Diskuse

Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou

29.9.2017

První test jasně ukázal, že nový Opel Insignia je povedené auto a ve střední třídě se může měřit s kýmkoliv. Jak se mu tedy povede v přímé konfrontaci s Fordem Mondeo, který si u nás za několik let prodejů vydobyl slušnou pozici?

 

  • 10 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 29.09.2017  08:16

    Závěr

    Závěr je smutnej = tenhle typ aut mizí [odkaz] :-|

    A tenhle frantík co porazil amíka nebude úplně špatnej :-)
    • 10 Reagovat !

      foto lukas13

      lukas13 29.09.2017  09:39

      « Re: Závěr

      Četl jsem ten článek na který sám odkazuješ a ten tvrdí něco úplně jiného - snaží se přijít na to proč klesají v Evropě prodeje Mondea jako takového, nikoli D segmentu, a já se závěry autora souhlasím. A jen dodám - je to důkaz toho že auto "pro celý svět" bude mít někde zákonitě problém, je to důkaz toho že vydávat za novinku něco, co v USA jezdí už několik let je drzost a že když s příchodem nového modelu brutálně a velmi necitlivě zvednu ceny, zákazník mi to vrátí - což je ovšem specifikum našeho trhu, trhu kde bude v případě Mondea patrně velký podíl nefleetů.

      Hele, když už dám odkaz, alespoň si ten článek přečtu, no ne? ;-)
  • 71 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 29.09.2017  08:26

    Opel

    konečně zas udělal výborné auto ve střední třídě. Insi skvěle vypadá, evidentně i dobře jezdí, je prostorná. Mondeo sice dostalo v testu jen o fous horší známku, osobně ho ale vidím jako výrazně méně přitažlivé auto než insignii, a to nejen kvůli nakynutému knedloidnímu designu a americkému aušus interieru, ale i kvůli naprosté ztrátě charakteru modelu mondeo definovaného třemi předchozími generacemi. Koncept One Ford prostě na náročném evropském trhu nefunguje.

    P.S. Test je opět psán v množném čísle, nebo snad "pluralis majestatis"?
    "Díky velkému rozsahu nastavování volantu nacházíme okamžitě ideální řidičskou pozici. Jenže má to i jeden háček. Sedíme tak nízko, že jen stěží tušíme, kde končí přední a zadní část vozu." Atd., atp. :-O
    Pane Káňa, vono bude lepčí, když příští test napíšou sám za sebe, vědí?! ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 29.09.2017  08:44

      « Re: Opel

      My, Svět motorů... To je vysvětlení množného čísla.

      Legendární testér Káňa třeba přijde na zajímavou věc, že i Insignia má výškové nastavení sedadla řidiče ;-)
      • 40 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 29.09.2017  08:58

        « Re: Opel

        To si tu pak větu o nacházení řidičské pozice musím vysvětlit tak, že u auta stojí nastoupená redakce, jeden po druhém nasedají do auta, štelují sedačku a odpovídají na otázky:
        našel jsi okamžitě ideální pozici? ano/ne
        Tušíš, kde končí přední a zadní část vozu? ano/ne

        Káňa následně dotazníky zpracuje a napíše test v množném čísle. Musí to být dřina, protože takto důkladně postupují u testování všech dalších vlastností auta.
        A že prý, že SM nedělá svou práci pořádně. Naopak, jsou neskutečně důkladní. >:D ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.09.2017  09:09

          « Re: Re: Opel

          SM je takový konkurent pro Trnky Brnky :-! ;-) jeho infiltrace sem na stránky byla nenápadná, ale o to důslednější. Mustr teď jede i tato webová mutace ve všem.
          • 20 Reagovat !

            foto Futurista

            Futurista 29.09.2017  11:47

            « Re: Re: Re: Opel

            SM je takový konkurent pro Trnky Brnky. >:D Dík, tak to mi vylepšilo pátek neskutečně. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto ikarus

        ikarus 29.09.2017  09:25

        « Re: Re: Opel

        Káňa je komendiant :-|
        • 30 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.09.2017  09:35

          « Re: Re: Re: Opel

          Je to trpitel a osvětista. Který z nesobeckých lidí by se chtěl nasoukat v 5-ti lidech do auta kategorie supermini s nejméně výkonnou jednotkou a ještě o tom psát pozitivní sáhodlouhý článek ;-)
          Pak se člověk samozřejmě nemůže podobně usadit v Insignii...
          • 10 Reagovat !

            foto lukas13

            lukas13 29.09.2017  09:42

            « Re: Re: Re: Re: Opel


            Jo, to bylo legendární ;-)

            Jediné co tomu konkurovalo byl Rapid na Nordschleife :-)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 29.09.2017  10:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Opel

              Ano, AF se snaží maximálně konkurovat ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto lukas13

                lukas13 01.10.2017  23:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opel

                Ano, jsou to frajeři ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  11:39

      « Re: Opel

      Súhlas. Síce nie som taký kritický voči Mondeu, realita je ale taká, že Insignia vyzerá o triedu lepšie a celkovo je viditeľne modernejším, mladším autom.
      P.S: niekedy sa tomu plurálu hovorí plurál skromnosti, tak možno je len Káňa skromný pán. >:D
  • 20 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 29.09.2017  08:30

    xenon/led

    Xenony/světlomety LED Ne/Ne

    To bude asi daky omyl, nie? Neverim, ze Insignia za 3/4 melonu nema ani xenony, ani led. Tak co tam preboha bolo? Petrolejky?
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 29.09.2017  08:32

      « Re: xenon/led

    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 29.09.2017  08:38

      « Re: xenon/led

      To neni jedina chyba, v textu u mondea uvadi 134kw, az v tabulce maji spravnych 132kw.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 29.09.2017  10:42

      « Re: xenon/led

      Pokud vím, i nejvyšší výbavový stupeň má v základu halogeny, MatrixLED jsou vždy za příplatek cca. 50 (je potřeba k nim vzít ještě nějaké přepínání nebo tak něco).
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.09.2017  11:13

        « Re: Re: xenon/led

        Jj, proste Opel sa nese.ie a dáva buď halogény, alebo Matrix full LED. Taký VW dáva ešte (trochu zbytočný) medzistupeň, teda halogény-statické LED-natáčacie LED.
        Naviac tá cena Matrix LED u Opelu je výrazne nižšia, ako u VW, tuším 1450 samotné a 1650 v nejakom balíku s ďalšími vecami (tuším parkovacie senzory).
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 29.09.2017  12:26

          « Re: Re: xenon/led

          Na druhou stranu, Superb má halogeny jen v Active... já beru svobodu konfigurace, ale v tom nejvyšším stupni už by Insi LED asi unesla. No ale připlatit jdou, tak žádný stres.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 29.09.2017  20:09

            « Re: Re: Re: xenon/led

            Jo, žádnej stres, ale v ceníku vidím trochu něco jinýho než je cca 50. Pro Dynamic a Innovation LED Matrix za 35.000, ano pouze s TSQ, což je ovšem Optická a osvětlovací sada (chčijavec senzor, světelnej senzor, automatický dálkovky, vnitřní zrcátko s clonou) , kterou má Innovation v sérii a u Dynamic se za ni platí 6.000.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 29.09.2017  21:13

              « Re: Re: Re: Re: xenon/led

              Dobře dobře, koukal jsem na Dynamic, chromové lištičky na klikách si klíďo odpustím... no tak možná 41t.
  • 30 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 29.09.2017  08:37

    Rozdil generaci

    V porovnani s nejnovejsim prirustkem stredni tridy se naplno ukaze jak mondeo presluhuje a ze uz vola po nove generaci. Ma sice v testu zminene kvality, ktere umi i dnes potesit, ale svym vnitrnim miniprostorem mohl konkurovat insingii predesle (tam se mohli smele poplacavat u fordu a opelu po zadech jak skvele se jim povedlo udelat obri auto zvenci a uvnitr male), ale ne te dnesni. "Ustup od tradic" fordu jako ridicskeho auta vidim spis az jako druhotny problem, navic spojeny hlavne s nadvahou, ktera je u rizeni opravdu citit. Po vzoru insignie se ale zjevne nadvaha da resit, jen to chce tu novou generaci, tu novou generaci...
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 29.09.2017  11:52

      « Rozdil generaci

      :yes: podla mna este aj ta "starsia" 508 je o viditelny kus dalej ako to "novsie" mondeo
      • 20 Reagovat !

        foto removed

        removed 29.09.2017  12:04

        « Re: Rozdil generaci

        Tos ujel...
        • 30 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 29.09.2017  20:12

          « Re: Re: Rozdil generaci

          Právě že neujel. Ani kilometr. Proto se mu to tak snadno píše. ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 29.09.2017  12:48

