Tak ono je potreba to brat v kontextu, ze je to zdaleka nejlevnejsi auto stredni tridy na trhu a vyjde o dost levneji nez treba srovnatelne nalozena Octavie. Pak holt clovek nemuze chtit nejake super pojezdeni na urovni spickovych konkurentu co stoji o tretinu vice.
Jasne ze nemoze byt drahsie ked ma takuto motorovu ponuku. Je to velky fail, v ostatku bola i40 vcelku konkurencieschopna, samozrejme s prihliadnutim na rok uvedenia 2011, ale kto chcel silnejsi motor musi inde. Dnes je to ozaj len volba pre nenarocneho zakaznika chcejuceho velke auto za malo penazi.
Nebyla, vypadala jako banán (to novější plastiky už jsou trochu lepší), měla příšerný interiér a jediný použitelný motor a nebyla uplně nejlevnější. Řekl bych, že horší nabídka ve střední třídě nebyla a není.
Dnes to snad mohou jedině kompenzovat skladovky za cenu pod 0,5M, ale nejsem si jist, jestli je to o tolik větší, než i30, která je novější.
Ja teda neviem, kolki z vas v tom aute naozaj sedeli, ked sa tak vyjadrujete ohladom interiera ale ja viac krat a prave interier sa mi velmi pacil. Okrem toho je i40 zvlast v Rusku velmi vyuzivana ako taxi a viac krat som sa na osobne skusenosti pytal i samych majitelov taxikov. Tie auta su (podla nich) takmer neporuchove a co sa mi pacilo, tak interiet ani po 200 000 km ani v jednom nevrzgal, co o druhych znackach nemozem povedat uz ani po 300 00 km (napr. posledna skusenost s Subaru XV.)
Motor....ano, i pre mna nedostatocny ale je to skor rodinne auto a v takych pretekari zas az tak casto nejazdia.
Ano, seděl jsem v tom asi 3x , interiér na úrovni tehdejšího ix35/i30 (s těmi mam taky dost zkušeností)... spíš se zeptám jinak, seděl si třeba jiném autě té doby a té třídy? Všude ošklivé plasty, tlačítka jak z roku 1995.. vlny, prohyby interiéru....
Rodinné auto - střední třída je spíše managerská, pro rodinu né moc dostupná, ale je fakt ,že dnes se dají sehnat za velmi dobré ceny
Je to jak píšeš, ale na tu i40 je potřeba se dívat hlavně v kontextu té ceny - jeden kus máme ještě doma, interiér jde v pohodě překousnout, motor na takové to rodinné ježdění bohatě stačí, spolehlivý to je a v únoru 2015 stála naložená skladovka hluboko pod 500k s DPH cash.
Aktuálně i40 tlačí přes OL, jeden čas byly s nájezdem 21k ročně pod 7k s DPH all-inclusive.
Bolo by zvlastne keby som ako fanusik aut nesedel v inom aute a nemohol by som porovnavat motor, ci interier. Az na luxusne znacky mam s autami roznych znaciek bohate skusenosti.
"vlny, prohyby"....to bola vtedajsia filozofia ich dizajnu a je to len osobny vkus, ci sa paci alebo nie ale ja som mal z kvality interieru dobry dojem a opakujem, ze po skusenostiach v nich nevrzga nic ani po 2000 00 km, co povazujem za super.
Ja osobne poznam viacerych majitelov i40 a vsetko su to rodiny alebo taxikari. Myslim, ze pre firmy je problem prave spominane slabe motory, s cim suhlasim.
Promin, možná ti to nevrže (což mne nevrže třeba ani u dobového auta konkurence, dokonce o 2 roky staršího a s o 100 tisíc km víc najetého), ale ty plastové materiály, tvrdé všude, kam se podíváš, tak já bych za to ty peníze nedal, dnes, stejně jak píše Ondris, který to koupil za cenu lehce vybavenější nižší střední třídy, to smysl dává o dost větší.
