Začátkem letošního roku představil australský Ford novou generaci svého rodinného čtyřdveřového sedanu a nyní přichází nabroušené provedení, které je přímou odpovědí na výkonné Holdeny.
Mozna tak malej neni, navic ty naklady nemusi byt az tak sileny, vemou standartni model a hodi tam nechutne velkej motor z jinych modelu.par cerepeticek kolem a je to. Holden je to samy.V australii takovy auta frci..a urcite jde i o prestiz.
Já tim nemyslel jenom tyhle FPV kousky, měl jsem na mysli celkově australskej Ford. Austrálie má 20mio obyvatel, a vlastní modelovou palet(k)u. A byl bych teda překvapenej, kdyby do těch končin okolo Austrálie exportovali něco, co v číslech stojí za zmíňku...
hmmm asi by jsi se divil, pred nekolika mesici mneli dokonce 4 vlastni modely (Mitsubishi 380 skoncilo v dubnu) Holden Commodore se vyvazi skro po celem svete, Falcon ovsen ne, a proto tohle je asi posledni samostatna ganerace, salsi bude na globalni FORD platforme.
BTW, vyvoj noiveho Commoduru stal 1mld AUD
hmmm asi by jsi se divil, pred nekolika mesici mneli dokonce 5 vlastnich modelu (Mitsubishi 380 skoncilo v dubnu) Holden Commodore se vyvazi skro po celem svete, Falcon ovsen ne, a proto tohle je asi posledni samostatna ganerace, salsi bude na globalni FORD platforme.
BTW, vyvoj noiveho Commoduru stal 1mld AUD, Falconu 800mil, jo a rocne se v AU proda 1 000 000 aut.....
toz tak ke srovnani trhu u nas a v AU....
zadnej jinej motro tam neni, uplne stejne motory koupis i v normalnich Falconech a Commodorech, upravy jsou predevsim na podvozku, - nektere verze FPV ci HSV ovsem maji zvyseni vykon, popripade motor LS2 ci LS3 z Chevy Corvette - Commodore, a to je pak narez.... a to nejsou jedini upravci techto aut (FPV a HSV je oficialni tovarni tunning neco jako AMG u MB), velmi oblibene je pridavani kompresoru na V8, bezpecna hranize je kolem 550HP - cti, spolehlivost, fajnsmekri z toho dostanou i kolem 700.....
jo a se zvysujicimi se cenami benzinu prodoje velkejch aut klesaji, prodeje v8 ovsem stoupaji......