        « Re: Rozdil generaci

        Dalej v cem? Tvuj problem je ze ty auta znas jen z obrazku, to je jako varit ale neochutnavat, nejist. Pochop ze kvality mondeo ma, ale z obrazku je nepoznas. Kdyby nemelo kvality zadne, neprodavalo by se tak blbe, ale neprodavalo by se vubec. To ze se i dnes proda ma sve opodstatneni, podvozkove je to furt velepovedene auto, pokud tvou prioritou je komfort. Odhlucnenim je to velepovedene auto (souhra s tim podvozkem). Ale zakopava jinde a zakopava hodne, proto aktualni prodeje, proto jej bude valcovat i (prodejne) testovana insignie, prirozeny jev kdyz jeden presluhuje.
  • 21 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 29.09.2017  08:40

    sedadla

    V Novém Mondeu jsem seděl asi před 2 lety. A jeho sedadla s velmi krátkým sedákem nepodpírající stehna byly katastrofální. Pokud to během výroby ford nezměnil, tak nechápu jak může někdo napsat se se "nemají za co stydět". Tak mizerná sedadla nemají ani auta o 2 třídy níž.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  11:16

      « Re: sedadla

      Jj, to som zaregistroval pri jazde aj ja, sedáky mi boli krátke. Ale beriem, že mám 193 cm a Káňa s jeho 174 cm nemal problém, preto si to neuvedomil.
      • 00 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 29.09.2017  11:47

        « Re: Re: sedadla

        Tiež mám rovnaký problém. Celkovo my obyčajné sedadlá v Mondeu nesedia a nemal som možnosť skúsiť príplatkové, či sa to zlepší. Mám ale pocit, že predlžiť sedák sa nedá nikdy. Mám však tiež 191 cm, takže to nie je prekvapivé :-)
    • 00 Reagovat !

      foto removed

      removed 29.09.2017  12:14

      « Re: sedadla

      To uz je takova tvoje mántra ;-) Mam 180 cm, nejakych 86 kg a v Mondeu jsem najel cca 60000 km. Ze bych mel nejake problemy jsem nikdy nezaregistroval. U vysolych lidi asi nebude standardni sedak pohodlny v zadnem voze teto tridy.
      • 00 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 29.09.2017  13:10

        « Re: Re: sedadla

        Vtip je v tom, ze niekde ti k vyssej vybave rovno daju lepsie sedadla a nemusis zistovat, ze zakladny sedak je nepohodlny.
        Plus teda ja hodnotim pohodlnost sedaku standardne na zaklade dlhsej cesty (t.j. 500+ km) bud som nasledne schopny pracovat zvysok dna, alebo som unaveny. 2000km za 2 tyzdne som prezil aj vo VW Up! kedze to boli vacsinou kratke jazdy do hodiny :-)
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 29.09.2017  13:21

          « Re: Re: Re: sedadla

          Je fakt, ze jsem mel asi ty "lepsi" sedaky. Ale nevim to jiste. 2k km v takovym prckovi? Ty jo, neni lepsi navstivit muzeum tortury nez to zakouset na vlastni pr... kuzi? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Redmex

            Redmex 29.09.2017  14:19

            « Re: Re: Re: Re: sedadla

            Bola to dovolenka a povedzme ze velmi hornaty ostrov s mnohymi uzkymi cestickami, takze som chcel male auto.
            Zrovna Up som necakal, ale dalo sa to prezit, zase vacsinu dni sme urobili tak 100km a vacsiu cast z toho po dialnici s limitom 110km/h, takze to nebolo vobec tak zle ako znie >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto removed

              removed 29.09.2017  15:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

              Jestli to byla Korsika, tak lituj, ze jsi nemel k dispozici treba Focus RS :-)
              • 10 Reagovat !

                foto Redmex

                Redmex 29.09.2017  16:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                Na Korsiku sa niekedy chystam, ale tentoraz to bol Reunion.

                Tak trochu som ocakaval nieco ako Suzuki Swift, ale auto v tomto pripade nebolo prioritou. Bolo treba udrzat naklady na uzde >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 29.09.2017  17:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                  Upy sú zjavne na ostrovoch populárne, tiež sme na letnej dovolenke na malom ostrove mali požičané dve autá a oba Up!y. Človek by síce ideálne bral nejaký hotheč, ale jednak také v požičovniach nie sú, jednak by to bolo sakra drahé.
                  Inak ten Reunion je tuším aktuálny hit, už som toho roku počul x ľudí, že tam boli, resp. sa chystajú (príp. ešte susedný Maurícius).
                  • 01 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 29.09.2017  17:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                    Hit to asi je, ale strávit 2x +14 hodin v letadle... 8-s
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 29.09.2017  17:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                      Vono záleží jestli těch 16 hodin = bejvá to s mezipřistánim = letíš za 15 klacků [odkaz] nebo 100 přidáš a [odkaz] >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto Redmex

                        Redmex 29.09.2017  17:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                        Ono pri dialkovych letoch je to s priestorom aj v tej ekonomickej triede vyrazne lepsie ako tieto Ryanair dobytcaky na kratke trasy :-) Blbe je ze sa tam stale neda kvaltne spat, urcite nie pri mojej vyske. Zena so 160cm sa az tak nestazovala >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 29.09.2017  17:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                          To jo ale většina z nás má trochu přes 160 [odkaz] :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 29.09.2017  18:26

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                            Tj, 160 je hodně málo i na průměrnou Češku.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 29.09.2017  18:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                              Viz odkaz i ta má o 4 cm víc ;-)
                              • 20 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 29.09.2017  18:30

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                Nikoli, je to o 8,5 cm víc (viz odkaz)!
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 29.09.2017  18:50

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                  Jj sorry češky sou fakt vysoký = asi bych měl zkusit nějakou Guatemalku :-)
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 29.09.2017  23:25

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                    Takže jsi starý a k tomu prcek... >:-[] ;-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 30.09.2017  05:50

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                      Tvoje deduktivní myšlení = bych mít nechtěl :-)

                                      Guatemalku jo [odkaz] ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 30.09.2017  12:31

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                        Njn není Guatemalka, jako Guatemalka...
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 30.09.2017  14:04

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                          Já mám logicky zájem o tenhle typ :-)

                                          Co sis představoval = tohle? [odkaz] >:-[]
                                          • 20 Reagovat !

                                            foto white-label

                                            white label 30.09.2017  14:33

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                            Kam na ty "perverzní" odkazy chodíš, zřejmě máš slušný archiv...
                                            • 10 Reagovat !

                                              foto Hammunasakra

                                              Hammunasakra 30.09.2017  14:36

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                                              Zůstanem u týhle guatemalky [odkaz] [odkaz] už trochu zestárla [odkaz] ale furt :yes:

                                              Letošní je taky použitelná [odkaz]

                                              Okolo novinařiny dělám už roky = zdroje sou neomezený [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:-[]

                                              Proto sem tak kritickej k Machalovi a ACZ = při jejich možnostech a rozpočtu mediálního domu by tohle mohly bejt skvělý stránky o autech :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto Redmex

                      Redmex 29.09.2017  17:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                      Z Pariza s Air France to bolo za 11 hodin a to cez noc. Takze az na hroznu cenu bussines class, ktora nas nutila sa tlacit v economy, sa tomu neda vela vytknut. Odleteli sme pred zapadom slnka a pristali sme so svitanim. Rovnako cestou naspat :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 29.09.2017  19:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

                    Sestra bola na jar na Sicilii a najlepsie jej vysla Fiesta s dieslom :-) Auto brala od nejakej mensej miestnej pozicovne.
      • 11 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.09.2017  13:26

        « Re: Re: sedadla

        Nesúhlasím, AGR sedačky v Opli sú parádne, s predlžovacím sedákom. A aj volkswagenovské príplatkové sedačky (ergoactive či ako sa volajú) majú dlhý sedák a nemám v nich problém.
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 29.09.2017  13:29

          « Re: Re: Re: sedadla

          Standardni sedak... nikoliv priplatkova kresla ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 29.09.2017  13:45

            « Re: Re: Re: Re: sedadla

            V Opli som skúšal obe, už tie základné sa mi javili lepšie, ako základ v Mondeu, každopádne tie AGR sú iný level.
            A z vlastnej skúsenosti som sa poučil, že základné sedadlá už nikdy a prvé, čo by som si v aute priplatil, by boli lepšie sedadlá. Mám problémy s chrbticou a v jednom aute, kde mám základné ploché, vydržím horko-ťažko 2 hodiny a som hotový, kríže v pr.eli. V druhom mám výborné športové a to je úplne iný level, vydržím tam oveľa dlhšie. Takže buď si priplatiť za lepšie sedadlá (v strednej triede sa to u väčšiny áut dá), alebo rovno kúpiť vyššiu verziu (u Oplu je vo výbave Dynamic AGR sedadlo sériovo).
            • 01 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 29.09.2017  20:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: sedadla

              ajajaj,mladý chlapec a už takéto problémy ?tak potom som na tom ešte fajn >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 29.09.2017  14:10

        « Re: Re: sedadla

        Jo s tou "Mantrou" máš pravdu, ale kdo si jednou zkusí něco lepšího, např VW ergoactive, nebo Opel AGR, nemluvě o prémii Audi, BMW, MB. Tak ten rozdíl sakra pociťuje. Třeba ty forďácké sportovní sedačky jsou taky dobré, ale ty jsem bohužel ještě nikdy neviděl. VW, nebo Opel je mají běžně.
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 29.09.2017  14:38

          « Re: Re: Re: sedadla

          To je proste zadnice od zadnice. Pro mne byly nejpohodlnejsi sedaky v C5. Az trpim steskem ;-)
  • 31 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 29.09.2017  08:43

    Pôjdem

    proti prúdu, ale u mňa by aj napriek nesporným nielen dizajnovým plusom Insignie, vyhralo Mondeo. U tohto typu auta športové jazdné vlastnosti nehľadám, skôr preferujem komfort, odhlučnenie a celkovú pohodu na palube, čo si myslím do bodky Mondeo napriek veku spĺňa.
    • 00 Reagovat !

      foto lukas13

      lukas13 29.09.2017  09:45

      « Re: Pôjdem

      To jo. Problém je že to jde zcela proti filosofii minulých generací, čímž Mondeo přišlo o své věrné stávající zákazníky. A nových očividně není dost.