A kdy jsi v tom seděl? Když jsi tady nonstop >:D To tedy nejsi sám. Hubou tady spousta lidí seděla snad ve všem >:D >:D >:D Tak si zapni PlayStation >:D >:D >:D Ať se zase v něčem svezeš >:D >:D >:D
Seděl jsem v predfaceliftovane verzi před pár lety. Nevěř si, já narozdil od vás, co tu nepřekročí stín vlastní garáže, se o to zajímám a v této třídě auta jezdím a kupuji. Smíř se s tím, že konkurence je jinde a nezávid, že jsem se svezl i v něčem jiném, než v Hyundai... A když už, tak radši xbox, ale někdy je lepší vyjít ven a fakt zkusit real auto.... Třeba ti to pak taky dojde. ... :-)
P. S. Vzhledem k tomu, že tu na macz mám o 4 recenze na reálná auta víc, než ty, tak asi nebudu jen takový plácal jako ty...
No za 768.000 máte Octavii s 2.0TDI 135kW provedení Style s automatem a náhonem 4x4 anebo s náhonem jen na předek 110kW automat + s příplatkovou výbavou za 60.000 pěněz. takže mluvíme o velmi srovnatelných výbavách. A to jste u H ještě nepřiplatil za automat.
u Hyundai se nesmis divat na cenik, me muj dealer (mam i30) nabizel pred 3 mesici i40 kombi s 2 litrovim GDI benzinem a automatem v te vyssi vybave za 459 tisic (cenikove v te dobe temer 900 tisic), na takove velke slevy se u Oktavky stezi dostanes i ve fleetu, natoz u kusovky
proste objednali 30 kusu i40 a nabidli je zakaznikum co u nich nekdy koupili auto za rekneme hodne slusnej financ, sice si nevyberes barvu a vybavu, ac tu davaj relativne maximalni, ale mas auto co za 2 roky mozna prodaj jeste se ziskem :-) je to takovej americkej zpusob prodavani
Reagoval jsem na příspěvek výše který prostě říká že za základní cenu i40 nedostanu adekvátně vybavenou Octavii.
A i když srovnám se Superbem, nemám za tu ceníkovu cenu základní výbavu u Superba.
U základní výbavy už se dostávám na 2,0TDI 110kW s automatem případně u vyšší výbavy na 1,5TSI 110kW s automatem. Furt tedy mám 60.000 na výbavu.
To už nehodnotím že značka která mi mezi dveřmi nabídne slevu 20% , je už v tom okamžiku podezřelá. Asi svým produktům moc nevěří, jinak není důvod tak razantně slevovat.
ale jak jsem psal, takovou slevu davali jen na auta co objednali ve velkem oni, na auto ktere si nakonfigurujes ty, ti daji tak 20-30%, ja na svou konfiguraci i30 mel slevu cca 28% proti ceniku
ja mam prosinec 2016 (objednane litopad 2016, vyrobene prosinec 2016 a dodane prosinec 2016) a i40 me nabizeli brezen 2018, vyrobene unor 2018 a dodane by bylo ihned, meli tam proste 30 kusu na place, respektive po tech 4 dnech co jsem tam zajel abych se podival, tak bylo jiz jen 12 aut k mani z tech 30 a zbylich 18 jiz bylo prodanych, poslali me proste sms ze mi nabizi i40 se slevou tusim 450 tisic a pokud mam zajem tak at se stavim a kouknu se
jinak ted jiz mam dojem neni ten 2 litrovej benzin v nabidce, ja ted jiz pokukuju po Ioniq nebo elektricke Kone, ale elektriky muj dealer nema a mit jeste par let nebude, takze musim do vetsich dealerstvi kde maj na aleketriky servisaky a muzou je tedy prodavat
Nejlevnejsi? Dole som porovnal najdrahsie verzie i40 a M6: V najvyssej vybave je Mazda6 lacnejsia, ako i40 (a to ma silnejsi motor, a navyse 4x4). Ale aj ked porovname 100kW sedany v najnizsej vybave s manualom, stale je Mazda6 lacnejsia (766 vs 770 tisic Kc).
