dlouho u moci mimo jine i proto, ze dava praci (ted fakt nevim kolik presne to je) signifikatni casti populace.. prace ve statni sfere je jista a lide jsou pak loajalni.
Proc jich tolik utika do Evropy? Na to odpoved nemam. Jen jsem pridal k tematu neco ;-)
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 20:58
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :-)
Já mířil na to, že zřejmě neutíkají před Assadem.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:48
Re: No a já si zase myslím,
Řešíš blbost. Utíkaj před válkou

Když máš potřebu to rozebírat po víc jak dvou set tisíc mrtvejch, 15 tisících dětech utíkaj samozřejmě i před Bašarem. Jestli tenhle tejden víc před nim nebo před IS je nepodstastný 8-s

Co je nezpochybnitelnej fakt že situace tam je šílená a minimálně částečnym viníkem je Bašár Asad. Tuhle ste se s IPOU vysmívali když sem psal že nic horšího než dnešní Syrie v 21. století možná už nebude. Teda snad už nebude
Teď tu byl izraelskej prezident a řek to samý. Co kecáme oba? :-|

Nebo s IPOU intezivně komentujete něco o čem víte - slušně řečeno - málo
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:51
Re: No a já si zase myslím,
Odpovíš mi na otázku z 00:42?
Co říká Izraelský prezident, jehož je Sýriie velikým nepřítelem, mi nepřijde nijak objektivní.
Taky mi Lucie Bílá říkala, abych volil Klause a Jarda Jágr, abych volil ODS.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 01:05
Re: No a já si zase myslím,
No řiká to spousta lidí co nemaj s politikou co dělat a podstatný je že bohužel máme možná pravdu :-|

Lucie i Jarda sice nejsou křivý jak Klaus kterýho jehož amnestii beru za nejhorší porevoluční čin - a to je hodně co říct! ;-)

Jo Jarda a Lucie - populární a jeden z nich něco umí a je ve svym oboru fakt dobrej ale oba za příliš rovný neberu :no: :-!
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 01:07
Re: No a já si zase myslím,
Takže neodpovíš. Tak dobrou, i s Angelou a Izraelským prezidentem.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:35
Re: No a já si zase myslím,
[odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:34
Re: No a já si zase myslím,
Jj už za starýho Asada žili v míru a pohodě - hlavně protože v zemi byl od roku 1963 výjímečnej stav ;-)

Který byl aktuálně nahrazen válkou >:-[]

Sorry ale už sem to psal několikrát a že to odmítáš vzít na vědomí mi přijde smutný = lidi byli nespokojený už předtím ale mladýho Asada jako dalšího doživotního boha krále vládce prostě nevzali - je 21. století ;-)
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:42
Re: No a já si zase myslím,
Která arabská země je demokratická? Osvěž mi paměť ve které zemi je/byl pořádek a mír bez vlády silné ruky. Jak to funguje ve svobodném demokratickém Iráku, Libii? Opozice se dohodla a je tam mír?
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 01:08
Re: No a já si zase myslím,
O minutu pozdě :-)

Žádný atd.
Přesto v živote v nich byly a sou obrovský rozdíly. Co navrhuješ? Oplotit je?

Samozřejmě svět by byl klidnější kdyby tam navždy a všude vládly jen diktatury - a podle téže logiky by bylo méně zlodějen atd. i v celém sovětském bloku včetně česka. Není-liž pravda? :-!

Doufám že ti z toho nevychází že vše mělo navěky zůstat při starém - já sem rád za ´89. Ty ne?
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 07:53
Re: No a já si zase myslím,
Pokud se shodneme, že jedině diktátoři tam udržují alespoň jakýs takýs klid, pak je řešením netentovat se jim do toho, samozřejmě.
Srovnávat nás a arabské země, to je na chocholouška. U nás svobodné volby vyhraje strana s 20-30%, a zbylých 70-80% to vezme jako fakt a maximálně brble.
Tam by těch 70-80% vzalo samopaly, protože jim přece žádní Alavité (nebo dosaď kohokoliv) nebudou poroučet.
Důkaz je v Líbii, důkaz je v Iráku, a všichni, úplně všichni, i ten předposlední ňouma to ví, že až padne Assad bude ta samá válka v Sírii. Budou se vraždit o moc.
Tvůj argument s vyvražďovaným obyvatelstvem- ani jeden z nás, a to jsem si jist, že ani jeden, neví kolik z těch "civilistů" přišlo se samopalem, a kolik jich mělo holé ruce.

