Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francie zakázala prodej Mercedesů, kvůli chladivu

Na francouzském trhu se nesmí prodávat čtyři modely značky Mercedes-Benz. Automobilka se obává, že zákaz ovlivní její globální prodeje.
Zpět na článek
11. 7. 2013 13:32
11. 7. 2013 13:54
11. 7. 2013 13:46
11. 7. 2013 14:15
11. 7. 2013 14:32
11. 7. 2013 15:01
11. 7. 2013 16:46
11. 7. 2013 15:05
11. 7. 2013 16:27
11. 7. 2013 16:40
11. 7. 2013 16:44
11. 7. 2013 21:27
12. 7. 2013 01:17
12. 7. 2013 11:17
12. 7. 2013 18:02
11. 7. 2013 17:53
11. 7. 2013 19:01
12. 7. 2013 08:37
12. 7. 2013 11:11
12. 7. 2013 08:43
12. 7. 2013 11:15
11. 7. 2013 19:43
12. 7. 2013 11:10
12. 7. 2013 13:22
12. 7. 2013 14:58
12. 7. 2013 15:51
12. 7. 2013 20:34
11. 7. 2013 23:33
12. 7. 2013 12:45
Avatar - Iv8
11. 7. 2013 13:32
To by bylo
aby úřednický aparát v Bruselu nezkrotil rebelanta. Co si to v tom mercedesu myslí, že budou ignorovat EU ? Co kdyby se přidali i jiní výrobci ? "Dyscyplyna ku.va musy byt".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - cri-cri
11. 7. 2013 13:54
Re: To by bylo
>:D pravě že k tomu neekologickému rebelovi se připouji už BMW a VW. Hold musel brusel zasahnout, přece si nenecháme rozvracet naši ESSR (evropský-svaz-socialistických-republik)… MB fandím :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2013 01:12
Re: To by bylo
Socialistickejch naštěstí ne, to u nás je to v nejvyšších státních funkcích samej komouš. Ale tupá úředničina to jo, bohužel
11. 7. 2013 13:46
Lobbing v praxi
Klima je schopná v princípe fungovať aj s CO2 ale lobbing dosiahol používanie predražených neekologických plynov. Držím Mercedesu palce ak dorieši používanie co2 v jeho autách bude to pomoc všetkým.
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2013 14:06
Re: Lobbing v praxi
problem je skor naopak, plyny su ekologickejsie ale nie su az tak vhodne na to na co ich chceme vyuzivat (vhodnejsi z hladiska ucinnosti by bol napr taky R22 ktory je zakazany). S mercedesovym pokusom o pouzitie CO2 je spojene jedno uskalie, fungovat to bude ale bude to menej ucinne a zaplati to zakaznik v palive (prikone kompresora klimatizacie)
11. 7. 2013 19:36
Re: Lobbing v praxi
hlavne tam jsou "trochu vetsi" tlaky, takze se musi prekopat konstrukce klimy a btw. to asi neni vyvoj mercedesu ale subdodavatelu ;-)
11. 7. 2013 14:12
Re: Lobbing v praxi
Ja tiež. :yes: EU je proste nenažraná sviňa. Všetko je politika a niečie večne hladné vrecká.
Avatar - CHerokee
11. 7. 2013 16:44
Re: Lobbing v praxi
Jo no, akorát Slovensko i ČR dostává několikanásobně více než do ní vložilo... takže s těmi ***mi bych počkal...
Avatar - jozephko
11. 7. 2013 21:22
Re: Lobbing v praxi
Radšej by som to výrazne upresnil. Pár jedincov v ČR a na Slovensku dostáva z EÚ viac ako do nej dáva >:-[] . Inak 99,% ľudí má z EÚ veľké houby. Ba práve naopak - EÚ peniaze veľmi deformujú podnikateľské prostredie a neuveriteľne podporujú korupciu. .
11. 7. 2013 21:23
Re: Lobbing v praxi
To je veľký omyl. EU zďaleka toľko nedáva, o koľko svojich novších členov ožobračuje. Dá nejaké eurá, ale na druhej strane nás zväzuje, a buduje našu závislosť na EU. Je to celé zle. Áno, EU je veľká nenažraná sviňa.
11. 7. 2013 14:10
EU si došlápne na Německo?
Jen,aby si Německo nedošláplo na Brusel. A bude konec komunismu v Evropě. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2013 14:15
EU
EU = Největší škůdce ve všech odvětvích.
V automobilismu nesmyslné extrémní snižování emisí, a další voloviny. Na EU seru na autě mám DPF a katík pryč, tím pádem auto lépe tahé odspoda a je menší spotřeba, dále EGR ventil zaslepený, tím pádem motor nenasává část spalin a tím se neznehodnocuje tak rychle olej. :-)
Rozbalit vlákno
11
11. 7. 2013 14:32
Re: EU
hodně štěstí na technický čuně :no:
11. 7. 2013 15:01
Re: EU
Ty nesereš na EU, ale na lidi. :no:
Avatar - CHerokee
11. 7. 2013 16:46
Re: EU
Přesně... EU není organismus, ale ti lidé kolem to musí vydýchat....
Avatar - WinDiesel
11. 7. 2013 15:05
Re: EU
P.r.a.s.e. !!!!!!!!!! Takoví jako ty kazí dobrou pověst dieselů, zoufalče. Tak si to dopr-deele nekupuj když na to nemáš !!!!!!!! Jsi sebestředná * která chce ušetřit za každou cenu. Běž se vycpat.
Tvé řeči o EU jsou k smíchu.