      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 29.09.2017  11:16

        « Re: Re: Pôjdem

        to v nijakom prípade nerozporujem, každý máme iné priority. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto lukas13

          lukas13 01.10.2017  23:23

          « Re: Re: Re: Pôjdem

          Jasné a souhlas - nejsme ve-při ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 29.09.2017  10:27

      « Re: Pôjdem

      v tejto triede je to uz urcite aj vec sympatii a dovery v znacku.... predosle mondeo bolo ale stejne na svoju dobu lepsim autom podla mna ... to sucasne uz nepovazujem ani za podvozkovy etalon ani za nejaky dizajnovy nadcasovy skvost aspon z informacii ktore mam ... dokonca ani jeho predaje uz nie su zdaleka tak silne ako u predosleho mondea... ale iste je to aj vec nastupu SUV to je jasne ... novu insigniu uz tiez u nas vidim jazdit... aspon 3 krat som ju uz videl a to dost zblizka ale prisla mi v reale na pohlad uz ovela menej zaujimava ako tie jej bombaticke fotky.. neviem... proste taka optima alebo mazda 6 su nadalej krajsimi vozmi pre mna... a hadam aj ten talisman ( s 1,6tce v sedane ) by usiel skor ako tito dvaja a rovnako aj passat.. ale tu v tejto triede je to fakt aj o inych veciach ako len o velkosti kufra a cene... takze plne chapem toho kto si kupi mondeo a nie povedzme mazdu 6 alebo passata... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  11:18

      « Re: Pôjdem

      Určite máš pravdu s tým komfortom, podľa mojich skúseností Mondeo má najkomfortnejší podvozok v triede, dobre odhlučnený, na dlhé jazdy paráda.
      Ale Opel o moc nezaostáva komfortom, naviac má ale citeľne agilnejšie jazdné vlastnosti. Z môjho pohľadu je Insi ideálnym kompromisom medzi komfortným Mondeom a agilným, ale trochu tvrdším podvozkom Superbu či Arteonu (ak sa teda bavíme o priamej konkurencii liftbackov).
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 29.09.2017  14:05

        « Re: Re: Pôjdem

        Mne príde Mondeo fajn hlavne preto, že sadneš a ideš. Nepotrebuješ už nič ďalšie nastavovať, skúšať, prepínať atď. Že nie je agilné na okreskách? No a čo, na diaľniciach to ničomu neprekáža, naopak poteší komfort, akustika a určité odizolovanie od diania okolo.
        No a na margo Arteonu, nedávno som stretol jeden strieborný, keď som sa obzrel, tak žena na mňa čumela, že či som ešte nevidel Passata. >:D Potvrdzujem tvoje slová o vhodnej výraznej farbe. Inak úplne zapadne.
  • 11 Reagovat !

    foto comper

    comper 29.09.2017  10:18

    508 etalon?

    Nemam nic proti francuzom, ale v ktorom vesmire je Peugeot 508 etalon triedy? >:D
    • 11 Reagovat !

      foto camco

      camco 29.09.2017  10:26

      « Re: 508 etalon?

      jsi tu poprvé?? možná etalon není nejvhodnější slovo, ale vždy porovnání s nejlevnější nabídkou třídy... a náhodou to bývají nejčastěji frantíci, rejže je dneska drahá
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 29.09.2017  10:19

    Letité

    Letite Mondeo stale vypada velice dobře a dokonce se mi zde v porovnani libi vice než Insignia, ale tu jsem neměl možnost ještě vidět, navic je v usedle střibrne barvě. Každopadně za vzhled zaslouži Mondeo určitě palec nahoru. Docela nechapu poznamku ohledně umistněni displeju, když už tak nejnovějši trend je jinde a ne provedeni jak ma Insignia. Co však nechapu jak mohl Ford naladit Mondeo hlavně na komfort. Pětiprvkovy viceprvek v podani fordu by si zasloužil zustat u tradičnějšich hodnot.
    • 12 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 29.09.2017  10:31

      « Re: Letité

      a este letitejsi 508 s C5 za mna vyzeraju este lepsie ako to tazkotonazne mondeo... ktore uz dnes nevynika hadam v nicom a zapadlo totalne v dave ... aura niekdajsieho mondea je ta tam.... dnes je to uz vcelku priemerne auto v danej triede... a hadam aj ta "stara" C5 bude v kadecom este stale lepsia.... interier sucasneho fordu aj tu v mondeu opat nesklamal... lebo aj tu vyzera akoby bol aspon o 10 rokov za konkutenciou... nic v zlom.... ale ja verim ze dalsia generacia mondea to uz napravi :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 29.09.2017  10:56

        « Re: Re: Letité

        V tom interiéru musím nesouhlasit...s tebou i všeobecným trendem. Mně se ten robustní interiér Mondea líbí.
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 29.09.2017  11:32

          « Re: Re: Re: Letité

          nejde o robustnost... ta by v tak masivnom aute ani tak nevadila :-) ... ale celkovo tou architekturou je to take uz kusok az moc "decentne" a akesi mdle... mozno vignale je na tom uz lepsie ale za melon zase uz mozeme mat XE od jaguara.. tu je ten mondeovsky problem
      • 10 Reagovat !

        foto martin-dr

        martin_dr 29.09.2017  12:30

        « Re: Re: Letité

        Taras 2 na 3 pritom si v ziadnom z tych aut nesedel. Prevez sa a uvidis. Mondeo je stale to naj v treide co sa podvozku tyka. Je to priemerne auto co sa tyka vzhladu interieru, dokonca by som povedal podpriemerne. Ale motoricky podvozkovo je stale to naj co mozes kupit a to ani nepotrebuje adaptivne podvozky za tisice. Bolo by to prihodnejsie keby si miesto pisania 10tich prispevkov sa radsej zodvihol a siel sa povozit. Ja som sa na rozdiel od teba vozil v autach a mondeo/S-max patria medzi spicku v triede.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  11:20

      « Re: Letité

      V konkrétnom teste Mondeu silne pomohla krásna metalíza, kdežto Opel bol vo fádnej striebornej. Daj Insignii výraznú červenú a bude to niekde inde: [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 29.09.2017  11:31

        « Re: Re: Letité

        Jednak ta barva o ktere pišu a pak to, že jsem Insignii neměl možnost ještě vidět. Každopadně Mondeo pořad vypada velice dobře a v ramci třidy je to pro mě jedno z nejpohlednějšich aut, takovy uhrančivy svalovec. A když vezmu v potaz čistě zdejši fotky, tak prakticky z každeho profilu se mi zamlouva vic než Insignie a to bez ohledu na barvu.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 29.09.2017  11:35

          « Re: Re: Re: Letité

          Z predu, resp. predoboku Mondeo vyzerá stále výborne a moderne. Ale v zadnej časti je tam určitá ťažkopádnosť daná veľkým zadkom, vysokým kufrom, skrátka pôsobí zozadu dosť ťažkopádne. Insi je oproti nemu opticky výrazne štíhlejšia, elegantnejšia. A taký Arteon by vedľa Mondea pôsobil ako kupé.
          [odkaz]
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 29.09.2017  12:10

            « Re: Re: Re: Re: Letité

            Štihlejši, elegantnějši, ale za mě určitě ne lepe vypadajici. Ano Mondeo je macek a zakladni kola jeho vzhledu ubližuji, chce to prostě adekvatni kola. Navic zadni čast doznala nejmeně změn oproti předchudci, ale prostě za mě stale vypada velice dobře, byť v kombi verzi je to možna ještě lepši a to kombiky nemusim. Mam to podobně třeba u giulietty, ktera se mi hodně libi i přesto, že je opuchla a z některych pohledu až nevyvažena a to vše ještě vic umocňuje to, když jje na zakladnich kolech. Každopadně Insignia se mi taky hodně libi a i když středni třida jde mimo mě, tak pokud bych měl vybirat, určitě by nehral žadnou roli v tomhle připadě vzhled.
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 29.09.2017  12:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Letité

              Souhlas s iudexem, zadni cas insignie pusobi lepe. Na druhou stranu je dobre dodat ze mondeo mi prijde zezadu extremne nefotogenicke. Nazivo to zdaleka takovy problem neni (ikdyz i tady plati, insignia vypada i nazivo furt lepe).
              Za me ej to skoda, predni cas, astoni maska, tvar svetel... to vse melo svuj potencial, ktery se bohuzel nepovedlo zuzitkovat 100%. Mondeo urcite neni skarede auto, me se treba libi moc, ale moc se mi libi i takovy Superb a tam jsou proporce a vizualni lehkost na vyssi urovni. Kvituju i vetsi "sedanovistost" superbu, pusobi to seriozneji nez ta dnes moderni snaha na pseudocoupe zade u sedanu/liftbacku ve stredni.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 29.09.2017  13:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letité

