Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
1
/
20
Prohlédnout znovu
Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Rallyekros je atraktivní disciplína a vypadá to, že jí přechod na elektrický pohon zatím výrazně neublížil
|
Kristoffersson Motorsport
Po jednom z vítězných závodů stojí Kristoffersson uprostřed, třetí v cíli, týmový kolega Veiby, stojí vpravo
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Kristoffersson je pyšný na všechny lidi ze svého týmu. S jedním z nich se radí krátce před startem, než si nasadí přilbu.
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?