Tak potom ake "zdaleka nejlevnejsi auto stredni tridy"? Podla mna i40 je nie len hnusne auto (z tych fotiek je mi na bliti), ale stale aj neprimerane drahe auto...
A taky na tu Mazdu 6 dostanu 35 % z ceny dolu jen co otevru dvere autosalonu? Takhle to totiz chodi u Hyundaie. Rovnou si i odpovim, ve stejnou dobu kdy jsem dostal nabidku od Hyundaie - 35 % mi Mazda s velkymi kecami nabidla maximalne 5 %. Pak uz je ta matematika hodne jina.
.
.
Za volantem Háčka pár dní stačilo,
aby se vedení v pekle trvale smažilo.
Protože na čuňačinky si fakt potrpíme,
rychlost pásu před hygienou upravíme.
Vzpomínám, světelná závora vypnutá,
ale spoušť na Rotemu cvak a sepnutá.
Korejec si vlezl do lisu asi pro blatníky,
řev pak ticho a koukáme jen na kotníky.
Cvak byly oddělené vážně zcela od těla,
to bys Máňo fakt nikdy vidět nechtěla.
Ze zbytku zbyl jen smutný mega tatarák,
nesmál se z teamu blbý, teplý ani heterák.
Nestýská se mi po ghetu v Nošovicích,
stále mám šrámy i slzy v srdci a plicích.
Ale jsem vlastně za to málo ještě rád,
že jsem nedopadl jako jeden kamarád.
I když je model I40 v letech, má stále co nabídnout. Skvělé jízdní vlastnosti, odolnou techniku, dobré motory, bohatou výbavu i cenu. Je samozřejmostí, že čím bude model déle na trhu bude za novější konkurencí ztrácet. Myslím, že se jedná o poslední facelift. Do dvou let můžeme čekat novou generaci. A pro všechny milovníky Octavii a Superbu. Jděte se zahrabat.
Dobré motory ? No, tak leda by to jezdilo za 3 na sto, jinak nevim co je na tom dobrého :-) A svět není jen Hyundai a Škodovka.. ve střední třídě je pořád hodně konkurence...
Dobré motory? Skvělé jízdní vlastnosti? >:D To se psalo v brožurce?
Zrovna včera mě postihlo neštěstí a budu to nějakou dobu užívat. Ta věc je automobilovým ekvivalentem trepanace lebky - vysaje všechnu chuť, dojmy, inteligenci a život.
Jakožto milovníka aut mě doslova uráží ta nijakost a rozbředlost.
Taky mi to nějak nehraje. S i40 jsem jel celkem dvakrát a buď jsem absolutně ztratil cit pro auta anebo mi už paměť moc neslouží, ale moje dojmy měly do "skvělých jízdních vlastností" hodně daleko.
Pořád jí uměle faceliftujou, teď dostala nové srdce, ale už je to bába v letech, ošlehaná větrem a s naprosto tragicky nekonkurenceschonou a nevýkonnou technikou.
Takže na vesnickou tancovačku asi neurazí, ale do velkoměsta to už není...
Nic proti tomu autu jako takovému, ale interiér byl otřesný už v době uvedení ( opravdu jsem ho zkoušel a nová i30 je o 10 let jinde!), prostornost průměrná, nabídka motorizací tristní, nevím, jak pojede 1.6CRDi, ale 1.7 CRDi byl na 100kw prostě slabý, konkurenční dvoulitry o stejném výkonu si ho dávaly k snídani.
Ceníkové ceny jsou docela vysoké, reálně se to snad dalo sehnat kolem 500 tisíc, což už bych viděl jako jediné plus, ale myslím, že většina kupců radši sáhne po né o moc menším, ale o dost modernějším a lepším i30, který je navíc levnější.
Jak píšu výš, naložená skladovka v nějaké namixované výbavě (nemá pseudokůži, ale má xenony a navi) byla v únoru 2015 za 489k včetně DPH.
