Protektorát přinesl jízdu vpravo. První den byly v Praze desítky nehod
1
/
10
Prohlédnout znovu
Protektorát přinesl jízdu vpravo. První den byly v Praze desítky nehod
Jednosměrné ulice byly označeny příslušnými tabulkami, dovolená parkoviště značilo už tehdy velké P a na nejfrekventovanějších silnicích se objevily tabule s nápisem Parkování zakázáno. Premiéru měly ve 30. letech i značky upozorňující na školy.
|
acz
Protektorát přinesl jízdu vpravo, která ale stejně byla v plánu
|
acz
Prvních pět používaných výstražných značek z roku 1928 mělo tvar rovnostranného trojúhelníku. Tabule s nápisem Auto stop! byly umisťovány i na celních úřadech s označením ve čtyřech jazycích.
|
acz
V Československu se jezdilo vlevo až do března 1939
|
acz
Prvních šest uzákoněných výstražných značek bylo zveřejněno v prováděcí vyhlášce s platností od listopadu 1935. Vycházely z dopravního značení instalovaného od roku 1928.
|
acz
Silniční tabule a značky byly instalovány Autoklubem od roku 1928
|
acz
Silniční tabule a značky byly instalovány Autoklubem od roku 1928
|
acz
Silniční tabule a značky byly instalovány Autoklubem od roku 1928
|
acz
Silniční tabule a značky byly instalovány Autoklubem od roku 1928
|
acz
Jednosměrné ulice byly označeny příslušnými tabulkami, dovolená parkoviště značilo už tehdy velké P a na nejfrekventovanějších silnicích se objevily tabule s nápisem Parkování zakázáno. Premiéru měly ve 30. letech i značky upozorňující na školy.
|
acz
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz