aby úřednický aparát v Bruselu nezkrotil rebelanta. Co si to v tom mercedesu myslí, že budou ignorovat EU ? Co kdyby se přidali i jiní výrobci ? "Dyscyplyna ku.va musy byt".
>:D pravě že k tomu neekologickému rebelovi se připouji už BMW a VW. Hold musel brusel zasahnout, přece si nenecháme rozvracet naši ESSR (evropský-svaz-socialistických-republik)… MB fandím :yes:
Klima je schopná v princípe fungovať aj s CO2 ale lobbing dosiahol používanie predražených neekologických plynov. Držím Mercedesu palce ak dorieši používanie co2 v jeho autách bude to pomoc všetkým.
problem je skor naopak, plyny su ekologickejsie ale nie su az tak vhodne na to na co ich chceme vyuzivat (vhodnejsi z hladiska ucinnosti by bol napr taky R22 ktory je zakazany). S mercedesovym pokusom o pouzitie CO2 je spojene jedno uskalie, fungovat to bude ale bude to menej ucinne a zaplati to zakaznik v palive (prikone kompresora klimatizacie)
Radšej by som to výrazne upresnil. Pár jedincov v ČR a na Slovensku dostáva z EÚ viac ako do nej dáva >:-[] . Inak 99,% ľudí má z EÚ veľké houby. Ba práve naopak - EÚ peniaze veľmi deformujú podnikateľské prostredie a neuveriteľne podporujú korupciu. .
To je veľký omyl. EU zďaleka toľko nedáva, o koľko svojich novších členov ožobračuje. Dá nejaké eurá, ale na druhej strane nás zväzuje, a buduje našu závislosť na EU. Je to celé zle. Áno, EU je veľká nenažraná sviňa.
EU = Největší škůdce ve všech odvětvích.
V automobilismu nesmyslné extrémní snižování emisí, a další voloviny. Na EU seru na autě mám DPF a katík pryč, tím pádem auto lépe tahé odspoda a je menší spotřeba, dále EGR ventil zaslepený, tím pádem motor nenasává část spalin a tím se neznehodnocuje tak rychle olej. :-)
P.r.a.s.e. !!!!!!!!!! Takoví jako ty kazí dobrou pověst dieselů, zoufalče. Tak si to dopr-deele nekupuj když na to nemáš !!!!!!!! Jsi sebestředná * která chce ušetřit za každou cenu. Běž se vycpat.
Tvé řeči o EU jsou k smíchu.
Jestli máš rozum a máš rád svoje auto, stejně musíš měnit olej po 10 tis. km. Za tu dobu ho zaslepený EGR ventil neohrozí. A až pojedeš na emise, všechno namontuješ zpátky? Nebo strčíš technikovi pětikilo do kapsy a budeš si dál kurvit zdraví?
Je zajímavé, kolik % škodlivin tvoří celosvětově automobilismus, ví to tu někdo? Je spočítáno, že 15 největších přepravních lodí světa tvoří tolik emisí, co téměř všechny auta na světě. Co třeba těm lodím dát DPF a autům to odpustit?
Tady najde nic než o politiku, lobbing, úplatné úředníky a image MB jako leadera v bezpečnosti aut. Nové chladivo je předražené, není dořešena jeho bezpečnost a MB ho právem odmítá. A Francouzi záměrně nerespektují výjimku udělenou německými úřady, neboť chtějí podpořit prodej domácích aut. Jiný stát prodej MB nezakazuje.
A hlavně na nové chladivo má monopol jediná společnost, která drží patenty (DuPont) a tudíž jsou EU výrobci rukojmím této společnosti. Tuto situaci EU totálně nezvládla.