A to jsme k tomu dostali ještě zimáky, příčníky a koberce.
i40 je jebka v kontextu aktuální střední, v kontextu reálný ceny je to fajn deal pro lidi, co je pro ně auto jen spotřebič.
Jako outsiderovi mi je Hyundai putna jako spousta jinych znacek, resp. s poslednimi pociny mi koncern Hyundai/Kia zapada spis k tomu sympatictejsimu (divize N, stinger...), ale staci pardnovy pobyt v CR, trocha toho ceskeho radia, trocha te ceske TV a je mi smutno.
Smutno kam az muze lokalni zastoupeni jakekoliv automobilky klesnout. ;-\ Pro nekoho zvenci, treba ze Slovenska, k nepochopeni...
Neprijde mi, ze jde ciste jen o zastoupeni hyundai v CZ, kdyz si vzpomenu na velkohuba prohlaseni mistra Pivomana, jak tvrdil, ze i30N rozdrti na okruhu jakoukoliv konkurenci a jak i30N drti konkurenci nakonec zase jen cenou, tak ta udesna presentace je proste korporatni politika. Ze na toto pozitivne reaguji spise inteligencne nizsi vrstvy, je samozrejme, stejne jako fakt, ze prave kvuli silne orientaci na takovou klientelu si Hyundai nekoupim, ani kdyby v testu porazilo uplne vsechny ostatni.
Já bych si Hyundai taky nekoupil, pokud bych neměl omezený rozpočet, ale když vidím nabídky, co reálně prodávají, tak to už není jen o nízké inteligenci, ale naopak o finanční gramotnosti.
Zkoušel jsem tu proklínanou i30, nejlepší auto své třídy, bla bla bla... Pr kecy... ale to auto prostě není špatné. Je akorát velké, je solidně vybavené, už nevypadá ani tak strašně korejsky, jede bezproblémově, je i slušně odhlučněné, uvnitř jsou velmi slušné materiály, volant, sedačky na úrovni, vlastně není o moc horší, než Oktávka, Fokus, Astra a když se podíváš na reálnou cenu, kdy mnohdy přebijí nějaké středně vybavené Fabie kombi, nebo Rapidy, tak se nedivím, že si to někdo koupí, reklamě navzdory... Kolem 400 se dají 1.4T i 1.6CRDi v kombiku... a je to méně lowendové auto, než třeba ten Rapid, nebo Tipo ...
Nevím jak ta úplně nová I30, ale ta, se kterou jsem jezdil já (asi rok výroby 2012) měla krom hnusného interiéru a houpavého podvozku 3 vady, které bych u auta přes 300 tis. neodpustil - nepřesné řazení, prostě dostat tam ze šestky pětku při nutnosti rychlého podřazení byl porod, necitlivé necitlivé řízení a prožraný motor 1,6 v benzínu 88 kW, jehož projev mdlý projev musí otrávit snad i penzisty.
Švagr zlákaný reklamou koupil i20 a nakonec se jí zbavil, opět nepřesné řazení a motor no comment.
Pak jsem se svezl s 1,6 CRDi a zkoukl Tussona, kterého po 5 letech začala trápit silná koroze a definitivně jsem úvahu o této značce zapudil.
Já jsem jezdil nejnovější verzí Fastback a mimo slabšího motoru (1.0 TGDi 88kw) mi to auto nepřišlo špatné, jak řazení, tak řízení prostě bylo v pořádku, motor žral kolem 8, což je dost, ale zase to bylo v Praze.. Za 350 dnes koupíš skladový kombik s 1.4TGDi a i když jsem s tím nejel, tak to auto má stovku za 9,5s a umí pelášit přes 200... takže za ty peníze nemohu nikomu říct ani popel..
Ja mam docasne, nez dorazi auto z vyroby, na litacku po Praze a okoli i30 kombika Trikolor Komfort s jednolitrem.
Jak jsem k tomu autu byl zpocatku skeptickej, tak po tejdnu a tisici kilometrech nemuzu rict krivy slovo - slouzi to bezbolestne, podobne jako pracka nebo mikrovlnka. Tempomat to ma, Spotify funguje, na trojku to zatahne krasne a mista je v tom dost. Za 3990 bez DPH, neni co resit.
