Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
21
/
48
Prohlédnout znovu
Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Pouze dvě, ale o to lepší sedadla Recaro. Shelby dostanete výhradně s manuálem, každý kus má před spolujezdcem očíslovanou plaketku. Z přístrojového štítu zmizely chromované prvky, aby řidiče nerušily odlesky.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Plaketa s kobrou prozrazuje mustang na druhou. Létá bokem, točí se na místě, gumy pálí na požádání, ale stejně dobře zvládá i přesnou rychlou jízdu.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Po vzoru nejlepších sportovních motorů má osmiválec ojniční čepy klikové hřídele přesazené o 180° místo obvyklých 90°.
|
acz
Objem zvětšený o dvě deci na 5,2 litru a řada dalších úprav přinesly 105 koní navíc proti standardnímu Mustangu GT.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Jako první sériově vyráběné auto na světě má shelby lehké a tuhé karbonové disky v základní výbavě. Každý 19palcový kus váží jen 8 kg, o sedm méně než hliníkový. To snižuje setrvačné síly až o 40 %.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?