Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
2
/
10
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
|
acz
Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
|
acz
Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
|
acz
Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
|
acz
Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
|
acz
Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
|
acz
Volvo
|
acz
Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
|
acz
Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
|
acz
Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?