Jako jediny auto radsi 1.4T, ale i ten jednolitr neni oro klidnyho ridice marnej.
Podle tebe neni o moc horsi v interieru nez Oktavka ani minuly Focus nebo Mondeo.. hele ty auta radsi nehodnot.
Evidentne to tlaci za nesmyslne vyhodne operaky, proto to jezdi. Druhy jediny duvod je, pokud je to pravda, vysoka sleva - ale jen na nektere modely, nektere totiz ani nechteji prodavat, asi se jim to nevyplati, napr. Stinger, tam slevu nedostanes zadnou a hned to auto je diky tomu nekonkirenceschopne a nikdo ho nekupuje, coz jim vyhovuje. To auto totiz je jen na image firmy.
Krome bilych sluzebnich i30 si nevybavuji, ze bych tech aut moc potkaval. I40 dtto.
No tak někdo, kdo si ujíždí na tvrdých levných plastech a tenkých dveří, jako to mívala š120 a vlastně v ničem, než ve Škodovce neseděl, to asi neumí moc posoudit, ale zase by si tu i40 mohl interiérově docenit, tam by sis to užil ;)
No asi ne, nic horsiho v te tride porad neni, stejna situace jako pred xx lety.
Jediny rozdil je, ze se snazi image zvysit vyssimi cenikovkami, ktere maji davat pocit, ze jde o neco lepsiho. Ale skladovky nebo vysoke slevy z cenikovky to vraci do normalu.
Pokud znas ve sve tride horsi auto nez i20,i30,i40, Tucson prosim jmenuj.
Ta auta jsou porad zajimava jen cenou, jinak je to dno mainstreamu, stejne, jako pred 20ti lety.
Uveď mi za 400 tisíc jiné auto kombi, nižší střední se čtyřválcem o podobném výkonu, v plné výbavě, které seženeš ? Jedině s adekvátním motorem je Astra kombi a stejně si na 430-450 na skladovce v o dost základnější výbavě.
Já neříkám, že je to auto nějak výjimečné, ale za tu cenu to prostě už musíš brát vážně, vždyť za to dostaneš od Škodovky Fabii kombi s třínohým litrem... tady jde veškeré fanouškovství stranou... akorát pro tebe má i30 v poslední generaci docela slušný interiér, už tam není tolik tvrdých plastů a i výplně dveří jsou bytelnější, než u Škodovek, takže si to moc neužiješ >:D
Vidíš, další fundované vyjádření.... Proč ji nebrat? Jakou máš ty konkrétně zkušenost? Ptám se proto, aby si se zase nerozčiloval, když budu psát, že jsi jen troll ;)
Jen mi k tomu nějak nesedí ta Vondráčková. Protože podle mě nikdy nebyla a ani teď ještě není žádná šmíra, ať se někomu její hudební styl líbí nebo nelíbí.
Ale je to taková mumie po tisíci plastikách, co by už měla odejít do důchodu :-) A mne vzhledově tento tísící facelift na kombiku ani nevadí a nevypadá nejhůř na jeho věk.. stejně jako Helenka >:D
Nadsázku jsem pochopil, ale tu myšlenku i tak Ozzy samozřejmě má, tak jsem musel nesouhlasit. I40 je od počátku outsider třídy, to o Vondrajdě neplatí ani dnes, natož dříve.
Hele já bych tuhle diskuzi ukončil, nikdy nevíš, kdy tě sleduje její manžel a ten by nás mohl za to zažalovat.... kamarád už jednou takhle měl na mále >:-[]
Cena 1,06mil za presluhujici stredni s podmerecnyma 100kw z 1,6L dava vybavovemu stupni s titulem "ultimate" zcela novy rozmer. Dat za tohle auto tyhle penize, to je totiz ultimatni kravina.
Niet co dodat. Iba uplny blazon by za tie prachy kupil i40. A to radsej ani nejdem porovnavat interier/exterier, lebo na tie fotky i40 sa nemozem ani pozerat...
