Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
10
/
85
Prohlédnout znovu
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Hlavní přístroje jsou přehledné, menu počítače trochu složitější.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Kabina je obložena kvalitními materiály, výhrady nemáme ani ke slícování dílů či chodu ovladačů. Výjimkou je odbytý vysunutý panel základního rádia.
|
acz
Řadicí páku nemusíme brát do ruky často, ale když už, je to radost.
|
acz
Manuální klimatizaci má fi esta v základu, samočinná stojí kupodivu jen 3400 Kč
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Základní rádio má ve standardu bluetooth a praktický držák pro přenosnou navigaci
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Tlustší dveře ukrajují cenné centimetry v kabině, přesto se do nich nevešla obzvlášť široká kapsa.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Sedadla s tuhým čalouněním dobře podepřou tělo, opěradla jsou však užší.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Pozice za volantem je trochu vyšší, což odpovídá rovině palubní desky, která zase navazuje na strmě stoupající kapotu.
|
acz
Vzadu je před koleny místa akorát, kolem chodidel a nad hlavou už méně.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Fiesta potěší bezprostředním charakterem a vítanou dávkou citu. I stabilizace nám nechává volné ruce, dokud prudce nepřišlápneme brzdy.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Základní naladění je hravě přetáčivé, mezi kužely fi esta výhružně vrtí zadkem a žádá soustředění.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford uvádí objem kufru bez rezervy i s ní. V druhém případě dosahuje podprůměrných 269 litrů. Z praktického hlediska nepotěší ani vysoký a po stranách sešikmený práh.
|
acz
Koho vůbec napadlo prodávat auta bez rezervy... Dojezdovka s heverem stojí ve fiestě 1500 Kč.
|
acz
EcoBoost ve verzi 74 kW má točivý moment nižší o neznatelných 5 Nm, ale dostupný o jasně citelných 500 otáček níž.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Reakce na přidání plynu jsou příznivě rychlé navzdory tomu, že mezichladič stlačeného vzduchu je umístěný až vpředu.
|
acz
Halogenové světlomety odvádějí průměrnou práci, denní LED v základu chybí
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 195/55 R16
|
acz
Vodorovné lampy jsou hlavní novinkou designu.
|
acz
Zklamáním jsou úzká zrcátka, zjevný ústupek aerodynamice a honbě za každým gramem CO2.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Vzhled přístrojů i ovládání a menu počítače patří ke vzorům jednoduchosti
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Estetické zpracování podobné, tvary stroze funkcionalistické. Atmosféře pomáhají světlejší odstíny a rozměrnější dekorační lišty.
|
acz
Řadit musíme častěji, přičemž přesnost mechanismu není, co bývala.
|
acz
Také polo chladí bez příplatku, automatika je rovnou dvouzónová za 13 300 Kč
|
acz
Informační systém s obrazovkou je pro Comfortline za 11 900 Kč, navigace dalších 18 300
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Sedadla mají dle dnešní módy spíše měkké čalounění.
|
acz
Dveře mají chytré vybrání v úrovni loktů, dole je naopak k dispozici široká pašerácká schránka.
|
acz
V polu se sedí níž, kolem jednoduchých, tenčích a trochu méně skloněných sloupků je lepší výhled.
|
acz
Vzadu je místa podstatně víc, centimetry nad hlavou ovšem dohání níž uložený sedák.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Polo hlásá komfort a řidiče maximálně izoluje od nevlídného světa venku.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Scházející cit nahrazuje mimořádně jemně naladěná a preventivně zasahující stabilizace. Než jsme na to přišli, nechápali jsme, jak může být polo v kuželkách o tolik rychlejší.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Díky modernější platformě dokáže polo lépe využít vnitřní prostor, což je zřetelné i na délce kufru. Udávané litry vycházejí i z našeho měření. Také vstup je širší a pravidelnější.
|
acz
Kdo někdy rozřízl pneumatiku z boku, ví, že opravná sada je k ničemu. Rezerva stojí jen 1300 Kč.
|
acz
Litrové TSI zabírá v seškrcené 70kW variantě podobně jako silnější 81 a 85 kW, pod 1800 min-1 s ním moc řeči není (což neplatí pro golf a octavii, kde je leccos jinak).
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Vodní mezichladič pomáhá účinnosti za horka, na rychlejších reakcích moc poznat není.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Denní proužky dostaneme v základu, diodové světlomety stojí 22 800 Kč
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Některých tvarových motivů se polo drží celá desetiletí
|
acz
Volkswagen experimentoval s malými zrcátky před 20 lety, dnes nabízí správnou velikost.
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 185/65 R15
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?