Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test Roadlook TV: Honda CR-V vs. Land Rover Freelander

Po několika dietních pokrmech servírujeme kalorickou bombu. Tým Roadlook TV dokončil srovnávací test poslední generace Hondy CR-V a Land Rover Freelandeeru.
Zpět na článek
16. 10. 2007 10:53
neregistrovaný "yaroukh"
20. 10. 2007 17:22
neregistrovaný "Peugeotak_zapomnel heslo"
16. 10. 2007 11:12
anonym
16. 10. 2007 11:13
anonym
16. 10. 2007 11:18
16. 10. 2007 15:23
16. 10. 2007 11:28
neregistrovaný "spirpin"
16. 10. 2007 11:32
neregistrovaný "me"
16. 10. 2007 11:33
neregistrovaný "Alessio."
16. 10. 2007 16:06
anonym
17. 10. 2007 16:54
neregistrovaný "Cynik"
28. 11. 2007 19:54
neregistrovaný "XIONEX"
16. 10. 2007 11:30
anonym
16. 10. 2007 12:02
neregistrovaný "vombat"
16. 10. 2007 14:11
neregistrovaný "Carlos069"
16. 10. 2007 14:45
anonym
16. 10. 2007 20:06
anonym
16. 10. 2007 12:02
neregistrovaný "Haya"
16. 10. 2007 12:07
16. 10. 2007 12:08
neregistrovaný "Tibby"
16. 10. 2007 12:22
neregistrovaný "MaijkL"
16. 10. 2007 21:18
neregistrovaný "jozef77"
20. 10. 2007 17:24
neregistrovaný "Peugeotak_zapomnel heslo"
29. 10. 2007 16:20
16. 10. 2007 12:24
anonym
16. 10. 2007 12:25
neregistrovaný "Ada je zase tady"
16. 10. 2007 13:43
neregistrovaný "313"
24. 10. 2007 20:24
neregistrovaný "Noby"
16. 10. 2007 13:32
neregistrovaný "PGH"
16. 10. 2007 14:33
anonym
16. 10. 2007 14:42
anonym
16. 10. 2007 21:38
anonym
16. 10. 2007 14:19
16. 10. 2007 14:35
neregistrovaný "Bbleach"
16. 10. 2007 14:37
neregistrovaný "Bbleach"
16. 10. 2007 16:25
17. 10. 2007 10:53
anonym
17. 10. 2007 02:30
neregistrovaný "Trix"
16. 10. 2007 14:40
neregistrovaný "sagis"
16. 10. 2007 14:41
neregistrovaný "sagittt"
16. 10. 2007 15:33
neregistrovaný "Jimi"
16. 10. 2007 16:02
anonym
16. 10. 2007 16:24
anonym
16. 10. 2007 17:48
anonym
16. 10. 2007 21:47
neregistrovaný "Zdeněk01"
17. 10. 2007 10:55
neregistrovaný "X-RAY"
17. 10. 2007 11:00
neregistrovaný "AgnusII"
17. 10. 2007 11:36
neregistrovaný "Zdeněk01"
17. 10. 2007 18:56
neregistrovaný "DS"
16. 10. 2007 21:58
neregistrovaný "m6mps"
16. 10. 2007 14:43
neregistrovaný "kejkl"
16. 10. 2007 16:18
neregistrovaný "X-RAY"
16. 10. 2007 16:29
anonym
16. 10. 2007 18:36
anonym
16. 10. 2007 20:35
anonym
17. 10. 2007 02:36
anonym
17. 10. 2007 11:07
neregistrovaný "X-RAY"
17. 10. 2007 11:25
neregistrovaný "vosta"
21. 10. 2007 01:38
neregistrovaný "yaroukh"
13. 11. 2007 11:50
neregistrovaný "X-RAY"
16. 10. 2007 14:58
neregistrovaný "misom"
16. 10. 2007 16:43
16. 10. 2007 17:22
16. 10. 2007 22:03
anonym
17. 10. 2007 08:56
neregistrovaný "exxon valdez"
17. 10. 2007 08:31
17. 10. 2007 09:47
anonym
16. 10. 2007 18:13
neregistrovaný "Dr. 120L"
16. 10. 2007 20:31
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
17. 10. 2007 22:40
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2007 01:00
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
18. 10. 2007 08:39
16. 10. 2007 22:52
anonym
17. 10. 2007 00:57
anonym
20. 10. 2007 17:28
neregistrovaný "Peugeotak_zapomnel heslo"
16. 10. 2007 22:57
neregistrovaný "me"
16. 10. 2007 18:35
neregistrovaný "Poustnik."
16. 10. 2007 18:37
neregistrovaný "mig52"
16. 10. 2007 19:04
neregistrovaný "Gx"
17. 10. 2007 20:53
neregistrovaný "DS"
16. 10. 2007 19:20
16. 10. 2007 21:27
16. 10. 2007 22:05
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 07:59
neregistrovaný "Trix"
16. 10. 2007 21:13
16. 10. 2007 21:24
16. 10. 2007 21:39
neregistrovaný "AgnusII"
16. 10. 2007 23:24
neregistrovaný "mr m"
16. 10. 2007 23:53
17. 10. 2007 09:03
17. 10. 2007 09:10
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 12:21
17. 10. 2007 14:03
anonym
17. 10. 2007 23:45
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 14:08
neregistrovaný "X-RAY"
17. 10. 2007 18:52
anonym
18. 10. 2007 15:40
neregistrovaný "miso"
17. 10. 2007 19:22
neregistrovaný "Mem"
17. 10. 2007 09:19
neregistrovaný "yaroukh"
17. 10. 2007 12:16
18. 10. 2007 20:07
anonym
17. 10. 2007 23:47
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 01:00
anonym
17. 10. 2007 08:29
neregistrovaný "salter"
17. 10. 2007 10:55
neregistrovaný "AgnusII"
17. 10. 2007 13:31
neregistrovaný "podpolanec"
17. 10. 2007 18:26
anonym
18. 10. 2007 00:22
neregistrovaný "eltoroloco"
19. 10. 2007 11:27
neregistrovaný "Pallh"
18. 10. 2007 14:59
neregistrovaný "RomanSv"
18. 10. 2007 15:46
18. 10. 2007 15:48
neregistrovaný "filipf"
24. 2. 2008 22:07
neregistrovaný "homo"
19. 10. 2007 08:49
19. 10. 2007 13:01
neregistrovaný "Mem"
22. 10. 2007 12:48
19. 10. 2007 22:51
neregistrovaný "tokame"
20. 10. 2007 10:15
neregistrovaný "ftt"
22. 10. 2007 21:50
neregistrovaný "loool"
8. 11. 2007 14:54
neregistrovaný "ja2"
24. 10. 2007 19:15
neregistrovaný "Anarki"
25. 10. 2007 17:35
neregistrovaný "LuckyLuke"
30. 10. 2007 20:08
anonym
1. 11. 2007 17:55
neregistrovaný "Alois2"
2. 11. 2007 13:46
anonym
6. 11. 2007 21:59
neregistrovaný "Emotion"
10. 11. 2007 14:43
anonym
15. 11. 2007 18:12
neregistrovaný "Arth"
11. 11. 2007 13:48
13. 11. 2007 00:13
neregistrovaný "Treks"
15. 11. 2007 18:04
neregistrovaný "Arth"
22. 11. 2007 09:37
neregistrovaný "Dudin"
25. 12. 2007 21:48
neregistrovaný "nezavisly"
2. 1. 2008 15:48
anonym
24. 1. 2008 13:09
neregistrovaný "Andres"
7. 2. 2008 20:36
neregistrovaný "igor 77"
neregistrovaný "yaroukh"
16. 10. 2007 10:53
uff
přes ten "humorný" nášup na začátku jsem se tentokrát už neprokousal
a to byl taky můj poslední pokus, tohle už je fakt moc
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peugeotak_zapomnel heslo"
20. 10. 2007 17:22
Re: uff
No připadá mi to trošku jako porno s příběhem >:D ale tak nakonec to šlo, i když to místama drhlo..
anonym
16. 10. 2007 11:12
ochhh
Zase ten trapny a zbytocny humor. Video by bolo bez neho o polovicu kratsie. Toto je ako serial pre male deti... :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 10. 2007 11:13
2:06
Vydrzel jsem do 2:06. Byl nekdo lepsi? :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2007 11:18
:)
Já to viděl celé :)))) Jste všichni lamy! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
16. 10. 2007 15:23
Re: :)
Já taky a bavil jsem se :yes:
neregistrovaný "spirpin"
16. 10. 2007 11:28
Viděl jsem celé
Vydržel jsem to celé a musím souhlasit s kolegy: méně násilného humoru a subjektivismu a více věcných, objektivních informací by neuškodilo. Snažte se, prosím, považovat za vzor Auto-moto-revue na ČT1 a ne Autosalón na Primě.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "me"
16. 10. 2007 11:32
Re: Viděl jsem celé
Proboha. Jen to ne. Auto-moto-revue jako vzor. 8-s Kristepane... co je na tom tak kvalitniho? Zavody fichtlu, veteran, jak menit filtry a dva nepovedeny testy typu "tady je prihradka, tady taky, tu je jeste jedna".
neregistrovaný "Alessio."
16. 10. 2007 11:33
Re: Viděl jsem celé
>:D
anonym
16. 10. 2007 16:06
Re: Viděl jsem celé
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Cynik"
17. 10. 2007 16:54
Re: Viděl jsem celé
:yes: :yes: :yes: Trošku více rozvahy s dávkováním humoru by možná neuškodilo, ale od stylu Auto-Moto-Revue se prosím držte co nejdál. Ale to vám asi říkat nemusím ;-)