Frantíci jsou Hujeři, až Německo zakáže prodej francouzských aut tak uvidíme, kdo na to víc doplatí. :-)
Je to typický příklad, kdy neschopní úředníci nedělají svou práci, stojí každého daňového poplatníka nesmyslné peníze a ještě všichni zaplatíme za jejich chyby. Nebo spíše snahu se dále obohatit. Měli bychom být vděční Mercedesu, že na vlastní náklady testuje tyhle "super ekologické novinky" a tím chrání naše zdraví. V potravinách se hlídá každá neškodná bakterie a tady z té *** vzniká kyseliny fluorovodíková, která rozpoští i sklo :-O
No tady než aby dělali svou praci jak mají, bylo asi nejlepši kdyby urednicci nedělali žádnou praco, aspon budou min škodit. Ad se najdou někde pěkné místečko kde se ulejí, hlavně ad nic nědělají
ať už jde konečně ta slavná EU do p*dele!!! snad ani za komárů nebylo tolik stupidních nařízení, omezení, vyhlášek a bůh ví čeho ještě :-(
jenom zbytečně zákazem čehosi ovlivňují trh. Zákazník by měl mít možnost volby - ano, koupím si vůz, který má toto či ono ve "výbavě" a ne aby mu nějaký "yntelygent z bruselu" přikazoval -> musíš si koupit toto a nebo nic :no::no::no:
No hlavně, že za totáče jme měli volbu... v autech obzvlášť >:D ... ale to už asi nepamatujete.
Jen ať tu EU je, mladým se lépe studuje, mi se lépe cestuje a stát na tom neskutečně získal...
Já tedy pamatuji i dobu bez totáče a bez EU a měl jsem volbu v autech, mladí studovali v zahraničí a cestovalo normálně a stát neskutečně nezískaval tolik dluhů.
musel jsem si pretrit oci abych se ujistil ze tu ten jeden rozumny koment fakt vidim, alespon nekdo kdo jen nenadava na EU a vidi to v sirsim kontextu :yes:
to ze je v EU par blbu co maj moc rozhodovat, ještě neznamena ze je cela EU spatna, ono odtama vzeslo i spousta dobrych rozhodnuti, jen se onich holt tolik nepise, pac media maj radsi to spatne, nad cim se pak muzou ovce (ctenari) krasne rozčilovat :-)
ostatne nikomu nic nebrani se do komunismu prestehovat, v KLDR maj jiste dveře otevrene pro jakoukoliv pracovni posilu >:D
Proč jsem cpeš hned komunismus. Blby jsou a budou v každém režimu, ať je rudý či modrý s hvězdičkama...jen mi to připadá, že v Bruselu je jich víc než před tím u nás. Dobré rozhodnutí z EU jsem ještě tedy neviděl, většinou nám vše zakáží či přikážou dle jejich rozmaru, co máme dělat, co máme kupovat, co máme danit, atd. Holt když češi na to nemají, aby si rozhodovali samo o sobě, tak to tak vždycky dopadá, už od doby Rakouského císařství.
Ještě že Britové jsou tak chytří a nemají Euro a mají tu možnost si udělat referendum, zda v tom modrém bordelu zůstanou či nikoliv :yes:
No a Frantíci, ti aby byli opět vidět, tak se musí předvést.
proste jak jsem psal, to dobře, otom se nevi (media nemaj důvod sirit dobře zpravy) a to spatne, toho je plnej net a diskuze :-) a to ze tys něco nevidel, neznamena ze to není ;-)
kupříkladu jednotne usb nabíječky myslím uvítalo dost lidi, a muze zane ta hrozna spatna EU
mimochodek komunismus je tim režimem kde se deje všechno tak jak popisuješ ze je to spatne ;-)
Díky jednotné USB nabíječce se lidi nenají a peníze na nová auta mít také nebudou, takže to považuji za úplnou banalitu vzhledem k tomu, co EU podělá a kolik nás to stojí >:-[]
aha takze jako cekas ze diky EU by jako měli lidi mit na nova auta jo? no pokud nemakaj, tak na nova auta holt mit nebudou, a ze je pulka evropy lina je proste fakt :-!
A zvysok EU by mal zakazat predaj Mercedesu s Renault motormi ako nebezpecnu deviaciu znacky a celkoveho kontextu "Made in Germany" ... 8-s
DAImaci by zrusili zmluvu s Rentakmi a bolo by to 1:1. >:D