No, kedze si to automobilky platia, tak suma za kupu titulu "Auto roka" sa pekne strati v tom objeme za marketing na Kodiaqa :-)
K tomu PS:
Kedze je Zeman multitalent a citujem:
"Klasické lyžování je jeden ze sportů, které prezident rád provozuje. Už dříve se nechal slyšet, že aktivně hraje šachy, dělá pěší turistiku a rád jezdí na kole."
tak by som mu, vzhladom na progresivnu stratu pamati, zaobstaral aj druhu specialitku a to verzi "KudyJak" >:D
Tiez sa mi paci Giulia, ale nevyhra. Vyhra to Skoda, druhy Seat a treti Tiguan... Lebo Skoda, reklamna masaz a SUV trend. Pak Volvo, lebo kombik. No a na konci bude Giulia. Je super, ale je to prilisna exotika v porovnani s ostatnymi styrmi, takze bude na konci.
Ono uprimne... Co vybrat? Alfa je sice hezka, celkem i rychla v QV verzi, ale jinak je to v podstate jen lehky nadprumer, jako model nema kombi, nabidka motoru je nic moc...Sorryjako, ale GIuliettu ne, byt je to auto, kter bych si z tehle bandy sam vybral.
Ateca je auto, ktere tak nevyrazne, jak jen muze byt, neprinasi nic noveho, ani ninovativniho, nic, za co by si zaslouzilo titul auta roku. Tiguan v podstate to same, je sice posunuty bliz k premii - cenove - ale jako auto je to v podstate sedivejsi verze minule generace, nic prelomoveho se nekona, jen nova platforma a k tomu ta sileny cenovy jemnocit. Volvo by teoreticky mohlo zabrat, je to kus auta, ale v tehle kategorii jen ctyrhrnky a nedoladeny podvozek taky nedavaji nadeji.
Holt i soupere je treba umet vybrat spravne :-)
Je fuk kdo to vyhraje ale Alfa je z těch aut jediný opravdovy auto, ten zbytek jsou spotrebaky, nuda, pojízdný obýváky, trendy auta, za 15 let po nich nestekne pes. V těch autech chcipl pes.
Subjektivně
Volvo
Alfa
Tiguan
První dva mimo jiné i za výsledky v crash-testech a potom - Volvo jednoduchá inovace v podobě kompresůrku na eliminaci turboefektu motoru nemotoru a Alfa samozřejmě za zadní pohon a možnost si nakonfigurovat fakticky brutální princeznu.
Tiguan proto, že je z trojice VW asi "designově" nejčistší a zbylé dva o třídu předčí interiérem (cenou už nikoliv, což je zajímavý alert).
Ano, i Tiguan, stavitel v ulici ho má v modré. Oproti předešlému, je to už kus auta. Design je moderní a dobře vybalancovaný. A ano, u Jezevčiaqu bylo 7 míst podmínkou, tak že se jezevčíkovatému stylu nedalo vyhnout. ;-\ Nový Yeti to napraví... ;-)
jj Yeti mne taky velmi mile prekvapil, jak je to povedene auto :yes: A je zajimave, ze se to moc nevi. To porad Octavia sem, Octavia tam, pritom Yeti je uplne jina kava ... Svuj hlas do ankety bych venoval zrejme Volvu :*)
Automobilka z toho síce priamo nič nemá, ale nepriamo je to dobrý marketingový nástroj na podporu predaja v štýle "Škoda Kodiaq - víťaz súťaže XY". A čím viac cien, tým viac Adidas.
To máš ako s vínom: vyberáš si len podľa odrody a obalu. A keď máš povedzme dve Rulandské šedé, jedno má 3 nálepky typu šampión XX, zlatá medaila zo súťaže YY a druhé nič, ktoré si vyberieš? To s nálepkou. Hoci objektívne môže byť kvalitnejšie to druhé, ale obal a tituly predávajú.
Tak samozřejmě že to vyhraje Kodiaq, jsme přece v ČR...a je zajímavý že z pěti finalistů jsou 3 vozy prakticky stejný, jak k něčemu takovýmu může vůbec dojít? Mluvím samozřejmě o Ateca, Tiguan a Kodiaq. Gulia nemá šanci, protože má až moc dobré jízdní vlastnosti a malý kufr a češi si asi něco kompenzují. A V90? To je až moc moderní na to, aby v tak debilním kraji vyhrálo něco jako auto roku, sme v čechách, tak musí vyhrát "český" auto, který je asi tak český jako Hyundai...
A to že momentálně mám celej web auto.cz posázenej reklamníma banerama na Kodiaq s timhle určitě nesouvisí >:D
Mně se v Česku líbí, nepřijde mi, že by to tady byl samej *,blbeček,*,blbeček...jak vyznělo z tvého příspěvku. A že pravděpodobně vyhraje SUV je spíše dáno tím, že lidi chtějí SUV a na Volvo či divokou Alfu dosáhne málokdo. Nejsem žádnej velkej patriot, ale kdyby ten kraj tady byl tak debilní, tak žiju někde jinde...
Na tom něco bude, ale já si myslím že auto roku by mělo být o inovacích, překvapení, jízdních vlastnostech a prostě celkový ten wow efekt. A né o co nejlevnější největší kufr. Měla by to být auta, která dobře fungují a dokážou svého majitele pobavit i v horších situacích, ale to už se asi dostáváme do kontroverzní subjektivity...
A to že z 27 aut skončí ve finále 3 auta založený na stejný platformě a se stejným motorem buď znamená, že jsou extrémně povedené a nemůže vyhrát žádně jiné, než tato trojce a nebo je někde chyba.
To už je zacházení spíše do spekulací. Tak jako tak si myslím, že Volvo, Alfa i Tiguan si ve finále být zaslouží. Volvo jednoznačně překvapilo vizuálem i technikou (některé i negativně), Alfa byla dlouho očekávaná a proto více kritizovaná než jiní, někdy vyloženě za malichernosti. Proč jsou ve finále i Ateca či Kodiaq musí vědět nejlépe ti, co je nanominovali. Ale kdyby tam nebyl Kodiaq, zvedla by se jistě vlna nevole (třeba na jiných serverech, ale zvedla).
Když se ale podíváš do historie této ankety, docela často to vyhrávala povedená auta.
V porotě AR je jeden člen redakce Auto.cz, porota není složená ze členů redakce Auto.cz. Nechápu, proč tady taháš reklamu. Kdybysis o anketě něco zjistil, věděl bys, že zaměstnavatel porotce nemá vliv na hlasování porotce. V anketě je každý sám za sebe!
Je to uplne stejne, jako ve Francii na Kadjar, v Italii na Alfu, v Nemecku na Tiguan... Jak rikal mistr Ford... Kdybych mel poslednich pet dolaru, tak tri utratim za reklamu...
Síce je to obľúbený folklór, ako model českej značky opäť vyhrá českú anketu, ale treba povedať, že už dlho nebol o model Škody taký veľký záujem, ako o Kodiaq. Predsalen Fabia, Octavia i Superb nie sú nové modelové rady, všetci ich poznajú. Ale Kodiaq ako úplná novinka bez predchodcu vzbudzuje obrovský záujem. Hovoria o ňom aj tí, čo sa inak o autá moc nezaujímajú a je zrejmé, že to bude predajný hit. A nie je to len v našich končinách preto, že ide o domácu značku, toto som napr. cvakol minulý týždeň na letisku v Oslo: [odkaz] a záujem okoloidúcich bol obrovský, musel som hodnú chvíľu čakať, kým pred ňou nebude nikto stáť. Takže možno Kodiaq neprináša nič, čo by tu ešte nebolo, ale dnes každý chce veľké SUV a Škoda sa presne triafa do tohto vkusu a očakávaní.
To každopádně, je to v podstatě první SUV automobilky spolu s obrovskou PR. Ve střední Evropě asi nebude nikdo, kdo by o Kodiaqu nikdy neslyšel. Pro běžně uvažujícího člověka to bude asi rozumná volba, jak se dostat k SUV, avšak bez zkušební jízdy nelze dělat nějaké závěry...trochu tedy překvapuje obrovský zájem a předobjednávky na auto, ve kterém lidi ještě ani neseděli. A ne, já v tom taky ještě nejel, taky vůbec nemluvím o jízdních vlastnostech Kodiaqu (ačkoliv od seatu a vw se to bude lišit max tuhostí odpružení a ruzného rozvoru), ovšem už teď bych to auto nechtěl, jednak proto že nemám rád mainstream a auta, která budou k vidění na každým kroku, ale o to ani tolik nejde, co mě na celé škodovce vadí nejvíc je neustálá a hlavně všudypřítomná reklama, která ve mne vzbuzuje odpor, aniž bych to auto viděl. Ale k reklamám na peugeot atd. a jejich "nejlepší/největší" zážitek z jízdy radši ani nemluvit. Je škoda, že pokud se automobilka chce zviditelnit, musí neustále nastavovat čím dál tím více agresivní reklamy, které se pohybují na hranici etiky reklam. Ale dokud někdo bude agresivně stavět svůj produkt nad všechny ostatní, dělat marketingové kličky, jak je ten jejich systém nejlepší, ačkoliv nemají podloženo vůbec nic, tak já zájem mít nebudu. A ano, člověk který usuzuje, že nějaké konkrétní auto je nejlepší na základě marketingového letáku od výrobce je pro mne hlupák. Ale asi jsem jenom "jinej"...a tímto se omlouvám za dlouhej sloh, ale měl bych dělat něco jiného a diskuze se zdá být zajímavou formou prokastinace :-)
Jestli SEAT vůbec takové SUV mít bude zatím není jisté, Ateca je menší a liší se ve více věcech, nejen v rozvoru a tuhosti odpružení.
S reklamou u nás... už jsem nějakou dobu žádný přehled neviděl, ale Škoda v tom žádný extrém nebývala. Pokud si vzpomínám, za 2015 nejvíce investovalo Hyundai (s tím, že to byla nějaká studie založená na listových cenách, reálné částky samozřejmě k dispozici nejsou).
Nebudu si hrat na konspiratora o nejakem uplaceni skodovkou treba zdejsi redakci, a pripustme ze ona ta zdejsi redakce funguje tak jak funguje zcela dobrovolne a nezistne. V takovem pripade se nam ale vnucuje otazka proc utracet prachy za reklamu kdyz se najde dost "uzitecnych idiotu", jako zdejsi redakce, co tu kazdy den otisknou clanek o skodovce tak jako tak, co daji X mesicu znamy kodiaq mezi to nejzajimavejsi z Zenevy tak jako tak atd.? ;-)
Třeba proto, že cílovka auto.cz a cílovka prodejce aut není totožná? Nebo proto, že na auto.cz je spousta čtenářů (nebo diskutérů, to asi není totéž) napevno přikována ke své garáži, bez ohledu na to, co se tu napíše?
Keďže auto, ku ktorému sa tu všetci modlia je dízel, folcvágen a kombík, tak to bude niečo také. Takže kodiak alebo ten Seat, čo sú vlastne kombi folcvágeny na veľkých kolesách.
" A výhercem se stává.......moment, teď mi podávají správnou obálku....Škoda Octavia po faceliftu. Sice nebyla v nominaci, ale víc očí, víc adidas"
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]