P.s.: A co se toho subjektivismu týče - ten mi nevadí. Objektivní věci najdu v tabulkách, od vás chci slyšet právě o té subjektivní stránce. :-)
neregistrovaný "XIONEX"
28. 11. 2007 19:54
Re: Viděl jsem celé
ti kluci to delaj kurnik dobre je to zabavne a clovek nemusi studovat bible aby vedel o cem je rec....alespon se clovek sakra zasmeje nezli automotorevue je jasně komunisticky nudny program...po shlednuti roadlook jsem se uz na automotorevue nemohl ani koukat bylo to tak nudne proste fujj....kluci delejte to dal hltam a cekam dalsi vase dily...ti co kritizuji jsou mozna jen velkymi pubertaky a nedokazali by natocit to co vy....
anonym
16. 10. 2007 11:30
sprint
Jasne zvitazila honda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vombat"
16. 10. 2007 12:02
BRAVO!!!
Smekám před celou redakcí!! Střih, grafika, nápady i moderátoři.... Super!! Tak by to mělo vypadat. Nepolevujte! Jste příkladem pro ostatní renomované TV pořady!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Carlos069"
16. 10. 2007 14:11
Re: BRAVO!!!
Přesně tak, parádně udělané video a jestě se u něho člověk pobaví >:D Co víc si přát?! >:D
anonym
16. 10. 2007 14:45
Re: BRAVO!!!
Silvestra na Nově?
anonym
16. 10. 2007 20:06
Re: BRAVO!!!
:D:D tak to je presny:(
neregistrovaný "Haya"
16. 10. 2007 12:02
Test
nebylo to špatné :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2007 12:07
v pohode
bolo to v pohode ale mne aj tak stale chyba trochu viac informacii...ono mi to pripada len tak, nevedel by som si podla tohto videa urcite vybrat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
16. 10. 2007 12:08
Mno..
Jen houšť a větší kapky! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MaijkL"
16. 10. 2007 12:22
slovencina
Ta "slovencina" bola celkom srandovna, pekna zmeska ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jozef77"
16. 10. 2007 21:18
Re: slovencina
To bola českoslovenčina. >:-[]
neregistrovaný "Peugeotak_zapomnel heslo"
20. 10. 2007 17:24
Re: slovencina
A ty si drevokocúr >:D
29. 10. 2007 16:20
Re: slovencina
myslíš stromokocúr?
anonym
16. 10. 2007 12:24
v pohode
test bol ok a s tým humorom, však koľko ľudí toľko chutí, a keby sa do budúcna poradilo porovnať novú X5 a ML, by bolo tiež fajn. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
16. 10. 2007 12:25
Zcela otřesné!!!
To je videomagazin o autech, nebo videomagazin pro 17-ti leté?

Jinak dosud nejlepším SUV na trhu byl předchozí model Hondy CR-V.
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2007 12:35
Freelander v 1996-om???????
:no: Trochu vedla, pani. 8-s ;-\ :-( :no:
Rozbalit vlákno
7
16. 10. 2007 13:11
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
Práve som to dopozeral. Celý čas som čakal, že prenesenie testu do oných čias a miest bude mať nejaký dôvod, vtip, či myšlienku, aj keď som tomu neveril, nakoľko sa mi to zdalo príliš absurdné a bohužiaľ aj trapné. V tej rovine to aj skončilo. Nerozumiem snahe o slovenčinu, nakoľko to bolo opäť samoúčelné a navyše len "na oko". Slová ako "zavazadlový", či "páta" slovenčina nepozná. Čeština zasa nepozná slovo "konservatismus"... ;-\ 8-s :no:
Nabudúce to skúste nejak konzervatívnejšie, hmm? Nebude to vyzerať tak odfláknuto, neprofesionálne a trapne.
Zároveň by som Vás rád poopravil vo Vašom testovacom rebríčku. Pri čo i len pokuse o objektívne hodnotenie dvoch áut, nie je možné cenu a výbavu zahrnúť len ako jeden z viacerých dielčích čiastkových porovnaní, nakoľko cenou je ovplyvnený každý jeden kvalitatívny bod (všetko, čo autu prinieslo bod) a teda aj keď sa na disciplínach a jeho bodovaní nedá objektívne zhodnúť, vždy má byť takéto bodovanie nakoniec predelené cenou (alebo naopak). Tým dostaneme počet "kvalít" za jednotku ceny (v druhom prípade cenu 1 kvalitatívneho bodu) daného auta.
16. 10. 2007 13:31
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
A test šprintu do kopca na trávnatom povrchu nevypodvedá o ničom, najmä ak sú výsledky tesné. Úplne ale postrádam test terénnych schopností, čo si myslím, že pri týchto modeloch je hriech neurobiť, najmä ak tu bola snaha nájsť víťaza.
16. 10. 2007 15:28
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
Všichni něco mají,jen ty si vystačíš sám...a není ti krásně? ;-) :-)
anonym
16. 10. 2007 15:36
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
Tomu som nerozumel. Ale nevadi. ;-) :yes:
16. 10. 2007 15:41
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
to ja
16. 10. 2007 15:48
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
>:D
anonym
16. 10. 2007 15:03
Re: kontext miesta a času, slovenčina, čeština, bodovanie
si nejaky scitany :-!
16. 10. 2007 13:25
Co Čech, to režisér.
Trošku taškařice, ale mě to nijak zvlášť nevadilo. Pravda, že některé scény by mohly být kratší, ale to nic nemění na tom, že toto je Roadlook, kde už od začátku bylo zmíněno, že bude pojat jinak než běžné motoristické pořady v televizi. Hodnotím to kladně, 20minut se koukat na test dvou (pro mě) nezajímavých aut bych rozhodně na ČT nevydržel ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "313"
16. 10. 2007 13:43
Re: Co Čech, to režisér.
Dobře napsané :-)
neregistrovaný "Noby"
24. 10. 2007 20:24
Re: Co Čech, to režisér.
Souhlasím s příspěvkem, SUV mě vůbec nezajímají a přesto jsem vydržel až do konce a bavil jsem se. Jen tak dál a větší kapky.

Už se těším na další video, dnes vás prý bratr zahlédl při nátáčení na Dušné s nějakým BMW ;)
neregistrovaný "PGH"
16. 10. 2007 13:32
Fajn
Dobre a zabavne spracovane. Suchych testov a porovnavaciek je dost vsade naokolo. :yes:

Akurat vysledok testu ma dost sklamal, IMHO dopredu bolo jasne ze autori fandia viac Honde. Take "porovnanie" ze jeden je lepsi lebo ma spotrebu 9l benzin a druhy len 7l nafta - to je dost mimo, To je porovnanie jablk a hrusiek. Zjavne niekto mal zaujem prilepsovat Honde.
Rozbalit vlákno
3
anonym
16. 10. 2007 14:33
Re: Fajn
Obidve sú to nafťáky... :-!
anonym
16. 10. 2007 14:42
Re: Fajn
presne tak, oba su naftaky a ja som mal skor pocit ze fandia freelanderu... upne evidentne to bolo vidiet na chovani sa auta na ceste, kde lander absolutne nestihal ... este ze neriesili spolahlivost, lebo by to bolo uplne jednoznacne pre hondu ...
anonym
16. 10. 2007 21:38
Re: Fajn
sorry ale rikali "9l paliva a druhý 7l nafty". Palivo=nafta kapišto ?
Avatar - Leg
16. 10. 2007 14:19
Chyba
Rátam rátam... V závere testu:
Honda: 197b za prvé štyri kategórie+9b za cenu=206. OK
LR: 198b+8b za o isté je dokopy....205?
Ale jasné, je to detail, kto by to riešil. Myslím, že aj tak si potenciálny kupec vyberie to, čo je mu bližšie.
Celkovo sa mi toto vaše dielko veľmi páčilo, možno trošku menej tých humorných vsuviek a bude to tak akurát. Kto chce analytické testy má k dispozícii testy oboch v Magazíne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bbleach"
16. 10. 2007 14:35
Tele Tele styl
kouknete se pánové někdy na autoweb.cz a videa Honzy Koubka. Tak vypadá pořádný test, kde se dozvíte vše potřebné + občas nějakou trefnou inteligentní hlášku. Za ten to test by se nemusel stydet ani Petr Novotný nebo Genzer se Suchánkem :no:

Honzy testy: [odkaz]
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Bbleach"
16. 10. 2007 14:37
Re: Tele Tele styl
octavia scout [odkaz]
16. 10. 2007 16:25
Re: Tele Tele styl
Tak mi to nedalo a mrknul jsem na test Scouta... Se vší úctou k práci jsem měl co dělat abych u toho testu neusnul. Ani ta deptající metalová hudba ve smyčce nepomohla 8-s
anonym
17. 10. 2007 10:53
Re: Tele Tele styl
:yes: >:D
neregistrovaný "Trix"
17. 10. 2007 02:30
Re: Tele Tele styl
Taky mi to nedalo a musel jsem se na to video podivat..vydrzel jsem asi prvnich 30 sec a zbytek jsem jen tek proletel, protoze at jsem byl na zacatku videa nebo uprostred ci na konci porad to bylo stejne. Monotoni hudba a projev moderatora. Ne dekuji. Radeji se budu divat na RoadLook, protoze mi tyto testy prijdou opravdu vtipnejsi a zabavnejsi a takove by testy mely byt.
neregistrovaný "sagis"
16. 10. 2007 14:40
Re: Tele Tele styl
me se to celkem libilo :-), ale velka skoda je, ze se toho nezucastnila taky Toyota Rav 4 ve vybave X+ - mohlo to bejt pestrejsi a hlavne to auto se k tem dvoum naramne hodi-takze skoda :-(. Jinak ale vpohode ;-)
neregistrovaný "sagittt"
16. 10. 2007 14:41
Re: Tele Tele styl
me se to celkem libilo :-), ale velka skoda je, ze se toho nezucastnila taky Toyota Rav 4 ve vybave X+ - mohlo to bejt pestrejsi a hlavne to auto se k tem dvoum naramne hodi-takze skoda :-(. Jinak ale vpohode ;-)
neregistrovaný "Jimi"
16. 10. 2007 15:33
Re: Tele Tele styl
Roadlook mi přišel vždy (nemám rád to slovo) svěží. Toto video mě přišlo až moc lámané přes koleno, na úvod tam mohl být ten návrat do minulost, ale nemuselo to tam být celých dvacet minut. Jinak střihy, kamera - standardně vysoká úroveň. Musím však souhlasit, že mi styl video testů Jana Koubka z autowebu sedí víc, má vždy takový přijemně intelektuální nadhled...a neříká "áčtverka" :-)
anonym
16. 10. 2007 16:02
Re: Tele Tele styl
COZE??? Tak jsem na tom odkazu nasel video LR, ktere je ovsem otresne a s RL se neda srovnat ani po 10 pivech. Unyle brebtani pana z AMRjunior a 70% nezazivnych onboard zaberu....tak nevim, koho ma toto vse okouzlit :no:
anonym
16. 10. 2007 16:24
Re: Tele Tele styl
souhlas :yes:
anonym
16. 10. 2007 17:48
Re: Tele Tele styl
Roadlook mi přišel vždy (nemám rád to slovo) svěží. Toto video mě přišlo až moc lámané přes koleno, na úvod tam mohl být ten návrat do minulost, ale nemuselo to tam být celých dvacet minut. Jinak střihy, kamera - standardně vysoká úroveň. Musím však souhlasit, že mi styl video testů Jana Koubka z autowebu sedí víc, má vždy takový přijemně intelektuální nadhled...a neříká "áčtverka" :-)
neregistrovaný "Zdeněk01"
16. 10. 2007 21:47
Re: Tele Tele styl
Souhlas. Na druhou stranu je třeba vzít v úvahu, že český internet je malý a rozdělení dvou slušných webů o autech na "bulvár" a "seriózní" je přirozené.
neregistrovaný "X-RAY"
17. 10. 2007 10:55
Re: Tele Tele styl
Jo a Mandela je rockový hudebník ;-) Tak hlavně, že jsme duševně svěží!
neregistrovaný "AgnusII"
17. 10. 2007 11:00
Re: Tele Tele styl
no promin, ale auto.cz oznacit slovem "bulvár" ? K bulváru mám asociované deníky břitkých názvů. Ne ne, tenhle web si označení bulvár nezaslouží.
neregistrovaný "Zdeněk01"
17. 10. 2007 11:36
Re: Tele Tele styl
Bulvár je v uvozovkách záměrně, asi je to dost silné slovo, ale rozdílné pojetí obou webů je evidentní. Když se podívám na tohle video, nebo to o nové Fábii a porovnám to s videi autowebu, tak už mi to označení neořipadá tak nemístné. Každému se hold líbí něco jiného.
neregistrovaný "DS"
17. 10. 2007 18:56
Re: Tele Tele styl
tak holD on >:-[]
neregistrovaný "m6mps"
16. 10. 2007 21:58
Re: Tele Tele styl
tak toto sú testy presne pre mna ;-)
neregistrovaný "kejkl"
16. 10. 2007 14:43
video
Chcete vidět,jak mají vypadat video testy aut?Tak mrkněte na www.autoweb.cz :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "X-RAY"
16. 10. 2007 16:18
Re: video
Naprosto průměrné videa, které nepřináší nic inovativního. Pán by mohl na vedlejšák uspávat hady. Jsem hluboce zklaman z autošedamyšwebu.
anonym
16. 10. 2007 16:29
Re: video
jasně, neni nad jásavou nováckou zábavu >:D
každej máme svojí guilty pleasure
anonym
16. 10. 2007 18:36
Re: video
tak tak. koubek vie spravit video na urovni najlepsich casov topgearu. holt ale na pochopenie jeho vtipov je nutny ista uroven intelektu, ze x-ray ;)
anonym
16. 10. 2007 20:35
Re: video
>:D to jako vážně? >:D
anonym
17. 10. 2007 02:36
Re: video
Na urovni nejlepsich casu Topgearu? :-))) LOL tak ted jsem ...omlouvam se, sel malem pod stul. TopGearu jsem videl minimalne poslednich 9sezon a ted sleduji 10 a nejak mi neprijde, ze by pan Koubek a jeho videa mela byt jen minimum spolecneho nebo podobneho s TG. Je pravda, ze TG se neda s nicim porovnavat, ale co mi prijde nejblize je pro me RoadLook. Vtipnosti, kvalitou kamery, strihu, grafiky, hudby atd. Takze omlovuam se, ale autoweb ee.
neregistrovaný "X-RAY"
17. 10. 2007 11:07
Re: video
Zrovna si tak rikam, co by me asi motivovalo k tomu, abych na webu, kde se mi nelibi jejich videa vsechny poucoval o tom, ze jinde je maji lepsi...nenapada me vubec nic. Nejaky Kloubek se mi vubec nelibi, ale pripadum co ho zerou to tam vysvetlovat rozhodne nepujdu a ponecham jim jejich fantasticka videa cela a mnou neokoukana. Nevim v jake branzi pracujes ty drahy "anonyme", ale ja se kolem reklamy, filmu a umeni pohybuji nekolik let. Takze vis co? Svou urovni intelektu se jdi chlubit Mr.Kloubkovi. P.S. pozor, at se u tech jeho sprimu nepotrhas pri sve megaintelektualni urovni smichy ;-)
neregistrovaný "vosta"
17. 10. 2007 11:25
Re: video
>:D :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
21. 10. 2007 01:38
Re: video
> nenapada me vubec nic

Pracovat "několik let kolem reklamy a filmu", moc bych se nechlubil tím, že mi nic neříká slovní spojení "divácký ohlas". :no:
neregistrovaný "X-RAY"
13. 11. 2007 11:50
Re: video
To byla trefa vedle! Ja se bavil o kvalite. Divacky ohlas maji i mexicke telenovely. A navic s tim ohlasem na Kloubka to tak horke nebude ze ;-)
neregistrovaný "misom"
16. 10. 2007 14:58
palec hore
Cau celkom podarena cast, a pocut tam aj slovencinu. Super len tak dalej.
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2007 16:43
povedený
tak to se povedlo. Mě celkem rozesmál ten začátek :-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2007 17:22
POROVNÁVAČKA
Tak ji tu máme, porovnávačku. Ovšem pozor, na tohle video ti nestačí jenom monitor. Potřebuješ i hlavu. Poměrně dost hlavy.

Je tu už takovou, byť obtížně pochopitelnou tradicí, že u videa se neposuzují na diskuzi auta, nýbrž film samotný. Tak tedy - Fóry nemaj chybu. Kdo čekal výčet šroubů v podlaze a stehů na sedadlech, ten pláče, kdo však čekal jak fóry, tak informaci o tom, co je pro život za volantem důležité, ten jásá. Prostě... profíci. BRAVO.

A teď to hlavní, výsledky. Za sebe píšu, že kdybych měl Free tlačit... Kapiš? Ovšem, co je podstatné z testu - dozvěděli jsme se to, co ti nikde nikdo zatím neřek´. Totiž kvalita aut, jejich vybavení a jízdní schopnosti jsou již tak dokonalé, že mezi jednotlivými produkty velmi obtížně hledáš vítěze. Samozřejmě, něco jiného je, jak budou tahle auta vypadat po sto tisíci kilometrech... Tohle ti ovšem už v testu nikdo říci nemůže. To prostě musíš vyzkoušet sám.