...no a pak bez primo k prodejci, kde u Hyundai ti z tech 1,06 daji par slevicek uz jen za to, zes prosel dvermi a venku nechals Octavii a budes na maximalne 650t.
A pak to same u Mazdy, kde slovo "sleva" ani neznaji a jeste ti vysvetli, ze ta vybava sice je nejvyssi mozna, ale lekarnicku si musis tak jako tak dokoupit za sve.
Pak se tu vrat a mudruj >:D
No, zase na druhou stranu, pokud tu Octávku nemáš, tak ti u Hjondééé snad nedovolí se k i30 ani přiblížit. >:D >:D
S Mazdou máš ovšem recht....místní dealer měl kdysi na svých webstránkách dokonce "varování" - Slevy nedáváme ! >:-[] Vzhledem k tomu, že si pak na chvilku (cca půl roku) vyzkoušel prodávat i Hyundaie, museli z toho být jeho prodejci dokonale na větvi. Jako když vařila myšička kašičku.....tomu ano, tomu ne... >:-[]
To už jsem tu psal, ne? Když jsem si chtěl půjčit i30 na víkend z jejich akce na test, tak jsem musel nechat u dealera svoji Oktávii, jinak jsem se nemohl zúčastnit... Marketing jak stehno...
Neznám méně přitažlivé auto střední třídy na českém trhu, než je i40. Zejména z tvaru gigantických světlometů i zadních svítilen stejně jako z té křečovité klínovité linie se mi dělá přímo šoufl, nemluvě o otřesné palubce.
Fakt by mě zajímalo, jestli si tuto korejskou hrůzu někdo někdy koupil dobrovolně za svoje. Kdysi jsem se v tom pro zajímavost u dealera svezl a i zevnitř to bylo velmi eklhaft, nemluvě o jízdních vlastnostech. Spíš si myslím, že tento Korejec se pouze fasuje ve firmách, které slyší na jeho dumpingové ceny. Zachraň se kdo můžeš! 8-s8-s8-s:no::no::no:
P.S. Zoufalý druhý facelift značí, že vzhledem k silnému poklesu neprémiové střední třídy v Evropě Hyundai velmi zvažuje, zda vůbec přijde s nástupcem. Prostor k jeho mezigeneračnímu zlepšení je tu tedy obrovský, stejně jako ke zlepšení designu. Např. u nové i30 je ten mezigenerační pokrok značný s jistě by nastal i v tomto případě...
Modlitba za i40 (povinná motivační četba českých dealerů Hyu
Prosťáčky i40 možná láká, jinak však ani tuláka.
Dealer ji na sebe koupí spíš, vždyť Hyundai nezastavíš!
Nová krásná maska jako kaskáda,
copak to nevidíš, jaká to paráda?!
Čtyřícítko, sváděj je, jsi vzorem kvality,
tak kupuj kupuj vole, jasně, i ty!!!
Druhý facelift jistě zabere,
nebo se z toho Vóša pos..e!
Malý sousede z Boleslavi, boj se boj,
vždyť Superb je přece český hnoj!!!
Re: Modlitba za i40 (povinná motivační četba českých dealerů
Trocha jadrné lidové satiry ještě nikoho nezabila, aneb mráz kopřivu nespálí! Mnoho (dnes už většinou bývalých) dealerů této značky by mohla dlouze vyprávět! :-O
Má to bratr, kupoval to za zcela jinou než ceníkovou cenu. Ceník je jenom cár papírů a patrně jsou si vědomi, že stále docela asijský interiér je již dávno za zenitem, fluidní exteriér taky a motorová paleta pro Evropu pajdá od začátku. V kontextu reálné ceny srovnatelné se "značkovou" nižší střední je to slušné auto, ale ten motor mrzí. Je na úrovni základních motorizací konkurentů, nic víc. I40 nabízí proti i30 ale více prostoru v kabině i v kufru, "žel" i30ka je po poslední modernizaci opravdu šik. Fuj, co to píši...