Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Falcon FPV GT: ostrá verze australského sedanu nastupuje

Začátkem letošního roku představil australský Ford novou generaci svého rodinného čtyřdveřového sedanu a nyní přichází nabroušené provedení, které je přímou odpovědí na výkonné Holdeny.
Zpět na článek
15. 5. 2008 16:47
neregistrovaný "yaroukh"
15. 5. 2008 18:36
15. 5. 2008 19:29
neregistrovaný "yaroukh"
15. 5. 2008 19:36
neregistrovaný "yaroukh"
15. 5. 2008 21:25
17. 5. 2008 06:28
17. 5. 2008 06:29
17. 5. 2008 06:37
16. 5. 2008 19:05
17. 5. 2008 18:35
neregistrovaný "Horways"
neregistrovaný "yaroukh"
15. 5. 2008 16:47
Nechápu
Tak malej trh a vyvíjej si vlastní auta. 8) S modely ostatních divizí FoMoCo nemají společného nic.
Rozbalit vlákno
7
15. 5. 2008 18:36
Re: Nechápu
Mozna tak malej neni, navic ty naklady nemusi byt az tak sileny, vemou standartni model a hodi tam nechutne velkej motor z jinych modelu.par cerepeticek kolem a je to. Holden je to samy.V australii takovy auta frci..a urcite jde i o prestiz.
neregistrovaný "yaroukh"
15. 5. 2008 19:29
Re: Nechápu
Já tim nemyslel jenom tyhle FPV kousky, měl jsem na mysli celkově australskej Ford. Austrálie má 20mio obyvatel, a vlastní modelovou palet(k)u. A byl bych teda překvapenej, kdyby do těch končin okolo Austrálie exportovali něco, co v číslech stojí za zmíňku...
neregistrovaný "yaroukh"
15. 5. 2008 19:36
Re: Nechápu
Aha, tak on je Australia-only toliko ten Falcon. Holt kupní síla 20mio Australanů neni dvojnásobkem kupní síly 10mio Čechů. :)
15. 5. 2008 21:25
Re: Nechápu
S Novym Zeelandom je to cez 25 milionov...
17. 5. 2008 06:28
Re: Nechápu
hmmm asi by jsi se divil, pred nekolika mesici mneli dokonce 4 vlastni modely (Mitsubishi 380 skoncilo v dubnu) Holden Commodore se vyvazi skro po celem svete, Falcon ovsen ne, a proto tohle je asi posledni samostatna ganerace, salsi bude na globalni FORD platforme.
BTW, vyvoj noiveho Commoduru stal 1mld AUD
17. 5. 2008 06:29
Re: Nechápu
hmmm asi by jsi se divil, pred nekolika mesici mneli dokonce 5 vlastnich modelu (Mitsubishi 380 skoncilo v dubnu) Holden Commodore se vyvazi skro po celem svete, Falcon ovsen ne, a proto tohle je asi posledni samostatna ganerace, salsi bude na globalni FORD platforme.
BTW, vyvoj noiveho Commoduru stal 1mld AUD, Falconu 800mil, jo a rocne se v AU proda 1 000 000 aut.....
toz tak ke srovnani trhu u nas a v AU....
17. 5. 2008 06:37
Re: Nechápu
zadnej jinej motro tam neni, uplne stejne motory koupis i v normalnich Falconech a Commodorech, upravy jsou predevsim na podvozku, - nektere verze FPV ci HSV ovsem maji zvyseni vykon, popripade motor LS2 ci LS3 z Chevy Corvette - Commodore, a to je pak narez.... a to nejsou jedini upravci techto aut (FPV a HSV je oficialni tovarni tunning neco jako AMG u MB), velmi oblibene je pridavani kompresoru na V8, bezpecna hranize je kolem 550HP - cti, spolehlivost, fajnsmekri z toho dostanou i kolem 700.....
jo a se zvysujicimi se cenami benzinu prodoje velkejch aut klesaji, prodeje v8 ovsem stoupaji......
Avatar - www.skodaoctavia.cz
15. 5. 2008 20:08
dobrý
dost dobtrá kára :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2008 19:05
znak
Nepaci sa mi absencia znaku Ford na aute zvnoku. Najma vpredu. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 5. 2008 18:35
Je
To zepředu trochu podobný novýmu Mondeu řek bych ;-\ ;-) .
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2008 09:04
Proti komu bdue asi nemiren tento Falcon?
Proti komu bdue asi nemiren tento Falcon? Ze-by proti [odkaz]
Rozbalit vlákno
0