A ještě k vizualitě. Statický pohled je drtící. Kdo koho drtí :-) to snad víš.
Rozbalit vlákno
5
anonym
16. 10. 2007 22:03
Re: POROVNÁVAČKA
Jasne že Honda Land Rover. Alebo že by si potreboval súrne očné vyšetrenie? ;-)
neregistrovaný "exxon valdez"
17. 10. 2007 08:56
Re: POROVNÁVAČKA
jako for je to dobrý >:D :yes: , ale nechceš nám tu tvrdit, že CRV drtí designem Freelandera :-! I předchůdce freelanderu byl designově vyspělejší než současná CRV! no a možná i jak ta příští!! >:-[]
17. 10. 2007 08:31
Re: POROVNÁVAČKA
Skoda, ze video neopatrili umelym smichem, potom by i ti, kterym se te hlavy dost nedostava, vedeli, kdy se maji zasmat.
anonym
17. 10. 2007 09:47
Re: POROVNÁVAČKA
jo, k RL by to docela pasovalo
19. 10. 2007 23:07
Re: POROVNÁVAČKA
Kde si nechal svoj cit a rozum. Nevsimol som si ani jeden vtip, len niekolko chyb a celkovo samoucelne dosadenie miesta a casu. 8-s :no:
neregistrovaný "Dr. 120L"
16. 10. 2007 18:13
stejná auta, má smysl je vůbec testovat?
mohli otestovat rovnou všechny SUVka a ne jen tyhle dvě. že si sou podobná je věc jasná už dopředu.

Mohli je protáhnout po těžším terénu a zjistit, zda je lepší těžší FL s lepším pohonem 4x4 nebo lehčí CRV... Nájezdové hrany, boční náklony to je to co mě chybí ...

Jinak já bych šel do FL, už kvůli image značky.

P.S. video bylo zbytečně dlouhé plné trapných rádobyftipných vstupů, více humoru nebo kratší videa bez humoru ... tohle bylo divné
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Daněk (Autofun.cz)
16. 10. 2007 18:15
Krabice
Na testu je spousta úsměvných pasáží, ale nejvíc jsem se bavil, když atleti pětiboje po sobě házeli krabice a Libor je hazel evidentně proti větru a na soupeře ani nedolétly >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
16. 10. 2007 20:31
Re: Krabice
já se bavil už při běhu >:D
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2007 22:40
Re: Krabice
Není nad samochválu, co? 8-s :no:
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
18. 10. 2007 01:00
Re: Krabice
ne, opravdu nechválím styl běhu :-)
18. 10. 2007 08:39
Re: Krabice
pánové zatím nej roadlook co jsem viděl !!! Byl super taky ten test Volva jak jde stím nožem z lesa :-) gratulace a ty krabice neměli chybu :-) čau David Zlín
anonym
16. 10. 2007 22:52
Re: Krabice
CHACHACHA!!! JÁŘKU U VÁS MUSÍ BÝT TEDY POŘÁDNĚ VESELO!!!
neregistrovaný "Peugeotak_zapomnel heslo"
20. 10. 2007 17:28
Re: Krabice
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "me"
16. 10. 2007 22:57
Re: Krabice
Dobře.
neregistrovaný "Poustnik."
16. 10. 2007 18:35
Myslím, že nejlepší video tady zatím.
Kdo volá po nějaké objektivitě, víc informací, že podle tohoto by se nemohl rozhodnout - hu! Kdyby si opravdu chtěl někdo koupit toto nebo toto auto, pořádně si ho projede sám! Test je jen taková udička nahozená a nenudí. Děkuji!!!!! Jen tak dál!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mig52"
16. 10. 2007 18:37
Jen tak dál
Nenechte se rozhodit kritikou od joudů, kteří jsou schopni tak maximálně vyfotit manželku se psem na dovolené. Troch točím, tak vím, kolik je v tom práce.
A vy, kritici, si prostě uvědomte, že "testy" aut budou na RoadLook TV vypadat takto a podobně. Veškeré detailní technické informace přeci můžete získat jediným kliknutím. Odkazu na autorevue na ČT jsem se opravdu od srdce zasmál. Dobrá uspávačka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gx"
16. 10. 2007 19:04
kvalita videa - obrazu
to bylo točeno na mobilní telefon? ;-) kvalita videa je při fullscreenu nic moc. ale nedá se tomu upřít snaha. jak by měla vypadat kvalita internetového videa viz třeba tady: www.motortv.cz. ale to už jsme asi u trochu jiných kamer... ale zas ty přechodové efekty na AS nic moc. To má Roadlook lepší. Tož tak.
Rozbalit vlákno
2
16. 10. 2007 20:07
Re: kvalita videa - obrazu
pozeram aj jedno aj druhe cez net, a dokonca mam pocit, ze toto ma lepsi kvalitku(pri najvyssom rozliseni na na 19 palcovom, sirokouhlom monitore)
neregistrovaný "DS"
17. 10. 2007 20:53
Re: kvalita videa - obrazu
Na AS zalezi jakou kvalitu si poustis. Na AS webu si muzes totiz pustit 2Mbit stream a s tim rozhodne nemuzes srovnat nejvysi nabizenou kvalitu RL.
16. 10. 2007 19:20
Napad
Pani scenaristi, priste si jeste pozvete nejakou celebritu ze superstar, ktera vam prida k dobru nejakou veselou historku a Roadlook TV bude dokonalost sama.
Rozbalit vlákno
3
16. 10. 2007 21:27
Re: Napad
Na celebrity kaslem, my chceme vidiet AUTA! Fuj celebrity..., snad nejakeho profi zavodnika co by s tym predviedol nejake estra kusky... :-)
neregistrovaný "me"
16. 10. 2007 22:05
Re: Napad
Ironie... porad nic?
neregistrovaný "Trix"
17. 10. 2007 07:59
Re: Napad
Bohuzel nejsme v TopGearu kde si s autem takove kousky muzou dovolit.. tady dostanes auto na testovani a pomalu ti hlidaji pneumatiky nebo jestli si jim moc neseslapal pedaly. Takze si myslim, ze s tim kluci predvedli co mohli v ramci moznosti.
16. 10. 2007 21:13
skvela skvele
subjektivne to hodnotim ako to najlepsie co som od vas videl... ta pocestena slovenstina bola uplne skvela.. a nemam pocit ze tam bol nasilny humor... skvele spojenie humoru a testovania aut..len tak dalej dufam ze nabuduce bude tiez nieco slovenske ;) pobavilsom sa dobre... aku sa to nepaci tak neviem... je to asi intelektualom...
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2007 21:24
vyborne
Neviem ci to bolo dobrou naladou, ale ja so sa vyborne bavil, dalsie super video (aj ked "JEDEEEM" z recenzie Fabie len tak skoro nic neprekonA :)) len tak dalej, STE SUPER!!!