Pokus se pochopit jednu věc, kterou ti evidentně hlava nebere: v Evropě je řekněme milion migrantů, a část, opakuji část z nich, jsou uprchlíci před válkou. Postarat se o ženy a děti - proti tomu je asi málo kdo. Ale těch moc není.
Ten Syřan, co ho v Maďarsku podrazila reportérka, dnes hvězda médií, řekl, že rodinu nebral s sebou, že to byla nebezpečná cesta, že rodina přijede. Nikdo se ho nezeptal, proč tedy bral s sebou pětiletého chlapce.....Zřejmě jako vstupenku, "ubožák s dítětem prchající před hroznou válkou..."
Re: No a já si zase myslím,
Výborne napsáno, ale je to marný.
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 08:30
Re: No a já si zase myslím,
Díky. Vím, že to nemá cenu. Ale je to silnější než já. ;-)
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 11:57
Re: No a já si zase myslím,
Mám to stejný mám to stejný :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 11:35
Re: No a já si zase myslím,
Tvá představa že takhle složitý věci lidi pro který je to profese jako je Drbohlav nerozumí a ty kterej o tom víš spíš kulový bys je moh vyučovat je fascinující ;-)

Tomu řikám sebedůvěra :yes: :yes: :yes: :-)

Taky rád pokecám o fotbale ale že bych byl lepší trenér než Vrba si nemyslim :-!

Ty nejspíš jo ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 12:04
Re: No a já si zase myslím,
V zásadě vlastně to samý jako tvůj ještě podrobnější popis faktů pod článkem Motory EA288. Souhrn informací víceméně správně ale následná práce s nima.. ;-)

Je to trochu jako když umíš tahy na šachovnici a tak sis usmysll že šachy hraješ líp než Kasparov
To je ten co má na Putina podobnej názor jako já ;-)
A měl ho už předtím než ho Putinovci šoupli do basy :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 11:46
Re: No a já si zase myslím,
No a lidi vzdělanější a inteligentnější atd k takhle prostejm závěrum nedochází. Co myslíš si blíž realitě ty nebo oni? ;-)

Srovnání je narozdil od Tvé představy samozřejmě zcela na místě. Nejsi nadřazená rasa a i na Česko bohužel spíš platí ze si neumíme vládnout
Samozřejmě jsme o něco dál i když tvůj a bohužel zdaleka nejen tvůj názor ať okolo nich uděláme plot - a je fuk jestli opravdovém nebo v podobě diktatorskejch režimů naznačuje ze o tolik dal možná nejsme >:-[]

To s Asadem a Syrii je dobrý = evidentně ani netušíš jak moc zlý to tam je. Stav v Libyi je proti tomu sranda pohádka v zásadě všechno v pořádku. I když se ti do toho zjevně nechce zkus brát popis od humanitárních organizací nebo třeba toho izraelského prezidenta situace vážněji

Ten poslední odstavec je vtip? >:D
Já se tu odvolávám na akademickou obec a ty řešíš jestli vím že část sou uprchlíci a část migranti? Fakt? :-)
Re: No a já si zase myslím,
Karle, vypatlánek Hammuna se dnes zase rozjel. Pekne ti to nandal. >:D

Ale kdyz jsem mu pripomnel jeho slinty o zákonech tak na to kupodivu odpoved nemá i kdyz jinak mu "diskusní" huba jede jako krávě.

