Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda NSX: V Evropě dražší, než Porsche 911 Turbo

Honda v Ženevě oznámila cenu supersportovního NSX. Bude stát více, než evropská sportovní modla Porsche 911 Turbo.
Zpět na článek
2. 3. 2016 19:37
2. 3. 2016 20:16
3. 3. 2016 09:54
2. 3. 2016 20:05
2. 3. 2016 20:17
2. 3. 2016 21:05
2. 3. 2016 21:13
2. 3. 2016 21:19
2. 3. 2016 22:54
2. 3. 2016 20:56
2. 3. 2016 21:09
2. 3. 2016 21:56
2. 3. 2016 22:30
2. 3. 2016 23:45
3. 3. 2016 10:27
3. 3. 2016 10:16
3. 3. 2016 11:18
2. 3. 2016 22:19
Avatar - Romeo
2. 3. 2016 19:37
F488
Honda si veri....ale 488,McLaren...911.....su cosi ine. :yes: >:D ...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 19:44
Re: F488
To co chtěj prodat prodaj a imagemaker je na světě ;-)
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 20:16
Re: F488
Zajímalo by mě, jestli je to předem jasně ztrátový projekt nebo jestli to bude alespoň na nule, spíš ale to první. Možná v době, kdy to mělo mít V6 z Accordu by to ještě nějak šlo, ale s novým motorem asi mission impossible.

Tady ale o prodejní čísla opravdu nejde, možná čím méně prodaných aut, tím menší ztráta. jak píšeš - imagemaker.
Avatar - Individualita
3. 3. 2016 08:13
Re: F488
Těžko říct, ale v Hondě vždycky uměli dobře počítat. Tak či tak se jim to asi vyplatí.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 09:54
Re: F488
Nejkrásnější Honda byla stejně první NSX..... I když tohle nevypadá vůbec zle a až je to skoro zvkláštní, jak u některých masových modelů Honda páchá všemožné úlety, tak tady se drží celkem při zemi a nepřehání to. Pro mne je tohle hezčí i než R8, ale italské supersporty mají ještě o trochu větší kouzlo :-)
Avatar - Bully_
2. 3. 2016 20:05
Re: F488
Podle planu melo mit NSX "schopnosti Ferrari 458 za cenu Audi R8". R8, uz "jenom" jako V10 startuje na 165.000,-€, takze o 15.000,-€ niz. Ted jeste pojet to Ferrari :-)
Jinak ta 4C, co mas jako avatar, je taky silne predrazeny imagemaker a pritom se prodava az moc dobre, s cekaci dobou pres 12 mesicu ;-)
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 20:17
Re: F488
Mrzuté už je jen to, že 458 už není, na 488 už to asi mít nebude. Možná Type R. >:-[]
Avatar - Bully_
2. 3. 2016 21:05
Re: F488
Vidis, nez stacila Honda dostat NSX do prodeje, uz to Ferrari zastaralo a nabizi dalsi typ. Stacilo by, kdyby NSX jezdila i jako ta stara sunka :-)
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 21:13
Re: F488
Jasně že by to stačilo, NSX není auto kategorie 458, ale 911 Turbo a R8, takže konkurenceschopnost s 458 je bonus navíc, ale teď už je to trošku neuchopitelné marketingově, nevyšlo to zhruba o rok. :-)
Avatar - Bully_
2. 3. 2016 21:19
Re: F488
Takze kdyz uz nevysla ta cenovka, nemusi se pomerovat pindiky ani s tim Ferrari, kdyz se vlastne uz minuli? :-)
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 22:54
Re: F488
V USA se liší jen o 2k USD. Teď si myslím, že se rýsuje zajímavý rival v podobě McLarenu 570S.
Avatar - Machýrek
2. 3. 2016 20:56
Re: F488
12 mesicu cekani na 4C je realita, ale pritom na autoscout24 jsou mraky skladovek na prodej, nechapu (?)
Avatar - Bully_
2. 3. 2016 21:09
Re: F488
Nesleduju to- ale jsou tam, mas pravdu. Vzdycky je otazkou datum vyroby, jestli jde o predvadecku nebo snad novinarsky vuz, jestli uz byl vuz prihlaseny, "opravovany" aj. . Ja jsem mel na mysli nove vozy, pokud si je clovek objednava do vyroby.
Avatar - Machýrek
2. 3. 2016 21:56
Re: F488
Min. rok cekani uz bylo pred rokem, kdy jsem uvazoval, ze bych si jednu objednal a pak ji nejakemu nedockavci se ziskem prodal. Po roce se porad ceka vic jak rok a fronta nedockavcu podle nabidky na webu zadna asi neni. Tak jestli to neni spis bublina nafoukla novinarema.
Avatar - Bully_
2. 3. 2016 22:30
Re: F488
Ja to mam primo od autorizovaneho prodejce, celkem nedavno jsem si tam sedal do 4C Spideru.
Avatar - Machýrek
2. 3. 2016 23:45
Re: F488
Spider C4 vypada lip nez coupe a to auta bez strechy moc nemusim. Na zivo jsem ho videl jen jednou v Parizi a fakt dobry.
Avatar - Individualita
3. 3. 2016 08:15
Re: F488
Vypadá líp, já bych přemýšlel jen o otevřené verzi.
Avatar - Bully_
3. 3. 2016 10:27
Re: F488
Presne tak, taky mne podobna auta davaji mnohem vetsi smysl v otevrene verzi.
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 3. 2016 09:03
Re: F488
Já jsem zaslechl, že 4C je výrobně "uměle limitovaná" - proto ta dlouhá čekací lhůta, ale reálně ji stejně nikdo moc nechce - proto tolik aut v inzerci.

Sice to je jen JPP, ale docela to odpovídá tomu, co vidíme a zapadá do typické marketingové katastrofy FCA.
Avatar - Machýrek
3. 3. 2016 10:16
Re: F488
Udavana rocni produkce 3.500 ks je pry dana mnozstvim monokoku, kolik jich je fabrika v Modene schopna za rok vyrobit. Z toho jen 1.000 pro evropsky trh. A na novy se ceka vic jak rok. Odhadem radove jednotky tisicu objednavek cekaj na dodani a vedle toho desitky mozna stovky predvadecek se válí na evropskych showroomech. To mi hlava nebere. Neco je spatne.
Avatar - Romeo
3. 3. 2016 11:18
Re: F488
ano i na mobile.....fakt zaujimave :-|
2. 3. 2016 22:19
vw
bodeď by ne ,porsche patří pod vw....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
3. 3. 2016 08:06
Kolik je kvóta pro Evropu?
Jinými slovy, moc na zafungování NSX, jako imagemakera, při dané ceně a limitovanému počtu kusů, nevěřím. Proti autu samotnému nic, je jen dobře, že honda znova něco čistě sportovního postavila, ale už to není to lidové ferrari jako poprvé, takto těch pár set aut skončí v garážích bohatých sběratelů a na silnicích budou kluci (potenciální kupci) zas vídat jen ty R8, Turba a placatá Ferrari. Chápu, že vývoj takového auta není zadarmo a cena odpovídá, otázkou je, jestli nebyla chyba to auto takto, jako akt. výkladní skříň dostupné techniky, pojmout.
Rozbalit vlákno
7
3. 3. 2016 08:18
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Možnost, že dopadne jako LFA tu je, naštěstí nestojí tolik. Zase Honda by měla při propagaci využít zjevnýho zlepšení jednotky F1 a postavit promo NSX na něm.
Avatar - speedfred
3. 3. 2016 08:53
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
zlepšenie v F1 nejaké je,ale či to bude stačiť na konkurenciu ešte len uvidíme.
Preteky už budú snáď dokončovať,ale na akom mieste a či to bude stáť za propagáciu.
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 3. 2016 09:04
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Já mám právě pocit, že LFA je pořád plný internet a jako imagemaker i přes horentní sumu a minimální výrobu zafungovalo docela hezky.
Avatar - Dinar
3. 3. 2016 10:28
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Otázkou je, jaká kriteria pro hodnocení úspěšnosti imagemakingu máme zvolit. Mě by přišlo logické, že když bylo LFA tak kladně přijato a je ho plný internet, měl by "odlesk jeho slávy" tedy ona imidž, padnout na sportovně laděné modely Lexe a zdvihnout jim prestiž a prodeje. Děje se to? Jsou "F" verze sedanů a kupé značky Lexus úspěšnější (a povedenější) než dříve, před příchodem LFA?
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 3. 2016 10:36
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Minimálně jich je víc. Vedle IS-F máme ještě GS-F a RC-F :-)
Avatar - Dinar
3. 3. 2016 10:54
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Na ty "efka", přestože sport varianty, podle mého nemá LFA vliv, to je čistě dohánění konkurence (počet modelů) a odkaz na LFA je u nich problematický, spojit GS s LFA moc nejde. Jsem ale zvědav, jak si povede LC, pokud bude úspěšné, tak tam bych přímý dopad image LFA viděl. ;-)
Avatar - Individualita
3. 3. 2016 11:30
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
LC je bomba kára, uvidíme jestli si to myslí i někdo s tučným kontem :-)
3. 3. 2016 09:13
upozornění pro redakci, resp. jejího IT specialistu
V kódu stránky je nějaká chyba, která se projevuje červenou lištou v záhlaví i zápatí stránky. Celkově to hyzdí dojem z jinak poměrně povedené webové stránky >:-[]
Rozbalit vlákno
1
3. 3. 2016 14:14
Re: upozornění pro redakci, resp. jejího IT specialistu
Radši moc neprovokuj nebo nějakého specialistu najmou a uvidíme jenom tu lištu >:D
3. 3. 2016 09:14
A jinak k věci
Nepodceňujte sílu fanoušků značky Honda. Několik z nich už si požádalo o hypotéku na tento automobil. Budou v něm bydlet, aby dostáli všem kritériím banky.
Rozbalit vlákno
0