Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
12
/
15
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
|
acz
Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu
|
acz
Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.
|
acz
Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře
|
acz
Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?