A hele nejsi nadřazená rasa ani nepatrís do party s papezem, Gauckem a Merkelovou tak si to konecne uvedom. >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 13:09
Re: No a já si zase myslím,
:yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]

Jako nadřazená rasa se bohužel chováš ;-)

Opakovaně navrhuješ zákony mezinárodní smlouvy atd nedodržovat. Nebo si snad změnil názor? :-)
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 17:13
Re: No a já si zase myslím,
Mezinárodní smlouvy dodržuje jen Maďarsko. A vaši germánští vůdci mu za to nadávají.Dokonce i jeden Vůdce, co se nechal slyšet, že k solidaritě donutí východní evropu třeba i silou.
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :yes:

Jo, jo, Orbána "politicky korektní" politici a týpci jako Hammuna nesnásí.

Nejlepsí na tom je ze kdyz Orbán zacal stavet plot tak se ti "správní" politici (to je ti které by Hammuna vzala do party) predháneli v útocích na Orbána a Madarsko a dnes o stavbe plotu nekterí z nich sami uvazují. Typické pokrytectví "politicky korektních" politiku.

No a co se týce mé zcela konkrétní otázky ohledne zákonu tak se Hammuna porád jeste nevyjádrila. Nejak na to nemá. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 18:14
Re: No a já si zase myslím,
Je fakt tragikomedie když se ňouma z Klatov snaží komentovat průběh pohybu radioizotopů. Nebo geopolitiku >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 18:12
Re: No a já si zase myslím,
Co to plácáš za kraviny? Stává se z tebe IPA?
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 20:46
Re: No a já si zase myslím,
Co konkrétně máš na mysli jako kravinu? :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 21:08
Re: No a já si zase myslím,
Vaši germánští vůdci - co jinýho :-!
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 22:59
Re: No a já si zase myslím,
Vaši jsem napsal, protože máš /zřejmě i s rodinou/ k německu blízko. A v politice i názorově. K fašistům jsem nemířil, tedy ano, ale ne u tebe, jen u Vůdce.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 23:32
Re: No a já si zase myslím,
No furt je to blbost žejo :-)

Naše family určitě nemá germánský vůdce. Byť chování a přístup třeba německýho prezidenta je mi rozhodne bližší než českýho :-!
Re: No a já si zase myslím,
Pozor, stává se z tebe IPA. Lepsí by byo kdyby se z tebe stával Bolehlav nebo jak se jmenuje, to bys se Hammune zamlouval. >:D >:D >:D

Jo a nevís náhodou kdo je podle výpka Hammuny ten "ňouma z Klatov"? >:D >:D >:D Me by to docela zajímalo.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 21:34
Re: No a já si zase myslím,
Doc. RNDr. Drbohlav CSc. Univerzita Karlova sklerotiku. Ani nevíš nad koho se máš povyšovat? :-)

Chces na něj mail? Moh bys mu napsat že je vypatlanec a že ty IPA jeho oboru rozumíš líp než on :-)

Jj dyby byl v oboru docent chápal by to co ty nechápeš ;-)
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 23:00
Re: No a já si zase myslím,
ňouma je ten, kdo se umí líp zorientovat v přijatých informacích. Což náš společný přítel není. Jinak, Klatovan, samozřejmě, ale to jsi určitě sám pochopil >:D
Re: No a já si zase myslím,
>:D >:D >:D

Jinak v Klatovech jsem byl jednou v zivote na pár hodin. Ale je tam hezky. >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 23:28
Re: No a já si zase myslím,
Jj ňouma se určitě orientuje líp než [odkaz] >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:28
Re: No a já si zase myslím,
Co se ti na tom příspěvku nezdá? :-|

Velmi pravděpodobně je to tak jak topten napsal
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:32
Re: No a já si zase myslím,
Velmi pravděpodobně utíkají před islamisty. Viděl jsi můj odkaz, odkud bereme veškeré info o Sýrii? Od Assadem dříve zavřeného novináře. Který napíše jednou o civilistech zabitých bombardováním Rusů, a za pár dní píše o tomtéž jako o obětech Assadova letectva. Přečti si pod tím i diskuzi.
8. 11. 2015 18:39
Re: No a já si zase myslím,
já nevidím zprávy, že by IS postupovalo. To mi zatím stačí.
8. 11. 2015 18:44
Re: No a já si zase myslím,
IS nepostupovalo uz předtím, nez do syrie vlitli rusaci, kteří, alespoň zpočátku, proti IS neutocili, ale bombardovali hlavne asadovu opozici
8. 11. 2015 18:53
Re: No a já si zase myslím,
Napsal jsem, že mi stačí, že IS nepostupuje. Nemusí to být jen díky Rusku. Ale řešení, je najít řeč s EU a američany a vyslat tam menší armádu a vystřílet to tam.
8. 11. 2015 20:54
Re: No a já si zase myslím,
vzpomen si jak rusaci do syrie vlitli.
putin mel plamennej projev na pude OSN.
druhej den rusove zacali bombardovat v syrii asadovu opozici, bez jakykkoliv koordinace se spojenci.
chvili na to zacali brečet, ze jim spojenci nechtej rict co maj bombardovat a co ne.

podobnej scenar byl s krymem.
jakmile skončila olympiáda v sochi, putin zabral krym a zacal okupovat vychod ukrajiny.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 21:04
Re: No a já si zase myslím,
"druhej den rosove zacali bombardovat v syrii asadovu opozici, aniz by jakkoliv spolupracovali se spojenci. chvili na to zacali brečet, ze jim spojenci nechtej rict co maj bombardovat a co ne."

To je jeden pohled. Druhý je, že spojencům nabídli spolupráci (protože i my bojujeme proti islamistům, no ni?) , a USA veřejně vyhlásili, že spolupráce, nepřipadá v úvahu. Můj překlad: Naše teroristy si bombardovat nenecháme.
Co jsem viděl, Putin povídá o jednání s USA:"nelíbí se vám koho v Sírii bombardujeme? Tak nám řekněte souřadnice těch, co nemáme bombardovat. Odpověď byla: žádná."
Máš k tomu vhodný překlad, vysvětlující takový postup, a neznící velmi negativně pro USA?
8. 11. 2015 22:18
Re: No a já si zase myslím,
rusove s bombardovani zacali na prelomu zari/rijna.
spojenym statum bombardovani oznamili hodinu předtím, nez s tim zacali.
navíc nebombardovali islamisty, ale umirnenou protiasadovskou opozici, za coz byli zapadem a tureckem kritizovani a několikrát vyzyvani, aby se zamerili na islamisty.
tak o jake spolupraci je rec??
měli jim amici dat souradnice kde je umirnena opozice aby je vzapeti rusove vybombardovali??
o (ne)spolupraci rusove zacali mluvit kolem 10 rijna.
ale je mozne se divit, ze s rusama amici nechtej spolupracovat, když rusove od zacatku neberou na názor usa ohled a naledy od zacatky nekoordinovali, ale jen oznamili??
da se rusum vůbec verit s ohledem na to co se deje v soucasnosti i co se delo v minulosti?
buhuzel ne.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 22:32
Re: No a já si zase myslím,
Di někam. S "umírněnou opozicí", s Tureckem, které bombarduje jediné opravdové bojovníky proti IS.
Proč by Rusové brali ohled na názor USA, evidentně vyzbrojující IS, a tolerující IS.Dodnes jim nevybombardovali rafinérie, z kterých se financují, a naftu z nich prodávají přes to tvoje Turecko. Usa zcela evidentně, a je moc těžké to vyvrátit, podporují teroristy.
Souřadnice jim dávat nemuseli, to máš pravdu. To se někdy nevyplácí, třeba Lékařům bez hranic, viď?
8. 11. 2015 22:44
Re: No a já si zase myslím,
z tvy strany ctu jen nicim nepodlozeny kecy.
rusove vlitli do syrie bez ohledu na cokoliv a kohokoliv a pak brecej, ze s nima nikdo nechce spolupracovat.
nedivim se.
ano nemocnice v afganistanu, to budem slyset ještě 50 let ze to byl ze strany amiku zamer.
kolik nemocnic v syrii vybombardovali ruzove za ten mesic a pul?
ja vim, zadnou. podle ruske strany.
a taky zadna civilni obet

proc ty rafinerie nevybombardovali rusove?
mohli na ne postvat třeba rakety od kaspickeho more
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 23:07
Re: No a já si zase myslím,
Zato z tvé strany čtu jen podložená fakta.
Rusové tam vlítli na žádost oficiální vlády. Takže v souladu s mezinárodním právem.Nebrečí Rusové, brečí západ že jim Rus bombarduje jejich teroristy.
To si pleteš s Irákem, tam amíci vlítli bez ohledu na cokoli, bez souhlasu OSN, s vylhanými důvody.
Nemocnice- věříš nehodě? Pak neumíš počítat do pěti. Když mají souřadnice, když jsou po zahájení bombardování upozorněni že nemocnice, když poté Afghánci říkají ano schválně, protože tam byli teroristi.....12345
Proč nebombardují rafinérie i Rusové nevím, rafinérie neleží jen v Sírii a Rusko Irák nebombarduje. A neomlouvá to rozhodně dlouhé měsíce bombardující USA, a hlavně to neomlouvá, že se ta nafta prodává přes Turecko, člena NATO. MY financujeme IS.[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:51
Re: No a já si zase myslím,
Nazývat dneska po letech jeho hrůzovlády a po letech války oficiálním mi přijde tak nějak minimálně nechutný :-O
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:53
Re: No a já si zase myslím,
Takže Saudská Arábie taky nemá oficiální vládu? Nebo je demokratická? Nebo se tam nesekají končetiny a nezavírá opozice?
Zpochybňuješ dosavadní stálou nezanedbatelnou podporu obyvatelstva Assadovi?
Když u nás povstanou se zbaraněmi např.cigáni a vláda použije zbraně, přestane být vláda oficiální?
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:49
Re: No a já si zase myslím,
Spojenci jsou v tomhle případě 60 států. Fakt seš si jistej že stojíš na straně Putina? ;-)
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 00:55
Re: No a já si zase myslím,
Co se týče Sýrie- nepochybně.
Ale koukám, že ty se nejdřív podíváš, na čí straně kdo stojí, a pak máš jasno, kde je pravda. :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 01:03
Re: No a já si zase myslím,
Přesně naopak - co se týče mladýho Asada a Syrie mám tentýž pocit u tebe :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:19
Re: No a já si zase myslím,
Ano budeme - je to pro to totiž 1000+1 důvodů

Ale jestli udělá jeden dobrej skutek jen dobře :yes:

Už bude zbejvat jen dalších 1000 a bude na nule >:-[]

[odkaz] asi sem se blbě narodil :-)
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 17:31
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 17:34
Re: No a já si zase myslím,
:no: :no: ;-)
Re: No a já si zase myslím,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 16:05
Re: No a já si zase myslím,
Taky mám na něco stejnej a na něco rozdílnej názor s tebou :-)

Tak to prostě chodí. To zjistíš až dospěješ ;-)

Ty máš něco proti lidskejm právům, dodržování zákonů nebo smluv? :-)
8. 11. 2015 16:24
Re: No a já si zase myslím,
Ta otázka je zbytečná,protože lidská práva jsou putinovské páté koloně naprosto ukradená.
Re: No a já si zase myslím,
Ale no tak hrdino. Zacni za ta lidská práva bojovat. Nikdo ti v tom nebrání. Kazdopádne za totality jsi drzel hubu a krok. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2015 16:58
Re: No a já si zase myslím,
Stejně jako ty hrdino? :-)

Lepší pozdě než nikdy ;-)
8. 11. 2015 15:59
Národné úrady ...
Naozaj by som chcel vedieť , koľko modelov vozidiel preverili národné úrady a čo testovali?!
Som si istý, že páni úradníci si len založili do šanonu EU homologácie a išlo sa na kávičku.
Keby si plnili povinnosti, tak tento škandál vlastne nemusel byť.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 17:38
Emise
Aneb jak z článku o emisích přejde pár De Bílků k Rusku.
Všichni už víme, že Topten a Samael mají špatný spánek ze "Země Zla" Ruska, a že Hammunasakra vidí v pozvánce ekonomických migrantů dodržování Německé ústavy, a že Evropa se muslimů bát nemusí, protože do čech jich letos přijede jen 72 (dnes už kupodivu 80). Kolikrát si to ještě navzájem řekneme?
Rozbalit vlákno
13
Re: Emise
:yes: :yes: :yes:

