Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
1
/
5
Prohlédnout znovu
Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.
|
acz
BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.
|
acz
Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.
|
acz
Abarth
|
acz
Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...