                Pořad to vidim individualně. Ano Mondeo možna je neforemne, ale prostě za mě velice libive. Ve středni třidě snad neni žadny model vyloženě nepovedeny nebo nepohledny, ale z aut, ktere jsem měl zatim možnost vidět v teto mainstreamove třidě se mi Mondeo libi zřejmě nejvic. Superb se mi možna o chlup libi vice než Passat, ale rozhodně ne vice než Mondeo a zrovna zadni čast je u Superba dle mě nejslabši misto, ostatně to u většiny škodovek. A jak, už jsem psal, tahle třida neni mojim revirem a nebudu tu placat nějake blaboly jak to tu opět někteři předvaději, ale kdybych měl takhle od stolu něco vybrat, tak nějaky ten nej mix vlastnosti, ktery by mi zřejmě nejvic vyhovoval, shledavam u Mazdy 6.
                • 00 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 29.09.2017  13:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letité

                  Ja urcite nemam ambice te o necem presvedcovat. ;-) Vnimani designu je stejne ciste subjektivni vec, tak proc ne.
                  Zad superbu povazuju i ja za nejslabsi misto, teda konkretne lampy mi nesedi. Co jsem u toho auta chtel vyzdvyhnout byla silueta, ke ktere jinak zad superbu prispiva. Ta je zvladnuta lepe nez pomalu klesajici (a nad zadnim kolem velkou hmotu tvorici) zad mondea. Ale znovu, jen muj subjektivni vnem.
                  • 10 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 29.09.2017  13:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letité

                    Určitě jsou to rozdilne designove světy a přesto mužou oba vypadat k světu. Na jedne straně jak pišeš lehkost a elegance na straně druhe svalnatost a dravost.
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 29.09.2017  14:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letité

                    Mne na zadných svetlách SuperBa (a nielen u neho) vadí najviac to, že síce sú rozmerovo veľké, svetelný podpis, 3D efekt a neviem čo ešte, ale triviálna vec ako smerovka je malá, nevýrazná akoby utopená. S miernym protislnkom počas dňa ju človek ľahko prehliadne. Taký Golf VII. po FL s tým LED pásikom ala Audi to má zmáknuté podstatne lepšie.
              • 01 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 29.09.2017  17:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letité

                Ono jak už jsem tu psal, Insi naopak fotogenická je a naživo to až taková pecka není... ale červenou na velkých kolech jsem taky ještě nepotkal.

                Mondeo... hmm, nutně potřebuje hodně velká kola. Pokud dobře vidím, tohle jsou 19"... a asi bych níž nešel... a naopak ty nástavce prahů a nárazníků tomu nepomáhají.
                [odkaz]

                Za mě je trio nejlepších Mazda, Insi, Superb - cca. v tomhle pořadí, vůči těmhle nemám fakticky nic zásadního. Pak Passat, na můj vkus asi moc business, ale jinak elegantní... a Optima. Pak Talisman, Mondeo, 508, C5... tam už je těch výhrad trošku víc. A Avensis a i40 - děkuji, ale pro mě ne.

                PS: kolem té rezervy je to u Oplu hezky uklizené, kdyby se chtěli pánové ve Volvu přiučit
                [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 29.09.2017  13:35

            « Re: Re: Re: Re: Letité

            S někým jsem se o tom dohadoval pod minulým testem (jestli ne s tebou), ale mně se ta těžkopádnost Mondea docela líbí, zatímco Insignia mi už zezadu nesedí tak jak mi seděl její předchůdce.
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 29.09.2017  14:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Letité

              Tiež si už nepamätám. Ono mne tá ťažkopádnosť Mondea nevadí tak, že by som si iba kvôli tomu auto nekúpil, zase až taký ohromný problém s tým nemám. Ale pri Mondeu je to jedna z viacerých vecí, ktoré mi vadia a v celkovom súčte už je toho dosť, takže zo štvorice mainstreamových liftbackov (Sup-Mondeo-Insi-Arteon) by bolo Mondeo na poslednom mieste. A aj čisto z dizajnového hľadiska radím Mondeo z tejto štvorice na chvost. Ale beriem, že to je subjektívna záležitosť.
              • 10 Reagovat !

                foto martin-dr

                martin_dr 01.10.2017  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letité

                neviem ci je arteon mozne do tejto kategorie davat, kedze jeho cena je niekde inde ako spominana trojka. Arteon mi pride skor ako konkurent A5-A7(ta je zase ustrelena voci arteonu) ci 4er...
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 29.09.2017  17:51

      « Letité

      Já tu poznámku o umístění displayů chápu, ale pobavila mě. "Obrazovka multimediálního systému umístěná na středový panel je z ergonomického hlediska překonána" - souhlas, ale nějak si nepamatuju, že bych se to dočetl o oktávce nebo superbu. Asi až bude jejich nová generace?
      Jinak kdybych já vybíral, bral bych mondeo s interiérem insignie.
      • 10 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 29.09.2017  18:09

        « Re: Letité

        Ja to umistněni displeju nějak neřešim, pokud neni vyloženě někde u kolen, jak to ma např. corsa. Jinak dnes frči trčici tablety, tim je zřejmě myšleno to překonan a čim vyše tim lepe nebo ne ?
        U mě je problem v tom, že jsem Insignii ještě neviděl, ale ve středni třidě jsem si naživo u Mondea řekl wow, což se mi u jineho modelu za posledni roky nestalo. Měl jsem jej možnost vidět vedle Superba, oba evidentně žadne zaklady a jak se mi dost libi u mě s přehledem nejpovedenějši škodovka, tak vedle mondea tak nějak zaniknul. A interiery ve středni nemam nakoukany prakticky vubec a to ani u mondea a to i přesto, že mam forda a několikrat jsem navštivil salon a měl k tomu přiležitost. Nějaka ta čumenda přes okenko a z toho se těžko dělaji nějake hlubši zavěry. Nicmeně třeba architektura interieru novych oplu je pro mě mirnym zklamanim, znam součastnou astru i jeji předchudkyni a ta se mi libila určitě vice. A novy Insignia je v podobnem duchu jako pravě nova Astra.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 29.09.2017  18:21

          « Re: Re: Letité

          Já jsem se byl na insi podívat v salonu a zklamání. Naživo pro mě není nijak štíhlá, nízká a zejména kombík díky zadním hokejkám skoro trága. Mondeo minimálně zepředu beru jako krasavce, a ani se zavalitým zadkem problém nemám. Tohle testované je skoro ideál.
          Ad tablety - někomu vadí, ale ergonomicky je to podle mě jasně lepší.
          Co mi u Mondea uvnitř nesedí je volant. Nevypadá nic moc a je přeplácanej tlačítkama. Jinak mě interiér neurazí ani nenadchne.
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 29.09.2017  18:43

            « Re: Re: Re: Letité

            S těmi displeji je to těžke, těch co plivou na jedno či druhe nebo obhajuji je spousta. U tabletu vidim problem v celkovem dopadu na vzhled, ale někteři se s tim za mě umi poprat velice slušně. Vem si koncern VW, ten ma dost velky rozsah v umistěni displeju a mezi tim nejniže a nejvyše umistněnym je dost velky rozdil a obhajcu nejdeš opět dost u obou krajnich řešeni. A nebo zrovna tohle mondeo a vyvojově ještě starši focus. Z tehle fotky v odkaze je pěkně vidět, že je dispej u focusu vyše a pořešeny jsou i vhodně umistněne vydechy ventilace, kde mužu kritizovat akrorat vzhled. Vertikalně řešene mřižky se mi totiž celkově nelibi. Ale zavděčit se všem je docela složite.

