Tak oproti minulé generaci, tahle malá hondice v sedánku vypadá oproti minulé generaci jako z jiného světa. Po dlouhé době a po konkurenččních modelech Fiat Linea a Ford Verve se jedná o opravdu povedený a designově dotažený malý sedan. A postavit malý sedánek aby byl pohledný není nic jednoduchého. Když k tomu připočtu již tradičně kvalitní podvozky, motorizaci, futuristický a přitom solidní interiér - máme tu malé/velké a hlavně pěkné auto. Teď už jen kolik si za něj importér u nás bude počítat. Jinak však - bravo Honda. Kucí japonský, tohle se vám povedlo. ;-)
a já musím dodat, že i přes výrazný designový posuv, mi přijde nový City z některých úhlů jako jasně zařaditelný následovník předchozí generace - prostě je to neuvěřitelné, ale určité části jsou mi vyloženě povědomé.
Zase podívej se na to takhle. Pohledných malých sedanů je jako šafránu. Ty pěkné jsem vyjmenoval výše. Pak jsou ty snesitelné, pro mne třeba levný ale celkem i povedený Logan, nová Thálie, Hyundai Accent a Seat Cordoba. Z těch designových průšvihů nelze než nezmínit Chevrolet/Daewoo Aveo, Suzuki (ani nevím jak se jmenuje - Ignis??), Lada, minulá Honda City, minulá Fábie Sedan, minulá Thálie, minulá Corsa sedan (naštěstí ne pro evropu). Ne uplně zle vypadaly i Polo Sedan (neprodávaný v Evropě) a Peugeot 206 sedan (znám z Íránu - taktéž ne špatný.)
Tak prvá generácia mi pripadala ako pomerne veľké auto na podvozku aspoň o dve čísla menšom, tu sa ten dojem stratil.
Zaujímavé, teraz sa začína predaj a oznamuje cena, a ja už pár týždňov stretávam asi dva takéto vozy cestou do práce... Najprv som si nebol istý o čo ide, keď som sa pozrel lepšie, pomyslel som si, ako nenápadne dali na trh k Jazzu aj novú City...
cena sa mi zdá byť dosť vysoká, na druhú stranu výbava je celkom slušná, predsa len silný motor, rádio, klíma a plná elektrika sa v tejto triede ešte nenosí úplne bežne.
souhlas souhlas.. ta současná(nebo teď už minulá asi) generace je vážně hnus velebnosti.. ale tohle nevypadá vůbec špatně :-) ještě pořádné kola na to a bude to vypadat ještě líp :yes::-)
Já se teda přiznám, že mám žebříček designu poněkud odlišný. Určitě se tedy shodneme na tom, že City a Linea budou nejhezčí sedany ve třídě, ale sedan z Fiesty teda rozhodně :no: a naopak :yes: má u mě stávající Aveo. Zlá nebyla ani Cordoba. Zbytek je ale naprostý otřes. 8-s
Povedl se tento maly mestsky sedan, vyrazny posun vpred, hlavne na zadi a z profilu, kola konecne nepusobi tak srandovne zapadle a mikroidne jako na predchudkyni (stejny pripad jako Daewoo Kalos). A interier pekne v trendu novych Hond, pochvalena bud Honda! :yes::yes::yes:
nieje VTEC ako VTEC ;-) pod týmto označením sa na trhu momentálne schováva niekoľko (4) rôzne fungujúcich systémov...
tvoj 2,4 DOHC VTEC je skoro posledný zástupca tradičnej filozofie VTEC - systém za účelom zdvihnutia výkonu vo vysokých otáčkach
u nas som ju videl uz pred 2 mesiacmi v uliciach a asi 1,5 mesiaca dozadu v nakupnom centre, ceny dost vysoko nastavene, myslim ze to bolo nad 13.000 €. nechapem preco by sa mala predavat u vas az od zari?
Na jednu stranu musim Honde priznat, ze design vozu se mezigeneracne zlepsil asi tak o 1000% a ve shode s nekterymi prispevky vyse povazuju soucasny City za jeden z nejhezcich malych sedanu spolu s Lineou, minulou Cordobou a podle me i Borou. Kdyz uz jsem u toho designu, tak zadni partie ve mne evokuje mix 407cky (profil) a BMW 1 kupe (zadni pohled). Stejne mne ale unika smysl techto malych sedanu - vzdyt to maji byt levna a prakticka rodinna auta, tak proc hra na nejakou reprezantativnost, ktera je v teto tride naprosto absurdni, na ukor pohlednosti a prakticnosti, jez poskytuje hatchback? Pocity reprezentativnosti muze sedan na platforme mensi nez je evropska stredni trida vyvolavat jenom v nejtezsich halucinacich. Snad kazda automobilka navic nabizi ke svemu low-end sedanu ekvivalent s karoserii se splyvavou zadi (i kdyz zrovna Honda je v tomto celkem vyjimkou, vnejsimi rozmery je City hadam uprostred mezi Jazzem a Civicem, nicmene vetsi prostornost a variabilitu nez Jazz urcite nenabidne). Dalsi vytka smeruje k bezpecnostni vybave - jak je mozny, ze auto v zakladu za 360 tisic ma 2 airbagy? Vi nekdo o tom, jak se to ma se stabilizacnim systemem? Za tohle nalezi Honde velky minus. Za motor je tomu samozrejme presne naopak. :yes:
je krááásná a sluší ji to víc jak v předešlé verzi navíc je to japonec a tam se maká na dokonalosti. Japonci vědí co dělaj a vždy to věděli........malí ale šikovní