Iveco Daily: Jemnější svezení
6
/
15
Prohlédnout znovu
Iveco Daily: Jemnější svezení
Iveco Daily: Jemnější svezení
|
acz
Iveco nešetřilo na ukazateli teploty chladicí kapaliny motoru. Zelené pole otáčkoměru je podle našich zkušeností z jízd příliš široké, k velmi pěkné dynamice nám stačily otáčky v rozmezí 1500-2500/min.
|
acz
Poloha řidiče za volantem daily připomínající osobní automobily nám přinesla více pohodlí
|
acz
Z prostředního opěradla lze vyklopit šikovný stoleček s okrajem na dokumenty či další drobnosti
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Minibus Daily dostupný ve čtyřech verzích Line, Tourys, Citys a Pop stojí na 6,1tunovém podvozku
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Třílitrový motor s dvěma turbodmychadly dosahuje úžasných parametrů 151 kW/470 N.m
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Pohled do zadního podběhu kola odhalí proměnlivou výšku C profilu rámu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Třetí vydání Daily deklasuje konkurenci furgonem s kapacitou 19,6 m3
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte