Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo se v Austrálii bude jmenovat Ritmo

Fiat oznámil, že model Bravo se bude na australském kontinentu prodávat pod jménem Fiat Ritmo. Nový model bude představen na australské mezinárodní motorshow 11. října 2007. Doplní tak model Punto, který se u protinožců začal prodávat minulý rok.
Zpět na článek
18. 5. 2007 09:09
neregistrovaný "element5"
18. 5. 2007 11:59
neregistrovaný "VDC"
18. 5. 2007 14:11
18. 5. 2007 14:35
anonym
18. 5. 2007 14:35
18. 5. 2007 16:27
18. 5. 2007 22:45
18. 5. 2007 21:02
anonym
18. 5. 2007 22:46
neregistrovaný "element5"
18. 5. 2007 09:09
Ritmo
Jo, staré Ritmo bylo poměrně úspěšné a jeho jméno má v Evropě stále dobrý zvuk. Myslím že je škoda, že tento název nepoužívá Fiat globálně ... ještě si vybavuji reklamní slogan "Made by robots. Designed by FIAT."
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "VDC"
18. 5. 2007 11:59
auta
Jo, jo... Ritma jsem mel dve. Jedno bily, druhy cerveny (kdyz se mi to bily rozbilo). To druhy bylo navic "Turbo". Ale vobe byly na dalkovy ovladani a nakonec nad nima zvitezila zluta Tatra 613 se sviticima svetlama... a nakonec - 911 splnenejch snu - na vysilacku! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 5. 2007 14:11
Mazda Bravo
Len pre informáciu: auto, ktoré používa v Austrálii názov Bravo
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 5. 2007 14:35
bravo
Pred chvilou som bol vyskusat nove bravo, sice len letmych par km, ale stacili na pozitivne dojmy. Podvozok je ladeny viac komfortne. V zakrutach sa trochu naklana, ale drzi dobre (225/45/17 bodaj by ne) a dobre filtruje nerovnosti. Nedotacavost je dost vyrazna. Z kabiny sa neozyvali ziadne pazvuky, ani pri jamach. Napravy kmitali takmer bezhlucne, nieco podobne ako novy focus, klobuk dolu pred Makaronami! 120k dieslak bol este nezajazdeny, ale aj tak bol celkom fajn utlmeny. Trochu mi vadila velka zotrvacnost chodu motora, ale da sa zvyknut hadam. Zvukovo vsak ziadne vzruso ako benzinaky, proste klasika diesel. Volant prijemny vykrojeny hrubsi venies s prijemnou makkou kozou, avsak trochu velky sklon (autobus) a moc lahky chod a slabsia odozva od kolies. V mode "city" je to fakt pre 40kg blondynky, da sa na mieste tocit skutocne jednym prstom! Tiez ma prekvapilo zakladne 6 repro. autoradio, ktore je v standarde pre kazdu vybavu. 400l kufor potesi prakticky zmyslajucich vodicov. Zvukovo je na tom velmi dobre, asi na urovni top modelu "Sony" vo focuse s 8 repro! Som zvedavy ako na tom bude Bravo po nejakom case prevadzky, kazdopadne rozdiel od Stila je priepastny a fiataci maju sancu dostat sa z bryndy. Takze moje letme hodnotenie je celkom pozitivne. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - MajoThePuk
18. 5. 2007 16:27
Re: bravo
ano nove Bravo ma za ulohu spolu s GrandePuntom vytiahnut fiat tam kam patri...a myslim, ze sa mu to aj podari. Ja idem o tyzden na jazdu so MJet 150ps, v kozi full...som teda zvedavy
Avatar - misoo
18. 5. 2007 22:45
Re: bravo
presne ten motor som chcel testnut aj ja, no este ich nemali :-( mali len ten dieslak. inac ked som pozeral parametre, tak rozdiel medzi 120k a 150k dieslakom vyzera byt iba vo vysokych otackach. co ma trochu sklamalo, ze 150k ma rovnake Nm ako 120k. je tam nejake tlacitko na docasne zvysenie, ale to sa nerata. chcelo by to vyskusat obe verzie.
trochu som si pospominal, tak este doplnim dalsie info:
saltpaka - tam spravili tiez velky pokrok, je tam stale trochu gumy, ale rychlosti zapadaju hladko bez vacsieho odporu a pekne ticho. kulisa neni taka presna a tvrda ako u nemcov, ale da sa. drahy su trochu dlhsie ako vo focuse. kazdopadne je to podstatne lepsie ako u francuzov. kto nevyzaduje "kovovu kulisu" tak bude urcite spokojny.
este sedenie, volant aj sedacka sa daju nastavovat v celkom sirokom spektre, kazdy si najde dobru polohu. osobne mam pocit, ze pedale su v porovnani s focusom trochu blizsie. samozrejme velka vyhoda oproti focusu je aj v tom, ze sa da sediet dost nizko, to som ja osobne moc ocenil ! sedacky su sirsie, aj napriek tomu ze boli sportove s vyraznejsim bocnym vedenim, nepodrzali az tak dobre ako vyzeraju. material sedacky bol super, nieco medzi kvalitnou hrubou latkou a alcantrou. ale az cas ukaze odolnost a stalost tvarov.
celkom zaujimavy poznatok bol, ze vo vyhlade na budiky (tachometer a otackomer su dost od seba) trochu prekaza volant. je akoby maly a ked sa volant chyti do ruk, tak prsty ktore su vo vnutornej strane venca volantu trochu zakryvaju budiky ;-\
znak fiat na kufri je vlastne elektronicke tlacitko, ktoreho stlacenim sa odomkne a pootvori kufor. pre otvorenie treba uz klasicky chytit za spodnu cast a manualne otvorit. pri zatvarani ma kufor velmi dobry tlmeny zvuk. zadne dvere su na tom uz horsie, je tam trochu pocut aj plech. predne dvere su fajn, neni to az take dobre ako u hondy civic, je to nieco ako focus. no pri otvarani soferovych dveri som citil mensi odpor pri potiahnuti za klucku. mozno len "vada" jedneho kusu.
tot zatial vsjo ;-)
anonym
18. 5. 2007 21:02
Re: bravo
skvele info :yes: