Automobilka Jaguar Land Rover vykázala ve třetím čtvrtletí ztrátu před zdaněním 90 milionů liber (2,6 miliardy Kč). Ve stejném období loňského roku byla v zisku.
měl jaguar jako jednu ze svých opravdu oblíbených značek. I dnes, když bych uvažoval o youngtimeru, klidně by to byo XJS.
Ale nevidím jediný důvod, koupit si něco ze současné nabídky. Ta značka dávno ztratila aristokratičnost a grácii, které jí dělaly tím, čím byla. Teď jsou to prostě výrobky. Jako koberec v metráži.
S tím že je to dnes metráž moc nesouhlasím, ale se zbytkem jo. Klidně si kup S-type v třílitru benzínu, v manuálu. Přestože to auto působí designem zastarale, vůbec ne sportovně, tak i po létech funguje přesně, hbitě a obratně. Na volantu a pod * cítíš to, co pořád chybí 80% produkce koncernu WV. Kámoška má takhle ve svém autoparku jednoho, kterého tam z nějakých neznámých důvodů trpí, jinak jezdí v nových A6, A4 klasických tdi motorizací. Vždycky jí říkám, že ani neví, co to tam má za poklad. :-)
Přece si primárně koupím, co se mi líbí. Hlavně v případě auta pro radost.
Navíc S-Type se ještě nepřehoupl (podle mě) z kategorie "starej křáp" do kategorie "Youngtimer"
jinak XJ je lepší, ale XJS rulez!!!
Já jsem stejně osel, že jsem prodal 126ku 500SE. Bože....
To je přesně ta chyba, že člověk nevychytne ten zlom: starej křáp - youngtimer.
Jinak když už mluvíš o MB, tak se za mnou nedávno stavoval kamarád s W123 coupé. Hezky jsme pojezdili, a i přes to, že to má řízení u středové polohy s vůlí jako kormidelní tak jsem si to užil. A to samé si myslím o jedničkovém CLK, že se z křápu stane brzo vyhledávaný youngtimer.