p.s: a kedy konecne bude ten Cee'd? haaaaaaaa?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AgnusII"
16. 10. 2007 21:39
Super
Me se to moc libilo tak jako kazdy Roadlook, jen prosím pokračujte a nenechte se znechutit :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mr m"
16. 10. 2007 23:24
no
ok, len preco tie "slovenske" party musel zrovna nahovorit husak???
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zezlik
16. 10. 2007 23:53
Roadlook TV styl
Jako tradičně děkuji všem za názory, a to zejména ty, ze kterých si můžeme něco odnést do další práce. Mnohokrát jsem v diskusi pod jednotlivými díly Roadlook TV opakoval, že se stále učíme, neb nikdo není dokonalý, a budeme učit nadále, že chceme produkovat lepší a lepší videa. Zároveň ovšem musím připomenout, což se neustále potvrzuje, že se nikdy nelze zavděčit úplně všem. Někomu se nelíbí kamera, někomu komentář, někomu moderátor, někomu styl, někomu humor a někomu úplně vše. V posledním případě nezbývá, než poděkovat za návštěvu a říci, když má někdo alergii na ovoce, ovoce zkrátka vyloučí z jídelníčku. Roadlook TV se vydal vlastní cestou a dokud budeme mít dostatečný počet příznivců (za všechny pozitivní hlasy velmi děkujeme), budeme stejnou cestou kráčet dál.
Rozbalit vlákno
17
17. 10. 2007 09:03
Re: Roadlook TV styl
:yes:
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 09:10
Re: Roadlook TV styl
Pod každým RL je dost názorů, že ten váš humor je silně přetažený a na úrovni trapných nováckých scének. Je to tak prakticky od prvního RL. Nikomu nevadí střih kamera, ani zpracování. To bylo naopak téměř vždy chváleno.

Vy, jak píšete, se neustále učíte. Předpokládám, že také díky názorům v diskusích. A výsledkem je? Ještě více trapnosti. Kdepak asi udělali soudruzi z Volgogradu chybu?

Ono, pokud vám na ty "kritiky" stačí věta "nelze se zavděčit všem", hovoří to za vše. A nakonec vlastně ... silvestr na nově má ták vysokou sledovanost, viďte?
Avatar - zezlik
17. 10. 2007 10:14
Re: Roadlook TV styl
Máme dva formáty, Roadlook TV a Roadlook MINI. Jsou mezi nimi rozdíly. Pokud je nevidíte a nevidíte změny, které na základě názorů diváků děláme, nemá smysl na toto téma dále diskutovat. Jestliže se vám nezamlouvá ani jeden z formátů a máte stále s Roadlookem problém, vyřaďte ovoce z jídelníčku. Hezký den.
17. 10. 2007 12:21
Re: Roadlook TV styl
Libore, udělalo by mi radost, kdyby jste příští díl natočili v totálně nudném technokratickém stylu, ideálně včetně recitace z návodu k obsluze vozidla :-) Chtěl bych si pak přečíst co by bylo v diskuzi ;-)
anonym
17. 10. 2007 14:03
Re: Roadlook TV styl
Copak jedinou alternativou tomu předškoláckému humoru předváděnému dlouhodobě RoadLookem je "totálně nudný technokratický styl"...? 8-s
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 23:45
Re: Roadlook TV styl
Pro tyhle lidi ano. Divák TV nova taky nepřepíná mezi novou a ČT2. Nejzazší alternativa je Izer na primě.
neregistrovaný "X-RAY"
17. 10. 2007 14:08
Re: Roadlook TV styl
Nooo, to je dobry napad...mohly by byt special dily, kde by se treba jen cetly prirucky doplnene pohledy do tabulek >:D Spousta lidi by to dle prispevku opravdu ocenila :yes: Dovoluji si navrhnout nazev, neco jako je RLmini, tak by mohlo byt treba RLmanual. Otazka je, zda to neni latka spise pro jine odborniky na jinych renomovanych webech že ;-)
anonym
17. 10. 2007 18:52
Re: Roadlook TV styl
No s přihlédnutím k tomu, jak byli tvůrci RL obdarováni co do smyslu pro humor, by to asi bylo opravdu lepší.
neregistrovaný "miso"
18. 10. 2007 15:40
Re: Roadlook TV styl
:no: :no: Aspon sa podpis, chudacik :no: :no:
neregistrovaný "Mem"
17. 10. 2007 19:22
Re: Roadlook TV styl
"Ono, pokud vám na ty "kritiky" stačí věta "nelze se zavděčit všem", hovoří to za vše. A nakonec vlastně ... silvestr na nově má ták vysokou sledovanost, viďte?"