            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 29.09.2017  19:11

              « Re: Re: Re: Re: Letité

              Jo, ve focusu je to už slušně vysoko. Tablety hodnotím kladně zejména stran funkčnosti, souhlas, že jejich designové provedení může být všelijaké.
  • 31 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 29.09.2017  10:32

    Katastrofální chyba

    Ford po již od dob první generace Focusu v Evropě vždy bodoval perfektními a řidičsky mimořádně uspokojivými jízdními vlastnostmi a plně to platilo i u Mondea. Současná generace ale tuto léta budovanou tradici trestuhodně opustila - nakonec je už na první pohled vidět, že je to tučné auto s pořádnou nadváhou. Přitom mezigeneračně u něj došlo jak ke zmenšení délky interiéru, tak i zmenšení zavazadlového prostoru. V Evropě jsou prostě na auta této kategorie mnohem vyšší požadavky, než v USA, takže žádné "globální" auto zde nemůže dobře uspět! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 29.09.2017  10:53

      « Re: Katastrofální chyba

      Je fakt, že letos Superb v Evropě utekl Mondeu o nějakých 50%... to už je dost. Předpokládám, že na konci roku na Mondeo zbude bramborová...
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 29.09.2017  11:25

        « Re: Re: Katastrofální chyba

        Superb je prostě solidní auto a k tomu dobře vypadá, není divu :-)
      • 23 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 29.09.2017  11:42

        « Re: Re: Katastrofální chyba

        sucasne mondeo uz zacina byt vo svojej triede v eu vcelku nezaujimavym vozom... ale tak staci sa pozriet do kabiny... a aj na dizajn a vahu vozu a je jasne ze europsky manazer pojde uz radsej aj k tomu superbu .... a to ma mondeo inak stale este stastie ze tu nemame ziadny novy avensis ani novy accord lebo inak ... ale tak nechajme to... ford uz teraz hadam vie co ma do buducnosti na mondeu zlepsit :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 30.09.2017  07:55

          « Re: Re: Re: Katastrofální chyba

          Ty si si vyberal auto podľa hmotnosti uvedenej v technickej špecifikácií? Ja som na teto parameter nikdy nepozeral a tiež nepoznám nikoho, ktonby tonpri kúpe auta riešil...
        • 10 Reagovat !

          foto martin-dr

          martin_dr 01.10.2017  14:14

          « Re: Re: Katastrofální chyba

          snad si niekto v amerike precita tvoj koment aby vedel ako vytvorit dalsie mondeo, lebo inak to moze ford uplne zabalit. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 01.10.2017  15:34

            « Re: Re: Re: Katastrofální chyba

            Tak čtvrté místo ve třídě je pro Mondeo v Evropě bez diskusí špatný výsledek, jeho ambice musí být bojovat vyrovnanou bitvu s Insi a Superbem, takže ta zpětná vazba je jasná.
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 29.09.2017  11:23

      « Re: Katastrofální chyba

      Ono zas tak neřidičské není. Ta "aura" sportovnosti minulých generací je taky trochu nadsazená a v reálu je to pořád auto střední třídy se všemi negativy (míněno starší generace). Spíš je to o tom, že konkurence Ford dotahuje - byť i v některých konfigurací předčí. Mám přímé srovnání IV a V generace. IV je možná trochu řidičtější, ale V je zase o dva levely dál v utlumení a vůbec v tom cestovním komfortu, za který by se nemusela stydět ani levnější prémie....a že by po silnici plavalo? To vůbec ne ! Jen to není zatáčková štika. V komfortu se dostáhne na obyč Mondeo až Passat s DCC.

      Mondeo spíše trpí na ztrátu vnitřního prostoru (i díky masivním dveřím a výplním, které třeba papírové Superby neznají), tam je opravdu znatelný rozdíl, když přímo přesedneš z MK IV.

      Insignii jsem měl tu čest jen staticky i když je uvnitř proti první generace větší, tak taky žádný zázrak. Tam koncerni trochu kralují, zvlášť Superb.

      Z testovaných bych volil Ford... ale asi bych se nezlobil ani za jedno ;) Navíc, Ford dle dalšího Fokusu tuhle chybu One Ford snad pochopil a bude stejně postupovat i u Mondea.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.09.2017  11:31

        « Re: Re: Katastrofální chyba

        Z Mondeom absolútny súhlas, minulá generácia jazdila výborne, agilne, ale stále to bola hlavne rodinná a teda pohodlná stredná trieda, žiadny hotheč. Medzigeneračne pridal na komforte a ubral na agilite, ale rozdiely nie sú také dramatické, ako sa podávali v prvých testoch, ked sa z Mondea robil pomaly parník, ktorý nevie zatáčať. Je ale pravdou, že kým v minulosti bolo Mondeo dávané za príklad zachovania ukážkovej agility pri slušnom komforte, teraz je to ukážkový komfort pri agilite horšej ako novšia konkurencia. Pri Superbe naopak už niekomu ten komfort môže chýbať (hoci jazdí agilne ako pocitovo menšie auto), Opel je z tohto pohľadu asi ideálny kompromis.
        Každopádne testér má pravdu, že Insi pôsobí jasne ako o generáciu novšie, modernejšie auto, a to vo väčšine smerov. Na 5 rokov starý model Mondeo je stále konkurencieschopné a nie je chybou kúpiť ho, Insi je ale jasne ďalej.
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 29.09.2017  12:08

          « Re: Re: Re: Katastrofální chyba

          Nezbyve, nez souhlasit. Nicmene Mondeo je ve sve tride i pres svuj vek komfortni auto i bez priplatkovych podvozku. Rozhodne je stale v kabine mene hlucne nez Insi. A to o 2.5 db... mereno kalibrovanou chromatickou ladickou.
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 29.09.2017  11:37

      « Re: Katastrofální chyba

      je to tazka a nevzhladna velryba .. ale tak radsej mlcim uz >:D ;-) :yes:

      pritom tie predosle posledne dve generacie mondea boli fakt vcelku pekne :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto removed

        removed 29.09.2017  12:56

        « Re: Re: Katastrofální chyba

        Fakt dnes radeji mlc uz ;-) A nebo se s tim Mondeem fakt projed.
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 29.09.2017  13:18

          « Re: Re: Re: Katastrofální chyba

          ved uz cely tyzden mlcim.... az dnes som sa tu konecne dostal >:D ... ale tak chvalabohu to mame uz za sebou [odkaz] ;-) :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto removed

            removed 29.09.2017  13:23

            « Re: Re: Re: Re: Katastrofální chyba

            :yes: ... a gratuluju
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 29.09.2017  13:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Katastrofální chyba

              dik... uz odvcera mame konecne zriadeny aj net takze uz sa tu obcas dostanem ( ked ma manzelka pusti >:D ) .. ale pusti jasne.. ved dnes tu od rana sedela za PC viac ako ja ... lebo vsetky jej kolegyne uz nedockavo cakali na nejake to foto :-) ...
              • 10 Reagovat !

                foto removed

                removed 29.09.2017  13:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Katastrofální chyba

                Milujte se a mnozte se...
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 29.09.2017  15:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Katastrofální chyba

                  ked uz mame net tak zrazu z milovania je mailovanie ... ;-) ... ale fakt bez netu je clovek dnes ozaj ako bez ruky .... nenormalne som rad ze uz nam to frci ... nikomu z vas neprajem tyzden bez netu >:D ... skoro som zabludil v case... este aj toho nasho Peta Sagana som len cez radio v nedelu v aute pocuval uz som bol ale uvolneny a v poho takze mi to aj bolo jedno co a ako ale az teraz konecne vidim ten osial okolo neho na nete ;-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto removed

                    removed 29.09.2017  16:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Katastrofální chyba

                    Tak vytahni drat, zaslapni router. To ja si vzal s manzelkou po svatbe mesic dovolenou a delali jsme, ze nejsme doma ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto HaroldKytka

            HaroldKytka 29.09.2017  13:52

            « Re: Re: Re: Re: Katastrofální chyba

            Gratulace ;-) :yes:
  • 03 Reagovat !

    foto camco

    camco 29.09.2017  10:33

    liftbacky

    vím, že je to proti praktičnosti běžné české rodinny, ale to jak se u téhle kategorie otvírá půlka auta moc manažersky nevypadá ... nicméně pračka, lednička se tam naložit dá a to je hlavní... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  11:25

      « Re: liftbacky

      Trošku zabúdaš, že toto nie sú zrovna menežérske limuzíny, ale bežné rodinné autá a tm tá praktickosť hrá veľkú úlohu. Pritom karoséria liftback zachováva eleganciu sedanu, Insignii napríklad nemôžeš v tomto smere nič vytknúť, rovnako Superbu či Arteonu (Mondeo je troška prdelatejšie). Takže tvoje prvoplánové posmešné príklady ako chladnička sú nielenže otrepané klišé, ale hlavne nepravdivé. Bežný užívateľ tam nedáva práčku, ale batožinu pre x ľudí, kočík, lyže, bicykle a iné športové potreby, skrátka x praktických vecí, kde ten nakladací priestor maximálne oceníš.
      • 10 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 29.09.2017  12:22

        « pracka a ladnicka...

        Na Piatok ma to tiez dostalo... Normalne ked kupujeme pracku a ladnicku donesu nam to do domu dvaja borci ktorim uz dnes nemusis nic platit ani nalievat a ked stahujes zase ti to zoberu dvaja stahovaci... Dnes to kupujeme vsetko online a zeby sme pre to museli jazdit svojim osobnym autom to uz sa dnes nerobi... ja ani nepamatam kdedy som bol v obchode s elektronikov ked je vsetko lacnejsie a pohodlnejsie kupit online... >:D
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.09.2017  15:32

        « Re: Re: liftbacky

        :yes: ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 30.09.2017  08:57

        « Re: Re: liftbacky

        A díky sklonu zadního víka tam budeš nějakou normální ledničku dávat jen těžko, leda bys ho vysklil (pravda, mohl bys jet s otevřeným víkem). Jo, třeba na kola je tohle fajn. Ne tak fajn jako dodávka, ale kdo by chtěl jezdit v dodávce. Kolikrát se dá prostrčit i do sedanu, ale dá to víc práce. To už je snad lepší sundat obě kola.
    • 00 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 29.09.2017  11:39

      « Re: liftbacky

      Proti kombíku liftback vypadá mnohem elegantněji a je velmi pohodlný - nemusíš před víkem uskakovat, vše máš ještě snadněji přístupné a nemusíš se párat s roletkou. Nicméně kombi přichází ke slovu, když se jezdí na lyže. Do Rakouska to chce střešní box a ten s liftbackem moc nesouzní.

