Zajímalo by mě, jestli je to předem jasně ztrátový projekt nebo jestli to bude alespoň na nule, spíš ale to první. Možná v době, kdy to mělo mít V6 z Accordu by to ještě nějak šlo, ale s novým motorem asi mission impossible.
Tady ale o prodejní čísla opravdu nejde, možná čím méně prodaných aut, tím menší ztráta. jak píšeš - imagemaker.
Nejkrásnější Honda byla stejně první NSX..... I když tohle nevypadá vůbec zle a až je to skoro zvkláštní, jak u některých masových modelů Honda páchá všemožné úlety, tak tady se drží celkem při zemi a nepřehání to. Pro mne je tohle hezčí i než R8, ale italské supersporty mají ještě o trochu větší kouzlo :-)
Podle planu melo mit NSX "schopnosti Ferrari 458 za cenu Audi R8". R8, uz "jenom" jako V10 startuje na 165.000,-€, takze o 15.000,-€ niz. Ted jeste pojet to Ferrari :-)
Jinak ta 4C, co mas jako avatar, je taky silne predrazeny imagemaker a pritom se prodava az moc dobre, s cekaci dobou pres 12 mesicu ;-)
Jasně že by to stačilo, NSX není auto kategorie 458, ale 911 Turbo a R8, takže konkurenceschopnost s 458 je bonus navíc, ale teď už je to trošku neuchopitelné marketingově, nevyšlo to zhruba o rok. :-)
Nesleduju to- ale jsou tam, mas pravdu. Vzdycky je otazkou datum vyroby, jestli jde o predvadecku nebo snad novinarsky vuz, jestli uz byl vuz prihlaseny, "opravovany" aj. . Ja jsem mel na mysli nove vozy, pokud si je clovek objednava do vyroby.
Min. rok cekani uz bylo pred rokem, kdy jsem uvazoval, ze bych si jednu objednal a pak ji nejakemu nedockavci se ziskem prodal. Po roce se porad ceka vic jak rok a fronta nedockavcu podle nabidky na webu zadna asi neni. Tak jestli to neni spis bublina nafoukla novinarema.
Já jsem zaslechl, že 4C je výrobně "uměle limitovaná" - proto ta dlouhá čekací lhůta, ale reálně ji stejně nikdo moc nechce - proto tolik aut v inzerci.
Sice to je jen JPP, ale docela to odpovídá tomu, co vidíme a zapadá do typické marketingové katastrofy FCA.
Udavana rocni produkce 3.500 ks je pry dana mnozstvim monokoku, kolik jich je fabrika v Modene schopna za rok vyrobit. Z toho jen 1.000 pro evropsky trh. A na novy se ceka vic jak rok. Odhadem radove jednotky tisicu objednavek cekaj na dodani a vedle toho desitky mozna stovky predvadecek se válí na evropskych showroomech. To mi hlava nebere. Neco je spatne.
Jinými slovy, moc na zafungování NSX, jako imagemakera, při dané ceně a limitovanému počtu kusů, nevěřím. Proti autu samotnému nic, je jen dobře, že honda znova něco čistě sportovního postavila, ale už to není to lidové ferrari jako poprvé, takto těch pár set aut skončí v garážích bohatých sběratelů a na silnicích budou kluci (potenciální kupci) zas vídat jen ty R8, Turba a placatá Ferrari. Chápu, že vývoj takového auta není zadarmo a cena odpovídá, otázkou je, jestli nebyla chyba to auto takto, jako akt. výkladní skříň dostupné techniky, pojmout.
Možnost, že dopadne jako LFA tu je, naštěstí nestojí tolik. Zase Honda by měla při propagaci využít zjevnýho zlepšení jednotky F1 a postavit promo NSX na něm.
zlepšenie v F1 nejaké je,ale či to bude stačiť na konkurenciu ešte len uvidíme.
Preteky už budú snáď dokončovať,ale na akom mieste a či to bude stáť za propagáciu.
Otázkou je, jaká kriteria pro hodnocení úspěšnosti imagemakingu máme zvolit. Mě by přišlo logické, že když bylo LFA tak kladně přijato a je ho plný internet, měl by "odlesk jeho slávy" tedy ona imidž, padnout na sportovně laděné modely Lexe a zdvihnout jim prestiž a prodeje. Děje se to? Jsou "F" verze sedanů a kupé značky Lexus úspěšnější (a povedenější) než dříve, před příchodem LFA?
Na ty "efka", přestože sport varianty, podle mého nemá LFA vliv, to je čistě dohánění konkurence (počet modelů) a odkaz na LFA je u nich problematický, spojit GS s LFA moc nejde. Jsem ale zvědav, jak si povede LC, pokud bude úspěšné, tak tam bych přímý dopad image LFA viděl. ;-)
upozornění pro redakci, resp. jejího IT specialistu
V kódu stránky je nějaká chyba, která se projevuje červenou lištou v záhlaví i zápatí stránky. Celkově to hyzdí dojem z jinak poměrně povedené webové stránky >:-[]
Nepodceňujte sílu fanoušků značky Honda. Několik z nich už si požádalo o hypotéku na tento automobil. Budou v něm bydlet, aby dostáli všem kritériím banky.