Mne se Roadlook libi, kazdy dil ma svoje a rozhodne nenudi jako ty zminene AutoMotoRevue nebo nekdy i Autosalon na Primer. Ale z toho duvodu snad nemusite me a podobne Roadlook pozitivni divaky urazet, ze jen vy jste ten pravy intelektual a my jsme povl, ktery muze sledovat tak maximalne silvestr na Nove. A ze si tvurci dovolili ignorovat prave VAS nazor a Roadlook nemeni, tak to uz je chapu naprosty vrchol ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
17. 10. 2007 09:19
Re: Roadlook TV styl
Jasně, Zdeněk Troška taky "netočí pro kritiky ale pro normální lidi". >:-[]
Avatar - SpiderJ
17. 10. 2007 11:07
Re: Roadlook TV styl
Příznivce máte ;-) budte originální! Já se u toho celkem bavím.. >:D Až budu chtít koukat na Autorevue se stále opakujícím se nudným rozborem nezajímavých detailů, pustím si Autorevue... ;-) Jen jedna podstatná výtka: DÁVEJTE TĚM AUTŮM VÍC ZA UŠI!!!! To je přesně to, co chtějí VŠICHNI vidět ;-)
17. 10. 2007 12:16
Re: Roadlook TV styl
Tak jim půjči svoje auto :-)
anonym
18. 10. 2007 20:07
Re: Roadlook TV styl
Tak s tím bych neměl problém ;-) Pokud by mi ho vrátili v pořádku ;-)
Avatar - SpiderJ
18. 10. 2007 20:10
Re: Roadlook TV styl
ehhh.. to jsem byl já... ;-) jen mám obavu, že by prezentace mého vozu nezaujala nikoho jiného, než zarputilé Hondisty ;-) pokud by ho tedy neprohnali skrz zed´ :*)
17. 10. 2007 15:51
Re: Roadlook TV styl
myslim ze si to napisal spravne komu sa nepaci nech to nepozera.. myslim ze poslednym dielom ste nic nepokazili prave naopak... ten humor mi pride fajn mozno nejaky zadubenec ho nepochopi a potmo sa stazuje.. je to take prirodzene bez pretvarky a to je na tom najlepsie.... ak ste niekoho tym stratili nevadi urcite dvojnasobny pocet ludi ste ziskali ;) docela nechapem niektorych o com im ide..asi nevedia co chcu :-) ved nech pozru testy aut od konkurencie a je to take nudne vsedne a informacii nic moc.. vas styl je fajn inymi slovami MATE VLASTNY STYL a to je ovela tazsia cesta ako kopirovat inych :-) :yes: len tak dalej... :yes:
neregistrovaný "me"
17. 10. 2007 23:47
Re: Roadlook TV styl
"prirodzene bez pretvarky" ?? Uff ... asi jsem viděl jiný video... 8-s
anonym
17. 10. 2007 01:00
Goodwill
Ani nevim, ze uz ubehlo 20 min. proste sqele, nicmene toho terenu tam bylo opravdu malo. Ale jinak za 1 :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "salter"
17. 10. 2007 08:29
Pochvala
Opravdu, velmi pekne zpracovany testik... Prijemna podivana...
Dekuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AgnusII"
17. 10. 2007 10:55
srovnání s nováckým humorem
Pořád tu někdo srovnává humor RLTV s nováckými scénkami, případně teletele apod... to mi příjde dost mimo... vůbec netuším na co konkrétně naráží. Mohl by mi to někdo na konkrétní příkladu vysvětlit ?
RLTV se mi líbí právě proto, že je jiný než ostatní. Pokud chci konkrétní parametry auta tak si je najdu na webu. Zajímá mě zprostředkovaná "živá" zkušenost s vozem, taková, kterou nenajdu v tech. parametrech. Třeba navigace je složitá na pochopení, náklony v zatáčkách, žehlení nerovností apod... a pokud se k tomu přidá sem tam vtípek a navíc celé video má nějakou atmosféru tak je to jen dobře. Mám rád těch dvacet téměř filmových minut :-) opravdu.
Jdete vlastní a novou cestou a to je dobře. :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
17. 10. 2007 11:17
Každému co jeho jest
Někomu víc sedí detailní rozbor průchodnosti pod otevřenými zadními dveřmi a ostatních detailů. Někdo se chce bavit, protože když ho tyhle detaily budou zajímat, má je každá psaná recenze. Někdo chce SUV, které je při dynamické jízdě na silnici (kde tráví 98% času) jako ryba ve vodě, má adaptivní tempomat a je přitom úsporné. Někdo zase auto, které má tři terénní režimy, aby ho mohl v centru parkovat zablácené a vypadal drsně. Někomu se líbí CRV, protože je odvážné a novátorské designem, který je naprosto originální a nebojí se být jiný. Někomu se právě proto nelíbí, protože nenaplnuje jeho představu o tom, jak by auto mělo vypadat. KAždému co jeho jest... Mě CRV a Roadlook ;-) P.S. Ten start na sprintu se pilotovi CRV moc nepovedl >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "podpolanec"
17. 10. 2007 13:31
pochvala
Skvelyyyyyy test, narehotal som sa i co to dozvedel. Skvela praca.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Poustnik
17. 10. 2007 15:59
Já už jednou chválil, ale redakce, dotaz!
Jen se vracím k tomu, co tady několikrát zaznělo. Tohle nejsou primárně terénní auta, ale stejně, náklony, možnost přejet mez, brod, to by se mi taky líbilo. Mají opravdu importéři takové nároky, že dělají bububu, aby se s autem nic nestalo??? Nebo neobstálo tolik jako konkurence? To by mě moc zajímalo, jestli si při půjčení diktují nějaké podmínky, které potom znesnadňují provést v testu všechno, co autory může napadnout...Díky! :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 10. 2007 18:26
Marcel
Bylo to SUPEEEER !Roadlook TV je proste super ! Jen tak dal Chalani !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "eltoroloco"
18. 10. 2007 00:22
206
Soudruzi z NDR udelali zrejme chybu v konecnem souctu bodu. 206:206 :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pallh"
19. 10. 2007 11:27
Re: 206
přesně tak...taky jsem se na to díval...no asi proto jsou roadlook pořady tak málo časté, když oni tam neumí ani do 206 napočítat... Jinak mám ale roadlook tv rád...
neregistrovaný "RomanSv"
18. 10. 2007 14:59
uraaaaaa
konecne je tu nekdo kdo dela testy aut "jinak". nejake suche odrikavani dat o motoru nebo kdo ma o pul litru vetsi zavazadlovy prostor me uz proste nebavi... viva roadlook.
jen tak dal, za priklad si zkuste sebrat treba TopGear.
hlavne nepadejte zpet na nudne odrikavace dat.
jo a byla tam trosku chybka v souctu bodu
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2007 15:46
Tu jen...
...dalsi,,gativni"hlas(opak negativniho),velmi se mi libi,libi a urcite libit bude.Ti,kterym se to nelibi,at si vymysli neco sveho(nejsis zarputili divaci Ulice atd. :no: ) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "filipf"
18. 10. 2007 15:48
dete,spol.s r.o.
Hojky kluci,sím, znáte někdo firmu Dete, spol.s r.o.ze Zlína???Vozí auta z USA...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "homo"
24. 2. 2008 22:07
Re: dete,spol.s r.o.
:-O
19. 10. 2007 08:49
Humor
Kamera, střih ... to je paráda(!), ale "humor" je vážně takový (Nova)cký :/. Navíc návrat do minulosti mě přišel dost samoúčelný ... nebo v tom byla nějaká hlubší myšlenka, která mi unikla? Příde mi, že jste si řekli, "bude prima, ukázat jak nudná byla televize dřív; jedny tmavé obroučky to spraví". No, podle mě, to nespravily .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mem"
19. 10. 2007 13:01
Re: Humor