      U Insignie se mi líbí vyšší otáčky na šestku. Když se dojede nějaký loudal, není třeba tak často podřazovat a celkově je motor víc v ráži, s lehčí Insignií si snadněji poradí. Ty dvě deci navíc jsou jako oběť dynamice naprosto v pohodě.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 29.09.2017  13:36

        « Re: Re: liftbacky

        S prevodovkou súhlas, eko-mŕva šestka je nanič, keď pri každej snahe o zrýchlenie musíš podradiť, takže radšej ľahšie sprevodovanie a živšie auto než o deci nižšia spotreba.
        Btw. zaujímal by ma ten automat, o 6-st AT by som neuvažoval, ale k tejto motorizácii je už nový 8st. AT. 8st.HDM od ZF je špička, zaujímalo by ma, od koho má prevodovku Opel a ako je naladená.
        • 00 Reagovat !

          foto removed

          removed 29.09.2017  13:49

          « Re: Re: Re: liftbacky

          Myslim, ze je to Aisin. Chova se... jak to jen... necuka ani naznakem a muzes popojizdet jako hlemyzd, coz je prijemne pri parkovani ci v kolonach. Pri kick-downu chvili trva, nez zareaguje, ale prijde mi, ze radi lepe nez treba Mazdi sestikvalt. Ale jako u kazde HDM si na ni clovek bude muset par kilometru zvykat.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 29.09.2017  14:25

            « Re: Re: Re: Re: liftbacky

            Ja ako pravoverný petrolhead (v úvodzovkách) by som o HDM nikdy neuvažoval, ale nedávno ma prekvapila manželka vyhlásením, že ju radenie prestalo baviť a že by si vedela predstaviť aj automat. Takže možno budem musieť zmeniť uhol pohľadu a riešiť aj to, aký má ktoré auto automat. >:D A teda pre rodinnú káru skôr komfortný, aj keď možno pomalší HDM, ako rýchlu, ale občas cukavú DSG. A keď HDM, tak radšej 8°.
            • 00 Reagovat !

              foto removed

              removed 29.09.2017  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

              Ja docela rad presednu z MT do AT. Fakt obcas ty kolony s manualem nedavam. Navic s adaptivnim tempomatem je AT jasna volba. Ale kouzlo MT chapu, ale spise v nizsi stredni. Nicmene... jsem lenoch, priznavam. Nerad radim.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 29.09.2017  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                Odpusť mi moju sklerózu, ale bol si to Ty, čo má objednanú Insigniu? Ak áno, už ju máš?
                • 00 Reagovat !

                  foto removed

                  removed 29.09.2017  14:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                  Za tri tydny by mela byt.
                  • 11 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 29.09.2017  15:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                    OK. A keďže budeš zrejme prvý tu na ACZ, tak som na Tvoje prvé skúsenosti zvedavý (notabene keď Tvoje názory všeobecne sú rozumné a majú pre mňa váhu).
                    • 11 Reagovat !

                      foto removed

                      removed 29.09.2017  15:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                      Diky. Vazim si toho. Je to oboustranne.
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 30.09.2017  07:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                    čo máš za špecifikáciu Insi ?
                    • 10 Reagovat !

                      foto removed

                      removed 30.09.2017  09:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                      Vzhledem k tomu, že se jedná o "fasovaný" vůz na operativní leasing na dva roky, musel jsem se držet budgetu. Čili základ pro mne byl motor a automat. Nakonec se jako ideál ukázala nejvyšší specifikace. Jen jsem nechtěl kožené sedáky, doplnil jsem o asistenty (především adaptivní tempomat) a couvací fičury a neodpustil jsem si kvalitnější audio. Pak už moc na rozhazování nebylo.
                      • 00 Reagovat !

                        foto speedfred

                        speedfred 30.09.2017  09:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                        dizel?
                        k adapt. tempomatom som dosť skeptický,aj keď na poslednej 3er čo som jazdil tak to už celkom šlo.
                        Po D1 je to iba na nočné jazdenie.
                        Mondeo si rozsekal? Mám pocit že si to niekde písal.
                        • 00 Reagovat !

                          foto removed

                          removed 30.09.2017  10:33

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                          Ano. Bita skoncil s rozpulenym motorem v polich u Bialsko Bialej. Na silnici lezel tunovej balik slamy a ja nezareagoval uplne vcas a trochu jsem se projel po skarpe, pokacel par kamennejch milniku a skoncil polozenej na pravym boku v poli. Jinak bych s bitou dojezdil do konce operaku. Mel jsem ho rad ;-) Vlastne jsem uvazoval, ze ho po skonceni najmu odkoupim :-( Jsem naprosto presvedcen o tom, ze prave ta robustnost Mondea muze za to, ze krom napuchleho nosu a docasne hluchoty od vybuchu airbagu se mi nic nestalo. Myslim si, ze v mensim aute by to nedopadlo tak dobre. PS ten balik slamy vypadl z nakladaku, aniz by si toho ridic vsiml. V ostre zatacce. A podotykam, ze uz byla tma. Naraz v cca 80 km.
                          • 00 Reagovat !

                            foto speedfred

                            speedfred 30.09.2017  11:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                            uff,no človek nevie čo postretne na ceste.
                            hlavne že si v poriadku.
                          • 03 Reagovat !

                            foto andy2210

                            andy2210 30.09.2017  14:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                            Ty si nedas rict. Biturbo od Fordu s naprosto podprumernou dynamikou a podprumernou spotrebou nahradis dalsim podobnym vehiklem. Dobre, na premii nemas budget, Passata by ti ale snad schvalili. Jestli se nepletu, tys nekde psal, ze bys snad sel do Optimy. To uz je diagnoza. Tady se nabizi otazka, jestli ti nekdo s VW neudelal neco spatnyho, ze se tomu tak zuby nehty branis.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 30.09.2017  14:54

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                            • 20 Reagovat !

                              foto removed

                              removed 30.09.2017  15:38

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                              Andy. Vyuzivam toho, ze muzu vyzkouset jakykoliv vuz. A delam to. Co je na tom? Proste kdyz je moznost? Mohl bych mit i passata, superb, zkratka ze stredni tridy cokoliv, ba i kodiaq nebo cokoliv do urcite nemale castky a co se vyrabi v Evrope. Chci vyzkouset Insignii. Kdyz mi nebude vyhovovat, dojezdi ji nektery z kolegu. Tot vse. Premie mne miji = nejsem ochoten za ni utracet, soukrome si ji mohu dovolit, ale uz by to bylo na hranici meho pragmatismu. Proste sis zase musel rejpnout.
                              • 20 Reagovat !

                                foto woody-alien

                                woody-alien 30.09.2017  21:54

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                Že mu na to vůbec odpovídáš. Nejraději mám pacienty, co ti vypráví o tvých diagnózách. ;-)
                            • 20 Reagovat !

                              foto removed

                              removed 30.09.2017  16:29

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                              Ne Z vw mi nikdo nic neudelal. Ale jezdi v tom kazdej a az na vyjimky se mi nic z koncernu nelibi. Proste mam odlisnej vkus. Tot vse. Auto ve kterym denne jezdim se mi musi v prvni rade libit. A to ani Superb a ani Passat zkratka nesplnuje. Nic vic za tim nehledej.
                            • 10 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 30.09.2017  19:33

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                              :-O 8-s jinak v pořádku?
                        • 20 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 30.09.2017  20:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                          Adaptivní tempomat bych určitě oželel, za mě u Insi je nutnost světla, pak asi autoklimu... a navigaci má 2.0T 191kW na rozdíl od ostatních motorizací v základu >:-[] , vyloženě koupě z rozumu ten motor..
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 30.09.2017  21:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                            ASI autoklimu? Ve 2017? ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Emel

                              Emel 30.09.2017  22:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                              Ale tak samozřejmě... člověk by chtěl adaptivní tlumiče, kameru, senzory, zadní boční bagy, bose, navi, vyhřívané to či ono, laminované sklo, lepší odhlučnění, plně nastavitelné sedadlo, headup, senzory, pádla pod volantem... ha, pádla pod volantem by to asi chtělo... no, autoklima je přinejlepším v půlce seznamu seřazeného dle priorit.
                              • 10 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 30.09.2017  22:40

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                Já jen, že auto s adaptivními tlumiči, kamerou, senzory bose, navi, headup, pádly pod volantem...... s manuální klimou, to je na kriminál. >:-[]
                                • 10 Reagovat !

