Niektorí výrobcovia proste nepochopia že by nemal vyhrávať dizajn nad ergonómiou. Ak nieje volant klasického tvaru (kruhový, možno trochu oválny) ruky pri dlhšom šoférovaní musí mať vodič vždy v tej istej polohe, na tom istom mieste. To je hodne únavné, v ostrých zákrutách sa zle točí jednou rukou (typicky aj pri povedzme cúvaní na parkovacie státie do medzery medzi za sebou parkujúcimi autami) a blbo sa "rúčkuje" pri točení.
Môj názor.
Dobrá dej ještě odkaz jak to funguje v noci, v mlze, v hustém dešti nebo chumelenici. Jak to funguje v hustém provozu, na dálničních mýtnicích nebo hraničních přechodech. Jak to funguje v různých uzavírkách a zúženích kde je přemalované značení. Jestli to umí zpomalit za autobusem na zastávce a preventivně čekat že někdo schovaný vyběhne do cesty, jestli to umí vyhodnotit i složité dopravní situace atd. Pokud to bude všude pracovat bezchybně, můžeme se začít bavit o té legislativě.