Jo nový motor je fajn, ale na lesku ztrácí to, že v USA se Dodge Journey s tímto motorem prodával už v první generaci a taky to, a z toho bude mít radost Topper, že je to vylepšená společná konstrukke Chrysler, Hyundai a Mitsubishi z počtku 00 let. TZV. projekt GEMMA >:D >:D
A druhá věc je to, že mimo město ten motor nedává smysl, neb Pentastar žere o litr víc na dlouhých trasách a při plném obsazení 7 lidmi + bagáž žere dokonce méně jak tahle 2,4 >:D
takže to je ten motor co se nabízel např. do Mitsubishi Grandis? Tam si ho celkem pochvalovali, a jasně doporučovali před naftou (jestli se nepletu, tak tou byl 2.0TDI ve své první ne právě povedené mutaci)
já to beru jako startovací nabídku, aby mohli napsat Freemont už od xxx. Na druhou stranu, kdo primárně má tenhle auťák na rozvoz dětí po městě do školy, kroužků na nákupy a pod., občas nějaká dovolená, tak si s tím bohatě vystačí.
.... pouze v tom případě, že to bude ZÁSADNĚ levnější než V6 a pouze pro toho, kdo s tím autem jezdí krátké pojížďky (ideální pro rozvoz děcek pro matku, která nechce živit V6 a zároveň nechce zas*rat životní prostředí mikročásticema z nafťáku + nehodlá řešit problémy s přicpaným DPF a kvalitou nafty....).
Okrajová záležitost, ale pár zákazníků si to najít může :yes: Ještě by to chtělo přidat verzi 4x4, to by taky pár lidí navíc oslovilo....
Jinak verze 2.4 s multiairem má 183koní (Dart), takže tady to asi bude verze BEZ multiairu....
Mam Journey 3,6 jazdim na E85 a moja spotreba v meste dosiahla aj 27l/100km!!! Toto auto v benzine urcite na popochadzanie po meste nie je. Benzinu dokaze v meste zozrat spokojne aj 18l/100km.
Pritom na dlhych trasach dokazem ist za 10l/100km benzinu.
Mne fascinuje, že tě to ještě baví.
Jinak, už se těším až vyjdou první prodejní čísla Dartu v plném měsíci, co budeš psát... jestli si přečteme zase tvůj styl...
o jooo... prodává se to...., ale furt míň než dohromady ostatních chryslerů..., nebo tak nějak něco podobně ohromujícího.
Ty už vyšly, to si propásl, v srpnu - resp. v září za srpnové prodeje >:D >:D >:D
3 měsíc prodeje a pátý výroby už by ty auta měly mít všichni dealeři.
Žel američani nechtěj manuály a spoustě lidem se to nelíbí, stačí číst diskuze.
Jo baví, podle tvý logiky byl Gaz Siber perfektní ruský výrobek a národ mohl být hrdý že nový ruský moderní vůz.
Ono totiž na tom Siberu bylo víc změn, než na Themě, flavii a Freemontu dohromady >:D >:D >:D
Jediná věta:
V kterých letech patřil Chrysler GAZu... O auta nse zajímám, ale tohle mi nějak uteklo.
To ostatní nemá cenu komentovat. V Americe si zjevně nebyl, tam věci opravdu jsou velmi pomalu... Osobně očekávám, že první regulérní měsíc bude tak až leden... Ty dosud vyrobený auta do prodejů v podstatě ani nešly (předváděčky, testovačky dealaerská auta)....
V žádných, chrysler prodal licenci, dokumantaci a kompletní výrobní linku GAZu na model Sebring 01-06, tedy ten co sem měl já. Gaz z toho pak udělal model siber, za použití řady úpravy, ale vzhledově to vypadalo skoro stejně, něco jako přelepcnce Lancia. Taky to nikdo nekupoval.
Voyager - prej sdílené emoce. No která hlava na tohle přišla, at na ten Voyager koukám kudy koukám, jediný emoce který to ve mě vzbuzuje sou ty, že to má blbý logo. To už mohli slogan sdílené emoce dát i na bednobus Avia :o))
A Thema - kvalita oděná do krásy.
Americká kvalita oděná do americké krásy? S italským logem? No tak tomu se říká trapárna >:D
Je vidět že sou na tom hodně špatně, když už začli cpát peníze i do reklamy.
Halt to nikdo nekupuje no.
Phedra byla obluda s šílený designem, zrůdička kterou nikdo nekupoval, zatímco dua Twon and country a Dodge Caravan se prodá po celém světě ročně 300-500 tis ks.
To ze se neceho proda vic neznamena, ze je to hezci nebo lepsi.
Phedra je stejne jako ostatni 3 eurovany pekne auto. Ale da se respektovat, ze tobe jako americkemu fandovi se vzhledem nemusi zamlouvat. Nechapu ale Tvoji potrebu tady úpod kazdym clankem nakydat hromadu hnoje na vsechny italska auta. Je evidentni, ze Ti vylozene vadi uspech Freemontu, ktery v Evrope pod logem Fiatu prodal za rok vic aut nez Dodge se vsemi modely.
Bariku opět tady ze sebe děláš trapáckého debílka....
Reklamu tady na stránkách má i VW - podle tvé logiky je na tom asi taky hodně špatně, že?
Reklamním sloganům se můžeš vysmívat jak chceš - když se to vezme do důsledku, je každá reklama jen "navoněná zdechlina", jak praví klasik....
Nebo je třeba BMW 1 s motorem co má 90 koní opravdu tou "radostí z jízdy"?