                                  foto removed

                                  removed 30.09.2017  22:43

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                  Jezisi neblbnete s tou aut. klimou :-D Neumim si predstavit, ze bych ji v aute nemel.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Emel

                                  Emel 01.10.2017  15:38

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                  Neříkám tak ani tak, jen že si umím představit, že kdyby to muselo být, dal bych přednost něčemu jinému. Bose asi ne, pádlům asi jo...
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 01.10.2017  22:50

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                    Pádla jsou super hlavně k manuálu... >:-[]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto woody-alien

                                      woody-alien 02.10.2017  04:49

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                      Jistě, pádla k manuálu....no a k automatu zase tři pedály. >:-[] :yes:
                                      [odkaz]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Emel

                                      Emel 02.10.2017  07:18

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                      2.0T s manuálem není :-(
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto woody-alien

                                        woody-alien 02.10.2017  07:42

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                        Chtělo by se říct, že Insi není jediný auto....jenže ani Sup nemá 2.0 TSI s manuálem, Ma6 nemá 2.5 s manuálem, Mondeo nemá 2.0 EB s manuálem a dalo by se pokračovat. Skoro to svádí k myšlence, že solventnější zákazníci o manuál ve střední třídě nestojí.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Emel

                                          Emel 02.10.2017  08:08

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                          Asi ano. Však já bych taky potřeboval ten dvoulitr a ne nutně tu 5m káru.
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto woody-alien

                                            woody-alien 02.10.2017  08:33

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                            No tak to ti nezbude než vybírat mezi "technickou nevzdělaností a neschopností vlastního rozhodování" >:D u zaostalých emisních leváků a režijkou ČD u Fordu. >:-[] Jinak mě žádnej dvoulitr v kompaktním kombíku nenapadá. A pak že prý se koncern prodává ze zvyku. Vždyť jim konkurence zákazníky přímo vhání do pazourů.

                          • 10 Reagovat !

                            foto woody-alien

                            woody-alien 30.09.2017  22:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                            No vida, ona ta Innovation přece jen není pouze o chromovaném proužku v klikách, ale má třeba tu autoklimu, která ti sama o sobě smázne cenový odskok od Dynamic. A navíc ušetříš 6t při těch LED světlech. ;-)
                            Navi je pro mě zbytná záležitost (o adaptiv tempomatu ani nemluvím), ale dobře...tak koupě z rozumu ten motor. :-) Jenom už si nezakvedláš.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Emel

                              Emel 30.09.2017  22:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                              Jenže Dynamic naproti tomu má AGR sedadlo řidiče a Innovation ne... a teď mluv ;-)

                              Jak je u Opelu zvykem, Innovation není nad Dynamic, spíš vedle...

                              • 11 Reagovat !

                                foto woody-alien

                                woody-alien 30.09.2017  23:41

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                Kurňa AGR, no jo, ale tak připlatit se dá čili žádnej stres. ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Emel

                                  Emel 01.10.2017  15:36

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                                  Jasně... prostě něco si připlatíš tak či tak... a pak záleží, jestli je ti bližší dynamický nebo luxusní styling.
              • 10 Reagovat !

                foto Dzakobo

                Dzakobo 29.09.2017  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                Když má auto lehčí spojku a převodovka kratší kvalty - tedy na 6° v 1000 ot/min okolo 45 km/h, to beru. Ale když 1.6 HDi při 130 km/h točí 1800, pryč od toho. U Ecoboostu, TSI tam si život s manuálem umím představit víc než dobře. Bohužel Japonci mívají tuhou spojku, naproti nim Korejci spíš evropsky měkkou, což je na delší cesty fajn.
        • 00 Reagovat !

          foto Redmex

          Redmex 29.09.2017  14:24

          « Re: Re: Re: liftbacky

          Neviem ci ZF vobec robi 8st. pre priecnu zastavbu. PSA / Opel ale pouzivaju prevodovky od Aisinu, takze aj tato by mala byt od nich. Mam pocit, ze Volvo ma rovnaku ale nie som si isty na 100%.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 29.09.2017  14:29

            « Re: Re: Re: Re: liftbacky

            Jj, trochu som gúglil a mal by to byť Aisin.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 30.09.2017  09:00

            « Re: Re: Re: Re: liftbacky

            V tomhle případě je spíš podstatné, že ji používá GM. PSA se na Insignii nepodepsalo.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.09.2017  09:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

              GM a Ford maj svou vlastní ne? Teď už 9 st. = pro RWD 10 st.

              V Insignii je 8 st. Aisin co používá Volvo, BMW i to PSA = pokud se nepletu
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 30.09.2017  10:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                GM má pro příčnou vlastní devítistupňovou, přesto pod několika značkami nasadil osmistupňový Aisin. Vypadalo to, že je plánují nabízet vedle sebe. Zřejmě dočasné řešení (možná otázka objemu výroby, možná otázka závazků); vlastní prý vyvíjeli, protože to má být levnější, než nakupovat Aisiny.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.09.2017  10:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                  Jj tak sem to taky pochopil = že starší 8 st. Aisiny postupně nahradí vlastní 9 st.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 02.10.2017  22:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: liftbacky

                    Mně třeba přišlo zvláštní, že nový Regal měl mít GM jako FWD a Aisin jako AWD. Člověk by čekal, že použijí vlastní převodovku. Obě nahrazují v první řadě šestistupňové. Ale dá se čekat, že časem nahradí i osmistupňový Aisin (nakonec debut měla snad v Malibu, které akorát rok předtím dostalo osmistupňovou; proto moc nedával smysl ten Regal). Proč strkat peníze do vývoje vlastní převodovky a pak ji nepoužívat, že.
    • 00 Reagovat !

      foto jenda911

      jenda911 02.10.2017  23:12

      « Re: liftbacky

      už Sierra byla liftback a původní Vectra taky, ostatně Passat byl dlouhá léta taky liftback. Jenže to byly doby, kdy tohle byla lepší rodinná auta, manažeři tehdy jezdili ve Scorpiích, Omegách, Alfách 164, ti co si mysleli že jsou důležitější, tak v Mercedesech nebo BMW. Až pozdějc praktičnost ustoupila maximálním objemům hranatých kufrů sedanů nebo kombíků. Dneska je holt tolik "manažerů", že už i střední třídě se říká "manažerské" vozy a praktičnost není v módě. Je fakt že hranatej kombík spolkne strašnou horu věcí, ale ukaž mi dneska hranatej kombík :-) Dobře udělanej liftback je pohodlnější a praktičtější při nakládání a vypadá o moc líp. P.S. Sedan v dnešní době kulatých karoserií je utrpení, mám k dispozici docela hranatý auto, je to sedan a nakládání kufru s nářadím... kéž by to byl liftback :-)
      U Fordu oceňuju průlez pro lyže nebo jiné dlouhé věci, u spousty aut je toto k dispozici jen v sedanech (Superb to má asi taky) ale nechápu, kdo to konfiguroval, ty nástavce prahů, křídlo vzadu a ty nevýrazný kola... hrůza, Insignie se mi líbí celkově, je to hezký auto. No nevím, ještě že to nemusím řešit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto PavelG

    PavelG 29.09.2017  12:47

    RE

    Ford nechapu, nova generace Mondea se v Americe prodava uz alespon rok a v Evrope stale predchozi generace.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 29.09.2017  13:40

      « Re: RE

      Nová generace není, pouze menší facelift.
      • 00 Reagovat !

        foto PavelG

        PavelG 29.09.2017  18:01

        « Re: Re: RE

        To si nazyvejte jak chcete, podstata je stejna. V evrope se prodava 4 roky stare auto, americe rok stare.
        • 00 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 29.09.2017  19:32

          « Re: Re: RE

          To nase je hezci.
          • 00 Reagovat !

            foto PavelG

            PavelG 02.10.2017  09:16

            « Re: Re: Re: RE

            To uz je vec nazoru, ja jen narazim na zcela nepochopitelnou logiku evriopskeho Fordu. Kdyz uz Mondeo sjednotlili s Maerickym Fusionem, tak to maj lifrovat globalne. Z principu si nekoupim evropsky model, kdyz vim, ze uz je venku novy model.
  • 00 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 29.09.2017  14:20

    Povrzavajici insignia

    A ze nikde nelisete, ze v insignii povrzava uz u noveho auta jak pristrojovka, tak neco z B sloupku.
    Nemci si toho vsimli, anglicani si toho vsimli, muj kamos, co to byl projet, si toho taky vsimnul ... ale na auto.cz takovy “detail”, ze auto vrze uz nove, si nejak nikdo nevsimnul :-)

    A dale bych dodal - nikdy nepodcenuj Mondeo, je to mnohem lepsi kara, nez recenzenti priznaji s poctivym podvozkem jak ma byt (a to ji sam nemam, ale v te nove jsem byl nekolikrat vezen v biturbu a paradicka)
    • 00 Reagovat !

      foto removed

      removed 29.09.2017  14:25

      « Re: Povrzavajici insignia

      Kdyz ten biturbovanej ford se celkovym projevem dost lisi od slabsiho dieselu. Tam by meli k nespokojenosti daleko i zarputili skarohlidi. Povrzavani u Insi? nic jsem nezaregistroval. Nestras.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  14:33

      « Povrzavajici insignia

      Jj, ono Mondeo v základe so slabým motorom je úplne iné auto, ako trebárs to biturbo v top výbave. Mám skúsenosti ako s Mondeom 1,5EB v tuším Trend X a s Vignale, teda úplne opačné spektrum a sú to dramaticky odlišné autá. Ale to nie je nič výnimočné, to platí pre väčšinu áut dnes.
      Btw. Insignia, s ktorou som jazdil, nikde nepovrzávala.
      • 00 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 29.09.2017  15:03

        « Re: Povrzavajici insignia

        To klidne mohla byt moucha nejakych prvnich serii, kterou uz vyresili, nebo je to kus od kusu...
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 29.09.2017  15:27

          « Re: Re: Povrzavajici insignia

          Jj, kusové vady sa vyskytujú aj v lepších rodinách (značkách), ide o to, aby sa Opel vyhol konštrukčným chybám ako boli napr. pri motoroch 1,4T u Astry.
  • 60 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 29.09.2017  15:25

    Bez plivanců...

