Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak připravit motocykl na zimu

Teplý podzim je zřejmě definitivně pryč a jízda na motorce za nižších teplot už není radostí, ale spíše utrpením. Nastal čas motocykl zazimovat a my vám přinášíme pár drobných rad, jak na to.
Zpět na článek
30. 10. 2006 08:29
neregistrovaný "Mamlas"
20. 11. 2006 13:38
neregistrovaný "ChipTDM"
30. 10. 2006 08:44
neregistrovaný "Seremed"
30. 10. 2006 09:39
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 09:50
neregistrovaný "Seremed"
30. 10. 2006 11:00
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 11:29
neregistrovaný "c"
5. 11. 2006 14:36
anonym
10. 11. 2006 15:17
neregistrovaný "Kuba"
30. 10. 2006 09:48
neregistrovaný "iwwo"
30. 10. 2006 10:08
anonym
30. 10. 2006 11:24
neregistrovaný "Domingo"
30. 10. 2006 11:31
neregistrovaný "Dlabka"
30. 10. 2006 12:49
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 15:33
neregistrovaný "-Ferda-"
31. 10. 2006 21:37
anonym
20. 11. 2006 13:42
anonym
30. 10. 2006 17:27
anonym
30. 10. 2006 18:38
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 19:07
neregistrovaný "AliM"
31. 10. 2006 03:07
neregistrovaný "naftero"
20. 11. 2006 13:46
neregistrovaný "ChipTDM"
1. 11. 2006 13:21
neregistrovaný "Motorkář"
6. 11. 2006 23:25
9. 11. 2006 15:20
neregistrovaný "Motorkář"
13. 11. 2006 15:22
15. 11. 2006 13:28
neregistrovaný "Motorkář"
17. 11. 2006 23:59
neregistrovaný "ChipTDM"
20. 11. 2006 14:11
neregistrovaný "ChipTDM"
21. 11. 2006 11:53
neregistrovaný "Motorkář"
26. 11. 2006 15:03
anonym
neregistrovaný "Mamlas"
30. 10. 2006 08:29
Plnou ...
ma vyznam brat u motorek s plechovou nadrzi. U tech ostatnich (a ze jich uz celkem je ) to v podstate nema vyznam. No a s tou baterkou v teple je to taky sporny. Mrznout by nemelo, ale dat ji do 25C taky neni idealni, strasne pak stoupa samovybijeni.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ChipTDM"
20. 11. 2006 13:38
Re: Plnou ...
To odpouštění nádrže je i u plechové bandy zbytečný pokud nestartujete na rezervu a neberete palivo odspod nádržě, navíc za těch pár měsíců se moc vody rozhodně na dně neusadí. Neřeknu, kdyby to bylo na dva roky. Ale nacpat to povrch je určitě dobře i u plastáka, protože pak člověk najaře jen vyrazí a jedééé :-)
neregistrovaný "Seremed"
30. 10. 2006 08:44
sirka
Ideální je sirkou se podívat jestli už ta koroze v nádrži nezačala, zimní údržba pak odpadá...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 09:39
Re: sirka
8-s vtip?
neregistrovaný "Seremed"
30. 10. 2006 09:50
Re: sirka
né aby tě to napadlo udělat ty jelito!
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 11:00
Re: sirka
1) nejsem blbej
2) nejsem blbej
3) nejsem blbej
4) takový věci radši moc veřejně nepiš, nebo to fakt někdo zkusí
neregistrovaný "c"
30. 10. 2006 11:29
Re: sirka
to je jak z Obecný školy:)) Děti, v zimě neolizujte kovové předměty!
anonym
5. 11. 2006 14:36
Re: sirka
si delate *, ale znam osobne cloveka, kteryho tohle taky napadlo - kosmonaut :)
neregistrovaný "Kuba"
10. 11. 2006 15:17
Re: sirka
>:D no a co. když to někdo udělá tak je blbej a je to jeho problém... Aspoň bude *, ne?? No fear... :-!
neregistrovaný "iwwo"
30. 10. 2006 09:48
garaz
imna udrzba u motocyklov:treba ju schovat do garaze a mas po probleme
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 10. 2006 10:08
POOTOČIT!
Důležité je s pneumatikou dotýkající se země jednou za čas pootočit, abyste z toho neměli šíšu ;-)
Dobré je taky motorku obsypat pepřem, zlí hlodavci dají pokoj ;-)
Taky jí vyleštěte(třeba zázrakem od Horsta), utírání prachu bude na jaře jednodušší ;-)