11. 7. 2013 16:27
Re: EU
zaslouzil bys zavrit do garaze bez ventilace s tvim nastartovanym autem, aby sis ho uzil z plna hrdla ;-)
11. 7. 2013 16:40
Re: EU
Jestli máš rozum a máš rád svoje auto, stejně musíš měnit olej po 10 tis. km. Za tu dobu ho zaslepený EGR ventil neohrozí. A až pojedeš na emise, všechno namontuješ zpátky? Nebo strčíš technikovi pětikilo do kapsy a budeš si dál kurvit zdraví?
11. 7. 2013 16:44
Re: EU
A ještě by mě zajímalo, co máš za motor, že Ti to zvěrstvo řídící jednotka dovolí.
11. 7. 2013 21:27
Re: EU
No ale reaguješ na to divne, to ti poviem. Psychiatrická liečebňa by možno pomohla... 8-s
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2013 01:17
Re: EU
Bejt blbej a eště se tim chlubit to se hned tak nevidí >:D
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 11:17
Re: EU
Je zajímavé, kolik % škodlivin tvoří celosvětově automobilismus, ví to tu někdo? Je spočítáno, že 15 největších přepravních lodí světa tvoří tolik emisí, co téměř všechny auta na světě. Co třeba těm lodím dát DPF a autům to odpustit?
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2013 18:02
Re: EU
Když vono nám asi nezbude než hlídat emise jak u těch aut tak u těch lodí
11. 7. 2013 16:31
Mercedes má pravdu
Tady najde nic než o politiku, lobbing, úplatné úředníky a image MB jako leadera v bezpečnosti aut. Nové chladivo je předražené, není dořešena jeho bezpečnost a MB ho právem odmítá. A Francouzi záměrně nerespektují výjimku udělenou německými úřady, neboť chtějí podpořit prodej domácích aut. Jiný stát prodej MB nezakazuje.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
11. 7. 2013 16:44
Re: Mercedes má pravdu
A hlavně na nové chladivo má monopol jediná společnost, která drží patenty (DuPont) a tudíž jsou EU výrobci rukojmím této společnosti. Tuto situaci EU totálně nezvládla.
Frantíci jsou Hujeři, až Německo zakáže prodej francouzských aut tak uvidíme, kdo na to víc doplatí. :-)
11. 7. 2013 16:52
Re: Mercedes má pravdu
Je to typický příklad, kdy neschopní úředníci nedělají svou práci, stojí každého daňového poplatníka nesmyslné peníze a ještě všichni zaplatíme za jejich chyby. Nebo spíše snahu se dále obohatit. Měli bychom být vděční Mercedesu, že na vlastní náklady testuje tyhle "super ekologické novinky" a tím chrání naše zdraví. V potravinách se hlídá každá neškodná bakterie a tady z té *** vzniká kyseliny fluorovodíková, která rozpoští i sklo :-O
Avatar - cri-cri
11. 7. 2013 17:34
Re: Mercedes má pravdu
No tady než aby dělali svou praci jak mají, bylo asi nejlepši kdyby urednicci nedělali žádnou praco, aspon budou min škodit. Ad se najdou někde pěkné místečko kde se ulejí, hlavně ad nic nědělají
11. 7. 2013 19:50
Re: Mercedes má pravdu
>:D :yes:
11. 7. 2013 17:53
EU
ať už jde konečně ta slavná EU do p*dele!!! snad ani za komárů nebylo tolik stupidních nařízení, omezení, vyhlášek a bůh ví čeho ještě :-(
jenom zbytečně zákazem čehosi ovlivňují trh. Zákazník by měl mít možnost volby - ano, koupím si vůz, který má toto či ono ve "výbavě" a ne aby mu nějaký "yntelygent z bruselu" přikazoval -> musíš si koupit toto a nebo nic :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
11. 7. 2013 19:01
Re: EU
No hlavně, že za totáče jme měli volbu... v autech obzvlášť >:D ... ale to už asi nepamatujete.
Jen ať tu EU je, mladým se lépe studuje, mi se lépe cestuje a stát na tom neskutečně získal...
12. 7. 2013 08:37
Re: EU
Já tedy pamatuji i dobu bez totáče a bez EU a měl jsem volbu v autech, mladí studovali v zahraničí a cestovalo normálně a stát neskutečně nezískaval tolik dluhů.
Avatar - fOE
12. 7. 2013 08:43
Re: EU
musel jsem si pretrit oci abych se ujistil ze tu ten jeden rozumny koment fakt vidim, alespon nekdo kdo jen nenadava na EU a vidi to v sirsim kontextu :yes:
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 11:15
Re: EU
Jo myslíš tím plzeňská práva a podobný rychlokurzy? Dnes má titul každý blb, dříve to školství mělo úroveň. ;-)
11. 7. 2013 19:43
Re: EU
to ze je v EU par blbu co maj moc rozhodovat, ještě neznamena ze je cela EU spatna, ono odtama vzeslo i spousta dobrych rozhodnuti, jen se onich holt tolik nepise, pac media maj radsi to spatne, nad cim se pak muzou ovce (ctenari) krasne rozčilovat :-)

ostatne nikomu nic nebrani se do komunismu prestehovat, v KLDR maj jiste dveře otevrene pro jakoukoliv pracovni posilu >:D
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 11:10
Re: EU
Proč jsem cpeš hned komunismus. Blby jsou a budou v každém režimu, ať je rudý či modrý s hvězdičkama...jen mi to připadá, že v Bruselu je jich víc než před tím u nás. Dobré rozhodnutí z EU jsem ještě tedy neviděl, většinou nám vše zakáží či přikážou dle jejich rozmaru, co máme dělat, co máme kupovat, co máme danit, atd. Holt když češi na to nemají, aby si rozhodovali samo o sobě, tak to tak vždycky dopadá, už od doby Rakouského císařství.
Ještě že Britové jsou tak chytří a nemají Euro a mají tu možnost si udělat referendum, zda v tom modrém bordelu zůstanou či nikoliv :yes:
No a Frantíci, ti aby byli opět vidět, tak se musí předvést.
12. 7. 2013 13:22
Re: EU
proste jak jsem psal, to dobře, otom se nevi (media nemaj důvod sirit dobře zpravy) a to spatne, toho je plnej net a diskuze :-) a to ze tys něco nevidel, neznamena ze to není ;-)

kupříkladu jednotne usb nabíječky myslím uvítalo dost lidi, a muze zane ta hrozna spatna EU

mimochodek komunismus je tim režimem kde se deje všechno tak jak popisuješ ze je to spatne ;-)
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 14:58
Re: EU
Díky jednotné USB nabíječce se lidi nenají a peníze na nová auta mít také nebudou, takže to považuji za úplnou banalitu vzhledem k tomu, co EU podělá a kolik nás to stojí >:-[]
12. 7. 2013 15:51
Re: EU
aha takze jako cekas ze diky EU by jako měli lidi mit na nova auta jo? no pokud nemakaj, tak na nova auta holt mit nebudou, a ze je pulka evropy lina je proste fakt :-!
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 20:34
Re: EU
Ne, čekám, že EU nebude házet klacky podnohy, už chápeš? :no:
11. 7. 2013 23:33
EU
Money talks, bullshit walks... ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2013 08:28
držím palce mb
držím palce mb v boji proti eu šimlu .... směr kterým se ubírá regulace vývoje aut je na hlavu .... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CommonUser
12. 7. 2013 12:45
EU
A zvysok EU by mal zakazat predaj Mercedesu s Renault motormi ako nebezpecnu deviaciu znacky a celkoveho kontextu "Made in Germany" ... 8-s
DAImaci by zrusili zmluvu s Rentakmi a bolo by to 1:1. >:D

PS Nic proti 1,6 TCe, 1,5dCi ci 1,6 Dci ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
12. 7. 2013 12:50
Já bych zakázal prodej Francozských aut po celém Světě
;-) :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
12. 7. 2013 14:59
Re: Já bych zakázal prodej Francozských aut po celém Světě
Němci by zas měli zakázat franc. auta, že jsou životu nebezpečná ;-)