Na okruhu La Sarthe bylo v třídílné bitvě o nejvýhodnější pozici na startu nejúspěšnější tovární Porsche 919 Hybrid Švýcara Neela Janiho. Už podruhé za sebou.
Psal jsem, že by domnělé, tebou avizované nepřesné řízení (hloupost dle mě, majitelů i uživatelů) mohlo souviset s "nadlehčením nápravy" (ne odlehčením), Vaculík zřejmě totiž jezdil tak rychle, že vzduch proudící pod karoserií nadzvedával i přední nápravu zatíženou V8TDI. Je to megahustý testér...přesně jak jsi napsal.
Až budeš opravdu řídit auta, pak zjistíš, že pokud by mělo třeba XJ takové řízení jako A8, zcela ztratí jiskru. A8 totiž narozdíl od něj nevyžaduje téměř žádné soustředění při rychlé jízdě jak nenáročně se řídí. ;-)
Mám obavu, že spíš budou v každým autě autopiloti než ty poznáš jak se řídí :-)
Za neschopnost chápat psaný text tě vzhledem k neznalosti věcí o kterých se snažíš diskutovat nemá smysl plísnit.
Přece jen bych se měl omluvit, účetní má papouška a nedokáže reprodukovat tolik slov jako ty, na druhou stranu to není ARA ;-) . Takže se nezlob :-)
Hlavně se nepřiznat se nepřiznat = hlavně mít vlastní názor na cokoli = i když je to totální blbost >:D >:D >:-[]
Tak už víme že se cejtíš nad docentama na UK = tak proč ne vysoce nad Vaculíkem :-)
xxx
Hele teď vážně: Čet si ten test? Celej, v klidu?
Fakt si myslíš že všechno co tam Vaculík rozebral a odůvodnil je totální blbost = a ve všem se plete?
Nebo by na tom maličko něco trochu mohlo být?
A v čem se to změní když si se s A8V8TDI projedu? Budu jako ty pracovat s pocity = stejně jako ty nebudu schopnej posuzovat technický souvislosti jako Vaculík nebo někdo jeho ligy
Jediný na co bych se cejtil je zkusit měnit pruhy na dálnici v tý dvoustovce a objektivně říct jestli je horší nebo lepší než mý auto
Kačer ti zatočí kam ho provázek povede. Pakliže hodnotíš auta podle toho co tvrdí jiní a ne podle toho jak je cítíš ty, pak je lepší chodit diskutovat na novinky, ne?
Jsem tvůj opak = když mi vyjde přesnej opak Lebedy, Sedláčka nebo Vaculíka = přemejšim kde sem udělal chybu já
Si představ že zatim sem jí udělal vždycky já :-)
A radost mám když k něčemu dojdu a od Březiny, Drbohlava atd. si pak přečtu doslechnu že to vidí stejně
Šance že máš pravdu ty a problém je nadlehčená příď a ne přetížená jak píše Vaculík atd. se limitně blíží nule = k čemu je takovej vlastní názor?
Mně by hlavně zajímalo, co říká Sedláček na ekonomiku provozu těch monopostů. Pak se rozhodnu, komu fandit, teda eště se zeptám, co na to Buřtík. :-);-)
Ty si fakt neuvěřitelnej trapák :yes: >:D >:D >:D >:D
To fakt nemáš koule přiznat žes napsal hovadinu = radši budeš okecávat a okecávat :yes: >:-[]
Hele už ste zkusili že tvý posouzení je jasně nad Vaculíkovym = no paks to po.ral s tou přední nápravou :-)
Jo Mička je hluboko hluboko pod Vaculíkem = tos nevěděl? Zeptej se ho = schválně jestli se sám zařadí nad nebo pod >:-[]
A test supersportu kde se na porovnání vezme dvoulitr v komfortnějšim voze střední třídy mi radši nepřipomínej >:D
Moc se těšim jakou ptákovinu zas vymyslíš = místo abys podumal jestli tvuj vlastní názor odporující Vaculíkovu by nemoh bejt třeba: vadnej, chybnej, méně kvalifikovanej, založenej na emocích, prost technickejch znalostí, úplně mimo atd. :-)
Že by Vaculík jezdil na podhuštěných gumách a ignoroval hlášky v infotainmentu? Taky možný, pak asi nemusel jet takovou rychlostí, kdy by skoro vzletěl.
Sakro, jsi sakra nevyléčitelný, ty techniku, hvězdáři a ekonome...takový Brouk Pytlík ;-)
ze tam Rebelion kazdy rok chodi. Nechapem preco zodpovedny neupravia pravidla tak, aby aj ostane LMP1 mali aspon teoreticku sancu bojovat o vitazstva. Ak ma auto v tej istej kategorii pravidelne o par sekund horsi cas v kvalifikacii, tak asi nebudu tie pravidla nastavene spravodlivo (neverim ze Rebelion je po tolkych rokoch schopny dosiahnut, s tym co mozu pouzit, lepsie casy).
LMP1 je finančně velmi náročná disciplína a pouze týmy s přímou tovární podporou mají šanci ufinancovat drahý vývoj a testy. To by ta pravidla museli změnit směrem nějakého primitivního a levného stroje. Ale to asi těžko udělají, protože pak by LMP1 nebyla královskou disciplínou endurance závodů. Od toho je tady LMP2 nebo amatérská GT.
Když může jezdit Vantage, proč někdo "neoplastuje" F-Type a nejezdí, to by bylo super. Nevím jaké jsou regulace, AM (závodní) má z V8 přes 480k, SVR má kompresor a 575k, AM má suchou hmotnost 1250kg, SVR má pohotovostní 1700kg, ale to je silniční auto, takže určitě by se dalo jistě několik set kg ušetřit.