Pointa je podle mě v tom, že za komunistů moc možností sledovat sport nebylo, takže jen co poskytovala státní československá televize, což má většina lidí v živé paměti a toto retro vyvolá nostalgický úsměv
22. 10. 2007 12:48
Re: Humor
Nojo, ale co ta spojistost s auty??!! To co popisuješ je jen laciný žert, který už tu byl tisickrát.
neregistrovaný "tokame"
19. 10. 2007 22:51
Out of the blue
Video by sa malo pacit tym co sem chodia ale toto nema s charakterom auto.cz vela spolocneho a skor mu kazi imidz.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ftt"
20. 10. 2007 10:15
nesnesitelný
fakt bych se rád podíval, ale sledovat tu nudnou trapárnu, to je k nevydržení... sorry
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "loool"
22. 10. 2007 21:50
ucte se
ucte se od kolegu z autoweb.cz
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ja2"
8. 11. 2007 14:54
Re: ucte se
Prave jsem videl test Octavii RS na autowebu. Nechapu, jak je muze nekdo davat za vzor.
neregistrovaný "Anarki"
24. 10. 2007 19:15
Scitani
Ahojky kluci,test je dobry,ale to scitani bobu vam moc nejde.Mel vyhrat o bod land rover...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LuckyLuke"
25. 10. 2007 17:35
Fajnove
Jen tak dal chlapci, u Vasich videi si vzdycky odpocinu a zasmeju ;-). A pro zaryty neroadlookovaky, nekoukejte, kdyz se Vam to nelibi ;-) >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 10. 2007 20:08
Pochvala
Hoši, skvělá práce. Vtipné, netradiční a přitom objektivní a vyčerpávající. Jen tak dál - tohle se s žádným českým TV pořadem o autech (typu AMR) nedá rovnat. Jen tak dál. Jarin
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alois2"
1. 11. 2007 17:55
.
RL je moc prijemne pokoukani. Stezovatele jsou vzdycky vic videt, nebral bych je vazne.
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 11. 2007 13:46
roodlook
ste super. ja som yo slovenska a pacite sa mi mate kaydz den kukam ci nie je dake nove video :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Emotion"
6. 11. 2007 21:59
OK
Je to naozaj OK,iba tá slovenčina bola trochu krkolomná :-) Ale aj to sa dá prežiť.Nebudem opakovať že toto je štýl RoadLooku,alebo že parametre si treba prečítať v hociakom časopise.Bolo to fajn,páčilo sa mi to,pretože to malo nápad:)Ako už býva v RLTV zvykom..A s TopGear sa to nedá porovnávať,usúďte sami,im predsa len dovolujú s tými autami robiť hoci čo,a dúfam že zachvílu to začnú tolerovať aj RLTV,aby sa aj redaktori s tými autami odreagovali:)A to sčítanie bodov,či sa pomýlili alebo nie..Je to jedno lebo jeden bod aj tak nikto neuváži.."Och kúpim CRV lebo ma o jeden bod viac"to je blbosť;)Aj tak ste super,na to že to robíte ako videá na interent,s obmedzenou kapacitou a nie ako v normálnej TV,kde si môžu točiť hoci čo,pretože na to majú proste peniaze..A odporcovia sa nájdu vždy,naozaj nevihoviete každémi..Takže ja vás chválim,len tak ďalej!
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 11. 2007 14:43
Vtipné?
NO tak jsem to viděl celé a celou tu dobu jsem se nezasmál.Ono blbým a trapným forkům se ani smát nedá.Možná tak na nově,Ať to zkusí tam, ať je pak můžou porovnávat s přiblblým a trapným Meruňkou.Tak a teď do mě...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Arth"
15. 11. 2007 18:12
Re: Vtipné?
Proč? Každej jsme nějakej... ;-)
Avatar - Onyx
11. 11. 2007 13:48
TO REDAKCE: new M3
Zdravim do redakce a rad bych se zeptal, kdy bude roadlook s novou M3? Tesim se na to uz skoro moc ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Treks"
13. 11. 2007 00:13
Re: TO REDAKCE: new M3
Připojuji se k dotazu :-( Už se prostě nemužu dočkat.Servr kontroluji několikrát deně tak už nás prosím nenapínejte... >:D
neregistrovaný "Arth"
15. 11. 2007 18:04
Je to jako se vším... otázka vkusu.
Mně se film líbil - někomu se líbit nemusí. S autama je to trochu jinak: první musí být otázka, co vlastně člověk potřebuje. Jestli chce s autem vozit krmení kamzíkům, tak si prostě musí koupit Land Rovera, jestli chce jezdit po městě a za vrchol terénních požadavků považuje cestu na chatu když na prší - asi koupí Hondu - proč by platil 1,5 litru nafty navíc? Ten, co jezdí krmit kamzíky není o nic lepší... jako osobně, ale Land Rover mi přijde lepší proto, že zvládne obojí. A popravdě? Mně se stýská po prvni generaci Freelandera. Nepotřebuju dřevo a navigaci... a jezdil do 7 litrů i za těma kamzíkama... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dudin"
22. 11. 2007 09:37
nové díly?
proč na autowebu je skoro každých 14 dní stejně dlouhé a možná kvalitnější (muj osobní názor) video o autech a roadlook TV vydává jednou za nějaký ten měsíc??? nevim jestli se to s takovouhle frekvencí vubec vyplatí provozovat 8-s
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2007 14:18
Porovnani v terenu
Musim rict, ze me zvlaste disciplina porovnani v terenu docela zklamala. Postavit toto porovnani na nejakem sprintu po louce, je pro me nic nerikajici a to ze Honda dojela o dylku nebo dve za Freelanderem, mohlo byt zpusobeny klidne i gumama. Osobne bych rad videl porovnani v terenu vyhnany trochu do extremu, chtel bych videt co ty auta zastavi, jak si poradi se situacemi, kdy ma trakci pouze jedno kolo na kazdy naprave. Pripadne sledovat z obou stran, jak se system pohonu chova v situaci, kdy auto jiz nemuze dal a stoji na miste s protacejicimi se koly... To podle me vypovi, jak je auto zdatne v terenu. To co jste tam ukazali je podle me o nicem...
Ja bych se klidne takoveho porovnani klidne zucastnil i se svym autem, pokud by jste meli chut neco takoveho zorganizovat. At ostatni zajemci vedi co se v tech autech skryva doopravdy...
Inspiraci muzete nacerpat treba tady:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nezavisly"
25. 12. 2007 21:48
HA
jestli chcete neco jako vzor tak jedine motormagazin na DSF. Ostatni, tim myslim nase traparny na prime nebo auto moto revuejsou kvalitativne na takovym rozdilu jako afganistan a zapadni civilizace... toto video beru jako pokus se odlisit a nebat se rict ze je neco horsi a ukazat to... ritolezce a koupeny testy sou opravdu nudny.
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 1. 2008 15:48
druk
ujeb tam nove video :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andres"
24. 1. 2008 13:09
Co se stalo?
Tak pane Zezulko,
kdypak nám zase připravíte další díl té vaší automobilové telenovely. Po několika měsících prázdnoty mám opět chuť se opravdu podle zasmát nad vaším videem. Nebo Vám snad už automobilky nedůvěřují poté co jste se svým kolegou Tomem zprznil a zesměšnil téměř vše co jste testovali? Ano, Vaše díla považuju za totální odpad, ale musím před Vámi přesto smeknout. Udělat recenzi auta tak trapně vtipnou, to umí málokdo. Gratuluji a těším se na další pokračování.... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "igor 77"
7. 2. 2008 20:36
perfekt :-)
tesme se co nam prinese zitrejsi den ;-)
Rozbalit vlákno
0