    ...s Mondeem jsem začátkem týdne po dlouhé době projel republiku z jednoho konce na druhý a zpět.
    Ve střední mainstreamové třídě není aktuálně model, který by byl tišší a komfortnější. Schopnost podvozku zatajit i ty nejhorší díry na našich silnicích je obdivuhodná. Nevím však, proč k tomu muselo přibýt pomalé a divně nakalibrované řízení. To s uvedeným úžasným komfortem a tichem nemá nic společného, nepřirozená odezva volantu spolu s divně se měnícím účinkem posilovače je děsná.
    Přitom by stačilo relativně málo.

    Rozhodně se naopak nedá říci, že by Mondeo neumělo zatáčet. Jen se složení do oblouku odehrává jakoby přes dalšího prostředníka, který jakoby váhal, zda má nebo nemá. Jakmile se auto usadí a začne kroužit, hezky zaklekne a jde to hravě. Jen ta lehkost přichází až ve chvíli kdy zatlačíš víc než je hodno rodinného sedanu. Navíc se brzo objeví hranice daná vyšší hmotností. To zatáčkově-provozní okno je prostě malé. Schopnosti by tam byly, ale jsou potlačeny zřejmě kompromisně naladěnou geometrií kvůli vysoké váze, kdy by mohlo docházet k přehoupnutí do nebezpečných situací.

    Mondeo má za mě špatně zvolené dekory konzole, hloupě dimenzovaná přední sedadla a zprasené řízení. Pokud by ještě přišla dieta o metrák, pak vozu až na jakousi bramborovitost vzhledu těžko něco vytýkat.
    Pokud bych ho bral jako dálniční křižník, pak zřejmě ano, až na to, že ve zúženích na D1 se ovládá hůř než větší a těžší SUV kvůli reakcím volantu.

    Shazování Mondea na základě obrázků nebo testů papouškujících novinářů nemá smysl, ale správné pojmenování chyb je důležité i pro Ford samotný, aby v příští generaci neopakoval stejné chyby.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.09.2017  15:30

      « Re: Bez plivanců...

      Niet čo dodať. :yes:
      Snáď sa Ford z kritiky poučí. Napr. pri Focuse už avizovali návrat k agilite prvej generácie, tak som na nový Focus, ako aj neskôr Mondeo dosť zvedavý.
    • 00 Reagovat !

      foto removed

      removed 29.09.2017  15:47

      « Re: Bez plivanců...

      Souhlasim
    • 00 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 29.09.2017  16:14

      « Re: Bez plivanců...

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 29.09.2017  20:14

      « Re: Bez plivanců...

      :yes:
    • 11 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 29.09.2017  20:32

      « Re: Bez plivanců...

      No jo, hochu, to bys nejdřív musel to Mondeo projet, taky mít schopnost vůbec rozpoznat tebou zmíněné jevy, porovnat s tím jak jezdí konkurence.....a teprve až potom možná něco napsat na auto.cz. Není jednodušší brát to přes ten těžkopádnej zadek na fotkách a pár srandovních komentů z testů ? ;-) >:-[]

      Ty víš, že fandou aktuálního Mondea už se asi nestanu...ale aspoň vím dobře proč.
  • 10 Reagovat !

    foto removed

    removed 29.09.2017  16:10

    Test

    Sice nejaka ta drobnost nesedi, ale ocenuji, ze se porovnavala prave tato dve vozidla.
    • 20 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 29.09.2017  18:24

      « Re: Test

      Chvilu som o Mondeu uvazoval ked to zacali predavat v UK, mam Ford predajnu 10 min z domu a kupoval som tam Fiestu pre manzelku tak som spravil test drive na 2 tdci Titanium... pohodlny autak stvali ma tie plasty vnutri a trosku cena. Vyskrtal som tam par veci na konfiguracii a cena vystrelila cez Ł 31 000 . Inak ak je v peknej farbe je to este aj dnes pekny autak...Insi je fresh na rozdiel od Mondea ktore sa uz predavalo skoro 3 roky v USA a potom dovalilo do Europy ako novinka...
  • 30 Reagovat !

    foto orgasmic

    orgasmic 30.09.2017  10:42

    Metodika měření pružného zrychlení

    Kdy už konečně změníte debilní metodiku na měření pružného zrychlení?
    Který * při potřebě zrychlení si u manuálu nepodřadí?
    Připadá mi to, že jde o lenost testerů nebo jejich neum správně zařadit.

    Takto měřené zrychlení je úplně o *. Jste banda ko.kotů.
  • 03 Reagovat !

    foto Martin

    Martin 01.10.2017  10:07

    a vítězem testu se stává.....Octááávia

    i pro svůj originální čtyřoký design
  • 10 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 01.10.2017  21:37

    Já jen nevím, jestli je to výhoda Peugeotu Insignie, že se sedí níž...

    To je fajn u sportovního auta, ale na dlouhé cesty chci sedět víš, aby mě nebolely záda a nohy, ne?
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 01.10.2017  22:47

      « Re: Já jen nevím, jestli je to výhoda Peugeotu Insignie, že se sedí níž...

      Obvykle se v testech uvádí výška sedačky v nejnižší poloze, takže když chceš, výš můžeš, níž už to ale nejde. Lepší by bylo uvádět výšku v obou krajních polohách výškového nastavení, tím pádem i včetně daného rozsahu.
    • 00 Reagovat !

      foto jenda911

      jenda911 02.10.2017  23:45

      « Re: Já jen nevím, jestli je to výhoda Peugeotu Insignie, že se sedí níž...

      No kdo má delší trup, ten to může ocenit. Jsou i tací mezi námi (a není jich málo), kteří zřejmě pro závodní pocit ani nejsou vidět zepředu za volantem. Rozhodně to ale není pravidlo, nezobecňuju, nikdy jsem to nepochopil, ale fakt je to věc osobního přístupu jednotlivce.
      Ale sedět nízko jen proto, že "to mám rád" i když zjistím, že auto na to není stavěné a že z něj pak nevidím ven (kór když nejsem žádný obr...) a dovolával se přídavných monitorovacích zařízení... to nechápu už vůbec :-)
  • 00 Reagovat !

    foto jenda911

    jenda911 03.10.2017  00:19

    Insignia úspora paliva ??

    jo kdyby tam radši nechali značku "průměr" l/100km, bylo by to jasné a nevypadalo by to, že české menu tvořil nějaký idiot, který vůbec neví o co jde. Úspora paliva průměrně 6,6 l/100 km - úspora proti čemu jako? Proti autobusu? To jsou dnešní zákazníci fakt tak tupí, že potřebují všechno výslovně napsat, nehledě na to, že je to ve výsledku nepřehledné. Přístrojovka není časopis. Ale aspoň jsou klasické přístroje.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Buďte neodolatelní pro opačné pohlaví. Víme, jak na to!

Buďte neodolatelní pro opačné pohlaví. Víme, jak na to!

Říká se, že muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Nevíme sice, co je na tom pravdy, ale faktem zůstává, že zaujmout…

Nový iPad se inspiruje iPhonem X. Ikona v iOS 12 prozrazuje, že přijde o tlačítko Home a tlusté rámečky

Nový iPad se inspiruje iPhonem X. Ikona v iOS 12…

Nová generace iPadu Pro je vedle nového iPhonu jednou z očekávaných novinek podzimní prezentace Applu. A vypadá…

 

iSport.cz

Jeřábek zůstává v NHL! Český obránce podepsal na rok v Edmontonu

Jeřábek zůstává v NHL! Český obránce podepsal na rok…

Z hlavního města USA míří na sever do Kanady. Český obránce Jakub Jeřábek, který v minulé sezoně hrál za…

SESTŘIH: Olomouc - Baník 1:4. Show i bez Baroše, Diop oslnil hattrickem

SESTŘIH: Olomouc - Baník 1:4. Show i bez Baroše,…

Fotbalisté Baníku Ostrava potvrdili vydařený vstup do sezony výhrou 4:1 na hřišti Olomouce. Po pěti kolech první…

 

Reflex.cz

Video, ze kterého mrazí. Bezpečnostní kamery zachytily pád janovského mostu

Video, ze kterého mrazí. Bezpečnostní kamery…

Italské bezpečnostní a záchranné složky dnes zveřejnily nejnovější video, které zachycuje pád mostu v Janově.…

Než přišla invaze. Ponořte se do posledního předokupačního Rudého práva

Než přišla invaze. Ponořte se do posledního…

V těchto dnech si připomínáme 50. výročí invaze vojsk Varšavské smlouvy na naše území. O osudové 23. hodině…