A hlavně! přes zimu jezděte nějakým kvalitním autem s trvalým náhonem na všechna kola,to abyste jara dočkali v plném zdraví ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Domingo"
30. 10. 2006 11:24
jo jo
jo jo PROOTOČIT to mas prevdu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dlabka"
30. 10. 2006 11:31
Co mám dělat?
Nemám řetěz a karburátor jsem taky nenašel? ;-\ :-( :'-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 12:49
Re: Co mám dělat?
tak si promaž řetěz na krku a karbec to bude hold muset nějak přežít bez údržby :-!
neregistrovaný "-Ferda-"
30. 10. 2006 15:33
Re: Co mám dělat?
Odhaduji, žemáš kardan a přímý vstřik... U kardanu nic a se stříkčkou zkušenosti nemám, ale myslím, že při zazimování mašiny máš o dva kroky míň práce ;)

Jinak chválím, že se tu takový článek objevil... Jen tak dál!
anonym
31. 10. 2006 21:37
Re: Co mám dělat?
Hochu, hochu, ty to vedeš. :-O
anonym
20. 11. 2006 13:42
Re: Co mám dělat?
Jezdí Ti to vůbec? A máš vůbec motorku? :-) No jistě, že ty lepší maj stříkačku a kardan.. Mě to věčný pucování řetězu už taky točí... ;-\
anonym
30. 10. 2006 17:27
somarina
to aku somarinu tu napisali >:D ze vypustit nadrz po zime, to mam ako pustit benzin povedzme za skoro 1000sk do kanala ? sibe mu ? 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pipo"
30. 10. 2006 18:38
Re: somarina
Já myslím že to není blbost, ale taky že to není nutný. Aby korodovala nádž na novějším stroji se příliš nestává. A jak "Mamlas" píše, tak už jsou stroje i bez plechové nádrže... a laminát, nebo co to je, nerezaví.
neregistrovaný "AliM"
30. 10. 2006 19:07
Re: somarina
No, většina nádrží má tak do sedmnácti litrů..což je něco okolo pětistovky(Kč), jinak ale do novější mašiny je to zbytečné, to bych tam spíš nechal co nejmíň abys nemusel tolik utrácet.. >:-[] Plnou určitě ale nalij do mašiny viz foto nahoře >:-[] . Jinak super článek :yes: :yes:
neregistrovaný "naftero"
31. 10. 2006 03:07
Re: somarina
nejlepsi je babeta :) jednou jsem vyklizel sklep a vytah jsem po tatovi 20let starou babetu, nalil jsem do ni benzin, olovo, spustil se z kopce a ejhle, nastartovala a jezdi jeste dodnes :) dude ji dobrych 22let
neregistrovaný "ChipTDM"
20. 11. 2006 13:46
Re: somarina
Šlo spíš o to odpustit 2 decky ze spod nádrže,protože pokud tankuješ u Makra nebo u Hypernovy a jiných podivných čerpačkách, je dost pravděpodobný, že bys mohl při tahání benálu rovnou odspod nádrže, uhnat infarktem sousedy, kteří tě budou roztláčet, než tu vodu vytlačíš laufem ven >:D A
neregistrovaný "Motorkář"
1. 11. 2006 13:21
Ty vole
Kam ty se už s těma svýma opisama nenasereš, to by se člověk divil :no: Neříkám, že nesouhlasím s věcným obsahem, ale nevytvořil to tento "autor" jako většinu článků pod které se podepisuje. Hlavně doporučuju jeho "testy na vlastní kůži", kdy píše o něčem, na čem se sice sveze z bodu A do bodu B, ale to je tak asi vše co na tom dokáže. Ale šikovnej je, co se týče opisování ;-) když mu za to někdo platí :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blackblade
6. 11. 2006 23:25
Re: Ty vole
Vidím, že tu mám fanouška ;-) Z vašeho příspěvku čiší závist, lidská Nesmrtelná teta, a pokud se pletu, klidně mě opravte.


Kritizovat umí každý a já se nebráním oprávněné kritice, či podnětné diskuzi. Proto mi sem nebo do mailu pošlete konkrétní nápady, či připomínky, co vám na článcích vadí, chybí nebo byste vylepšit na testech. Předem díky.
neregistrovaný "Motorkář"
9. 11. 2006 15:20
Re: Ty vole
Závist? >:D tak poslední co, tak Ti závidím :no: Tudíž Tě opravuju, ANO PLETEŠ SE!!! Kritizuju naprosto oprávněně, protože to co píšeš a vydáváš za svůj článek, tak jsou z 99% opsaný věci a hodně lidí to dokáže poznat, divím se, že máš tolik nesoudnosti a myslíš, že Ti to pokaždé projde... To že Ti za to pak někdo platí je už věc jiná. A tvoje "testování" je taky trošku, řekněme zvláštní ;-) Člověk kterej položí 125ku a pak píše, že na litru škrtá špičkou o zem, to se mi moc nepozdává. Ale když Ti to někdo žere, hlavně to, co pak o těch testovaných motorkách opíšeš z jiných webů, tak holt to dělej dál, aspoň se máš čím mezi kamarádama chlubit ne? Předem není zač :-)
Avatar - Blackblade
13. 11. 2006 15:22
Re: Ty vole
Když víte, že jsem ve svých 20ti letech spadl ze 125tky, pak se asi známe. Letos mi bude 25 let a je celkem logické, že se člověk během 5 let někam vypracuje a pokud jste sám někdy vůbec jel na sportovním litru, pak jistě víte, že šktrnout si stupačkou nebo špičkou boty není problém.


V diskuzi pod článkem o přípravě motocyklu na zimu bych ocenil podnětné příspěvky k dané tématice. Nebráním se jekékoliv kritice (kladné či záporné), jen u té negativní ocením, když je opřená o nějaké důkazy. Nikdy jsem žádný test neopsal a co se týče newsů, pak na internetu mám novinky z 95 procent dříve než většina tištěných časopisů v ČR. Znám celkem dobře autorský zákon a v tomhle směru mám čisté svědomí. Pokud máte nějaké další rozumné argumenty či důkazy o "opisování", pošlete mi je na mail: r.danek@auto.cz . Bezduché osočování a napadání už nebudu dále komentovat, o tom ať si udělá každý obrázek sám.
neregistrovaný "Motorkář"
15. 11. 2006 13:28
Re: Ty vole
No comment ;-) Rozumný člověk si jistě obrázek udělá sám....... Stačí si přečíst jiné časopisy na internetu, než do kterých přispíváš a každý pozná opisy i na kilometr daleko :-) hlavně že Ti to vydělá ne? Alespoň ale nemachruj před lidma, že motorka na které sedíš je "tvoje" :yes: je to velice hloupé a většině to přijde velice směšné >:D Jinak přeju hodně štěstí v další tvorbě
neregistrovaný "ChipTDM"
17. 11. 2006 23:59
Re: Ty vole
Já složil pionýra... jsem snad zavrženíhodný motorkář? Ale Ty urážet chceš. Tak si užij svůj pocit. Třeba ti to v něčem pomůže >:-[]
neregistrovaný "ChipTDM"
20. 11. 2006 14:11
Re: Ty vole
Cau draku, máš fajn přezdívku tak jak je psaná v uvozovkách Motorkář. Články jsou o zkušenostech a informacích sesbíraných či vlastních Z těchto pak autor může vymezit to co je zajímavé a dobré proto je každej článek jedinečnej. Od toho je hodnocenej čtenáři a redakcí.
Z tvýho příspěvku číší to, že máš nějakej hodně velkej osobní problém závidíš a patrně by ses sám na nic podobnýho nezmohl. Předpokládám, že se každý den nervozitou okusuješ sedačku u televize pokud nějakou máš a ještě jsi ji nesnědl, když na ČT1 vysílají hodně podobné zprávy a reportáže stejně jako na Nově či na Primě.
Nemám rád rejpaly co kazí věcný diskuse ze kterých se člověk může něco dozvědět.
Samozřejmě jsi svobodný člověk, a můžeš se podobnými příspěvky dále shazovat.
neregistrovaný "Motorkář"
21. 11. 2006 11:53
Re: Ty vole
>:D :yes:
anonym
26. 11. 2006 15:03
Olej pod svíčky
Ten olej pod svíčky je dobrá věc,hlavně katalyzátor z toho bude nadšenej a vy na jaře taky,až se budete naolejovaný svíčky probouzet k činnosti. Mam pocit, že takhle nějak se to dělalo na vojně u tanků.:-) Akorát tank tušim neměl svíčky a to ani žhavicí.
Rozbalit vlákno
0