O tom to prostě není.... je to marketing, nic víc, nic míň....
A ten marketing není cílený na zakomplexované frustráty, ale prostě na lidi, kteří si kupují nové auta.... to možná vysvětluje, proč to nechápeš.... ;-)
Jediné, čím se můžeš ukájet, je fakt, že Voyager je možná lepší než Phedra a 300 lepší než Thesis.... Tak šup, ruku do trenek a napiš to tady ještě 100x :yes:
Vraťme se k Freemontu. Jestli cena s 2,4 bude 600000,- tak to je asi nejlepší poměr užitné hodnoty a kvality k ceně. Srovnatelné auto evropské značky stojí 2 x tolik... Nechytejte mě za slovo " srovnatelné", ono v podstatě není, ale myslím třeba Touareg, Rover ap.
Máš to nějaký pomotaný, Touareg je SUV a jeho konkurencí je Jeep GrandCherokee, Rover jako automobilka neexistuje, fabirky a plány koupily čínani a vyrábějí modely pod značkou Roewe.
Dodge Journey a přelepená verze pro evropu Freemont je crossover, ne SUV >:-[]
Mam Freemont mesic s motorem Pentastar a vsem vrele doporucuji !!!
Kdyz potrebuji, tak jede, motor neklepe, nesmrdi a nebudu nikdy resit filtr pevnych castic. A to vse za super peniz.
Jaky je druhy nejlevnejsi auto pro 7 cestujicich s automatickou prevodovkou, 4x4 a vykonem 280 k .... ???
Ja mam Dodge Journey 2012 3,6. Ten motor je super. Ale po pol roku uz vidim aj chybicky. Tu automaticku prevodovku by som radsej vymenil za manual. Niekedy to ma pomale reakcie, "necitit motor pod nohou". Dlha sestka, pri 120 to neudrzi rychlost uz na malom kopceku. A zerie to aj travu, deti a cigancata okolo cesty. Spravit s tym 25l/100km v meste nie je problem. Aj ked na dlhsej trase sa da dostat aj pod 10l.
Viem, snad ked si ho raz doveziem na Slovensko a asi zaregistrujem v Cechach, kedze 2048Eur za registraciu nedam, tak budem jazdit na cesky E85. Momentalne brazdim cesty v Kalifornii. Inac tu E85 stoji v prepocte okolo 13Kc liter.
S tgou převodovkou to je pravda, ale můžeš, když je třeba, přeci řadit ručně, tím vyřešíš i "dlouhou šestku na kopečku", při zapnutým tempomatu. Spotřebu mám stejnou jako jsem měl u GV 3,3 a to má GV o 100 koní méně. ( cca 12,5 l/100 km )
Ved hej, sekvencne radenie pouzivam. Ale s manualom sa to porovnat neda. Inac ten motor ma paradny zvuk. Raz to vytocis k 6000 a vsetko ma odpustene. Ako moj syn povedal, ma to zvuk ako Porsche Boxter.
se spotrebou nemas uplnou pravdu, jde hlavne o to, co lijes do nadrze...! ja jezdim dost casto do svycarska a nebylo mozne si nevsimnout, ze cestou tam mi plna nadrz nestaci a musim tankovat v nemecku, ale cestou zpet na svycarsky benzin dojedu az domu...! To se mi potvrdilo i nyni u noveho Freemontu s Pentastarem - na svycarsky benzin ma po dalnici spotrebu 8,4l !!! Pokud jsem jezdil soucasne i mesto, tak jsem byl pod 10l. Na cesky benzin u znackove pumpy jezdim prumer 11l, pokud nedej boze natankuji nekde po ceste u pumpy RPK spol s r.o. (redime, pancujeme a krademe) tak neni problem mit spotrebu 20 (ale cena za "benzin" je o 2,-Kc levnejsi... :-)
Krásného dne přeji, přečetl jsem si mnoho tady z uvedených diskusí, ať už ty nesmyslné urážející a nebo i ty co opravdu někomu pomohou, ale stále jsem tady nenarazil na takové ty přímé zkušenosti uživatelů, kteří uvedené auto již vlastní.
Já stojím před rozhodnutím, kdy si chci koupit auto a je mi v podstatě jedno od jaké značky. Dal jsem si nějaké parametry: Najedu 4 až 5 tis. km za měsíc, takže diesel, chci co největší průjezdnost, protože jezdím opravdu po celé republice a občas i mimo ní, no a nakonec jsem si řekl, že bych 7 míst, protože dost často jezdíme za sportem a tak jsem řekl, že by se to mohlo občas hodin. Pochodil jsem snad všechny dostupné značky a prostě jsem zatím zůstal tady u Freemonta. To upozorňuji, že jsem byl vychován koncernem a všichni okolo mi ho stále i doporučují a oproti tomu se mě snaží odradit od jiných značek. Jenže stále hledám adekvátní alternativu právě tomuto autu a to teda i v podobné cenové hladině, kdy se bavíme o 600k Kč bez DPH za fakt dobře vybavené auto.
Poraďte mi jestli teda existuje nějaká konkurenční alternativa a hlavně by mě zajímaly ty další spotřební náklady, jako kolik to "žere" oleje, poruchovost toho 2 litrového motoru, event. automatické převodovky a ták. Je tady sáhodlouhá diskuse o tom jak auto koupit mimo republiku a kolik se ušetří, ale právě takovéto parametry tady nikdo neuvádí. Má někdo takovou zkušenost, že by mi tohle auto opravdu nedoporučil a nebo ba naopak doporučil?
Děkuji předem všem. ZZ