Hyundai prý v září ve Frankfurtu představí první sériový model od sportovní divize N. A měl by to být debut ve velkém stylu s Golfem R a Focusem RS v zaměřovači!
Nechci vám kluci kazit radost, ale podívejte se jaký masky dělalo Hyundai před 5-ti lety, pak to srovnejte s tímto: [odkaz] a pak teprve mudrujte, kdo od koho kopíruje >:D
Bavíme se o sériových autech a smůlu máš v tom, že A6 byla uvedena na trh dřív než i40. To samé koncepty, kdy koncept Audi vyšel také dřív než koncept i40 :-)
Posun k šestiúhelníku byl vidět už na A8 a ta je ještě starší. Na konceptu Sportbacku si pak ověřili, jestli je ten radikálnější šestiúhelník přijatelný, jinak by ho A6 zřejmě nedostala. Singleframe není nějaká rychlokvaška, je to hlavní markanta, kterou si musí opečovávat.
Proč by měl chodit s výkresy? Je to nakonec designér a senilní snad není. Byl na vedoucí pozici, takže mu toho určitě prošlo rukama hodně, i z toho, co skončilo v šuplíku. Čímž nechci říct, že za tím musí být zrovna on. Klidně bych i uvěřil tomu, že na tu variaci přišli nezávisle. Stane se. Ale inspirace Singleframe tam vidět byla, alespoň já ji tam viděl. A v další evoluci se jí ještě víc přiblížili.
Jako bych to už viděl. Über hot hatch na který je konkurence krátká. Ikony Focus RS a Golf R se krčí v koutě >:D No pozicování produktu je hezká věc, ale už vidím potenciálního kupce třeba Focusu RS jít do showroomu Hyundaie. Dost bizardní představa.
Nic proti Hyundai, jejich kvalita šla rapidně nahoru, oni mají sílu a umí vyrobit i zajímavá auta viz Genesis, Genesis coupé atd. Nicméně i30 je dost fórová, plechy, vnitřní plasty a hlavně design interiéru je stále asijský.
Ještě větší škoda je zabití potenciálu na poli marketingu v ČR. Neumějí sílu koncernu využít. Vzmohli se jen na konfrontační styl, který čechům prostě nesedí :no: