Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Accord Hybrid v USA končí, nahradí ji diesel

Japonská automobilka na severoamerickém trhu sice stále nabízí hybridní verzi zdejšího Accordu, ale tento model nedosáhl očekávaných prodejních výsledku. Je to počátek malé revoluce v hybridním myšlení japonského motorářského giganta?
Zpět na článek
12. 6. 2007 15:41
neregistrovaný "LS"
12. 6. 2007 22:35
anonym
12. 6. 2007 12:16
neregistrovaný "skl"
12. 6. 2007 12:21
neregistrovaný "tomik"
12. 6. 2007 16:47
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2007 22:02
neregistrovaný "skl"
12. 6. 2007 14:15
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2007 15:45
neregistrovaný "LS"
12. 6. 2007 16:55
neregistrovaný "Jadran"
12. 6. 2007 21:03
neregistrovaný "Abre"
13. 6. 2007 10:07
neregistrovaný "LS"
12. 6. 2007 16:45
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2007 16:46
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2007 11:02
12. 6. 2007 10:23
HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
Ráno sebou zmítám u rohlíku a horkýho kafe. Vylil jsem si ho na tanga. Ten pošuk, co mě každý ráno z plazmy vítá v tomhle nekonečným ráji pro šťastný, mi připomněl, jestli jsem si kafe udělal napůl na kamnech a napůl v mikrovlnce. To víš že jo, ty šašku... Sjedu výtahem do přízemí a zdravím hochy od lana. Maj to dobrý, pět pater za ně maká elektřina, zbytek spouštěj v teplejch zvolna sami. Dole to dnes ani nedrclo... asi nemaj škytavku. Sednu do auta a nakopnu to. Jedu po hlavní, ale kdo tohle dneska řeší... semafor nejde, je pod mrakem a sluneční baterie jsou na tom asi jako já ve fiťáku, silný touhy a nulový výsledky. U pumpy je pěkná mela, maník se splet´a do baterií si nastříkal pět litrů nafty. Baflo mu to přesně ve chvíli, kdy zastrčil elektrickou zástrčku do hrdla nádrže... Fakule jak z Vesuvu. Sakra to je pech, chyt´sem ji bioodpadem z helikoptery rovnou přes sajtnu... smrdí to jak sousedovo robobrouk... chodí s nim ven a dováděj spolu jako dřív v kynologickým kroužku, než jim vejbor pro ochranu zdrojů zatrh´ tyhle biorozkoše...
Po šichtě mám rande. Nesmím si zapomenout náhradní baterie do robertka... Minule jsem to s ním dobouchal jen tak tak. Nenechám se přece zahanbit.
Rozbalit vlákno
7
12. 6. 2007 11:31
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
>:D :yes: :yes:
12. 6. 2007 11:50
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
;-) :yes:
12. 6. 2007 11:35
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
>:D :yes: Fakule jak z Vesuvu... >:D
12. 6. 2007 11:50
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
;-) :yes:
neregistrovaný "LS"
12. 6. 2007 15:41
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
>:D
12. 6. 2007 17:27
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete)
;-)
anonym
12. 6. 2007 22:35
Re: Hybrid je budoucnost
Neopomijejte vyznamne vyhody poradne udelaneho hybridu: absence spojky a prevodovky, motor muze bezet stale v rezimu maximalni ucinnost a min. emisi, polovina mechanickych dilu muze byt nahrazena elektronikou, motor nemusi byt staven na maximalni, ale na stredni vykon atd -- takze muze byt treba jednou i lehci. Treba se povede nahradit akumulator kapacitorem a vse bude jinak. Soucasne hybridy jako tahle Honda nejsou jedina hybridni cesta.
neregistrovaný "skl"
12. 6. 2007 12:16
Vorsprung durch technik
Tak Honda konci kde ini este ani len nezacali...
Ocividne pochopili kde ma hybrid naozaj vyznam: v mestskom kompakte alebo supermini.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tomik"
12. 6. 2007 12:21
Re: Vorsprung durch technik
audi zo svojim "duo" ponuklo v r. 1994 ako prva automobilka seriovy hybrid, predalo sa len okolo 50aut.
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2007 16:47
Re: Vorsprung durch technik
Není série jako série.. hybrid Audi se nedostal do běžného prodeje k dealerům
neregistrovaný "skl"
12. 6. 2007 22:02
Re: Vorsprung durch technik
Ale Audi Duo ako nepouzitelny a nepredajny prototyp (sorry ale o serii nemoze byt rec) a dnesne hybridy su predsa o niecom uplne inom (rekuperacia energie atd.)
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2007 14:15
TTTome!!!!!!
Konec ulicky je na dohled ;-) mari je stestim bez sebe >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "LS"
12. 6. 2007 15:45
Re: TTTome!!!!!!
Tohle mu to štěstí trošku pokazí a konec uličky oddálí : wéwéwétečka autoweb.cz/…/toyota-prodala-… >:D
neregistrovaný "Jadran"
12. 6. 2007 16:55
Re: TTTome!!!!!!
Ráj hybridů v USA je dán poněkud zvrácenou mentalitou a tím, jak snadno Američany ovládne reklama a propaganda. Jeden inženýr od americké firmy mi nedávno sdělil následující informace. Jeho manželka si vzala ekologii k srdci a koupila si Prius. No a on si koupil nové (větší) SUV od BMW s několikalitrovým motorem a pochvaloval si, jaké že to je svezení. Kdyby si oba koupili normální auta s motory o nižším obsahu, spotřebovali by v průměru mnoehm míň energie, než v součtu Prius a BMW. Prius není ekologický, je to jenom propaganda a parodie na ekologii. Z čeho jsou například články v tomhle zázraku? A kolik dělají výrobní náklady promítnuté do nákladů ekologických? Pokud nebude zvládnutá řízená reakce a výroba vodíku jako paliva, pak jsou podobné hrátky zavádějící a soustředit se na co nejnižší spotřebu u emise u normálních motorů je daleko rozumější cesta než podobné spektákly. A co už vůbec nevím, proč by na tohle měly být dávány daňové úlevy. Aby si Toyota namastila kapsy? Honda zase prokázala nejen zdravý selský rozum, ale taky notnou dávku odvahy. Prostě - i to je důkaz toho, že tahle značka (na rozdíl od Toyoty) patří mezi nejlepší.......
neregistrovaný "Abre"
12. 6. 2007 21:03
Re: TTTome!!!!!!
Toyoti kombinace baterii a elektromotoru je opravdu sporna. Hlavne baterie presouvaji ekologickou zatez do procesu vyroby a likvidace na konci zivotniho cyklu (nemluve o havarii), proto treba BMW sazi spis na cisty diesel nez na tento typ hybridu. Kazdopadne vetsina hybridnich technologii je jen prechodnou fazi nez se objevi plnohodnotna nahrada a ze uz je na case, protoze od vynalezu parniho stroje az po dnesek je to porad jen to same - fosilni palivo. A to si vetsina lidi mysli ze zije ve vyspely epose.
neregistrovaný "LS"
13. 6. 2007 10:07
Re: TTTome!!!!!!
:no:
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2007 16:45
Re: TTTome!!!!!!
To chce klid sokolíku ;-) Žádnej konec se nechystá.. akorát ono holt, obdobně jako v jiných odvětvých, platí "co neumíš, to nedělej" >:-[] ;-) Honda to prostě nezvládá - patrně to marketingově neodhadli - Accord hybrid byl jako top-model v nabídce, což asi nezabralo.. Camry na to jde jinak a no problem.. prostě stále platí: "Mess with the best (Toyota), cry like the rest"
neregistrovaný "Tom"
12. 6. 2007 16:46
2 autor
Accord asi neprohrál s Priusem nýbrž s Camry ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
13. 6. 2007 11:02
Upřesnění
Dovolil bych si jen poněkud poopravit informace v článku.
1/ Accord Hybrid rozhodně není konkurent Priusu, tomu konkuruje Civic Hybrid. Takže bych chtěl vidět to "přiznání porážky". Můžete sem prosím dát link na tiskovou zprávu, nebo interwiew? Díky.
2/ Dieselový V6 nebude určen pro Accord, pokud tvrdíte, že ano, víte možná to samé jako nejvyšší vedení Hondy, oficiálně se ovšem uvádí, že půjde pouze do velkých SUV a MPV (Ridgeline, Pilot, Odyssey, MDX).
3/ Možná by bylo na místě tu připomenout rozdíl v pojetí hybridu by Honda a by Toyota. Řada diskutujících tu nikoli neprávem napadá ekologickou zátěž hybridů při výrobě a likvidaci kvůli bateriím. Ano, výkonné elektromtory v Lexusech a velkých Toyotách potřebují velké baterie a i baterie v Priusu je výrazně větší než v Civicu. Honda od začátku dělá tzv. soft-hybridy, u nichž motor asistuje méně, což sice znamená mírně vyšší spotřebu oproti srovnatelné Toyotě, nicméně množství baterií je menší a tím klesá i zátěž ž.p. Nejsem expert, abych dokázal spočítat (pokud to vůbec jde), jestli je kombinace v Civicu pro ž.p. optimem, ale rozhodně je to jiný přístup než u Lexusu LS 600h. A protože emisní výhody hybridů se projeví hlavně ve městě, kde se pohybují spíš menší auta, hozhodla se Honda s hybridy pokračovat jen u malých aut. Tady [odkaz] se můžete podívat, co na toto téma řekl sám šéf Hondy.
Takže jak jsem řekl v úvodu, není hybrid, jako hybrid. ;-)
Rozbalit vlákno
0