Mám pocit ze 80 jich bylo uz v minulé diskusi. Budto Hammuna nejak podivne zaokrouhluje nebo to císlo narostlo. Vypatlánek Hammuna je v parte s papezem, Gauckem, Merkelovou a Drbohlavem a zrejme je na rozdelovníku nejnovejsích informací z vlády a mozná dokonce EU nebo OSN. >:D

Ale obávám se ze debata o emisích nebude/by nebyla o moc lepsí.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:53
Re: Emise
Jj v názorové shodě s akademickou obcí a lidmi jako Gauck nebo papež se cítim fajn :yes: :-)

Co ty a ožrala z Vysočiny nebo DSSS. Taky dobrý? >:-[]
8. 11. 2015 17:47
Re: Emise
Hele dneska je moje země zla Španělsko, tak mi sem netahej Rusko >:D
8. 11. 2015 17:55
Re: Emise
Mareček!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… přítelkyně >:D >:D >:D
8. 11. 2015 17:56
Re: Emise
A nesměj se mi!Víš kolik mě to bude stát na zapití žalu? >:D
Avatar - _Karel_
8. 11. 2015 17:59
Re: Emise
Přítelky stojí tak jak tak, je jedno jestli za žal nebo něco jinýho. >:D
8. 11. 2015 18:26
Re: Emise
Asi jsem to blbě napsal.
Mareček ( jeho přítelkyně (Lorenzovo))
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 00:58
Re: Emise
Hraješ hloupýho? 8-s

Co na tom nechápeš? Sleduješ to aspoň trochu nebo teď prostě jen - sorry ale fakt hodně trapně - plácáš?

Když sme se bavili posledně bylo to 73. Poslední údaj je nepřesný - konkrétně: Necelých 80

To znamená že si jich tady dovolilo o válečný azyl podle mezinárodního práva požádat třeba další 3? ;-)

A neplácej dohromady migranty a uprchlíky. To dělá českej prezident :no:

Seš pro dodržování zákonů, ústavy, mezinárodních smluv atd. nebo pro kecy ala prezident republiky? Zkus odpovědět. Dík :-!

Pro tvou představu v šestimilionovym Jordánsku je přes milion uprchlíků. Zhruba tolik kolik letos ze všech koutů světa dorazí do celý půlmiliardový Evropy.
Avatar - _Karel_
9. 11. 2015 01:02
Re: Emise
Odpovíš mi nejdřív na můj dotaz z 00:42? Napjatě čekám, dík.
Re: Emise
Ze te to jeste s tím vypatlánkem Hammunou baví. Vzdyt vís ze porád dokola omílá pár naucených frází a císel. Kdo s vypatlánkem souhlasí je v parte s papezem, Gauckem a Merkelovou, kdo ne ten je v parte se Zemanem a DSSS. >:D >:D >:D

Pritom si nás místní vypatlánek dává jeden vlastní gól za druhým. Kouzelný príklad jeho hlouposti je v souvislosti s imigranty v Nemecku jeho v poslední dobe omílaný slint "trvám na dodržování pravidel, smluv, zákonů". Kdyby se totiz skutecne dodrzovaly zákony tak vetsina tech imigrantu by v Nemecku vubec nebyla, coz ovsem nasemu výpkovi který je v parte s papezem, Gauckem a Merkelovou (prípadne jeste s Drbohlavem a izraelským prezidentem ale u tech dvou jeste není jasné jestli je vypatlánek oficiálne prijal do party) tak nejak nedochází. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2015 11:15
Re: Emise
Na party a nikdy jinak to dělí leda Gilgit a ty. Já ti za poslední víkend dal jak :yes: tak :no:
Prostě podle toho kde máš pravdu a kde ne ;-)

Žiješ v bludu že geopoLitice rozumíš jako děni v autoprůmyslu? ;-)

Ne kamaráde. Ani vzdáleně ne :-!